Savaşçı Tank Yetenekleri Grup Bölgesindeki Konumu

Kılıç ustaları hünerlerini birbirleriyle paylaşıp daha sert ve kritik vurmanın yollarını arıyorlar
Kullanıcı avatarı
Luighy
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 215
Kayıt: 04 Oca 2016 17:23
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Arzın Çocukları

Savaşçı Tank Yetenekleri Grup Bölgesindeki Konumu

Mesaj gönderen Luighy »

Herkese Merhaba Ben Bir Savaşçı Kurdum Şuan 48. Seviyeye ulaştı bile ayım ve +5 yetenek puanım bulunuyor grup bölgelerinde ne yapmalıyım hangi itemleri kullanmalıyım yeteneklerimi nasıl vermeliyim şimdiden teşekkür ederim
Kullanıcı avatarı
Luighy
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 215
Kayıt: 04 Oca 2016 17:23
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Arzın Çocukları

Re: Savaşçı Tank Yetenekleri Grup Bölgesindeki Konumu

Mesaj gönderen Luighy »

Sanırım Sorumun Cevabını Buldum Fakat Yetenekleri Yazarsanız Sevinirim :)

Grup Bölgelerinde Savaşçıya Dair Her Şey!


Selam olsun zekâları da kılıçları gibi keskin savaşçı neferlere!

Sığınakların delilerine, Miğrat’ın cesur askerlerine, Çemberlitaş’ın ölüm makinelerine karşı koymaya hazır mısınız? O vakit bu yazıyı incelemenizi öneririz. Grup bölgelerinde nasıl iyi tank olunur, hangi eşya, hangi tılsım kombinasyonları kullanılır, nerelerde hangi iksirler içilir? Gelin bu sorularımıza hep beraber yanıt verelim;


Defansif (Tank) Savaşçı temel eşyaları;


Evvela, Maksimum Enerji veren eşyaları temin etmeye çalışın, mümkünse bunlar Farabi Modeli efsunlu eşyalar olsun, bütçeniz el vermiyor ise Aktar Şevket Modeli efsunlu eşyalar da temin edebilirsiniz. Tank savaşçıda, 15 Defansif Dövüşme ve 15 Sakınma puanı verildiği ve bu yetenekler aktif hale getirildiği takdirde zırh yüzdeniz ../75'e çıkacaktır. Bu zırh yüzdesini mümkün olduğunca 75/75'e çıkarmaya çalışınız. Bu sebepten mütevellit Farabi Modeli efsunlu eşyalar arar iken diğer efsunlarının Solucan Modeli olmasına dikkat ediniz. Sığınak görevinden alacağınız Farabi Modeli Solucan Modeli İpekli Eldiven bir hayli işinizi görecektir ve yine Motorin ile Centurion'dan düşmekte olan Farabi Modeli Solucan Modeli Kolye - Yüzük takımlarını çok uygun meblağlardan temin edebilirsiniz. Bu 3 eşya size 75'te 73'lük gibi bir oranda zırh sağlayacaktır. Çok çok mükemmel bir tank olmak istiyorsanız Aktar Şevket Modeli Karacin Modeli Destekli Platin Zırh alabilirsiniz veyahut Centurion'dan Farabi Modeli Solucan Modeli Latex Pantolon düşmesini bekleyebilirsiniz. Geçelim tılsım kombinasyonumuza;

Defansif (Tank) Savaşçı temel tılsımları;


Büyük Hol bölgesinde klan delilerinden ve saklı ırklardan bolca düşen ve değeri çok çok ucuz olan bazı tılsımlar tank savaşçı için tabiri caiz ise bulunmaz nimettir. Bunların en başında majör (kırmızı renkli) tılsımlarımızdan Defansif Dövüşme 1 (I) gelir. Kıyafetlerdeki bonus enerji miktarının 4.5 katı kadar enerji veren bu tılsım, sağlamlığınızı artırarak grubunuzdaki şifacıların işini kolaylaştıracaktır. Mükemmel bir tankın diğer majör tılsımı da Hedef Saptırma (I)’dir. Fakat bunun fiyatı 10 milyon olduğu için size ilk başta Defansif Dövüşme 2 (I)’i öneririm. İlerleyen zamanlarda gerek görürseniz Hedef Saptırma tılsımını da alabilirsiniz. Defansif Dövüşmede savaşçının hasarını hiç düşürmeyen bu tılsım, grup bölgelerinde pek işinize yaramasa da dışarıda işinizi görecektir. Minör tılsımlara gelince, Sakınma (I) tılsımı oldukça işiniz yarayacaktır. Nasıl ki Maraton Adam Cansiperane İpekli Ayakkabı’da bulunan Cansiperane efsunu kritik zırhı veriyorsa, bu tılsımda üzerinizde bulunan zırh efsunlu eşyaların yüzde 50’si kadar kritik zırh etkisi oluşturacaktır. Diğer minör tılsımımız da Defansif Dövüşme 1 olacaktır. Kıyafetteki zırh bonusunun üçte biri kadar fiziksel saldırıdan hasar almama ihtimali oluşturan bu tılsım, özellikle Çemberlitaş bölgesindeki kalfa, çırak gibi yaratıkların bazen size ıska geçmelerini sağlayacaktır. Son olarak tılsımlarımızı sıralarsak;

Majör;
- Defansif Dövüşme 1 (I)
- Defansif Dövüşme 2 (I)

Minör;
- Sakınma (I)
- Defansif Dövüşme 1


Böyle bir kombinasyon idealdir. Hazırsak bölgelerimize geçebiliriz.

Sığınak;


Bu bölgede savaşçı çok bir iş yapmamaktadır, burada eşyalarınız minimum düzeyde olsa bile kâfidir. Eğer ki Yıldırım 2 tılsımına sahip bir büyücü ile girmiş iseniz, kendisine sorarak yaratık gruplarını toplayabilir ve kendisine hedef saptırma verip sarsılmaz açabilirsiniz. Kenan’da ise yapmanız gereken tek şey, şalteri tutmak ve keyifle ganimetinizi yerden almak olacaktır. Motorinden düşen Farabi Modeli Plevne Emsali İpekli Ayakkabı size büyük bir artı katacaktır. Plevne Emsali efsunu savunma verdiği için yaratıkların size vuruşlarda ıska geçmesini sağlayacaktır. Temel eşyalarınızı temin etmiş iseniz ve biraz da şansınız yaver gider de Evocati'nin Koruması Kolye düşürür iseniz, Migrat bölgesine geçebiliriz. (Dipnot; burada dirençleriniz önemsizdir)

Migrat;


Bu bölge dirençleriniz elektrikte olmalı, çünkü bölgenin baş Boss’u olan Junon’da elektrik direncimizi 1000 yapmamız gerekiyor. 240 karakter puanınızın hepsini elektriğe vermenizi öneririm. 400 de şifacı direnci geliyor, otomatikman 640 direnç puanınız olacaktır. Grup bölgelerinden düşecek olan iksirleri saklarsanız, size büyük bir kolaylık sağlayacaktır. Zira Shen Kuo İcadı bir iksir içtiğiniz zaman elektrik direnciniz 640'tan 942'ye çıkacaktır. Bu durumda Elektrik direncinizi 1000 yapmak ve daha az hasar almak için bir adet Shen Kuo İcadı efsunlu eşyaya, veyahut m2 - m 2.5 Element Koruyucu Gözlüğe ihtiyaç duyacaksınız. Zırhınız bu bölgede 75'i görüyor ise sizin için çok idealdir, zira Junon'dan daha az hasar almanızı sağlayacaktır. Yoldaki yaratık gruplarında yine büyücülerle ortak hareket ederek grupları çekebilir, hasarı en yüksek olan büyücüye hedef saptırma vererek sarsılmaz açabilirsiniz. Centurion’da ise sizin yapabileceğiniz tek şey zihin tutulması geçiren kişilere zihin toplama ile büyü bozmak olacaktır. İsteğe göre hasarı yüksek büyücülere hedef saptırma verip savaş narası ile kendi üzerinizde de tutabilirsiniz. Junon’da ise, direncini 1000’leyecek bir büyücü yok ise, tıpkı yaratık gruplarında yaptığınız gibi, hasarı yüksek olan büyücüye süresi geldikçe hedef saptırma vererek hiddet alabilirsiniz. Junon diğer büyücülere döndüğü zaman savaş narası kullanarak tekrar üzerinize alabilirsiniz ve bu durumda büyücüleri hedef saptırma olmadan vurmaması konusunda uyarabilirsiniz. Ve yine şansınız Ve yine şansınız yaver gider de Evocati'nin Koruması Yüzük veya Evocati'nin Koruması Gece Zırhı düşürürseniz, bu şansınızı bir de Çemberlitaş’ta denemenizi önererek Çemberlitaş’a girmeye hazır olduğunuzu belirtmek isteriz!

