Oyunun programlama dili
Oyunun programlama dili
c++ öğrenmek zor mu? Matematiği iyi olmayan,sayısalcı olmayan bir kişinin öğrenmesi nasıl olur? Ve ikv'yi sadece c dilinde mi programlayabiliriz? Değerli forum halkının cevaplarına ihtiyaç duymaktayım.
Re: Oyunun programlama dili
Ben oyunun dili Cobol dilinde yazıldığını düşünüyorum. Basic yada Pascal da olabilir. Gerisine imkan vermiyorum.
- SanirsamTR
- İskele Babası
- Mesajlar: 38
- Kayıt: 01 Oca 2022 14:23
- Sunucu: Sancak
- Klan: Lodos
- Lonca: Evrensel İmha
- aydineray
- Cin Avcısı
- Mesajlar: 159
- Kayıt: 08 Ara 2017 23:38
- Sunucu: Beyaz Köşk
- Klan: Lodos
- Lonca: Türk Harekat Timi
Re: Oyunun programlama dili
Daha önce reverse engineering ve potansiyel bot içerikli bir yazıda paylaşmıştım. C++ ile yazılmış ve eski bağımlılıklara sahip. PE Packer ile packlanip dağıtılmış. Oldukça eski olmasından dolayı istemciyi düzeltmenin, gereksiz efor harcamanın çok bir mantığı yok. Yeni istemci yazmak da aynı şekilde gereksiz çünkü network trafiği çok rahat izlenebilir ve taklit edilebilir şekilde. Bunu da zamanında çok basit bir perl betiği ile Eminönü'nde bankacının önünde "iyi oyunlar neferler!" diyen karakter ile sağlamıştım. Aynı şekilde istenirse maden toplayan, 1-59 karakter geliştiren, boss kesimi sağlayan hali de yapılabilir lakin buradaki amaç zarar vermeden bu açığı belirtmekti. Elbette dikkate alınmadı.
Kısaca belirtmek istediğim; istemciyi güncellemek yerine kendinize yeni bir oyun projesi belirleyip üzerinde çalışmanız sizin için çok daha faydalı olacaktır
Kısaca belirtmek istediğim; istemciyi güncellemek yerine kendinize yeni bir oyun projesi belirleyip üzerinde çalışmanız sizin için çok daha faydalı olacaktır
Beyazköşk: Raun, Raunn, Raunxşifa, Bagatur
Eminönü: Raun
Projeler: IKVNefer (Durduruldu) - IKVNefer Mobil (Durduruldu)
Eminönü: Raun
Projeler: IKVNefer (Durduruldu) - IKVNefer Mobil (Durduruldu)
Re: Oyunun programlama dili
kodlamasız mümkün mü bu?aydineray yazdı: ↑09 Tem 2022 08:53 Daha önce reverse engineering ve potansiyel bot içerikli bir yazıda paylaşmıştım. C++ ile yazılmış ve eski bağımlılıklara sahip. PE Packer ile packlanip dağıtılmış. Oldukça eski olmasından dolayı istemciyi düzeltmenin, gereksiz efor harcamanın çok bir mantığı yok. Yeni istemci yazmak da aynı şekilde gereksiz çünkü network trafiği çok rahat izlenebilir ve taklit edilebilir şekilde. Bunu da zamanında çok basit bir perl betiği ile Eminönü'nde bankacının önünde "iyi oyunlar neferler!" diyen karakter ile sağlamıştım. Aynı şekilde istenirse maden toplayan, 1-59 karakter geliştiren, boss kesimi sağlayan hali de yapılabilir lakin buradaki amaç zarar vermeden bu açığı belirtmekti. Elbette dikkate alınmadı.
Kısaca belirtmek istediğim; istemciyi güncellemek yerine kendinize yeni bir oyun projesi belirleyip üzerinde çalışmanız sizin için çok daha faydalı olacaktır![]()
- benibanladilar
- Teşkilat Neferi
- Mesajlar: 523
- Kayıt: 14 Şub 2018 19:54
Re: Oyunun programlama dili
Kolay bir şey olsa her ilin kıyamet vakti oyunu olurdu ankara kıyamet vakti gibi gibi...
- aydineray
- Cin Avcısı
- Mesajlar: 159
- Kayıt: 08 Ara 2017 23:38
- Sunucu: Beyaz Köşk
- Klan: Lodos
- Lonca: Türk Harekat Timi
Re: Oyunun programlama dili
Visual Scripting çözümleri sunan araçlar var lakin MMO boyutunda bir proje için bu elbetteki hayal...MetalV yazdı: ↑09 Tem 2022 13:30kodlamasız mümkün mü bu?aydineray yazdı: ↑09 Tem 2022 08:53 Daha önce reverse engineering ve potansiyel bot içerikli bir yazıda paylaşmıştım. C++ ile yazılmış ve eski bağımlılıklara sahip. PE Packer ile packlanip dağıtılmış. Oldukça eski olmasından dolayı istemciyi düzeltmenin, gereksiz efor harcamanın çok bir mantığı yok. Yeni istemci yazmak da aynı şekilde gereksiz çünkü network trafiği çok rahat izlenebilir ve taklit edilebilir şekilde. Bunu da zamanında çok basit bir perl betiği ile Eminönü'nde bankacının önünde "iyi oyunlar neferler!" diyen karakter ile sağlamıştım. Aynı şekilde istenirse maden toplayan, 1-59 karakter geliştiren, boss kesimi sağlayan hali de yapılabilir lakin buradaki amaç zarar vermeden bu açığı belirtmekti. Elbette dikkate alınmadı.
Kısaca belirtmek istediğim; istemciyi güncellemek yerine kendinize yeni bir oyun projesi belirleyip üzerinde çalışmanız sizin için çok daha faydalı olacaktır![]()
Oyun geliştirmeye merakınız varsa roadmap amaçlı şunu inceleyebilirsiniz: utilForever/game-developer-roadmap
Projenin ölçeklenebilirliği önemli değilse; öğrenmesi kolay oyun motorlarını da inceleyebilirsiniz.
Beyazköşk: Raun, Raunn, Raunxşifa, Bagatur
Eminönü: Raun
Projeler: IKVNefer (Durduruldu) - IKVNefer Mobil (Durduruldu)
Eminönü: Raun
Projeler: IKVNefer (Durduruldu) - IKVNefer Mobil (Durduruldu)
Re: Oyunun programlama dili
bu kadar ingilizcem yok : ) biraz ilerlersem bakacağım ama oyunu hangi oyun motorunda yapmak daha uygun ve kolay olabilir pekiaydineray yazdı: ↑11 Tem 2022 22:34Visual Scripting çözümleri sunan araçlar var lakin MMO boyutunda bir proje için bu elbetteki hayal...MetalV yazdı: ↑09 Tem 2022 13:30kodlamasız mümkün mü bu?aydineray yazdı: ↑09 Tem 2022 08:53 Daha önce reverse engineering ve potansiyel bot içerikli bir yazıda paylaşmıştım. C++ ile yazılmış ve eski bağımlılıklara sahip. PE Packer ile packlanip dağıtılmış. Oldukça eski olmasından dolayı istemciyi düzeltmenin, gereksiz efor harcamanın çok bir mantığı yok. Yeni istemci yazmak da aynı şekilde gereksiz çünkü network trafiği çok rahat izlenebilir ve taklit edilebilir şekilde. Bunu da zamanında çok basit bir perl betiği ile Eminönü'nde bankacının önünde "iyi oyunlar neferler!" diyen karakter ile sağlamıştım. Aynı şekilde istenirse maden toplayan, 1-59 karakter geliştiren, boss kesimi sağlayan hali de yapılabilir lakin buradaki amaç zarar vermeden bu açığı belirtmekti. Elbette dikkate alınmadı.
Kısaca belirtmek istediğim; istemciyi güncellemek yerine kendinize yeni bir oyun projesi belirleyip üzerinde çalışmanız sizin için çok daha faydalı olacaktır![]()
Oyun geliştirmeye merakınız varsa roadmap amaçlı şunu inceleyebilirsiniz: utilForever/game-developer-roadmap
Projenin ölçeklenebilirliği önemli değilse; öğrenmesi kolay oyun motorlarını da inceleyebilirsiniz.
Re: Oyunun programlama dili
Bu oyun kendi oyun motorunu yaptı. 2004 te Türkiye de oyun falan yaygın değildi. Destekçi de yoktu. Durum buydu diye biliyorum
Re: Oyunun programlama dili
Zaten oyunda ki hatanın düzeltilememe sebebi de bu
Yanlış güncelleme dosyası ve yanlış kod oyunu bu hale getirdi. Kendi oyun motorları( AKTOR ) olduğu için artık bilende yok düzeltemiyorlar. Adamlar ayrıldı yı yaptı dünyaya açıldı 