KLAN MUHAFIZLARI

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
Emoscann
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 443
Kayıt: 11 Haz 2010 10:14
Sunucu: Beyaz Köşk
Lonca: Trakya V Salvatore

Re: KLAN MUHAFIZLARI

Mesaj gönderen Emoscann »

APRICITAS yazdı: 22 May 2021 16:38 Merhaba arkadaşlar, oyunumuzdaki klan muhafızları ve sancaklarının ne kadar korunaksız olduğunu hepimiz biliyoruz. Savaşların serbest olduğu her bölgede klan sancaklarının olmasına rağmen ne hikmetse klan muhafızları sancaklarını korumak için siper oluşturacak ve karşı klanın baskınlarını engellemeye çalışacak yapılar oluşturmamış.

Resim

Peki Arz Muhafızı'nın elindeki arbalet'e ne demeli? Hani şu menzil için olan ama hiç kullanmadığı menzil silahı :thinking_face: :unamused:

Resim

Her sancakta (kaleler hariç) tahmini sekiz adet muhafız bulunmakta sanırım. Yani sekiz yakın dövüş muhafızı, buna artı olarak sekiz veya dört adet menzilli muhafız daha eklense ve bu sancakların basılması zor hale getirilse daha güzel olur. Sancak basmanın zorluğu yüzünden, sancağı ele geçirmek daha anlamlı olur diye düşünüyorum.

Şuan ki muhafız sisteminde muhafızı peşine tak ve muhafızları sancağın etrafında dolandır. Kolay ve basit sancak basımı.. Bu sayede muhafızların hepsi çöp oluyor.

Resim

Arz Klanı muhafızlarında arbalet silahı, Lodos Klanı muhafızlarında da şöyle güzel bi tabanca olsa ve menzilleri diğer oyuncuların hızlarına göre arttırılsa hem kolayca slotları döndüremezler hem de sürekli hasar alacakları için uzun süreli üzerlerinde tutamazlar. Menzilli silahlardan gelen sersemletme hasarı da olursa zaten süper olur.

Anlatılanların sonucunda beklenenler nedir?

1) Klan sancakların da yürümeyi zorlaştırıcı yapılar ve siperler. (Bu konuda muhafızları buglama olayının çok sık olacağı için şüphelerim var)
2) Arz Klanı muhafızlarına arbalet silahının verilmesi. (Görünür de var ama işlevi yok)
3) Lodos Klanı muhafızlarına tabanca silahının verilmesi.
Oyuna yeni bir paket eklemeden önce yapılması gerekenler arasına girmelidir net olarak. Yeni bir paket yerine öncelikle şuanki sorunlara bir göz atarsak ve bunları çözmeye çalışırsak hepsinden daha da iyi olacağı kanaatindeyim. Yerinde bir konu umarım gerçekleşir desteğe ayrıca bunu iletelim bakalım cevap ne olacak :)
TRAKYA PAŞAELİ CEMİYETİ LONCA BAŞKANI
Emoscann(2005)
HydRopHopiA(2008-2012)
ZeusKabadayı(2012-2020)
FRİGG(2014-2020)
AsiLxTÜRK(2010-2020)
TsKxHxGeNeRaL(2008-2014)
Fianxinvariablex(2007-2010)
Kullanıcı avatarı
APRICITAS
Şarapçı'nın Sırdaşı
Şarapçı'nın Sırdaşı
Mesajlar: 78
Kayıt: 29 Haz 2019 22:42
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Salvatore Brothers

Re: KLAN MUHAFIZLARI

Mesaj gönderen APRICITAS »

Emoscann yazdı: 28 May 2021 04:30
APRICITAS yazdı: 22 May 2021 16:38 Merhaba arkadaşlar, oyunumuzdaki klan muhafızları ve sancaklarının ne kadar korunaksız olduğunu hepimiz biliyoruz. Savaşların serbest olduğu her bölgede klan sancaklarının olmasına rağmen ne hikmetse klan muhafızları sancaklarını korumak için siper oluşturacak ve karşı klanın baskınlarını engellemeye çalışacak yapılar oluşturmamış.

Resim

Peki Arz Muhafızı'nın elindeki arbalet'e ne demeli? Hani şu menzil için olan ama hiç kullanmadığı menzil silahı :thinking_face: :unamused:

Resim

Her sancakta (kaleler hariç) tahmini sekiz adet muhafız bulunmakta sanırım. Yani sekiz yakın dövüş muhafızı, buna artı olarak sekiz veya dört adet menzilli muhafız daha eklense ve bu sancakların basılması zor hale getirilse daha güzel olur. Sancak basmanın zorluğu yüzünden, sancağı ele geçirmek daha anlamlı olur diye düşünüyorum.

Şuan ki muhafız sisteminde muhafızı peşine tak ve muhafızları sancağın etrafında dolandır. Kolay ve basit sancak basımı.. Bu sayede muhafızların hepsi çöp oluyor.