Çemberlitaş;


Bu bölgeyi 2 kategoride değerlendirmeliyiz. 1. Bölge ve 2. Bölge;

• 1. Bölge;

Bu bölgede Yol Savaşçısı ve GBMX bulunmaktadır. Yol Savaşçıs’ında direnç önemli değildir. Fakat zırh yüzdenizin tam olması ve savunmanızın yüksek olması sizin artınıza olacaktır. GBMX'te Asit ve Ateş dirençlerinizin 1000 veyahut 1000'e yakın olması gerekmektedir. Zırh yüzdesi bu yaratıkta önemlidir. Şöyle bir eşya kombinesi önerebilirim;
Farabi Modeli Aramith (Vahşi) Tipi 4 parça eşya, (Ceket, Pantolon, Ayakkabı ve Silah olabilir)
m2 veyahut m 2.5 Element Koruyucu Gözlük.

Kolye, Yüzük seti Farabi Modeli Solucan Modeli (Evocati’nin Koruması düşmemiş ise) ve de eldiven Farabi Modeli Solucan Modeli İpekli Eldiven olmalıdır. Zırh olarak şansınız yaver gitmiş ve Miğrat’tan Evocati’nin Koruması Gece Zırhı düşürmüş iseniz onu takmalısınız. Eğer yok ise mükemmel tankların tercihi Aktar Şevket Modeli Karacin Modeli Destekli Platin Zırh kullanabilirsiniz.

Bu eşyaları temin ederseniz, 300 ateş direnç puanınız olacaktır. 400 de şifacı direncini hesaba katın, 700 edecektir. Burada
Aramith Tipi Vahşi Emsali İksir hayat kurtarmaktadır. Zira bu iksir hem Ateş hem de Asit direnci vermektedir. 302 de iksirin verdiğini hesap edersek 1000'i geçecektir ateş direnciniz. (Eşyaları Asit dirençli aldıysanız asit direnciniz) Kalan 240 karakter puanınızı asite/ateşe verir ve 940 puan asit/ateş direnç ile rahat bir GBMX kesimi gerçekleştirebilirsiniz. (Dipnot; bu bölgede de zırh yüzdesi önemlidir.)

Yol Savaşçısı’nda yapmanız gereken tıpkı Junon’da yaptığınız gibi, hedef saptırma vererek yaratığı üzerinizde tutmak olacaktır. Yine büyücülere döndüğü zaman savaş narası kullanabilir ve hedef saptırma olmadan vurmamaları konusunda onları ikaz edebilirsiniz. Bu Mermi Senin İçin …. ! diye bir yetenek kullanan Yol Savaşçısı’nın bu yeteneği sizi korkutmasın, zira büyücüler bunu kutup ile engelleyecektir.

GBMX’te ise sizi biraz zorlayacaktır, çok kolay hiddet sıfırlayabilen bu Boss’u üzerinizde tutmak için büyük bir çaba sarf edeceksiniz. Sık sık kışkırtma kullanmak ve hedef saptırma olmadan gruptaki büyücülerin saldırmamasını tembihlemek en elzem kuralımız. Yine büyücülere yöneldiği zaman savaş narası kullanarak kendi üzerinize çevirebilir ve zor zamanlarda kaldığınız anda sarsılmaz açarak bir enerji iksiri içebilirsiniz.

• 2. Bölge;

Bu bölgede Stuart Efendi, Semiha Hanım ve Gaffar bey bulunmaktadır. Stuart Efendi'de Buz direncinizin 1000 olması şarttır. 240 karakter puanınızı Buza verir ve m2 - m 2.5 Element Koruyucu Gözlüğünüzü takar, bir de Kara Kürk Emsali İksir içerseniz, şifacı direnciyle birlikte direnciniz 1000 olacaktır. Semiha Hanım'da Elektrik direnci önemlidir. (İçeri kaçırmadan önce) Gaffar Bey'de de hem Elektrik hem de Buz dirençlerinizin 1000 olması önemlidir. Bunun için şu metodu önerebilirim;

Farabi Modeli Shen Kuo (Karakürk) İcadı 4 parça eşya, (Ceket, Pantolon, Ayakkabı ve Silah olabilir) m2 veyahut m 2.5 Element Koruyucu Gözlük.

Kolye, Yüzük seti Farabi Modeli Solucan Modeli (Evocati’nin Koruması düşmemiş ise) ve de eldiven Farabi Modeli Solucan Modeli İpekli Eldiven olmalıdır. Zırh olarak şansınız yaver gitmiş ve Miğrat’tan Evocati’nin Koruması Gece Zırhı düşürmüş iseniz onu takmalısınız. Eğer yok ise mükemmel tankların tercihi Aktar Şevket Modeli Karacin Modeli Destekli Platin Zırh kullanabilirsiniz.

Belirtilen eşyalar temin edildikten sonra, elektrik direncinize eşyalardan 300 gelecektir, şifacı direnci ile 700 olacak ve
Shen Kuo İcadı İksir ile Semiha Hanım'da direnciniz 1000 olacaktır. 240 karakter puanınızı buza verirsiniz, m2 - m 2.5 Element Koruyucu Gözlüğünüz de 60 puan verecektir. Şifacı direnci ile 700'ü bulacaktır, Kara Kürk Emsali İksir ile Stuart Efendi'de direnciniz 1000 olacaktır. Bütün eşyalar takılı ve şifacı direnci açık iken, Shen Kuo İcadı Kara Kürk Emsali iksir içtiğiniz zaman her iki direnciniz de 1000 olacaktır. (Dipnot; bu bölgede de zırh yüzdesi önemlidir.)

Hepinize güzel efsunlu eşyalar düşmesi ve diğer karakter yazılarımızda görüşmek temennisiyle, kudretiniz bol olsun !
Kullanıcı avatarı
Luighy
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 215
Kayıt: 04 Oca 2016 17:23
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Arzın Çocukları

Re: Savaşçı Tank Yetenekleri Grup Bölgesindeki Konumu

Mesaj gönderen Luighy »

Yukarıda Bulunan İletiyi BilgeTonyukuk adlı forum kullanıcısından tamamen yardım amaçlı kopyalamış bulunmaktayım.
Kullanıcı avatarı
BilgeTonyukuk
Çınaraltı Müdavimi
Çınaraltı Müdavimi
Mesajlar: 808
Kayıt: 22 Kas 2010 21:43
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları

Re: Savaşçı Tank Yetenekleri Grup Bölgesindeki Konumu

Mesaj gönderen BilgeTonyukuk »

Selamun aleyküm;

Yazılarımın birisinin işine yaradığını görmek beni gerçekten mutlu etti, teşekkür ederim. Yetenek kombinasyonunu da şu şekilde yapabilirsin; (+5 Yetenek Puanı olduğu var sayılarak yazılmıştır)


Çemberlitaş;

Bu bölgede Boz Ayı'nın 10 veya üzeri olması şarttır. Süpürme Vuruşu'nu da yaratık gruplarını üzerine aldıktan sonra kullanmanı ve az da olsa hasar vererek hiddet almanı; bu sayede Şifacı İyileştirme yeteneği kullandığında yaratıkların ona dönmemesini sağlar. Zihin Toplama 15 olmalıdır ki; Taarruz Aygıtlarının kullandığı Korteks yeteneğini serice bozabilesin. Şahsen aşağıdaki kombinasyonu kullanıyorum, sana da öneririm:
  • 15 Defansif Dövüşme
  • 15 Kışkırtma
  • 15 Sakınma
  • 15 Savaş Narası
  • 15 Zihin Toplama
  • 15 Hedef Saptırma
  • 10 Boz Ayı (Kanatma)
  • 1 Durdurma
  • 1 Sarsılmaz
  • 1 Süpürme Vuruşu
Sığınak ve Migrat:

Sarsılmazın 15 olması Büyücülere Hedef Saptırma verdikten sonra kullanmanda kolaylık sağlayacaktır. Boz Ayı bu bölgede çok gerekli olmadığı için onun puanını da Durdurma'ya eklerdim genelde. Süpürme Vuruşunu da yine aynı amaçla kullanabilirsin. Zihin Toplama'nın 1 olması yeterlidir, kullanacağın en önemli yer Centurion'un zihin saldırısı yeteneğidir. Yani Şöyle: (+5 Yetenek Puanı olduğu var sayılarak yazılmıştır)
  • 15 Defansif Dövüşme
  • 15 Kışkırtma
  • 15 Sakınma
  • 15 Savaş Narası
  • 15 Hedef Saptırma
  • 15 Sarsılmaz
  • 10 Durdurma
  • 1 Boz Ayı (Kanatma)
  • 1 Zihin Toplama
  • 1 Süpürme Vuruşu
Selam ve sevgilerimle.
Resim
Kullanıcı avatarı
Luighy
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 215
Kayıt: 04 Oca 2016 17:23
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Arzın Çocukları

Re: Savaşçı Tank Yetenekleri Grup Bölgesindeki Konumu

Mesaj gönderen Luighy »

Teşekkür Ederim İyiki Bu Oyunu Oynamışsınız Çok Gerekli Bilgileri Yazmışsınız Eyvallah Fakat Merak Ettiğim Birşey var Çemberlitaşta Slotları Nasıl Çekeceğim Nara Kışkırtma Vb.
Kullanıcı avatarı
Retaliation
Cin Sigorta Üyesi
Cin Sigorta Üyesi
Mesajlar: 5030
Kayıt: 27 Haz 2015 13:39
Sunucu: Eminönü

Re: Savaşçı Tank Yetenekleri Grup Bölgesindeki Konumu

Mesaj gönderen Retaliation »

Kışkırtma ile çekeceksin.Ama eğer ki slot büyücü veya savaşçıya saldırıyor ise nara ile üzerine alacaksın.
Resim
Kullanıcı avatarı
Luighy
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 215
Kayıt: 04 Oca 2016 17:23
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Arzın Çocukları

Re: Savaşçı Tank Yetenekleri Grup Bölgesindeki Konumu

Mesaj gönderen Luighy »

Retaliation yazdı:Kışkırtma ile çekeceksin.Ama eğer ki slot büyücü veya savaşçıya saldırıyor ise nara ile üzerine alacaksın.
Çok Teşekkürler Gerçekten
Kullanıcı avatarı
Retaliation
Cin Sigorta Üyesi
Cin Sigorta Üyesi
Mesajlar: 5030
Kayıt: 27 Haz 2015 13:39
Sunucu: Eminönü

Re: Savaşçı Tank Yetenekleri Grup Bölgesindeki Konumu

Mesaj gönderen Retaliation »

Rica ederim ama yazım yanlışı yapmışım işte olduğum için olabilir,cümleyi okursan anlarsın :)
Resim
Kullanıcı avatarı
wOODMAN
Şarapçı'nın Sırdaşı
Şarapçı'nın Sırdaşı
Mesajlar: 85
Kayıt: 23 Kas 2015 11:13
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos
Lonca: Orman Genel Müdürlüğü

Re: Savaşçı Tank Yetenekleri Grup Bölgesindeki Konumu

Mesaj gönderen wOODMAN »

Bana gerek kalmadan arkadaşlar cevaplamışlar herşeyi :D

Dirençler Hakkı'nda bilgi vereyim Farabi + direnç elektriktik veya karakürk itenlerimi giy bu arada dirençlerin tamamını vermemiş ol. Hepsini üstüne giydikten sonra önce bi zırhına bak 75 de 75 oluyorsa sorun değil ve dirençleri 298 olana dek elektriğe ver üstüne kalan dirençlerin hepsini de buza ver oda 298 oluyorsa be shen karakürk iksirin varsa gaffar beyin sana vurabileceği en yüksek hasar 3000 olur bu da idealdir. Eğer buz 298 olmadıysa 260'larda kaldıysa o kadar da problem değil.

Yetenekler Hakkı'nda ise bu arkadaşımızın dediklerini uygula

Bu bölgede Boz Ayı'nın 10 veya üzeri olması şarttır. Süpürme Vuruşu'nu da yaratık gruplarını üzerine aldıktan sonra kullanmanı ve az da olsa hasar vererek hiddet almanı; bu sayede Şifacı İyileştirme yeteneği kullandığında yaratıkların ona dönmemesini sağlar. Zihin Toplama 15 olmalıdır ki; Taarruz Aygıtlarının kullandığı Korteks yeteneğini serice bozabilesin. Şahsen aşağıdaki kombinasyonu kullanıyorum, sana da öneririm:

15 Defansif Dövüşme
15 Kışkırtma
15 Sakınma
15 Savaş Narası
15 Zihin Toplama
15 Hedef Saptırma
10 Boz Ayı (Kanatma)
1 Durdurma
1 Sarsılmaz
1 Süpürme Vuruşu
Kullanıcı avatarı
BilgeTonyukuk
Çınaraltı Müdavimi
Çınaraltı Müdavimi
Mesajlar: 808
Kayıt: 22 Kas 2010 21:43
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları

Re: Savaşçı Tank Yetenekleri Grup Bölgesindeki Konumu

Mesaj gönderen BilgeTonyukuk »

Yanıt veren arkadaşlar sağ olsun, var olsun. Diyecek pek bir şey bırakmamışlar bana. Yine savaşçı kullanımı hakkında kafana takılan bir soru olursa buradan yaz, fikirlerimizi paylaşırız. Esen kal.
Resim
Cevapla

“Savaşçı” sayfasına dön