Bugün Şaheser Çıkartma Konusundaki Sıkıntılarınızı Bir Nebze Dindirmek Amacıyla Buraya Geldim Ama Bir Çoğunuz Bu Yazıyı Okuduktan Sonra Daha da Karamsarlığa Kapılacak Gibi
Şimdi Öncelikle Bu Yazıyı Okuyacak Herkesin Bildiğini Varsaysam da Bilmeyen Arkadaşlar Olabilir O Yüzden Bilgisayarın Çalışma Prensibinden Bahsedelim.
Bilgisayarın Sanırım Çok Karmaşık ve Anlaşılmaz Bir Şekilde Çalıştığını Hayal Ediyorsunuzdur Aklınızda.
Ama Hiçte Öyle Değil Çünkü Bilgisayarlar Tamamen ''1'' ve ''0'' lardan Oluşmakta, Evet Yanlış Duymadınız !
Aşağıdaki Bir Bellek Çalışma Prensibidir
Bilgisayarın Tamamı İşlemlerini Bu 2 Sayı Altında Gerçekleştirmektedir.
Bu Kadar İşlemi, Sistematik Bilgiyi, Aklımıza Gelebilecek Herşeyi Anına Önünüze Koyacak Bir Sistemin Ergenliğe Yeni Girmiş Bir Gencin Odasına Benzemesini Beklemeyin Ne Kadar Basit Şekilde Kurulursa O Kadar Hızlı ve Sistemli İlerler.
CPU(İşlemci)-Ram-Ekran Kartı-....... PC'nizin İçindeki Bütün Sistemler 10101000110110101 Şeklinde Sektörize Edilmiştir.
Şimdi Diyeceksiniz Bizene Kardeşim ?
Oynadığınız Oyun...Bilgisayar Üzerinde Yapılmış Bilsayar İçin Yapılmış Bir Oyunun Bilgisayarla Alakası Olmayan Bir Sistem ile Çalışmasını Bekleyemezsiniz.
Bu ''1'' ve ''0'' ları Bu Kadarda Anlamsız Düşünmeyin Bu 2 Sayı Aynı Evrendeki Zıtlıkları Temsil Edercesine Bilgisayar Diline Uyarlanmış.
1=0 , İyi - Kötü , Beyaz - Siyah , Olur - Olmaz gibi....
Herkesin Anladığını Umarak Oyun Kısmına Geçiyorum;
Sırf İKV İçin Geçerli Olmayan Bu Kural Tamamen Şans Deyip Geçilecek Bir Sistem Değil Aslında.
ÖRN: Knight Online'da (PvP) Oyunlarda ADMINLIK Yaptığımdan Biliyorum. Oyun Dosyasını Özel Bir Program İle Açarsınız ve Orada BOSS'lardan veya Yaratıklardan Düşecek Bütün İtemlerin Drop Oranı Mevcuttur ve Bunu Sistem Otomatik Belirler Ama Siz Bunu Sadece %100 Oranına Çıkartarak Kesin Hale Getirebilirsiniz, Çünki %99.99999 Olsa Bile Bu Sistem Kalan %0.000000.1 lik Değerde Size Tamamen Boş Bir Çanta Düşürebilir.
Şimdi Gelelim İKV'ye Yönetim Bunu Belki DROP(Düşme) Oranlarını Azaltarak Abartmış Olabilir Ama Güzel Bir Sistem Oturtmuş. ZATEN GRUP BÖLGELERİ İLE YÖNETİMDEN BİZE İLETİLEN BİR PARAGRAF; ''ZATEN BU KADAR GÜÇLÜ EFSUNLARA BÖYLE KOLAY SAHİP OLSANIZ NE ANLAMI KALIRDI ?'' Gayet Güzel Bir Söz.
Nedeni de Şu Herkese Hemen Şaheserler Yağsa Oyundan Hemen Sıkılacaktınız ve Mücadele İsteğiniz Kalmayacaktı.
Tamam Birine 10 Girişte 4 Şaheser Çıkar Birine 110 Girişte Bişey Çıkmaz AMA BU DA YÖNETİMİN ELİNDEKİ BİR UNSUR DEĞİL !
Dediğim Gibi Eğer Bir Şeyin Çıkma Olasılığı %100 Değil ise Kimse Kesin Birşey Söyleyemez.
ŞİMDİ JUNONU KESTİNİZ ÇANTA DÜŞECEK BİRİNE;
-TAKIMDA HERKESE HERHANGİ BİR İTEMİN DÜŞME OLASILIĞI HESAPLANIR;
BU KİŞİ BAŞINA %50 Çıkar yani ''1'' , %50 ise Çıkmaz yani ''0''
Not: Buna Şans Denemez %50 İhtimaliniz Zaten Vardı (Ama Hem Çıkma Hem Çıkmama)
Takımdaki Kişi Sayısına Bölünen Bu Oranın İçine Birde Takımdakilerin İTEM DÜŞÜREMEME yada HİÇ KİMSEYE İTEM DÜŞMEMESİ ORANI EKLENİNCE İŞ İYİCE SARPA SARIYOR İSTERSENİZ SAYISAL DEĞER VERMEYELİM :lol:
Daha Sonra Sistem Gruptaki Bir Üyeyi Yine ''10101010111'' Kombinasyonu İle Seçer (ki Buna Mecburdur Çünkü %100 Belirli Bir Durum Yöneticiler Tarafından Eklenmemiş)
Bu Kişiye Düşecek İtem Yine ''1001010111010'' Kombinasyonu İle Otomatik Seçilir.
En Son ise Bu Kişinin Yukarda Bahsettiğim İtemi Kazanma Olasılığı Rastgele Seçilir EĞER SİSTEM ''1'' YAZARSA O İTEMİ ALIRSINIZ ''0'' YAZARSA ALLAH KERİM BİR DAHAKİ SEFERE :mrgreen:
Ama Madalyada Böyle Birşey Yoktur Çünkü Onu Yönetim Zaten Belirlenmiştir.
Dediğim Gibi Bu Tamamen Sistematik Bir Mesele Eğer Birine Çatacaksanız PC'yi Kırabilrsiniz ki Bu Hareket Bir Yere Çocuğunuz Kafasını Çarptığında Çarptığı Yeri ''naaanaaa'' Diye Dövermiş Gibi Yapmak Olur :mrgreen:
gerçekten iyi olmuş ama her ne olursa olsun bazıları efsunlardan setler oluşturuyoken bazıları ise bir itemle yetiniyo sence bu biraz etik dışı kalmıyomu aslında bunu çıkanlara biraz daha az sanş verilmesi ile belki hal edilebilir zaten pluslulara efsun düşüyo biraz daha yüksek oranlar bunu yapıyolarsa onuda yapabilirler
Tamamda bizim dediğimiz olay item dizmek MADEN ÇEKMEK GİBİ ŞANS İŞİ OLMAMALIDIR.Yoksa bu anlattıklarını biliyoruz.Yinede emek verdiğin için teşekkür ederim.
turkoxHAMSTER yazdı:Tamamda bizim dediğimiz olay item dizmek MADEN ÇEKMEK GİBİ ŞANS İŞİ OLMAMALIDIR.Yoksa bu anlattıklarını biliyoruz.Yinede emek verdiğin için teşekkür ederim.
Bir de Şu Açıdan Bak...
Sen Girdin Migrata yada Sığınaklara Daha İlk Girişlerinde Bütün Şaheserlerini Dizdin Ama Uğraştın Emek Verdin.
Ertesi Gün Aynı Şaheserlerin Bütün Sunucudaki Herkesde Olmasını mı İsterdin Yokse Uzun Süre Çıkmamasını ve Senin DİĞERLERİNDEN Bir Farkın Olmasını mı ?
Mesela Sancakta İlk Ejderi Karikaxless arkadaşımız kazandı zamanında büyük sükse yaptı..Ardından Gloyn arkadaşımız ECEL üretti bu da baya bir sükse yarattı.
Kaldı ki Bu Şaheserlerin Çıkış Sistematiğini Yukarda Yazdım Yani Kimse Kayırılmıyor.
YÖNETİMİN Söylediği Gibi; ''Bu Kadar Güçlü ve Ağır Efsunların Bir Arada Bulunduğu Nadide-Şaheserleri Bırakın da Üretmek ve Düşürmek Bu Kadar Kolay Olmasın''
Bence İyi Bir Taktik Herkesin SETini Tamamlayıp Forumda ''NERE KARAKÖY BÖLGESİ'' Diye Bağırmasındansa SETlerini KARAKÖY Gelmeden Az Önce Tamamlanmasını ve Herkesin Yeni Bölge Gelene Kadar Bir Uğraş İçinde Olmasını Dilemişler.