Resim

Arz Klanı muhafızlarında arbalet silahı, Lodos Klanı muhafızlarında da şöyle güzel bi tabanca olsa ve menzilleri diğer oyuncuların hızlarına göre arttırılsa hem kolayca slotları döndüremezler hem de sürekli hasar alacakları için uzun süreli üzerlerinde tutamazlar. Menzilli silahlardan gelen sersemletme hasarı da olursa zaten süper olur.

Anlatılanların sonucunda beklenenler nedir?

1) Klan sancakların da yürümeyi zorlaştırıcı yapılar ve siperler. (Bu konuda muhafızları buglama olayının çok sık olacağı için şüphelerim var)
2) Arz Klanı muhafızlarına arbalet silahının verilmesi. (Görünür de var ama işlevi yok)
3) Lodos Klanı muhafızlarına tabanca silahının verilmesi.
Oyuna yeni bir paket eklemeden önce yapılması gerekenler arasına girmelidir net olarak. Yeni bir paket yerine öncelikle şuanki sorunlara bir göz atarsak ve bunları çözmeye çalışırsak hepsinden daha da iyi olacağı kanaatindeyim. Yerinde bir konu umarım gerçekleşir desteğe ayrıca bunu iletelim bakalım cevap ne olacak :)
Aynen öyle, öncelikle yeni bir bölgeden ziyade eldeki şeyi koruyabilmemiz gerek. Kopya, bug, lag ve muhafız + sancak durumlarını çözdükten sonra oyun daha elverişli hale gelecektir. Yönetimin konuyu takip ettiği kanaatindeyim ama öneriler kısmına bi mesaj atmakta fayda var tabi O:-)
Kullanıcı avatarı
TOLGARDA
Ruh Taşı Gezgini
Ruh Taşı Gezgini
Mesajlar: 5753
Kayıt: 09 Mar 2011 21:37
Sunucu: Karaköy
Klan: Lodos

Re: KLAN MUHAFIZLARI

Mesaj gönderen TOLGARDA »

ismailaslan yazdı: 27 May 2021 21:49 Karaköydeki bıçakçıları koysalar daha çok iş yapar ':)
Onların etkisini muhafızlara versek her şey çözülür aslında.
:zero: :one: :two: :three: :four: :five: :six: :seven: :eight: :nine:
Kullanıcı avatarı
APRICITAS
Şarapçı'nın Sırdaşı
Şarapçı'nın Sırdaşı
Mesajlar: 78
Kayıt: 29 Haz 2019 22:42
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Salvatore Brothers

Re: KLAN MUHAFIZLARI

Mesaj gönderen APRICITAS »

TOLGARDA yazdı: 29 May 2021 12:54
ismailaslan yazdı: 27 May 2021 21:49 Karaköydeki bıçakçıları koysalar daha çok iş yapar ':)
Onların etkisini muhafızlara versek her şey çözülür aslında.
+1, oyuncuları yakalayabilecek hız ve sersemlik etkisiyle beraber tek atabilecek bir durum getirilirse çok iyi olur. Bir de sancağın çevresi korunaklı olursa mükemmel :)
Kullanıcı avatarı
TOLGARDA
Ruh Taşı Gezgini
Ruh Taşı Gezgini
Mesajlar: 5753
Kayıt: 09 Mar 2011 21:37
Sunucu: Karaköy
Klan: Lodos

Re: KLAN MUHAFIZLARI

Mesaj gönderen TOLGARDA »

APRICITAS yazdı: 31 May 2021 00:39
TOLGARDA yazdı: 29 May 2021 12:54
ismailaslan yazdı: 27 May 2021 21:49 Karaköydeki bıçakçıları koysalar daha çok iş yapar ':)
Onların etkisini muhafızlara versek her şey çözülür aslında.
+1, oyuncuları yakalayabilecek hız ve sersemlik etkisiyle beraber tek atabilecek bir durum getirilirse çok iyi olur. Bir de sancağın çevresi korunaklı olursa mükemmel :)
Çevre düzenleme işinin artık yapılacağını sanmıyorum ama ben olsam denize doğru havada bir sancak kurardım arz sancağı gibi. Tabi bunlar imkansız şeyler
:zero: :one: :two: :three: :four: :five: :six: :seven: :eight: :nine:
Kullanıcı avatarı
BLueMASTER
Sahaf Yardımcısı
Sahaf Yardımcısı
Mesajlar: 113
Kayıt: 14 Eyl 2016 21:12
Sunucu: Kuklacı
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Histeri

Re: KLAN MUHAFIZLARI

Mesaj gönderen BLueMASTER »

