İşte ben, Edna; oyuna döndüğümün henüz birinci ayında yine sıkım sıkım sıkıldım.
Bölgeler; hepsini ezbere biliyorum ve hiçbir yer heyecan verici değil.
Bosslar; her birini binlerce kez kestim. Üç karakteri aynı anda idare etmedikten sonra zorlayıcı değil.
Seviye sınırı; defalarca kez ulaştım. Açacağım yeni bir karakter safi zaman kaybı.
İtemler; kafi ölçüde dizdim. Birkaç eksik için artık ne boss kesmeyi, ne de maden çekmeyi gerekli görüyorum.
Klan savaşı; her türlüsünü icra ettim. Son bir ayda iyi-kötü tek yaptığım da bu oldu. Maalesef bugünlerde keyif vermiyor. Varsa ödünç verecek 500 iksiriniz, tutarım bir ucundan.
Son güncellemenin üstünden üç buçuk yıl zaman geçmişken, keyifli bir oyun deneyimi için İKV'nin vadettiği şey ne? Hiç.
Mesele ister istemez, dönüp dolaşıp kopya meselesine geliyor. Çünkü aslında ölü doğmuş bir güncelleme olan Karaköy'ü hala yaşatan nihai unsur kopya hatasının ortaya çıkmasıdır. Piyasa bu sayede canlanmıştır. Oyuncuların %95'i, hiç sahip olamayacağı itemlere bu sayede erişmiş ve daha mutlu olarak, daha çok keyif alarak oynamaya başlamıştır.
Beni yanlış anlamayın, bu hatayı asla teşvik etmiyorum ve belirli koşullar altında kesinlikle düzeltilmesi taraftarıyım. Ama daha önceki postlarımda da dediğim gibi, yıl olmuş 2021, kimse bir saat "111111111111111111" tuşuna basıp bir adet Sentetik İpek elde edeceği Kraliçe'yi kesmekten acayip keyif alamaz. Hele hele çalışan adama, böyle bir oyun deneyimi zul gelir. Bunu çekilir kılan dostlarımız, başkası değil. Onların yetersiz kaldığı yerde hatıralarımız.
Bu hatıraları, kalitesizlikle suistimal etmektir asıl etik dışı olan. Keşke bunları daha anlaşılır kılabilsem. Ama konuya gelecek cevapların birçoğunun yanlış anlama veya önemsiz bir detaya odaklanma ile geleceğini tahmin edebiliyorum.
Nihat Abi'nin "ille de oyun hatasını gidermek gerekir" yanılgısından kendini kurtarması ve enerjisini oyuncuların heyecanını diri tutacak düzenlemelere harcaması gerekiyor.
Biraz iddialı olacak ama yarın kopyayı engelleyecek bir düzenleme yapsanız, iki ay sonra oyunu oynayacak doğru düzgün adam bulamazsınız. Bu kadar maden bolluğuna alışmış bir piyasa, bu kadar seri üretime alışmış oyuncular; Halley Asa'yı üç aylık emekle ürettiği günlere dönmeyi hiç ister mi?
Benzer bir durum tılsım bugunun kaldırılması için geçerliydi. Allah'tan, orada yeni bir bölge geldi de, etkisi minimize edildi. Yoksa sekiz tılsımla oynamaya alışmış oyuncu, dört tılsımla yetinebilir miydi?
Oyunun devamlılığı için samimi istekleriniz olduğuna şüphem yok, ama daha mantıklı ve daha iyi düşünülmüş işlerin peşinde çabalamak gerekir.
Oyuna tempo kazandırmanız lazım. Bunu yapmanın "teknik ekip gerektirmeyen" birçok yolu var. Tek başınıza düşünemiyorsanız, ki bu gayet doğaldır, gönüllü ekiplerini genişletebilir veya hakiki bir öneri değerlendirme mekanizması oluşturabilirsiniz.
Herhalde oyun içerisinde yapılacak teknik olmayan, basit değişiklikler için de Türk Telekom yönetim kurulundan icazet almak zorunda değilsinizdir.
Son röportajlarınızdan anladığım "Ah keşke oyunumuz hep devam etse, işte ben de çabalıyorum, şu oyun hatasını çözsek gerisi tamam" tavrıyla, bu oyun ancak oyun hatası çözülene kadar yaşar.
Ne kadar saçma veya etik dışı görünse de, uygulaması oldukça basit ve bir o kadar da etkili, işte bir öneri:
PvP sunucusu teknik ekip olmadan nasıl yapılır?
Aktif oyuncu sayısı 20'lerin altına düşmüş sunuculardan biri seçilir. Burada kopya yapanlara ceza verilmeyeceği açıklanır. İlk iki-üç günden sonra bu sunucuya başka sunuculardan geçişe izin verilmez.
Bol madenli, bol iksirli paranın geçmediği ve alışverişin takas usulüyle yapıldığı, herkesin full olduğu nur topu gibi bir PvP sunucusu... Dolu er meydanları, arz ve lodosun kıyasıya mücadelesi... İksir sarhoşu oyuncular, yüzlerce kişilik savaş! Oyuncuların doyasıya eğleneceği bir ortam yaratmanın haricinde bundan kim zarar görebilir şimdi?
Neyse gece gece kendimi deli etmeyeyim daha fazla. Nihat Bey vizyonunu değiştirmez ve benim gibiler gider, konu da kapanır gibi... Sabah bu yazdıklarımdan pişman olacağımdan eminim. Yahu ne kafa ütülemişim diyeceğim. Silin kardeşim şunu diyeceğim içimden. Hahaha biliyorum... İyi geceler.
Oyundan yine sıkıldım: Bir Nerull eleştirisi
Oyundan yine sıkıldım: Bir Nerull eleştirisi
Edna (2007-2019)
- Equalero
- Labirent Rehberi
- Mesajlar: 1310
- Kayıt: 15 Tem 2012 20:12
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Gusion MLBB GLOBAL,TR 1
Re: Oyundan yine sıkıldım: Bir Nerull eleştirisi
Hocam ben çok dedim forumda bunu beni hep terslediler.
8 tane full karakterim var hepsinde oyundaki bütün tilmslar iksirler madenler bonolar saysini bilmediğim kadarıyla çok ben bile sıkıldım bu oyundan yapcak birşey kalmadı savaşmıyorum bile artık 14 yıldir ayni savaş stratejisine bağlı bir oyun hiç bir emek akıl oyunu istemiyen bir savaşın ortasından da çekildim oyuncu sayısı git gide düşmeye başladı dahada düşecek ve kapanacak neden ?
Çünkü oyunu ayakta tutan herkesin alışmış olduğu bir durum bazı hatalardi. Gerek normal oyuncular olsun gerek klanda takılıp sınırsız iksirlere sahip kişiler olsun bu işin içindeydi en güvenilir en iyi niyetli dediğiniz kişiler bile olsa bu işin içindeydi yatmasinlar yani yapmıyorum ayaklarına ..
Son gözlemlerimde oyunun kısa bir süre içinde kapanacağı net.
8 tane full karakterim var hepsinde oyundaki bütün tilmslar iksirler madenler bonolar saysini bilmediğim kadarıyla çok ben bile sıkıldım bu oyundan yapcak birşey kalmadı savaşmıyorum bile artık 14 yıldir ayni savaş stratejisine bağlı bir oyun hiç bir emek akıl oyunu istemiyen bir savaşın ortasından da çekildim oyuncu sayısı git gide düşmeye başladı dahada düşecek ve kapanacak neden ?
Çünkü oyunu ayakta tutan herkesin alışmış olduğu bir durum bazı hatalardi. Gerek normal oyuncular olsun gerek klanda takılıp sınırsız iksirlere sahip kişiler olsun bu işin içindeydi en güvenilir en iyi niyetli dediğiniz kişiler bile olsa bu işin içindeydi yatmasinlar yani yapmıyorum ayaklarına ..
Son gözlemlerimde oyunun kısa bir süre içinde kapanacağı net.
Champion Class
KaiHavertz VanessaIves BLackBeauty
KaiHavertz VanessaIves BLackBeauty
-
- Salgın Koruyucusu
- Mesajlar: 10
- Kayıt: 17 May 2021 16:16
Re: Oyundan yine sıkıldım: Bir Nerull eleştirisi
Sayısını bilmediğim kadar çok demişsin ya çok merak ediyorum sayısını bilmeyecek bu kadar madeni, tılsımı nasıl elde ettin ürettiğim her bir tılsım çektiği her bir maden aklında kalır insanın ama seninki kalmamış kısa sürede bu kadar şey elde edenlerin genelde hangi yolla yaptığı belli oluyor bencede yatmasınlar ben yapmıyorum ayaklarına en çokta sen yatmaEqualero yazdı: ↑31 Ağu 2021 07:22 Hocam ben çok dedim forumda bunu beni hep terslediler.
8 tane full karakterim var hepsinde oyundaki bütün tilmslar iksirler madenler bonolar saysini bilmediğim kadarıyla çok ben bile sıkıldım bu oyundan yapcak birşey kalmadı savaşmıyorum bile artık 14 yıldir ayni savaş stratejisine bağlı bir oyun hiç bir emek akıl oyunu istemiyen bir savaşın ortasından da çekildim oyuncu sayısı git gide düşmeye başladı dahada düşecek ve kapanacak neden ?
Çünkü oyunu ayakta tutan herkesin alışmış olduğu bir durum bazı hatalardi. Gerek normal oyuncular olsun gerek klanda takılıp sınırsız iksirlere sahip kişiler olsun bu işin içindeydi en güvenilir en iyi niyetli dediğiniz kişiler bile olsa bu işin içindeydi yatmasinlar yani yapmıyorum ayaklarına ..
Son gözlemlerimde oyunun kısa bir süre içinde kapanacağı net.
- Equalero
- Labirent Rehberi
- Mesajlar: 1310
- Kayıt: 15 Tem 2012 20:12
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Gusion MLBB GLOBAL,TR 1
Re: Oyundan yine sıkıldım: Bir Nerull eleştirisi
Artici alıp çektik geçen sene holde takıldık bastık bütün tilsmilari bütün tilsimlaridan 3 er adet savaş narasi 3 dahil çöp maden çekip iksir bastık 1 milyar tane...GameofThrones yazdı: ↑31 Ağu 2021 12:21Sayısını bilmediğim kadar çok demişsin ya çok merak ediyorum sayısını bilmeyecek bu kadar madeni, tılsımı nasıl elde ettin ürettiğim her bir tılsım çektiği her bir maden aklında kalır insanın ama seninki kalmamış kısa sürede bu kadar şey elde edenlerin genelde hangi yolla yaptığı belli oluyor bencede yatmasınlar ben yapmıyorum ayaklarına en çokta sen yatmaEqualero yazdı: ↑31 Ağu 2021 07:22 Hocam ben çok dedim forumda bunu beni hep terslediler.
8 tane full karakterim var hepsinde oyundaki bütün tilmslar iksirler madenler bonolar saysini bilmediğim kadarıyla çok ben bile sıkıldım bu oyundan yapcak birşey kalmadı savaşmıyorum bile artık 14 yıldir ayni savaş stratejisine bağlı bir oyun hiç bir emek akıl oyunu istemiyen bir savaşın ortasından da çekildim oyuncu sayısı git gide düşmeye başladı dahada düşecek ve kapanacak neden ?
Çünkü oyunu ayakta tutan herkesin alışmış olduğu bir durum bazı hatalardi. Gerek normal oyuncular olsun gerek klanda takılıp sınırsız iksirlere sahip kişiler olsun bu işin içindeydi en güvenilir en iyi niyetli dediğiniz kişiler bile olsa bu işin içindeydi yatmasinlar yani yapmıyorum ayaklarına ..
Son gözlemlerimde oyunun kısa bir süre içinde kapanacağı net.![]()
Bonoyuda alışveriş yapıp kastım 4milyari gecik teşkilat bonosu varmış senin için girdim baktım oyuna ....
Champion Class
KaiHavertz VanessaIves BLackBeauty
KaiHavertz VanessaIves BLackBeauty
- ApolloBrown
- İri Fare Avcısı
- Mesajlar: 53
- Kayıt: 21 Şub 2018 18:48
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Lodos
Re: Oyundan yine sıkıldım: Bir Nerull eleştirisi
Bu konuda olduğu gibi oyunda da insanlar birbirini kopyacılıkla suçluyor. Ama ilk mesajda Edna'nın bahsettiği gibi de kopya olmasaydı bu kadar çok sayıda insan oyuna devam etmezdi. İlla ki emek verenler vardır ve kopya olmasaydı da olacaktı ama sayı asla bu kadar olmazdı. Çünkü bu oyun gibi kendisini salmasına rağmen devam eden oyun yok. Ne oyunlar var her gün yenilik yapıp dünya kadar geliştirmeye imza atıyorlar.
Arkadaşlar lonca turnuvası yapılıyor, tarafsız ve klanlı loncalar karşılaşamadığı için teker teker kabadayıya geçilerek vs atılıyor. Bu oyunun seviyesi belli. Bu oyun oynanış mekaniği açısından bu kadar yetersizken bence yine iyi oynanıyor. Diğer MMORPGlere falan bakın. En basitinden 10 yıl önce arkadaşlarım oynuyor diye benim de çok az bir süre oynadığım Metin2'de bir sürü oyun alanı açılmış ve oynanış mekaniği, savaş alanları geliştirilmiş. Biz hala duvara takıldığımız için doğru dürüst yürüyemiyoruz.
Gerçekten de 14 yıl önce savaş mekaniği nasılsa şimdi de öyle. Hatta tek tip şaheser itemler yüzünden daha da kötüye gitti. 29 39 vslerinde birini yenmek için daha fazla düşünmeniz lazımdı. Savaşçı vslerinin geldiği noktadan bahsetmiyorum bile.
Kısacası bu oyuna bu oyuncu sayısı bence çok bile.
Arkadaşlar lonca turnuvası yapılıyor, tarafsız ve klanlı loncalar karşılaşamadığı için teker teker kabadayıya geçilerek vs atılıyor. Bu oyunun seviyesi belli. Bu oyun oynanış mekaniği açısından bu kadar yetersizken bence yine iyi oynanıyor. Diğer MMORPGlere falan bakın. En basitinden 10 yıl önce arkadaşlarım oynuyor diye benim de çok az bir süre oynadığım Metin2'de bir sürü oyun alanı açılmış ve oynanış mekaniği, savaş alanları geliştirilmiş. Biz hala duvara takıldığımız için doğru dürüst yürüyemiyoruz.
Gerçekten de 14 yıl önce savaş mekaniği nasılsa şimdi de öyle. Hatta tek tip şaheser itemler yüzünden daha da kötüye gitti. 29 39 vslerinde birini yenmek için daha fazla düşünmeniz lazımdı. Savaşçı vslerinin geldiği noktadan bahsetmiyorum bile.
Kısacası bu oyuna bu oyuncu sayısı bence çok bile.
Re: Oyundan yine sıkıldım: Bir Nerull eleştirisi
kopya olayı çözüldükten sonra droplar arttırılabilir. Mikroçip 1 değil de 3-5 tane atsın aynı şekilde diğerleri de.Edna yazdı: ↑31 Ağu 2021 03:40 İşte ben, Edna; oyuna döndüğümün henüz birinci ayında yine sıkım sıkım sıkıldım.
Bölgeler; hepsini ezbere biliyorum ve hiçbir yer heyecan verici değil.
Bosslar; her birini binlerce kez kestim. Üç karakteri aynı anda idare etmedikten sonra zorlayıcı değil.
Seviye sınırı; defalarca kez ulaştım. Açacağım yeni bir karakter safi zaman kaybı.
İtemler; kafi ölçüde dizdim. Birkaç eksik için artık ne boss kesmeyi, ne de maden çekmeyi gerekli görüyorum.
Klan savaşı; her türlüsünü icra ettim. Son bir ayda iyi-kötü tek yaptığım da bu oldu. Maalesef bugünlerde keyif vermiyor. Varsa ödünç verecek 500 iksiriniz, tutarım bir ucundan.
Son güncellemenin üstünden üç buçuk yıl zaman geçmişken, keyifli bir oyun deneyimi için İKV'nin vadettiği şey ne? Hiç.
Mesele ister istemez, dönüp dolaşıp kopya meselesine geliyor. Çünkü aslında ölü doğmuş bir güncelleme olan Karaköy'ü hala yaşatan nihai unsur kopya hatasının ortaya çıkmasıdır. Piyasa bu sayede canlanmıştır. Oyuncuların %95'i, hiç sahip olamayacağı itemlere bu sayede erişmiş ve daha mutlu olarak, daha çok keyif alarak oynamaya başlamıştır.
Beni yanlış anlamayın, bu hatayı asla teşvik etmiyorum ve belirli koşullar altında kesinlikle düzeltilmesi taraftarıyım. Ama daha önceki postlarımda da dediğim gibi, yıl olmuş 2021, kimse bir saat "111111111111111111" tuşuna basıp bir adet Sentetik İpek elde edeceği Kraliçe'yi kesmekten acayip keyif alamaz. Hele hele çalışan adama, böyle bir oyun deneyimi zul gelir. Bunu çekilir kılan dostlarımız, başkası değil. Onların yetersiz kaldığı yerde hatıralarımız.
Bu hatıraları, kalitesizlikle suistimal etmektir asıl etik dışı olan. Keşke bunları daha anlaşılır kılabilsem. Ama konuya gelecek cevapların birçoğunun yanlış anlama veya önemsiz bir detaya odaklanma ile geleceğini tahmin edebiliyorum.
Nihat Abi'nin "ille de oyun hatasını gidermek gerekir" yanılgısından kendini kurtarması ve enerjisini oyuncuların heyecanını diri tutacak düzenlemelere harcaması gerekiyor.
Biraz iddialı olacak ama yarın kopyayı engelleyecek bir düzenleme yapsanız, iki ay sonra oyunu oynayacak doğru düzgün adam bulamazsınız. Bu kadar maden bolluğuna alışmış bir piyasa, bu kadar seri üretime alışmış oyuncular; Halley Asa'yı üç aylık emekle ürettiği günlere dönmeyi hiç ister mi?
Benzer bir durum tılsım bugunun kaldırılması için geçerliydi. Allah'tan, orada yeni bir bölge geldi de, etkisi minimize edildi. Yoksa sekiz tılsımla oynamaya alışmış oyuncu, dört tılsımla yetinebilir miydi?
Oyunun devamlılığı için samimi istekleriniz olduğuna şüphem yok, ama daha mantıklı ve daha iyi düşünülmüş işlerin peşinde çabalamak gerekir.
Oyuna tempo kazandırmanız lazım. Bunu yapmanın "teknik ekip gerektirmeyen" birçok yolu var. Tek başınıza düşünemiyorsanız, ki bu gayet doğaldır, gönüllü ekiplerini genişletebilir veya hakiki bir öneri değerlendirme mekanizması oluşturabilirsiniz.
Herhalde oyun içerisinde yapılacak teknik olmayan, basit değişiklikler için de Türk Telekom yönetim kurulundan icazet almak zorunda değilsinizdir.
Son röportajlarınızdan anladığım "Ah keşke oyunumuz hep devam etse, işte ben de çabalıyorum, şu oyun hatasını çözsek gerisi tamam" tavrıyla, bu oyun ancak oyun hatası çözülene kadar yaşar.
Ne kadar saçma veya etik dışı görünse de, uygulaması oldukça basit ve bir o kadar da etkili, işte bir öneri:
PvP sunucusu teknik ekip olmadan nasıl yapılır?
Aktif oyuncu sayısı 20'lerin altına düşmüş sunuculardan biri seçilir. Burada kopya yapanlara ceza verilmeyeceği açıklanır. İlk iki-üç günden sonra bu sunucuya başka sunuculardan geçişe izin verilmez.
Bol madenli, bol iksirli paranın geçmediği ve alışverişin takas usulüyle yapıldığı, herkesin full olduğu nur topu gibi bir PvP sunucusu... Dolu er meydanları, arz ve lodosun kıyasıya mücadelesi... İksir sarhoşu oyuncular, yüzlerce kişilik savaş! Oyuncuların doyasıya eğleneceği bir ortam yaratmanın haricinde bundan kim zarar görebilir şimdi?
Neyse gece gece kendimi deli etmeyeyim daha fazla. Nihat Bey vizyonunu değiştirmez ve benim gibiler gider, konu da kapanır gibi... Sabah bu yazdıklarımdan pişman olacağımdan eminim. Yahu ne kafa ütülemişim diyeceğim. Silin kardeşim şunu diyeceğim içimden. Hahaha biliyorum... İyi geceler.
-
- Salgın Koruyucusu
- Mesajlar: 10
- Kayıt: 17 May 2021 16:16
Re: Oyundan yine sıkıldım: Bir Nerull eleştirisi
Ya bıktık böyle insanlardan bir GM yok mu şu arkadaşı inceleyecek adam 1 milyar iksir basmış bütün tılsımlardan 3 er tane basmış 4 milyar bonoyu alışverişle yapmış hiç kopyaya karışmamışEqualero yazdı: ↑31 Ağu 2021 13:29Artici alıp çektik geçen sene holde takıldık bastık bütün tilsmilari bütün tilsimlaridan 3 er adet savaş narasi 3 dahil çöp maden çekip iksir bastık 1 milyar tane...GameofThrones yazdı: ↑31 Ağu 2021 12:21Sayısını bilmediğim kadar çok demişsin ya çok merak ediyorum sayısını bilmeyecek bu kadar madeni, tılsımı nasıl elde ettin ürettiğim her bir tılsım çektiği her bir maden aklında kalır insanın ama seninki kalmamış kısa sürede bu kadar şey elde edenlerin genelde hangi yolla yaptığı belli oluyor bencede yatmasınlar ben yapmıyorum ayaklarına en çokta sen yatmaEqualero yazdı: ↑31 Ağu 2021 07:22 Hocam ben çok dedim forumda bunu beni hep terslediler.
8 tane full karakterim var hepsinde oyundaki bütün tilmslar iksirler madenler bonolar saysini bilmediğim kadarıyla çok ben bile sıkıldım bu oyundan yapcak birşey kalmadı savaşmıyorum bile artık 14 yıldir ayni savaş stratejisine bağlı bir oyun hiç bir emek akıl oyunu istemiyen bir savaşın ortasından da çekildim oyuncu sayısı git gide düşmeye başladı dahada düşecek ve kapanacak neden ?
Çünkü oyunu ayakta tutan herkesin alışmış olduğu bir durum bazı hatalardi. Gerek normal oyuncular olsun gerek klanda takılıp sınırsız iksirlere sahip kişiler olsun bu işin içindeydi en güvenilir en iyi niyetli dediğiniz kişiler bile olsa bu işin içindeydi yatmasinlar yani yapmıyorum ayaklarına ..
Son gözlemlerimde oyunun kısa bir süre içinde kapanacağı net.![]()
Bonoyuda alışveriş yapıp kastım 4milyari gecik teşkilat bonosu varmış senin için girdim baktım oyuna ....
- Equalero
- Labirent Rehberi
- Mesajlar: 1310
- Kayıt: 15 Tem 2012 20:12
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Gusion MLBB GLOBAL,TR 1
Re: Oyundan yine sıkıldım: Bir Nerull eleştirisi
Karaköy de Çemberlitaş gibi reçete sistemi yapmasalardi belki biraz daha zevkli olabilirdi bölgenin içine bir grub bölgesi yapılacaktı hatta 3 tane GB olacaktı karakoyde aynı karakoydeki bosslarin itemleri tamamlayan asa zırh ve takı seti düşürmek için GB girecekti ama öyle bir ayarlama yapmaları gerekiyordu hem 3 GB de 2+2+2 girilmesi gerekiyordu hemde Karaköy içindeki bosslardan itemleri düşürmeyenler kesim yapamacak kadar zor olmalıydı...
Hem reçeteler hem kopya hem bono oyuna dahil olunca kimse oturduğu yerden kalkıp boss kesip item fullmeye bakmadı.
Hem reçeteler hem kopya hem bono oyuna dahil olunca kimse oturduğu yerden kalkıp boss kesip item fullmeye bakmadı.
Champion Class
KaiHavertz VanessaIves BLackBeauty
KaiHavertz VanessaIves BLackBeauty
Re: Oyundan yine sıkıldım: Bir Nerull eleştirisi
reçete sistemini isteyen oyunculardı ve ayrıca açık bölge olmasını isteyende oyunculardı haberin olsunEqualero yazdı: ↑31 Ağu 2021 15:18 Karaköy de Çemberlitaş gibi reçete sistemi yapmasalardi belki biraz daha zevkli olabilirdi bölgenin içine bir grub bölgesi yapılacaktı hatta 3 tane GB olacaktı karakoyde aynı karakoydeki bosslarin itemleri tamamlayan asa zırh ve takı seti düşürmek için GB girecekti ama öyle bir ayarlama yapmaları gerekiyordu hem 3 GB de 2+2+2 girilmesi gerekiyordu hemde Karaköy içindeki bosslardan itemleri düşürmeyenler kesim yapamacak kadar zor olmalıydı...
Hem reçeteler hem kopya hem bono oyuna dahil olunca kimse oturduğu yerden kalkıp boss kesip item fullmeye bakmadı.
- Equalero
- Labirent Rehberi
- Mesajlar: 1310
- Kayıt: 15 Tem 2012 20:12
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Gusion MLBB GLOBAL,TR 1
Re: Oyundan yine sıkıldım: Bir Nerull eleştirisi
AGRESIF yazdı: ↑31 Ağu 2021 16:39reçete sistemini isteyen oyunculardı ve ayrıca açık bölge olmasını isteyende oyunculardı haberin olsunEqualero yazdı: ↑31 Ağu 2021 15:18 Karaköy de Çemberlitaş gibi reçete sistemi yapmasalardi belki biraz daha zevkli olabilirdi bölgenin içine bir grub bölgesi yapılacaktı hatta 3 tane GB olacaktı karakoyde aynı karakoydeki bosslarin itemleri tamamlayan asa zırh ve takı seti düşürmek için GB girecekti ama öyle bir ayarlama yapmaları gerekiyordu hem 3 GB de 2+2+2 girilmesi gerekiyordu hemde Karaköy içindeki bosslardan itemleri düşürmeyenler kesim yapamacak kadar zor olmalıydı...
Hem reçeteler hem kopya hem bono oyuna dahil olunca kimse oturduğu yerden kalkıp boss kesip item fullmeye bakmadı.![]()
Oyunun sonunu getirdik ozaman ne diyelim...
Champion Class
KaiHavertz VanessaIves BLackBeauty
KaiHavertz VanessaIves BLackBeauty