Tank ve saldırı savaşçı olmak için ikisininde yeteneklerinden anlayan biri bi cevap yazabilir mi
Cazfigxvirüs
49 Savaşçı yetenekleri İçeri.
49 Savaşçı yetenekleri İçeri.
Cazfigxvirüs
- xxreddevilxx
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 470
- Kayıt: 27 May 2010 20:36
- Sunucu: Tılsım
- Klan: Arzın Çocukları
Re: 49 Savaşçı yetenekleri İçeri.
OFANSİF
15 depar
15 sert
15 agır
15 dikkat
15 durdurma
15 ofansif
1 sarsılmaz
5 zihin
2 süpürme
15 depar
15 sert
15 agır
15 dikkat
15 durdurma
15 ofansif
1 sarsılmaz
5 zihin
2 süpürme
XxReddeviLxX - OttomancavaLry
- mitmet
- Yalnız Adam'ın Dostu
- Mesajlar: 2784
- Kayıt: 30 Oca 2010 18:15
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Arzın Çocukları
Re: 49 Savaşçı yetenekleri İçeri.
Güzel. Ama grup bölgeleri için farklı kombinasyonlar söyleyebiliriz.xxreddevilxx yazdı:OFANSİF
15 depar
15 sert
15 agır
15 dikkat
15 durdurma
15 ofansif
1 sarsılmaz
5 zihin
2 süpürme
yazamayacağım kadar çok karakter..


Gizlenmiş İçerikGöster
GİZLİ İÇERİĞİ AÇTIN!! BU MESAJ KENDİNİ 3 SAAT 17 DAKİKA 3 SANİYE SONRA İMHA EDECEKTİR!!
VAMOS RAFA!
-
- Acemi Savaşçı
- Mesajlar: 7
- Kayıt: 11 Nis 2010 00:41
- Sunucu: Sancak
- Klan: Arzın Çocukları
Re: 49 Savaşçı yetenekleri İçeri.
zihin i 5 yapınca ws de drdrma atıldında onu kldrımu .? :?: :?: :?: :?:
Re: 49 Savaşçı yetenekleri İçeri.
Arkadaşlar depar 10 olsa 5 puan cepte zihin 5 puanda pek etkisi yok zaten onun yerine onada verme etti 10 puan bunu kanatmaya versek Böylece herif ws de tam kaçacak bir kanatma çak ve arkasından tüfekle ateşte et öldü yolda kesin hem 15 puanda depar sadece durdurmadan etkilenmiyor buda sadece savaşçıda var zaten kanatma ile büyük bir ihtimalle biz alırız ws yi çünkü rakibin hem can hem kudret azalıyor yani kaçmaya gerek yok böyle nasıl olur :?:
Ayrıca süpürme oyun rehperinde okuduğuma göre tanka yatkın çünkü pt dekiler bos keserken tekrar doğup biriken canavarlar saha sola dalıyor ve oyuncular ölmeye başlıyor (Hele zaten şifa öldüyse sorma) tankda süpürme açınca ona dalıyor canavarlar nasıl olsa zırh iyi ölmüyor. :ugeek: (Bos kesildikten sonra tanka yardım etme vakti
)Bu yüzden 2 puanı başka bir şeye vermek daha akıllıca ister sarsılmaza ver sen duruken adam kaçsın
ister depara ver 12 olsun biraz zamanı artsın.
(Aslında aklımda daha iyi bir kombinasyon ve yetenek sistemi vardı ama gece 3 te 8 saat pc başında olduktan sonra yazdığım için uykuluyum ve aklıma gelmiyor bunların daha sağlam açıklamasını yapardım yoksa.)
--->LÜTFEN KİMSE SERT ELLEŞTİRİ YAPMASIN BEN SADECE KENİ DÜŞÜNCEMİ SÖYLÜYORUM :!: <---
Ayrıca süpürme oyun rehperinde okuduğuma göre tanka yatkın çünkü pt dekiler bos keserken tekrar doğup biriken canavarlar saha sola dalıyor ve oyuncular ölmeye başlıyor (Hele zaten şifa öldüyse sorma) tankda süpürme açınca ona dalıyor canavarlar nasıl olsa zırh iyi ölmüyor. :ugeek: (Bos kesildikten sonra tanka yardım etme vakti
(Aslında aklımda daha iyi bir kombinasyon ve yetenek sistemi vardı ama gece 3 te 8 saat pc başında olduktan sonra yazdığım için uykuluyum ve aklıma gelmiyor bunların daha sağlam açıklamasını yapardım yoksa.)