TOLGARDA yazdı: 02 Haz 2021 13:28
APRICITAS yazdı: 31 May 2021 00:39
TOLGARDA yazdı: 29 May 2021 12:54
ismailaslan yazdı: 27 May 2021 21:49 Karaköydeki bıçakçıları koysalar daha çok iş yapar ':)
Onların etkisini muhafızlara versek her şey çözülür aslında.
+1, oyuncuları yakalayabilecek hız ve sersemlik etkisiyle beraber tek atabilecek bir durum getirilirse çok iyi olur. Bir de sancağın çevresi korunaklı olursa mükemmel :)
Çevre düzenleme işinin artık yapılacağını sanmıyorum ama ben olsam denize doğru havada bir sancak kurardım arz sancağı gibi. Tabi bunlar imkansız şeyler
Kuklacı da nickin neydi aga
Resim
Kullanıcı avatarı
Equalero
Labirent Rehberi
Labirent Rehberi
Mesajlar: 1310
Kayıt: 15 Tem 2012 20:12
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Gusion MLBB GLOBAL,TR 1

Re: KLAN MUHAFIZLARI

Mesaj gönderen Equalero »

Hiç Umut yok farkındayım....
Champion Class


KaiHavertz VanessaIves BLackBeauty
Kullanıcı avatarı
HollyShit
Arzuhalci'nin Adamı
Arzuhalci'nin Adamı
Mesajlar: 1080
Kayıt: 01 Ara 2011 11:11
Sunucu: Kuklacı
Klan: Arzın Çocukları

Re: KLAN MUHAFIZLARI

Mesaj gönderen HollyShit »

Selamlar,

konuyu ve yorumları kaba taslak olarak okudum. Birkaç arkadaşımızın da belirttiği gibi;

Her iki klanında ana kalesi mevcut. Bunun dışındaki tüm bölgeler sözüm ona koloni tipinde oluşturulmuş. Buradaki asıl mantık ;

Bir savaş esnasında, cephe ele geçiren ve/veya yeni bir keşif yapan askerlerin üs kurmaktan ziyade sancak dikip konum işaretlemesi mantığını esas alıyor. Bizim için ne kadar uzun vakit geçmiş olursa olsun oyun evreninde süreler stabildir.

Menzilli silah mevzusuna katılabilirim fakat oyun dengesine nasıl bir etkisi olabilir onu test etmek vesaire gerekir.

Lodos ve Arz kalelerini esas alındığında, düşmemesi gereken sancaklar aslen oralar. Diğerleri sadece koloni tipinde olduğu için önemsiz gibi gözükmesi normal.

Oyuna o kadar uzun zamandır girmemiş olmama rağmen Arz ve Lodos kaleleri çizgisi çizgisine hala gözümde canlanıyor. Özledim Arz kalesinde pineklemesi :) .
Hiçbir şey başladığı gibi bitmez hayatta.
Ya hedeflediklerimiz ya biz biteriz daima.
Bir şeyi bıkmadan istemek,
Daima kazanmak için bir çabadır insana.
Kullanıcı avatarı
Equalero
Labirent Rehberi
Labirent Rehberi
Mesajlar: 1310
Kayıt: 15 Tem 2012 20:12
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Gusion MLBB GLOBAL,TR 1

Re: KLAN MUHAFIZLARI

Mesaj gönderen Equalero »

HollyShit yazdı: 07 Haz 2021 01:18 Selamlar,

konuyu ve yorumları kaba taslak olarak okudum. Birkaç arkadaşımızın da belirttiği gibi;

Her iki klanında ana kalesi mevcut. Bunun dışındaki tüm bölgeler sözüm ona koloni tipinde oluşturulmuş. Buradaki asıl mantık ;

Bir savaş esnasında, cephe ele geçiren ve/veya yeni bir keşif yapan askerlerin üs kurmaktan ziyade sancak dikip konum işaretlemesi mantığını esas alıyor. Bizim için ne kadar uzun vakit geçmiş olursa olsun oyun evreninde süreler stabildir.

Menzilli silah mevzusuna katılabilirim fakat oyun dengesine nasıl bir etkisi olabilir onu test etmek vesaire gerekir.

Lodos ve Arz kalelerini esas alındığında, düşmemesi gereken sancaklar aslen oralar. Diğerleri sadece koloni tipinde olduğu için önemsiz gibi gözükmesi normal.

Oyuna o kadar uzun zamandır girmemiş olmama rağmen Arz ve Lodos kaleleri çizgisi çizgisine hala gözümde canlanıyor. Özledim Arz kalesinde pineklemesi :) .
Kaleleler farklı bölgelerde korunması mükemmel ama şuan aktif olunan bölge Karaköy orda çok fazla savaş dönüyor ama sancak korunması çok zayıf son derecede zayıf diyebilirim bir tek büyücü veya şifacı bütün muhafızları çevirerek etkisiz hale birakmasi zayıflatıyor
Champion Class


KaiHavertz VanessaIves BLackBeauty
Kullanıcı avatarı
4thEspada
Teşkilat Neferi
Teşkilat Neferi
Mesajlar: 589
Kayıt: 10 Eyl 2013 19:18

Re: KLAN MUHAFIZLARI

Mesaj gönderen 4thEspada »

fikiri konuştuk,tartıştık ve olabilirliğine karar verdik. Şimdi top yönetimde. Kim getiriyor ? Yoksa tarihin tozlu sayfalarında mı kalıyor.
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön