4. sayfa (Toplam 5 sayfa)

Re: KLAN MUHAFIZLARI

Gönderilme zamanı: 28 May 2021 04:30
gönderen Emoscann
APRICITAS yazdı: 22 May 2021 16:38 Merhaba arkadaşlar, oyunumuzdaki klan muhafızları ve sancaklarının ne kadar korunaksız olduğunu hepimiz biliyoruz. Savaşların serbest olduğu her bölgede klan sancaklarının olmasına rağmen ne hikmetse klan muhafızları sancaklarını korumak için siper oluşturacak ve karşı klanın baskınlarını engellemeye çalışacak yapılar oluşturmamış.

Resim

Peki Arz Muhafızı'nın elindeki arbalet'e ne demeli? Hani şu menzil için olan ama hiç kullanmadığı menzil silahı :thinking_face: :unamused:

Resim

Her sancakta (kaleler hariç) tahmini sekiz adet muhafız bulunmakta sanırım. Yani sekiz yakın dövüş muhafızı, buna artı olarak sekiz veya dört adet menzilli muhafız daha eklense ve bu sancakların basılması zor hale getirilse daha güzel olur. Sancak basmanın zorluğu yüzünden, sancağı ele geçirmek daha anlamlı olur diye düşünüyorum.

Şuan ki muhafız sisteminde muhafızı peşine tak ve muhafızları sancağın etrafında dolandır. Kolay ve basit sancak basımı.. Bu sayede muhafızların hepsi çöp oluyor.

Resim

Arz Klanı muhafızlarında arbalet silahı, Lodos Klanı muhafızlarında da şöyle güzel bi tabanca olsa ve menzilleri diğer oyuncuların hızlarına göre arttırılsa hem kolayca slotları döndüremezler hem de sürekli hasar alacakları için uzun süreli üzerlerinde tutamazlar. Menzilli silahlardan gelen sersemletme hasarı da olursa zaten süper olur.

Anlatılanların sonucunda beklenenler nedir?

1) Klan sancakların da yürümeyi zorlaştırıcı yapılar ve siperler. (Bu konuda muhafızları buglama olayının çok sık olacağı için şüphelerim var)
2) Arz Klanı muhafızlarına arbalet silahının verilmesi. (Görünür de var ama işlevi yok)
3) Lodos Klanı muhafızlarına tabanca silahının verilmesi.
Oyuna yeni bir paket eklemeden önce yapılması gerekenler arasına girmelidir net olarak. Yeni bir paket yerine öncelikle şuanki sorunlara bir göz atarsak ve bunları çözmeye çalışırsak hepsinden daha da iyi olacağı kanaatindeyim. Yerinde bir konu umarım gerçekleşir desteğe ayrıca bunu iletelim bakalım cevap ne olacak :)

Re: KLAN MUHAFIZLARI

Gönderilme zamanı: 28 May 2021 18:23
gönderen APRICITAS
Emoscann yazdı: 28 May 2021 04:30
APRICITAS yazdı: 22 May 2021 16:38 Merhaba arkadaşlar, oyunumuzdaki klan muhafızları ve sancaklarının ne kadar korunaksız olduğunu hepimiz biliyoruz. Savaşların serbest olduğu her bölgede klan sancaklarının olmasına rağmen ne hikmetse klan muhafızları sancaklarını korumak için siper oluşturacak ve karşı klanın baskınlarını engellemeye çalışacak yapılar oluşturmamış.

Resim

Peki Arz Muhafızı'nın elindeki arbalet'e ne demeli? Hani şu menzil için olan ama hiç kullanmadığı menzil silahı :thinking_face: :unamused:

Resim

Her sancakta (kaleler hariç) tahmini sekiz adet muhafız bulunmakta sanırım. Yani sekiz yakın dövüş muhafızı, buna artı olarak sekiz veya dört adet menzilli muhafız daha eklense ve bu sancakların basılması zor hale getirilse daha güzel olur. Sancak basmanın zorluğu yüzünden, sancağı ele geçirmek daha anlamlı olur diye düşünüyorum.

Şuan ki muhafız sisteminde muhafızı peşine tak ve muhafızları sancağın etrafında dolandır. Kolay ve basit sancak basımı.. Bu sayede muhafızların hepsi çöp oluyor.

Resim

Arz Klanı muhafızlarında arbalet silahı, Lodos Klanı muhafızlarında da şöyle güzel bi tabanca olsa ve menzilleri diğer oyuncuların hızlarına göre arttırılsa hem kolayca slotları döndüremezler hem de sürekli hasar alacakları için uzun süreli üzerlerinde tutamazlar. Menzilli silahlardan gelen sersemletme hasarı da olursa zaten süper olur.

Anlatılanların sonucunda beklenenler nedir?

1) Klan sancakların da yürümeyi zorlaştırıcı yapılar ve siperler. (Bu konuda muhafızları buglama olayının çok sık olacağı için şüphelerim var)
2) Arz Klanı muhafızlarına arbalet silahının verilmesi. (Görünür de var ama işlevi yok)
3) Lodos Klanı muhafızlarına tabanca silahının verilmesi.
Oyuna yeni bir paket eklemeden önce yapılması gerekenler arasına girmelidir net olarak. Yeni bir paket yerine öncelikle şuanki sorunlara bir göz atarsak ve bunları çözmeye çalışırsak hepsinden daha da iyi olacağı kanaatindeyim. Yerinde bir konu umarım gerçekleşir desteğe ayrıca bunu iletelim bakalım cevap ne olacak :)
Aynen öyle, öncelikle yeni bir bölgeden ziyade eldeki şeyi koruyabilmemiz gerek. Kopya, bug, lag ve muhafız + sancak durumlarını çözdükten sonra oyun daha elverişli hale gelecektir. Yönetimin konuyu takip ettiği kanaatindeyim ama öneriler kısmına bi mesaj atmakta fayda var tabi O:-)

Re: KLAN MUHAFIZLARI

Gönderilme zamanı: 29 May 2021 12:54
gönderen TOLGARDA
ismailaslan yazdı: 27 May 2021 21:49 Karaköydeki bıçakçıları koysalar daha çok iş yapar ':)
Onların etkisini muhafızlara versek her şey çözülür aslında.

Re: KLAN MUHAFIZLARI

Gönderilme zamanı: 31 May 2021 00:39
gönderen APRICITAS
TOLGARDA yazdı: 29 May 2021 12:54
ismailaslan yazdı: 27 May 2021 21:49 Karaköydeki bıçakçıları koysalar daha çok iş yapar ':)
Onların etkisini muhafızlara versek her şey çözülür aslında.
+1, oyuncuları yakalayabilecek hız ve sersemlik etkisiyle beraber tek atabilecek bir durum getirilirse çok iyi olur. Bir de sancağın çevresi korunaklı olursa mükemmel :)

Re: KLAN MUHAFIZLARI

Gönderilme zamanı: 02 Haz 2021 13:28
gönderen TOLGARDA
APRICITAS yazdı: 31 May 2021 00:39
TOLGARDA yazdı: 29 May 2021 12:54
ismailaslan yazdı: 27 May 2021 21:49 Karaköydeki bıçakçıları koysalar daha çok iş yapar ':)
Onların etkisini muhafızlara versek her şey çözülür aslında.
+1, oyuncuları yakalayabilecek hız ve sersemlik etkisiyle beraber tek atabilecek bir durum getirilirse çok iyi olur. Bir de sancağın çevresi korunaklı olursa mükemmel :)
Çevre düzenleme işinin artık yapılacağını sanmıyorum ama ben olsam denize doğru havada bir sancak kurardım arz sancağı gibi. Tabi bunlar imkansız şeyler

Re: KLAN MUHAFIZLARI

Gönderilme zamanı: 06 Haz 2021 15:12
gönderen BLueMASTER
TOLGARDA yazdı: 02 Haz 2021 13:28
APRICITAS yazdı: 31 May 2021 00:39
TOLGARDA yazdı: 29 May 2021 12:54
ismailaslan yazdı: 27 May 2021 21:49 Karaköydeki bıçakçıları koysalar daha çok iş yapar ':)
Onların etkisini muhafızlara versek her şey çözülür aslında.
+1, oyuncuları yakalayabilecek hız ve sersemlik etkisiyle beraber tek atabilecek bir durum getirilirse çok iyi olur. Bir de sancağın çevresi korunaklı olursa mükemmel :)
Çevre düzenleme işinin artık yapılacağını sanmıyorum ama ben olsam denize doğru havada bir sancak kurardım arz sancağı gibi. Tabi bunlar imkansız şeyler
Kuklacı da nickin neydi aga

Re: KLAN MUHAFIZLARI

Gönderilme zamanı: 07 Haz 2021 00:57
gönderen Equalero
Hiç Umut yok farkındayım....

Re: KLAN MUHAFIZLARI

Gönderilme zamanı: 07 Haz 2021 01:18
gönderen HollyShit
Selamlar,

konuyu ve yorumları kaba taslak olarak okudum. Birkaç arkadaşımızın da belirttiği gibi;

Her iki klanında ana kalesi mevcut. Bunun dışındaki tüm bölgeler sözüm ona koloni tipinde oluşturulmuş. Buradaki asıl mantık ;

Bir savaş esnasında, cephe ele geçiren ve/veya yeni bir keşif yapan askerlerin üs kurmaktan ziyade sancak dikip konum işaretlemesi mantığını esas alıyor. Bizim için ne kadar uzun vakit geçmiş olursa olsun oyun evreninde süreler stabildir.

Menzilli silah mevzusuna katılabilirim fakat oyun dengesine nasıl bir etkisi olabilir onu test etmek vesaire gerekir.

Lodos ve Arz kalelerini esas alındığında, düşmemesi gereken sancaklar aslen oralar. Diğerleri sadece koloni tipinde olduğu için önemsiz gibi gözükmesi normal.

Oyuna o kadar uzun zamandır girmemiş olmama rağmen Arz ve Lodos kaleleri çizgisi çizgisine hala gözümde canlanıyor. Özledim Arz kalesinde pineklemesi :) .

Re: KLAN MUHAFIZLARI

Gönderilme zamanı: 07 Haz 2021 10:11
gönderen Equalero
HollyShit yazdı: 07 Haz 2021 01:18 Selamlar,

konuyu ve yorumları kaba taslak olarak okudum. Birkaç arkadaşımızın da belirttiği gibi;

Her iki klanında ana kalesi mevcut. Bunun dışındaki tüm bölgeler sözüm ona koloni tipinde oluşturulmuş. Buradaki asıl mantık ;

Bir savaş esnasında, cephe ele geçiren ve/veya yeni bir keşif yapan askerlerin üs kurmaktan ziyade sancak dikip konum işaretlemesi mantığını esas alıyor. Bizim için ne kadar uzun vakit geçmiş olursa olsun oyun evreninde süreler stabildir.

Menzilli silah mevzusuna katılabilirim fakat oyun dengesine nasıl bir etkisi olabilir onu test etmek vesaire gerekir.

Lodos ve Arz kalelerini esas alındığında, düşmemesi gereken sancaklar aslen oralar. Diğerleri sadece koloni tipinde olduğu için önemsiz gibi gözükmesi normal.

Oyuna o kadar uzun zamandır girmemiş olmama rağmen Arz ve Lodos kaleleri çizgisi çizgisine hala gözümde canlanıyor. Özledim Arz kalesinde pineklemesi :) .
Kaleleler farklı bölgelerde korunması mükemmel ama şuan aktif olunan bölge Karaköy orda çok fazla savaş dönüyor ama sancak korunması çok zayıf son derecede zayıf diyebilirim bir tek büyücü veya şifacı bütün muhafızları çevirerek etkisiz hale birakmasi zayıflatıyor

Re: KLAN MUHAFIZLARI

Gönderilme zamanı: 07 Haz 2021 16:22
gönderen 4thEspada
fikiri konuştuk,tartıştık ve olabilirliğine karar verdik. Şimdi top yönetimde. Kim getiriyor ? Yoksa tarihin tozlu sayfalarında mı kalıyor.