Yıllardır Düzeltilmeyen GRAFİK hataları << "GM İÇERİ "
Re: Yıllardır Düzeltilmeyen GRAFİK hataları << "GM İÇERİ "
Melih, kardeşim gerçekten güzel, anlamlı ve doğru bir konu paylaşmışsın. Seni tebrik ediyorum fakat. Bu oyunun hataları kapatılmaya başlanıcaksa önce oyuncularından başlamalı derim.
Böyle bir konuya bile böyle yorumlar geliyorsa yazık. Ne oynadığınızı bilin. ''Gerçekçi olsun'' ''Kan efekti olsun'' demeyi bilin ama arkandaki bina 5 metre sonra kaybolunca ''Ne var ki bunda...?'' demeyide esirgemeyin.
Oynadığınız oyunun ne kadar basit hatalarla çevreli olduğunun farkına varın derim. Ekran kartıymış... :lol: ATİ RADEON HD 4670 1 Gb DDR3 ekran kartım var fakat aynı sorun bende de var. Biraz duyarlı olun. Gözlerinizi açın artık. İyi forumlar.
Re: Yıllardır Düzeltilmeyen GRAFİK hataları << "GM İÇERİ "
Ünal,yorumun için teşekkür ederim kardeşim . Oyun içinden de tatmin edecek şekilde tebrik aldım . Forumda da yalnız kalmamak beni mutlu ediyor gerçi.aNaRcHy yazdı:Melih, kardeşim gerçekten güzel, anlamlı ve doğru bir konu paylaşmışsın. Seni tebrik ediyorum fakat. Bu oyunun hataları kapatılmaya başlanıcaksa önce oyuncularından başlamalı derim.Böyle bir konuya bile böyle yorumlar geliyorsa yazık. Ne oynadığınızı bilin. ''Gerçekçi olsun'' ''Kan efekti olsun'' demeyi bilin ama arkandaki bina 5 metre sonra kaybolunca ''Ne var ki bunda...?'' demeyide esirgemeyin.
Oynadığınız oyunun ne kadar basit hatalarla çevreli olduğunun farkına varın derim. Ekran kartıymış... :lol: ATİ RADEON HD 4670 1 Gb DDR3 ekran kartım var fakat aynı sorun bende de var. Biraz duyarlı olun. Gözlerinizi açın artık. İyi forumlar.
Akıllılar dövüşmeden önce kazanırlar, cahiller kazanmak için dövüşürler.
Zaferin büyüklüğü, mücadelenin zorluğu ile ölçülür.
Önemli değil kaç kez yenildiğin, önemli olan kaç yenilgiden sonra yeniden doğrulabildiğin.
Zaferin büyüklüğü, mücadelenin zorluğu ile ölçülür.
Önemli değil kaç kez yenildiğin, önemli olan kaç yenilgiden sonra yeniden doğrulabildiğin.
GOKTURK | SpaNNunGxHanDsUp
- Essoperagma
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 264
- Kayıt: 04 Ara 2009 23:54
- Sunucu: Meran
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Yıllardır Düzeltilmeyen GRAFİK hataları << "GM İÇERİ "
7 kişi çalıştırıp herbirine bin lira versek 7 bin lira eder. ikv bir ayda mı yapıldı ki 7 bin lira maaliyeti olsun?
3ds max biliyorum diyosun, bırakın ben düzelteceğim diyosun. sunduğun hatalardan hangisi max la düzeltilir? ben söyliyim, bi tek bunlar:


bir iki tanesi de özensiz oluşturulmuş modeller. bu 4-5 örnek haricinde gönderdiğin diğer bütün fotograflar max tan apayrı. birbiriyle kesişen modellerin (bayrak direği - karakter, içiçe oturan oyuncular) nesini max la düzelticeksin anlamadım açıkçası.
ardından kameranın zeminin altına inmesi:


max la en ufak bi alakası var mı? modeller zaten düzgün oluşturulmuş. düzeltilmesi sadece yazılımla mümkün. ayrıca benim şu son gönderdiğim resimde kaplama hatası var demişsin. max de material editor de 2 sided seçeneğini görmüşsündür. profiline maya da yazmışsın, maya da da attribute editor->render stats->double sided seçeneğinde. eğer bir animasyon için render alıyo olsaydık bu hatayı böyle düzeltirdin. max la bu soruna yapabileceğin en ufak bişey bile yok. eğer ikv nin motoru poligonları 2 sided gösterebiliyorsa bile burda yapacağın değişiklik sorunu çözemez. tek fark poligonları görünmez olması yerine kaplamayı görürdük ki bu durumda karakteri göremezdik. kameranın konumuyla ilgili düzenlemeler yapılması gerekli sadece.
gelelim son cümlene:
yaptıklarımın çizim harikası olması gibi bi derdim yok, hobi olarak yapıyorum ben bunu. ayrıca neden benim yaptıklarımın bahsi geçiyor anlamış değilim. konuyu açan sensin, grafik işinin üstesinden gelirim diyorsun. böyle bi iddiada mı bulundum ki benim modellerimi değerlendirelim?
3ds max biliyorum diyosun, bırakın ben düzelteceğim diyosun. sunduğun hatalardan hangisi max la düzeltilir? ben söyliyim, bi tek bunlar:


bir iki tanesi de özensiz oluşturulmuş modeller. bu 4-5 örnek haricinde gönderdiğin diğer bütün fotograflar max tan apayrı. birbiriyle kesişen modellerin (bayrak direği - karakter, içiçe oturan oyuncular) nesini max la düzelticeksin anlamadım açıkçası.
ardından kameranın zeminin altına inmesi:


max la en ufak bi alakası var mı? modeller zaten düzgün oluşturulmuş. düzeltilmesi sadece yazılımla mümkün. ayrıca benim şu son gönderdiğim resimde kaplama hatası var demişsin. max de material editor de 2 sided seçeneğini görmüşsündür. profiline maya da yazmışsın, maya da da attribute editor->render stats->double sided seçeneğinde. eğer bir animasyon için render alıyo olsaydık bu hatayı böyle düzeltirdin. max la bu soruna yapabileceğin en ufak bişey bile yok. eğer ikv nin motoru poligonları 2 sided gösterebiliyorsa bile burda yapacağın değişiklik sorunu çözemez. tek fark poligonları görünmez olması yerine kaplamayı görürdük ki bu durumda karakteri göremezdik. kameranın konumuyla ilgili düzenlemeler yapılması gerekli sadece.
gelelim son cümlene:
sırf yorum yapmış olmak için yapılmış bi yorum olmadığı ortada. bence senin bu konuyu açman tamamiyle "ben biliyorum" mesajı vermek amacını taşıyor. benim böyle bi kaygım olduğunu düşünme hatasına düşme diye söylüyorum, eğer böyle bi amacım olsaydı imzamaG0kTurk yazdı:Sırf yorum yaptım demek için yorum yapmayınız . Sizde bildiğinizi sanıyorsunuz ama yaptıklarınız bir çizim harikası değil ...
yazardım. hiçbir zaman biliyorum demedim. forumdan mesaj atan hiçkimseyi de geri çevirmedim. kimseye imza yapmadım, doğru. ama hepsine "öğrenmek istiyorsan yardımcı olurum" dedim. program ismi verdim, başlangıç için tutorial linkleri verdim. öğrensinler diye yardımcı olcak siteleri söyledim. ve "ben de çok iyi bilmiyorum dedim", diyorum da.G0kTurk yazdı:3D Studio Max'de "Ismarlama Çizim yapmıyorum ve Ders Vermiyorum !.."
yaptıklarımın çizim harikası olması gibi bi derdim yok, hobi olarak yapıyorum ben bunu. ayrıca neden benim yaptıklarımın bahsi geçiyor anlamış değilim. konuyu açan sensin, grafik işinin üstesinden gelirim diyorsun. böyle bi iddiada mı bulundum ki benim modellerimi değerlendirelim?
Re: Yıllardır Düzeltilmeyen GRAFİK hataları << "GM İÇERİ "
Bende teşekkür ederim bana saygı ile karşılık verdiğin için. Sakın bu yorumumu yaptığın şeyin gereksiz olduğunu savunmak için yazdığımı sanma.Hepimiz burada birere kardeş,arkadaş gibiyiz.Düşüncem şu ki şuan Sobee ekibi "Çemberlitaş" ile uğraştığı için böyle şeylere vakit ayıramıyor.Umarım bu hatalar çemberlitaş sürümünde düzelir.Zaten şu oyunda grafikten çizimden anlayan bir kaç kişi var . Onların garibine gidiyor o çizimler .Yoksa benimde tek oynayış amacım öyle diğerleri gibi etkinlik,item,saygınlık vs. değil sadece hikayesi ve arkadaş ortamı için oynuyorum .Değerli yorumun için teşekkürler ...
İyi forumlar.
Re: Yıllardır Düzeltilmeyen GRAFİK hataları << "GM İÇERİ "
Essoperagma yazdı: gelelim son cümlene:sırf yorum yapmış olmak için yapılmış bi yorum olmadığı ortada. bence senin bu konuyu açman tamamiyle "ben biliyorum" mesajı vermek amacını taşıyor. benim böyle bi kaygım olduğunu düşünme hatasına düşme diye söylüyorum, eğer böyle bi amacım olsaydı imzamaG0kTurk yazdı:Sırf yorum yaptım demek için yorum yapmayınız . Sizde bildiğinizi sanıyorsunuz ama yaptıklarınız bir çizim harikası değil ...yazardım. hiçbir zaman biliyorum demedim. forumdan mesaj atan hiçkimseyi de geri çevirmedim. kimseye imza yapmadım, doğru. ama hepsine "öğrenmek istiyorsan yardımcı olurum" dedim. program ismi verdim, başlangıç için tutorial linkleri verdim. öğrensinler diye yardımcı olcak siteleri söyledim. ve "ben de çok iyi bilmiyorum dedim", diyorum da.G0kTurk yazdı:3D Studio Max'de "Ismarlama Çizim yapmıyorum ve Ders Vermiyorum !.."
