Yaklaşık olarak 2 gün önce mobil ödeme yoluyla çekmiş olduğum e pin/şifre yanlış çıkmış olup desteğe mail attım. Sonuç olarak hiç şaşırmadığım ama bu kadarını da beklemediğim bir durumla karşı karşıya kaldım. Destekten hala bir cevap gelmedi. Acaba işinizi yapmayı düşünüyor musunuz? Yanlışlıkla falan da olsa şu maillere bi cevap verin zahmet olcak ama bunu yapın bari olur mu?
Ayrıyeten eğer olur da cevap vermeye yeltenirseniz inceliyoruz/tatildeyiz/gereken yapılacak vs vs gibisinden saçma cevaplar vermeyin. Vereceğiniz cevaplar tatmin edici olsun.
Hatalı E pin
Hatalı E pin
KissMyShoeS
Re: Hatalı E pin
Ayrıyeten eğer olur da cevap vermeye yeltenirseniz inceliyoruz/tatildeyiz/gereken yapılacak vs vs gibisinden saçma cevaplar vermeyin. Vereceğiniz cevaplar tatmin edici olsun.
KissMyShoeS
- SikayetVar
- Antrepo Bekçisi
- Mesajlar: 755
- Kayıt: 30 Ağu 2012 00:47
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Raiders of Anatolia
Re: Hatalı E pin
Millet şaşırmış kardeşya gelinen noktaya bak 
Yanlış kişiye "senden elektrik aldım" dersen, Nasıl biri olduğunu sana faturayı kestikten sonra anlarsın..!
Re: Hatalı E pin
Gelinen nokta neymiş merak ettim açıklar mısın? E pinin gelmemesi mi şaşırtıcı yoksa cevabın gelmemesi mi?aslanovic yazdı:Millet şaşırmış kardeşya gelinen noktaya bak
KissMyShoeS
Re: Hatalı E pin
Selamlar,
E-PIN sorunu yaşayan kullanıcılarımıza Pazartesi itibariyle ivedi olarak destek verilecektir.
E-PIN sorunu yaşayan kullanıcılarımıza Pazartesi itibariyle ivedi olarak destek verilecektir.
Re: Hatalı E pin
Öyle umuyorum. Neden bilmiyorum ama inanmak gelmiyor içimden.Lahkesis yazdı:Selamlar,
E-PIN sorunu yaşayan kullanıcılarımıza Pazartesi itibariyle ivedi olarak destek verilecektir.
KissMyShoeS