--->LÜTFEN KİMSE SERT ELLEŞTİRİ YAPMASIN BEN SADECE KENİ DÜŞÜNCEMİ SÖYLÜYORUM :!: <---
-------------->Peşimist Hip-Hop Melenkolik<-------------
Ben İçinden Gelen Haykırışları Söyleye Bilecek Tercuman
http://browsergame.forumlari.net/
Ben İçinden Gelen Haykırışları Söyleye Bilecek Tercuman
http://browsergame.forumlari.net/
Re: 49 Savaşçı yetenekleri İçeri.
Sert vuruş=15
Ağır vuruş=15
Ofansif=15
Depar=10
kanatma=10
Dikkat=15
Durdurma=15
Sarsılmaz=1
(Geri kalan 2 puan depara yada kanatmaya vererek süreleri uzatılabilinir)
Ben böyle düşünüyorum çünkü yer altında depar nereye atacaksın zaten 45 olunca wsye yatkın olmak istiyorsan kanatma şartki ben wsye yatkın olmalı bir savaşçı derim klanda başarılı olsun diye ayrıca zaten 15 puan yapmak sadece durdurmadan etkilenmemesini ve fazladan bir kaç saniye etkisi sağlıyorki durdurma yanlızca savaşçıda var ondada kanatma kullandığımız için ws de kudret ve can azalıyor buda bize büyük bir avantaj sahlar zaten ben kaçarak dövüşmekten yana değilim adam gibi kalıp savaşmaktan yanayım ama karşındaki kaçacak olursa arkasından kanatma atarsın ve birde çifte ile ateş ettimmi tmmdır onun işi ama yinede deparımız sonuçta 10 takip edip sonra tekrar dalarız ama muhakkak alırız(Dışardan Başka Müdahale Almazsak).
Bir zamanların vazgeçilmez yeteneği kanatma şimdi kullanılmayacak kadar önemsiz olmuşsa ya biz yıllardır forumlardaki büyüklerden ve tecrübe sahiplerinden yanlış bilgi aldık yada şuanki yetenek sisteminde kafamızı fazla karıştırdık karar sizin.
Şimdi gelelim zihine zihin heryerde 5 puan olsun deniliyor çoğunluklaki ben hiç vermemeken yanıyım ha 5 olmuş ha olmamış zaten 5 puanda fazla işe yaramıyor Örneğin:Kurt mağarasında alfa keserken kanatma 2 kat asit hasarı gibi hasarlar alıyorum can 35-45 kalıyor genelde ölmeden kurtuluyorum nadiren ölüyorum oda çok canavar dalarsa ve canım çok azsa neyse arkadaşlara oluyor aynısı başlıyorlar zihin kullanmaya işe yaramıyor tek fark tuttarsa benden 10 can fazla oluyor buda büyük bir oran sayılmaz çünkü wsde kanatmaya veren fazla yok yeni yetenek dağılımında ama bu bir hata wsde ve klanda çok etkisi oluyor rakiple wsde eğer kanatma çok puan verilmişse 25-30 candan fazla fark atıyorsunuz rakibe(Büyük üstünlük sağlar bu size) ve kaçmaya çalışanlarada yukarda anlatığım gibi kaçmasana müsade etmiyorsunuz.
WS de Kullanılması mantıklı olunan kombinasyon şudur bence:İlk dikkat ve kanatma ardından 1 normal vuruş sonra durdurma arkasından ağır+sert.
(kanatma ilk sırlarda kullanmak gerekir çünkü ws nin sonuna doğru yenilenme bitsin az canı kaldığında yine bir kanatma böylecede kaçmaya çalışsa bile kanatmayı yeni attığınızdan yolda diker nalları ilk normal vuruş dememin nedeni dikkat ettiğme göre ilk vuruş genelde az hasar veriyor ondan sonraki vuruşlar daha etkili oluyor.)
LüTFEN KİMSE SERT ELLEŞTİRİLERDE BULUNMASIN BUNLAR BENİM KENDİ DÜŞÜNCELERİMDİR VE HİÇ BİR ARK NİYET İÇERMEZ KİMSEYE KARŞI SAYGISIZLIK İÇERMEZ YAZIM.
Ağır vuruş=15
Ofansif=15
Depar=10
kanatma=10
Dikkat=15
Durdurma=15
Sarsılmaz=1
(Geri kalan 2 puan depara yada kanatmaya vererek süreleri uzatılabilinir)
Ben böyle düşünüyorum çünkü yer altında depar nereye atacaksın zaten 45 olunca wsye yatkın olmak istiyorsan kanatma şartki ben wsye yatkın olmalı bir savaşçı derim klanda başarılı olsun diye ayrıca zaten 15 puan yapmak sadece durdurmadan etkilenmemesini ve fazladan bir kaç saniye etkisi sağlıyorki durdurma yanlızca savaşçıda var ondada kanatma kullandığımız için ws de kudret ve can azalıyor buda bize büyük bir avantaj sahlar zaten ben kaçarak dövüşmekten yana değilim adam gibi kalıp savaşmaktan yanayım ama karşındaki kaçacak olursa arkasından kanatma atarsın ve birde çifte ile ateş ettimmi tmmdır onun işi ama yinede deparımız sonuçta 10 takip edip sonra tekrar dalarız ama muhakkak alırız(Dışardan Başka Müdahale Almazsak).
Bir zamanların vazgeçilmez yeteneği kanatma şimdi kullanılmayacak kadar önemsiz olmuşsa ya biz yıllardır forumlardaki büyüklerden ve tecrübe sahiplerinden yanlış bilgi aldık yada şuanki yetenek sisteminde kafamızı fazla karıştırdık karar sizin.
Şimdi gelelim zihine zihin heryerde 5 puan olsun deniliyor çoğunluklaki ben hiç vermemeken yanıyım ha 5 olmuş ha olmamış zaten 5 puanda fazla işe yaramıyor Örneğin:Kurt mağarasında alfa keserken kanatma 2 kat asit hasarı gibi hasarlar alıyorum can 35-45 kalıyor genelde ölmeden kurtuluyorum nadiren ölüyorum oda çok canavar dalarsa ve canım çok azsa neyse arkadaşlara oluyor aynısı başlıyorlar zihin kullanmaya işe yaramıyor tek fark tuttarsa benden 10 can fazla oluyor buda büyük bir oran sayılmaz çünkü wsde kanatmaya veren fazla yok yeni yetenek dağılımında ama bu bir hata wsde ve klanda çok etkisi oluyor rakiple wsde eğer kanatma çok puan verilmişse 25-30 candan fazla fark atıyorsunuz rakibe(Büyük üstünlük sağlar bu size) ve kaçmaya çalışanlarada yukarda anlatığım gibi kaçmasana müsade etmiyorsunuz.
WS de Kullanılması mantıklı olunan kombinasyon şudur bence:İlk dikkat ve kanatma ardından 1 normal vuruş sonra durdurma arkasından ağır+sert.
(kanatma ilk sırlarda kullanmak gerekir çünkü ws nin sonuna doğru yenilenme bitsin az canı kaldığında yine bir kanatma böylecede kaçmaya çalışsa bile kanatmayı yeni attığınızdan yolda diker nalları ilk normal vuruş dememin nedeni dikkat ettiğme göre ilk vuruş genelde az hasar veriyor ondan sonraki vuruşlar daha etkili oluyor.)
LüTFEN KİMSE SERT ELLEŞTİRİLERDE BULUNMASIN BUNLAR BENİM KENDİ DÜŞÜNCELERİMDİR VE HİÇ BİR ARK NİYET İÇERMEZ KİMSEYE KARŞI SAYGISIZLIK İÇERMEZ YAZIM.
-------------->Peşimist Hip-Hop Melenkolik<-------------
Ben İçinden Gelen Haykırışları Söyleye Bilecek Tercuman
http://browsergame.forumlari.net/
Ben İçinden Gelen Haykırışları Söyleye Bilecek Tercuman
http://browsergame.forumlari.net/
Re: 49 Savaşçı yetenekleri İçeri.
KESİNLİKLE ALINTI DEĞİLDİR.
Sadece başka bir başlıktada aynı açıklamalı yapmıştım.
Sadece başka bir başlıktada aynı açıklamalı yapmıştım.
-------------->Peşimist Hip-Hop Melenkolik<-------------
Ben İçinden Gelen Haykırışları Söyleye Bilecek Tercuman
http://browsergame.forumlari.net/
Ben İçinden Gelen Haykırışları Söyleye Bilecek Tercuman
http://browsergame.forumlari.net/
Re: 49 Savaşçı yetenekleri İçeri.
Tugay yazdı:Sert vuruş=15
Ağır vuruş=15
Ofansif=15
Depar=10
kanatma=10
Dikkat=15
Durdurma=15
Sarsılmaz=1
(Geri kalan 2 puan depara yada kanatmaya vererek süreleri uzatılabilinir)
Ben böyle düşünüyorum çünkü yer altında depar nereye atacaksın zaten 45 olunca wsye yatkın olmak istiyorsan kanatma şartki ben wsye yatkın olmalı bir savaşçı derim klanda başarılı olsun diye ayrıca zaten 15 puan yapmak sadece durdurmadan etkilenmemesini ve fazladan bir kaç saniye etkisi sağlıyorki durdurma yanlızca savaşçıda var ondada kanatma kullandığımız için ws de kudret ve can azalıyor buda bize büyük bir avantaj sahlar zaten ben kaçarak dövüşmekten yana değilim adam gibi kalıp savaşmaktan yanayım ama karşındaki kaçacak olursa arkasından kanatma atarsın ve birde çifte ile ateş ettimmi tmmdır onun işi ama yinede deparımız sonuçta 10 takip edip sonra tekrar dalarız ama muhakkak alırız(Dışardan Başka Müdahale Almazsak).
Bir zamanların vazgeçilmez yeteneği kanatma şimdi kullanılmayacak kadar önemsiz olmuşsa ya biz yıllardır forumlardaki büyüklerden ve tecrübe sahiplerinden yanlış bilgi aldık yada şuanki yetenek sisteminde kafamızı fazla karıştırdık karar sizin.
Şimdi gelelim zihine zihin heryerde 5 puan olsun deniliyor çoğunluklaki ben hiç vermemeken yanıyım ha 5 olmuş ha olmamış zaten 5 puanda fazla işe yaramıyor Örneğin:Kurt mağarasında alfa keserken kanatma 2 kat asit hasarı gibi hasarlar alıyorum can 35-45 kalıyor genelde ölmeden kurtuluyorum nadiren ölüyorum oda çok canavar dalarsa ve canım çok azsa neyse arkadaşlara oluyor aynısı başlıyorlar zihin kullanmaya işe yaramıyor tek fark tuttarsa benden 10 can fazla oluyor buda büyük bir oran sayılmaz çünkü wsde kanatmaya veren fazla yok yeni yetenek dağılımında ama bu bir hata wsde ve klanda çok etkisi oluyor rakiple wsde eğer kanatma çok puan verilmişse 25-30 candan fazla fark atıyorsunuz rakibe(Büyük üstünlük sağlar bu size) ve kaçmaya çalışanlarada yukarda anlatığım gibi kaçmasana müsade etmiyorsunuz.
WS de Kullanılması mantıklı olunan kombinasyon şudur bence:İlk dikkat ve kanatma ardından 1 normal vuruş sonra durdurma arkasından ağır+sert.
(kanatma ilk sırlarda kullanmak gerekir çünkü ws nin sonuna doğru yenilenme bitsin az canı kaldığında yine bir kanatma böylecede kaçmaya çalışsa bile kanatmayı yeni attığınızdan yolda diker nalları ilk normal vuruş dememin nedeni dikkat ettiğme göre ilk vuruş genelde az hasar veriyor ondan sonraki vuruşlar daha etkili oluyor.)
LüTFEN KİMSE SERT ELLEŞTİRİLERDE BULUNMASIN BUNLAR BENİM KENDİ DÜŞÜNCELERİMDİR VE HİÇ BİR ARK NİYET İÇERMEZ KİMSEYE KARŞI SAYGISIZLIK İÇERMEZ YAZIM.
kanatma zihinle bozulabiliyor ona 10 puan vermene gerek yok


Re: 49 Savaşçı yetenekleri İçeri.
Ewet ama ws sırasında zihin attığını düşünürsek 3 kere 2saniyeden 2*3=6sn buda wsde fark yaratır üstelik ben kanatmayı daha çok wsde kaçanlara karşı kullanmak için istiyorum genelde bir kaç can kala kaçarlar buda işte burda çok etkili olur.
-------------->Peşimist Hip-Hop Melenkolik<-------------
Ben İçinden Gelen Haykırışları Söyleye Bilecek Tercuman
http://browsergame.forumlari.net/
Ben İçinden Gelen Haykırışları Söyleye Bilecek Tercuman
http://browsergame.forumlari.net/