Kopya Hakkında Çözüm Önerisi
Gönderilme zamanı: 18 Ağu 2024 13:41
Bir geliştirici olarak kopya için çözüm önerim var.
Her maden, her item, her bono için alındığında uuid bir değer atanacak. Bu değer item satıcıdan alındığında, üretildiğinde, madenden çekildiğin, torbadan düştüğünde atanacak.
5 adet maden varsa 5 adet uuid olacak. Bu uuidler ticarette başka birine geçtiğinde aynı şekilde aktarılacak.
Kopya sisteminde sunucu gittiğinde bölerek yapılıyor aynı uuid olan şeyden 2 tane varsa otomatik ban atılabilir veya her ticaret, bölme işleminden önce unique olduğu kontrol edilebilir.
Sunucu içinse da şuan sunucuya gelen packetleri bi anda göndererek sunucuya overload yapılıyor ve çöktürülüyor ve Rollback'e sokuluyor db.
Onun içinde 1 saniyede maks 4 packet gönderebilir bi oyuncu olarak ayarlıyabilirsiniz. 4den fazla gelirse işleme gibi. FPS oyunlarında 64 tick rate var bu oyunda 4 olsa bile bi sıkıntı yaratmaz.
Bu 2 çözümü de çok kısa bi sürede oyuna ekliyebilirsiniz.
Kaynak kodlarının nasıl olduğunu bilmiyorum ne derece kontrol edebiliyosunuz bilmiyorum ama en azından Kuklacı yerine açılacak sunucuda şunlar olmasın.
Oyunu geliştiren ana developerlardan rica etseniz zaten size yardım ederler oyun onların çocuğu gibi bi şey zaten ve çok kısa sürede eklenebilecek özellikler bunlar
Her maden, her item, her bono için alındığında uuid bir değer atanacak. Bu değer item satıcıdan alındığında, üretildiğinde, madenden çekildiğin, torbadan düştüğünde atanacak.
5 adet maden varsa 5 adet uuid olacak. Bu uuidler ticarette başka birine geçtiğinde aynı şekilde aktarılacak.
Kopya sisteminde sunucu gittiğinde bölerek yapılıyor aynı uuid olan şeyden 2 tane varsa otomatik ban atılabilir veya her ticaret, bölme işleminden önce unique olduğu kontrol edilebilir.
Sunucu içinse da şuan sunucuya gelen packetleri bi anda göndererek sunucuya overload yapılıyor ve çöktürülüyor ve Rollback'e sokuluyor db.
Onun içinde 1 saniyede maks 4 packet gönderebilir bi oyuncu olarak ayarlıyabilirsiniz. 4den fazla gelirse işleme gibi. FPS oyunlarında 64 tick rate var bu oyunda 4 olsa bile bi sıkıntı yaratmaz.
Bu 2 çözümü de çok kısa bi sürede oyuna ekliyebilirsiniz.
Kaynak kodlarının nasıl olduğunu bilmiyorum ne derece kontrol edebiliyosunuz bilmiyorum ama en azından Kuklacı yerine açılacak sunucuda şunlar olmasın.
Oyunu geliştiren ana developerlardan rica etseniz zaten size yardım ederler oyun onların çocuğu gibi bi şey zaten ve çok kısa sürede eklenebilecek özellikler bunlar