yaptıklarımın çizim harikası olması gibi bi derdim yok, hobi olarak yapıyorum ben bunu. ayrıca neden benim yaptıklarımın bahsi geçiyor anlamış değilim. konuyu açan sensin, grafik işinin üstesinden gelirim diyorsun. böyle bi iddiada mı bulundum ki benim modellerimi değerlendirelim?
Benim o yazıyı profilime yazma sebebim;
Forumdan ve oyundan çok fazla istek almam. Hep şu yazılar geliyor ya şöyle bişi çiziyorum bi el atar mısın,nası öğrendin,kolay mı,bana da öğretir misin vs. vs. . Zaten ben kendimin çok çok profesyonel olduğumu söylemiyorum ama çoğu şeyi tek başıma halledebileceğimi söylüyorum . Ayrıca bana gelen sorulara da gerektiğince yardım ediyorum . Siteler öneriyorum önce ne ile başlanılması gerektiğini referans veriyorum ve daha niceleri .Yani bende öğrenmek isteyeni yalnız bırakmıyorum sırt çevirmiyorum .
Ve gelelim şu maaş işine . İstanbul Kıyamet Vakti arkadaş ortamı gibi bir ortamda hazırlanan oyundur . Zaten Mevlüt Dinç'in İKV ile olan tanıtım videolarına bakarsanız bunu görürsünüz .
Ve şu hatalar'a gelelim . Zaten dediğim gibi o hatalar sadece Max de düzeltilecek şeyler değil .Bunu da dile getirdim . Benim dediğim söz bu hataları kapatabilecek donanıma ve çevreye sahip olduğum . Eğer ben yapamıyorsam bir yapan arkadaşımı bulurum .
Senin çizimlerine ettiğim söz de şudur . Sen beni bilmez kefesine koyup bu vakte kadar bunları bile öğrenemediysen devam etme gibi lafına cevaben yazılmıştır .
Zaten sizde biliyorsunuzdur 3D Studio Max'in dibi yoktur . Sınır tanınmaz çizim programlarında .
Umarım açıklayıcı olmuştur . Kimseyi kırmak istemiyorum .
Akıllılar dövüşmeden önce kazanırlar, cahiller kazanmak için dövüşürler.
Zaferin büyüklüğü, mücadelenin zorluğu ile ölçülür.
Önemli değil kaç kez yenildiğin, önemli olan kaç yenilgiden sonra yeniden doğrulabildiğin.
Zaferin büyüklüğü, mücadelenin zorluğu ile ölçülür.
Önemli değil kaç kez yenildiğin, önemli olan kaç yenilgiden sonra yeniden doğrulabildiğin.
GOKTURK | SpaNNunGxHanDsUp
Re: Yıllardır Düzeltilmeyen GRAFİK hataları << "GM İÇERİ "
kardeşim çok güzel bir konu olmuş eline sağlık umarız gerekli mercilere ulaşır .
Don't tell me "me is a hero"
Because hero is a "sSZzz"
Change the time ..
Because hero is a "sSZzz"
Change the time ..
Re: Yıllardır Düzeltilmeyen GRAFİK hataları << "GM İÇERİ "
Umarım ...bySammaR yazdı:kardeşim çok güzel bir konu olmuş eline sağlık umarız gerekli mercilere ulaşır .
Güncel .
Akıllılar dövüşmeden önce kazanırlar, cahiller kazanmak için dövüşürler.
Zaferin büyüklüğü, mücadelenin zorluğu ile ölçülür.
Önemli değil kaç kez yenildiğin, önemli olan kaç yenilgiden sonra yeniden doğrulabildiğin.
Zaferin büyüklüğü, mücadelenin zorluğu ile ölçülür.
Önemli değil kaç kez yenildiğin, önemli olan kaç yenilgiden sonra yeniden doğrulabildiğin.
GOKTURK | SpaNNunGxHanDsUp
Re: Yıllardır Düzeltilmeyen GRAFİK hataları << "GM İÇERİ "
GÜNCEL
PeNON HÜKÜMSÜZ KARDEŞİMİZZ

KINIYORUZ

KINIYORUZ
Re: Yıllardır Düzeltilmeyen GRAFİK hataları << "GM İÇERİ "
* ^ * Hatalara Devam ... <<






>> To Be Continued ...






>> To Be Continued ...
Akıllılar dövüşmeden önce kazanırlar, cahiller kazanmak için dövüşürler.
Zaferin büyüklüğü, mücadelenin zorluğu ile ölçülür.
Önemli değil kaç kez yenildiğin, önemli olan kaç yenilgiden sonra yeniden doğrulabildiğin.
Zaferin büyüklüğü, mücadelenin zorluğu ile ölçülür.
Önemli değil kaç kez yenildiğin, önemli olan kaç yenilgiden sonra yeniden doğrulabildiğin.
GOKTURK | SpaNNunGxHanDsUp