Klan Parası ve Oynanış Önerisi Hk.

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Cevapla
Kullanıcı avatarı
ofluuu
Salgın Koruyucusu
Salgın Koruyucusu
Mesajlar: 24
Kayıt: 11 Nis 2016 12:56
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos

Klan Parası ve Oynanış Önerisi Hk.

Mesaj gönderen ofluuu »

Merhabalar,

Beta oyuncusu olarak ve büyük bir eski oyuncu ekibine sahip biri olarak arkadaşlarımdan aldığım dönüşler ve '' böyle olursa anca oynanır '' şeklinde önerileri sizler için birleştirdim ve size sunuyorum.

Klan parasının efektifliği;

-Klan parası ve şan kazanımı 59 level olmalı böylece kopya klan parası çarların oluşmasının önüne geçilmeli ( 59 a ulaşmak zor olacağı için insanları savaşarak kp kasmaya teşvik etmek için )
-Klan parası ve şan oyun içi parayla alınabiliyor olmalı böylece piyasada fazla biriken oyun parasının piyasadan da silinmesiyle oyun parası uzun vadede değerini koruyabilir. Örneğin : 1m para ile 1000 kp alınması ( oranlar değiştirebilir )
-Bilindiği üzere belirli miktarda şan'a sahip olunca karakter üzerindeki rütbe de değişiklik gösteriyor. Bu rütbeler karaktere bir güç kazandırabilmeli böylece herkes itemlerini tamamladığında diğer oyunculardan ayrışan daha güçlü karakterler olacaktır ve bu da oyuncu hırsı ve arzunu ateşleyecektir. Örneğin ; Düz çizgi kahverengiden düz çizgi yeşile geçildiğinde büyücü karaktere tüm büyü hasarı efsunlardan 10 bonus verilmesi.
-Klan parası sadece gözlük değil alternatif eşyaların tedariğinde de kullanılabilir olması örneğin; yeni gözlük,maden,iksir, kalıcı güç sağlayacak bir nesne gibi.

Ve tabi ki herkesin en büyük beklentisi grup bölgesinde olan karaköy bossları da oyuncuların en büyük beklentisidir. Çünkü Hakir'e ne kadar yetenek eklerseniz ekleyin hırtlar birbirlerinin canını her türlü sıkacaktır ve bossları kaçırmanın yolunu bulacaktır.
Kullanıcı avatarı
Empatie
İri Fare Avcısı
İri Fare Avcısı
Mesajlar: 58
Kayıt: 19 Nis 2015 20:26
Sunucu: Karaköy
Klan: Lodos
Lonca: Day of Death
Discord: BayBarlas

Re: Klan Parası ve Oynanış Önerisi Hk.

Mesaj gönderen Empatie »

Hazır konusu açılmışken eski heyecanlı Er Meydanı günlerinin geri gelmesi için de bir geliştirme beklentisi içerisinde olduğumu söylemem gerekli. :grinning:
2015 - 2021 Sancak
IHeRaI - IeReSBoSSI

2024 - Karaköy
Barlas-|BaRLaSI"

İKV Topluluk Discord Kanalı : https://discord.gg/8W5QmFU
Kullanıcı avatarı
TOLGARDA
Büyük Hol Kaşifi
Büyük Hol Kaşifi
Mesajlar: 5801
Kayıt: 09 Mar 2011 21:37
Sunucu: Karaköy
Klan: Lodos

Re: Klan Parası ve Oynanış Önerisi Hk.

Mesaj gönderen TOLGARDA »

MC2 Ayakkabı gibi bazı ürünlerin de klan parasıyla satılması hatta belki yeni gelecek takılar sadece kp ile satılırsa klan savaşı zorunlu bir hal alır
:zero: :one: :two: :three: :four: :five: :six: :seven: :eight: :nine:
toutestalle
İskele Babası
İskele Babası
Mesajlar: 28
Kayıt: 24 Haz 2022 00:54
Sunucu: Teşkilat

Re: Klan Parası ve Oynanış Önerisi Hk.

Mesaj gönderen toutestalle »

ofluuu yazdı: 09 Ara 2025 17:39 Merhabalar,

Beta oyuncusu olarak ve büyük bir eski oyuncu ekibine sahip biri olarak arkadaşlarımdan aldığım dönüşler ve '' böyle olursa anca oynanır '' şeklinde önerileri sizler için birleştirdim ve size sunuyorum.

Klan parasının efektifliği;

-Klan parası ve şan kazanımı 59 level olmalı böylece kopya klan parası çarların oluşmasının önüne geçilmeli ( 59 a ulaşmak zor olacağı için insanları savaşarak kp kasmaya teşvik etmek için )
-Klan parası ve şan oyun içi parayla alınabiliyor olmalı böylece piyasada fazla biriken oyun parasının piyasadan da silinmesiyle oyun parası uzun vadede değerini koruyabilir. Örneğin : 1m para ile 1000 kp alınması ( oranlar değiştirebilir )
-Bilindiği üzere belirli miktarda şan'a sahip olunca karakter üzerindeki rütbe de değişiklik gösteriyor. Bu rütbeler karaktere bir güç kazandırabilmeli böylece herkes itemlerini tamamladığında diğer oyunculardan ayrışan daha güçlü karakterler olacaktır ve bu da oyuncu hırsı ve arzunu ateşleyecektir. Örneğin ; Düz çizgi kahverengiden düz çizgi yeşile geçildiğinde büyücü karaktere tüm büyü hasarı efsunlardan 10 bonus verilmesi.
-Klan parası sadece gözlük değil alternatif eşyaların tedariğinde de kullanılabilir olması örneğin; yeni gözlük,maden,iksir, kalıcı güç sağlayacak bir nesne gibi.

Ve tabi ki herkesin en büyük beklentisi grup bölgesinde olan karaköy bossları da oyuncuların en büyük beklentisidir. Çünkü Hakir'e ne kadar yetenek eklerseniz ekleyin hırtlar birbirlerinin canını her türlü sıkacaktır ve bossları kaçırmanın yolunu bulacaktır.

-Karaköy öncesi, çoğu insanıni istediği Meteor, Eminönü savaşlarının 59a kadar askıya alınması demek, karaköye harici savaş yapılmaz, bir kaç ay sonra herkes karaköye geçecek ve klan savaşları öyle başlayacak demek olur bu malesef.
-Bir oyunda exchange sistemi her zaman ekonomi ve piyasa dengelerini tekrardan değiştirir riskli harekettir.
-Rütbeye göre artan hasarın sebebini tam anlayamadım hırsı ve arzuyu arttırmaz kp kasıp hasar arttıran topluluklar oyundan bezdirir, o klan parasını bize kastırmaz yükseltilmiş hasarlarıyla.
+Kesinlikle klan parası daha efektif olmalı, pvpyi etkilemeyecek pve setler m+kp ile satılabilir aslında.
Kullanıcı avatarı
makale34
Şarapçı'nın Sırdaşı
Şarapçı'nın Sırdaşı
Mesajlar: 86
Kayıt: 23 Kas 2022 21:59
Sunucu: Karaköy

Re: Klan Parası ve Oynanış Önerisi Hk.

Mesaj gönderen makale34 »

Kesinlikle katılıyorum +1
Kullanıcı avatarı
Hiphopmylife31
Sahaf Yardımcısı
Sahaf Yardımcısı
Mesajlar: 100
Kayıt: 31 Ara 2016 21:23
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
Lonca: Academy Of War

Re: Klan Parası ve Oynanış Önerisi Hk.

Mesaj gönderen Hiphopmylife31 »

TOLGARDA yazdı: 09 Ara 2025 19:14 MC2 Ayakkabı gibi bazı ürünlerin de klan parasıyla satılması hatta belki yeni gelecek takılar sadece kp ile satılırsa klan savaşı zorunlu bir hal alır
+9
ALZHEİMER
ııAKiFııYıLDıZıı
mayBe
xAKiFYıLDıZx
ıAKİFYILDIZ
AKiFııYıLDıZ
ALZHEIMER
https://kick.com/akifyildiz
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön