İyi günler diyerek söze başlıyayım.. Bildiğimiz ve gerçek olan büyücüler hemen hemen tüm online oyunlarda en cok seçilen ve oyun içerisindeki en renkli karakterlerdir.Bu hemen hemen tüm oyunlarda böyledir.Son zamanlarda bu miğrattan zırh düşmesiyle görünüş itibariyle savaşçıdan farkı kalmayan büyücülerle karşı karşıyayız.Ben normalde oldugu gibi büyücülerin asalı canları az ve kendilerine özgü cüppelerden yanayım..
Normal eşyalarımızla 49 lvl e kadar gelicez 49 lvl de miğrattan zırh yerine bu cüppeler düşecek ve efsuna göre rengi olacak . Ve ben şöyle düşündüm bu cüppeler sade olucak biz dükkandan 150 250 300 akçe civarı fiyatla efsun alıcaz.Bu efsunların şekli olucak bunlarla cüppeleri süslicez..Örneğin buz aldık buz büyüsüne 35 40 versin , yani hem oyunu cok etkilemesin hem benim gibi görünüşede önem verenlere yarasın. hem oyuncu kazanır hem yönetim ve diğer oyunlardan farklı özgünlük olur oyunda. Kendi karakterimizin görünüşünü kıyafetiyle belirlemiş oluruz.49 lvl tüm karakterler aynı şuanda oyunda.Farklı efsunlarda gelebilir.Büyüsel güç efsunu gelir mesela belli bi alanda (ateş cemberi gibi) herkezin büyü özellikleri 50 düşer.Dediğim gibi oyunu fazla etkilemeyen kücük ayrıntılar bunlar.Ama oyunu özgün kılan zevkli kılanda bunlar olacaktır .
2. olarak büyücülere büyü eklenerek durdugu yerin bi kopyasını yapıp üstüne binip hareket edebilir bu bindiği şeyle büyü sayesinde yol alır kudreti yada büyünün süresi bitince normale döner.Bindiği şey yerden 15-20 cm yükselse yeter.Normal kosma hızının 1.5 katı olur.Savaşçıların deparı biraz daha hızlandırılır ve şifacılarda cagırdıkları yaratıga biner.Şifacı ve büyücü bineceği şeyi 4 5 sn yelik büyüyle oluşturur.Savaşçı klasik deparını kullanır savaşlarda sadece savaşçı kullanabilir bu özelliği (yani büyücü kacmak icin zaten savaşta 5 sn durup araç yapamaz yada şifacı yaratık cagırıp binip kacamaz 5 6 sn yede ) oyunuda etkilemez ama yer altından sivri adaya yada eminönüne daha hızla gideriz. Ve yine oyun daha güzel olur düşüncesindeyim bunları desteğede yolladım oyuncuların yorumlarını merak ettiğimden yazıyorum.Aklımda büyücülerin kendi yeteneklerini oluşturmasıda varda onda cok eksik yan var onun hakkında biraz daha düşünmeli ve araştırma yapmalıyım herkese iyi oyunlar
Çerkezhanım -(Kinqbüyü)
Önerilerinizi bekliyorum
Giysilerin efsununa göre farklı farklı görünmesini beyendim. Herkeste aynı giysi var, aynı zırh var, aynı silah var. Bunlar yetmiyormuş gibi çoğu kişi aynı yetenek kombinasyonunu kullanıyor. Gerçekten çok sıkıcı bi durum. :|
Canımı en çok sıkan da kullanılmayan yetenekler. Mesela büyücülerde ateş çemberi, şifacılarda zehir ve hatta asit çok kullanılan yetenekler değil.
Aslında ateş çemberinin menzili direnç kırmanın menzili kadar olsa çok hoş olurmuş :ugeek:
Earth yazdı:Giysilerin efsununa göre farklı farklı görünmesini beyendim. Herkeste aynı giysi var, aynı zırh var, aynı silah var. Bunlar yetmiyormuş gibi çoğu kişi aynı yetenek kombinasyonunu kullanıyor. Gerçekten çok sıkıcı bi durum. :|
Canımı en çok sıkan da kullanılmayan yetenekler. Mesela büyücülerde ateş çemberi, şifacılarda zehir ve hatta asit çok kullanılan yetenekler değil.
Aslında ateş çemberinin menzili direnç kırmanın menzili kadar olsa çok hoş olurmuş :ugeek:
Şu anda puan sistemiyle yeteneklerimizi kendimizin oluşturması varda cok kolay cürütülür alt yapısını sağlamlaştırırsam paylaşırım yorum için teşekkürler
Böyle Fikirlerin düşünülmesi güzel ve düşündürücü Diğer açılan konular üzerine böyle bir konu görünce Tebessümoluşturdu.(Bana bunlarla gelin ) Böyle düşünülmesi güzel ve oluşturabileceği de hiç zor görünmüyor; çünkü yakın zaman içerisinde getirilmiş olan Dükkan'da bulunanSilah Yükseltme(^)özelliği gayet güzel oldu ve bu özellik sonucunda yükseltilen Eşya'lar verdiği özelliğe göre parlıyor ve bu da gayet güzel, elindeki envanter(silahı) ayırt edici bir özellik olmuştur. Bu özelliği eşyalar üzerinde de kullanılabilir ve güzel olur diye düşünyorum; fakat Akçe veya Para istenmeden kullanılması güzel olur. Böyle olduğu içinde 2x özellik verileceği düşünülüyor ama böyle olmasına gerek yok, sadece eşya'nın görüntüsü ile oynanabilir ve diğer envanter(silaha) verilen özellikler hariç sadece görüntüleri'nin aynısı gibi giydiği bir çok envanter'e yansıyabilir ve bu da karşımızdaki kişinin Büyü Fizikselmi,Büyü Elektirikmi, yoksaBüyü Ateşmi olduğunu anlayabiliriz ya da savaşçılar üzerinde Maksimum Hasarmı veya diğer özellikler gibi ELEMENTmi olduğunu anlayabiliriz ve bu görünütde çok hoş olur, şifacılarıda düşünerekten Büyü Şifamı, Büyü Asitmi, yoksa Büyü Zehir mi olduğunu belirten şekilde parlamalar gerçekleşirse gayet güzel olur oyunumuz ve İKV Camiası için, Böyle bir konu düşünülebilir; ama demiş olduğum gibi sadece büyücüler için değil de tüm karakterler için kullanılabilir...
Buğrahan[Buqrahan] Sevgiler ve Saygılar.
İyi Forumlar.
____________________________
Cahil insan; boş bir Kavanozabenzer,dışını istediğin kadar parlatsan da güzelleştirsende, içi her zaman boş kalır.
Buqrahan yazdı:Böyle Fikirlerin düşünülmesi güzel ve düşündürücü Diğer açılan konular üzerine böyle bir konu görünce Tebessümoluşturdu.(Bana bunlarla gelin ) Böyle düşünülmesi güzel ve oluşturabileceği de hiç zor görünmüyor; çünkü yakın zaman içerisinde getirilmiş olan Dükkan'da bulunanSilah Yükseltme(^)özelliği gayet güzel oldu ve bu özellik sonucunda yükseltilen Eşya'lar verdiği özelliğe göre parlıyor ve bu da gayet güzel, elindeki envanter(silahı) ayırt edici bir özellik olmuştur. Bu özelliği eşyalar üzerinde de kullanılabilir ve güzel olur diye düşünyorum; fakat Akçe veya Para istenmeden kullanılması güzel olur. Böyle olduğu içinde 2x özellik verileceği düşünülüyor ama böyle olmasına gerek yok, sadece eşya'nın görüntüsü ile oynanabilir ve diğer envanter(silaha) verilen özellikler hariç sadece görüntüleri'nin aynısı gibi giydiği bir çok envanter'e yansıyabilir ve bu da karşımızdaki kişinin Büyü Fizikselmi,Büyü Elektirikmi, yoksaBüyü Ateşmi olduğunu anlayabiliriz ya da savaşçılar üzerinde Maksimum Hasarmı veya diğer özellikler gibi ELEMENTmi olduğunu anlayabiliriz ve bu görünütde çok hoş olur, şifacılarıda düşünerekten Büyü Şifamı, Büyü Asitmi, yoksa Büyü Zehir mi olduğunu belirten şekilde parlamalar gerçekleşirse gayet güzel olur oyunumuz ve İKV Camiası için, Böyle bir konu düşünülebilir; ama demiş olduğum gibi sadece büyücüler için değil de tüm karakterler için kullanılabilir...
Buğrahan[Buqrahan] Sevgiler ve Saygılar.
İyi Forumlar.
Merhabalar;
Dediklerini düşündüm iyi hoşda..
Misal vermek gerekirse Sen büyücüsün ve üzerin buz(mavi) parlıyor.
ben bunun bilincinde olan bir savaşçı olarak buz direnç itemleri giyerek wsde bana verceğin hasarı düşürerek seni yenmeye bakarım ve yenerimde veya sende buz hasar var diye makinaya girip direncimi buz yapabilirim..
bence bilinmemesi gerek ve daha iyi diye düşünüyorum
düşüncene saygı duyarım..
Buqrahan yazdı:Böyle Fikirlerin düşünülmesi güzel ve düşündürücü Diğer açılan konular üzerine böyle bir konu görünce Tebessümoluşturdu.(Bana bunlarla gelin ) Böyle düşünülmesi güzel ve oluşturabileceği de hiç zor görünmüyor; çünkü yakın zaman içerisinde getirilmiş olan Dükkan'da bulunanSilah Yükseltme(^)özelliği gayet güzel oldu ve bu özellik sonucunda yükseltilen Eşya'lar verdiği özelliğe göre parlıyor ve bu da gayet güzel, elindeki envanter(silahı) ayırt edici bir özellik olmuştur. Bu özelliği eşyalar üzerinde de kullanılabilir ve güzel olur diye düşünyorum; fakat Akçe veya Para istenmeden kullanılması güzel olur. Böyle olduğu içinde 2x özellik verileceği düşünülüyor ama böyle olmasına gerek yok, sadece eşya'nın görüntüsü ile oynanabilir ve diğer envanter(silaha) verilen özellikler hariç sadece görüntüleri'nin aynısı gibi giydiği bir çok envanter'e yansıyabilir ve bu da karşımızdaki kişinin Büyü Fizikselmi,Büyü Elektirikmi, yoksaBüyü Ateşmi olduğunu anlayabiliriz ya da savaşçılar üzerinde Maksimum Hasarmı veya diğer özellikler gibi ELEMENTmi olduğunu anlayabiliriz ve bu görünütde çok hoş olur, şifacılarıda düşünerekten Büyü Şifamı, Büyü Asitmi, yoksa Büyü Zehir mi olduğunu belirten şekilde parlamalar gerçekleşirse gayet güzel olur oyunumuz ve İKV Camiası için, Böyle bir konu düşünülebilir; ama demiş olduğum gibi sadece büyücüler için değil de tüm karakterler için kullanılabilir...
Buğrahan[Buqrahan] Sevgiler ve Saygılar.
İyi Forumlar.
Merhabalar;
Dediklerini düşündüm iyi hoşda..
Misal vermek gerekirse Sen büyücüsün ve üzerin buz(mavi) parlıyor.
ben bunun bilincinde olan bir savaşçı olarak buz direnç itemleri giyerek wsde bana verceğin hasarı düşürerek seni yenmeye bakarım ve yenerimde veya sende buz hasar var diye makinaya girip direncimi buz yapabilirim..
bence bilinmemesi gerek ve daha iyi diye düşünüyorum
düşüncene saygı duyarım..
İyi forumlar..
Oyundaki herkez zaten elektirik+ buz kim biz mavi giyiyoruz die buz direnc verir zaten herkes buz vermiş .. Oyunda her kombinasyonda buz büyüsünü kullanıyoruz zaten . . Elektirik meteorit kullanan Teşkilatta kimse görmedim benden başka bende bölgelere elektirik buza döndüm sonra.Yönetim forumdanda msj yazsa iyi olur fikirlerini öğreniriz.Yorum yazanlara ve okuyanlara teşekkürler
Oyundaki herkez zaten elektirik+ buz kim biz mavi giyiyoruz die buz direnc verir zaten herkes buz vermiş .. Oyunda her kombinasyonda buz büyüsünü kullanıyoruz zaten . . Elektirik meteorit kullanan Teşkilatta kimse görmedim benden başka bende bölgelere elektirik buza döndüm sonra.Yönetim forumdanda msj yazsa iyi olur fikirlerini öğreniriz.Yorum yazanlara ve okuyanlara teşekkürler
Merhaba;
Sanırım yanlış anlattım sadece bu dönem için söylemiyorum oyun geliştikçe ve ilerledikce önümüze cıkan bossların dirençleriyle beraber hasarlarda değişicek bilinmesini uygun görmüyorum bu benim "ŞAHSİ" görüşüm zaten illada böyle olsun diyemem :roll: