Arkadaşlar merhaba,
Oyunu 2006 betasından beri oynayan biri olarak özellikle 2018 yılından sonra artmaya başlayan bazı durumlar konusunda sizlere birkaç sitemde bulunmak istiyorum.
Oyunda inanılmaz bir tahammülsüzlük ve sürekli birbirlerine düşman olup yoluna taş koyma,geriye düşürme çabası olduğunu ve 1 e 1 yaşanan tartışmalardan dolayı grupta olan diğer insanların mağdur edilmesine zaten iş güçten 1-2 saat oyuna girebilen insanların ufak eğlencesine engel olmakta.
Merakımı mazur görün fakar 2 sorum var;
1 - Diğer oyunlara nazaran sonu belli olan bu oyunda tüm itemleri tılsımları elinize geçirdiğinizde ne olacak ? Hemen yeni bir güncelleme gelip başka bölge mi açacaklar ?
2 - Eğer bu kafa dağıtmak için oyuna giren insanlar oyundan kaçarsa itemlerinizi dizdiğinizde kiminle klan savaşı yapıp stress atacaksınız ?
Lütfen oyun içinde birbirimize daha ılımlı daha yardımcı yaklaşalım,en nihayetinde başı ve sonu belli olan SADECE BİR OYUN!
OYUNDA KİMSENİN KİMSEYE TAHAMMÜLÜ OLMAMASI
- maxwell1337
- Sahaf Yardımcısı
- Mesajlar: 127
- Kayıt: 02 Ağu 2024 17:38
- Sunucu: Karaköy
Re: OYUNDA KİMSENİN KİMSEYE TAHAMMÜLÜ OLMAMASI
gerçekten bu cümle çok doğru , hayatımda gördüğüm sonu en belli olan oyun ikv , en kral eşyaları dizsen bile banka önünde boş oturacan , oyunun sonunda balon-umut dergisi arasında birbirini kovalayacaksın bir süre sonra sıkılıp girmeyeceksin bile , 2019-2020 yılları öyleydi mesela dizenlerin çoğu sıkılıp bırakırdı oyunda yapacak hiçbir şey yoktu , bazen ben de niye bu kadar uğraşıyoruz dizsek ne olacak diye sorguluyorum
- YASLIPLANET
- İskele Babası
- Mesajlar: 34
- Kayıt: 05 Kas 2011 03:10
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Lodos
Re: OYUNDA KİMSENİN KİMSEYE TAHAMMÜLÜ OLMAMASI
Selamlar,
Eski zamanların oyuncu yapısıyla şimdiki değişmiş, eskiden oyun daha çok oyun olduğu için oynanıyordu. Şimdi değişik bir hal takılmış takıntı haline getirilmiş. Birbirine boss kestirmemek eğlenceli bir şey değilki, eskiden rakiplerle vslerde savaşlarda kapışırdık ne vsler atardık teşkilatta kaç kişi gelip kenarda oturup izlerdi, şimdi farklı usuller başlamış.
Eski zamanların oyuncu yapısıyla şimdiki değişmiş, eskiden oyun daha çok oyun olduğu için oynanıyordu. Şimdi değişik bir hal takılmış takıntı haline getirilmiş. Birbirine boss kestirmemek eğlenceli bir şey değilki, eskiden rakiplerle vslerde savaşlarda kapışırdık ne vsler atardık teşkilatta kaç kişi gelip kenarda oturup izlerdi, şimdi farklı usuller başlamış.
- Kazıklımaria
- Acemi Savaşçı
- Mesajlar: 8
- Kayıt: 14 Ağu 2024 06:38
- Sunucu: Karaköy
- Lonca: Kaer Morhen
Re: OYUNDA KİMSENİN KİMSEYE TAHAMMÜLÜ OLMAMASI
Başlıca sebep grup bölgeleri ve boss sistemi. Eskiden bireysellik vardı ve herkes bir şekilde var olabiliyordu. Gruplaşmalar başladıkça rezil bi rekabet ortamı oluştu maalesef.YASLIPLANET yazdı: ↑19 Ağu 2024 20:39 Selamlar,
Eski zamanların oyuncu yapısıyla şimdiki değişmiş, eskiden oyun daha çok oyun olduğu için oynanıyordu. Şimdi değişik bir hal takılmış takıntı haline getirilmiş. Birbirine boss kestirmemek eğlenceli bir şey değilki, eskiden rakiplerle vslerde savaşlarda kapışırdık ne vsler atardık teşkilatta kaç kişi gelip kenarda oturup izlerdi, şimdi farklı usuller başlamış.
Re: OYUNDA KİMSENİN KİMSEYE TAHAMMÜLÜ OLMAMASI
Eski Handan vs yeriydi. Ne güzel günlerdi. Harbi millet gelir oturur izlerdi...YASLIPLANET yazdı: ↑19 Ağu 2024 20:39 Selamlar,
Eski zamanların oyuncu yapısıyla şimdiki değişmiş, eskiden oyun daha çok oyun olduğu için oynanıyordu. Şimdi değişik bir hal takılmış takıntı haline getirilmiş. Birbirine boss kestirmemek eğlenceli bir şey değilki, eskiden rakiplerle vslerde savaşlarda kapışırdık ne vsler atardık teşkilatta kaç kişi gelip kenarda oturup izlerdi, şimdi farklı usuller başlamış.
Şifacı ve Büyücü Meditasyon yeteneği aynı olmasına rağmen 1 puan iken neden şifacılara %5 kudret yenilenmesi sağlarken büyücülere %100'den fazla yenilenme sağlıyor??
Mutluluk neydi?
Mutluluk neydi?