Bu konuyu oyun içinde arkadaşlarımız olsun başkaları olsun ne kadar konuşsakta insan hala meraktan kurtulamıyor.Benim içimdeki merak hangi yetenek veya yetenekler etkili olacak? Şu an ki gibi savaşçılar bölge atamadan ortada sap gibi kalacak mı? Ve tabii ki biz büyücüler def 2 3 ile tek yermiş gibi tek yiyecek miyiz?
Açıkçası en korktuğum şey savaşçıların bölgeye girememe sorunu.Yok arkadaşım savaşçı sınıfı olmasada oluyor.Takıyorsun Met 1'ini Met 2 3'ünü, mis.E çemberlitaşa da "İhtiyacın varsa gel otur afk kal." diyecek halleri de yok.Sığınaklar Migrat tamam neyse de çok zor bu iş.
Neyse gelgelelim konuya.
Yapımcıların açıklamasına göre yeni yetenekler gelmiyormuş, ben gelecek diye biliyordum kötü oldu.E kardeşim madem yeni yetenekler gelmeyecek, bu yeni bosslar yeni yaratıklar yeni npcler ne kullanacak?
İşte bence bu sorunun cevabı asit veya ateş.Asit ve ateşi çok severim tam bir GBM-X gibi adamım mübarek . Neyse bu güne kadar kaç tane asit veya ateş çemberli bölge gördünüz?(Semiha var ) Bu arada şu asit etkisi kara cinlerin bıraktığından bahsetmiyorum, benim bahsettiğim şifacıların menzilli asidi.Bu arada bu konu hakkında sizin görüşlerinizi bekliyorum sizce hangi yetenekler etkili olur yeni garagöyde yazın aşağı
Peki şu Muhsin Bey denen herif, onu ne yapacaz o kadar asit ateş dedin bişey dedin hiç bir şifacıya büyücüye benziyor mu adam bildiğin ismet bey.Bence onun bir yardımcısı olacak ve aynı şuna benzeyecek;
Hem asit atıyor, hem çevresine çember atıyor.Pat küt bir yaratık anlıyacağınız.Ha bu arada resim yeteneklerim Picasso'yu aşkındır ironi yapmıyorum.
Neyse bu kadar yeter sizin görüşlerinizi bekliyorum bakalım benden daha yaratıcı düşünceler çıkacak mı
tanıtım da makina kullanan fare adamlar var.eger makina varsa fizik işler
diger taraftan farelere buz işlemesi yüksek.ama eklenti geldiginde bütün büyüler işlevsel olur.sadece tek bi element üstünde durmazlar
pragmatist bir manifestonun edimsel imgelenmelerine öykünen yaptırımları karakterize eden kuramların tümünü gerçekleyebilme yetisine haiz bir öngörümsel önerme varyantı olarak kabul edilerek, içsel çatışıklıkları pasivize etmenin bilişsel algılanması söz konusu olduğunda pitoresk bir tümevarım sağlayabilecek bir betimlemeyi, en marjinal kulvarlarda, ayrımlanabilir ve determinist bir tarzda angaje edebilme kapasitesine sahip bir bölge olacağını düşünüyorum.
bence artık bölge atar gibi 5+1 sistemi falan bitti. Karaköy'de ki gruplaşma sistemi 2+2+2 olabilir. nasıl yani? şöyle anlatayım. her karakter sınıfından x2 karakter olacak. yani x2 savaşçı; biri ofans diğeri defans, x2 büyücü mesela biri fizik diğeri element hasarlı (karma element hasarı da olabilir; eldiven elek, ceket buz, zırh ateş gibi), x2 şifacı biri iyileştirme diğeri gazaplı kombinasyonu gibi. mesela boss keserken bossun canı yüzde 80e indiği zaman fizik hasara sarsılmaza geçebilir. yüzde 60a indiğinde fizik sarsılmazı devam edip buz hasara sarsılmaz da eklenir. yüzde 40a düştüğü zaman canı diğer 2 hasara ek olaraktan ateş hasarına da sarsılmaz durumda olabilir. yüzde 20ye düştüğünde zehir hasarına da sarsılmaz açabilir. yüzde 20den ölene kadar sadece elek ve asit hasarı alarak boss kesimi tamamlanır. boss kesimi esnasında stu gibi kudrette çalabilir. tabi tüm grubun değilde, ara ara gruptakilerden birinin kudretini çalabilir. bu da çantalarda her daim iksir bulundurmaya mecbur kılacaktır biz oyuncuları. eğer dediğim gibi böyle olursa çok daha eğlenceli dakikalar geçirebiliriz. iyi forumlar.
anonim yazdı: ↑02 Oca 2018 06:15
pragmatist bir manifestonun edimsel imgelenmelerine öykünen yaptırımları karakterize eden kuramların tümünü gerçekleyebilme yetisine haiz bir öngörümsel önerme varyantı olarak kabul edilerek, içsel çatışıklıkları pasivize etmenin bilişsel algılanması söz konusu olduğunda pitoresk bir tümevarım sağlayabilecek bir betimlemeyi, en marjinal kulvarlarda, ayrımlanabilir ve determinist bir tarzda angaje edebilme kapasitesine sahip bir bölge olacağını düşünüyorum.