camia Eleştiri

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
zodiak2009
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 341
Kayıt: 04 Ara 2009 18:39
Sunucu: Teşkilat
Klan: Lodos

Re: camia Eleştiri

Mesaj gönderen zodiak2009 »

Bide ben yorum katıyim dedim.
İKV Grafik'den sınıfda kaldı bence ben 3d Artistiyim ben oyunu oyuncu olarak oynamıyorum ben oyunu oyun geliştiricisi olarak oynuyorum Eminönündeki ev Modellerinin hepsi birbiriyle aynı sadece textureleri farklı (Kaplamaları) Bide kaplamalarda kayma söz konusu pencere kaplaması duvara doğru kaymış ama tabikide güzel Modellemelerde var oyundada. Sizin Kullandığınız oyun Motorunda Poligon sorunu yaşamıyorsunuz sanırım ama Modelelrinizi neden low poly Modelleme gereği duyuyorsunuz ?
Yok biz Low Poly Modellemiyoruz derseniz peki Modellerinizde neden gerçekcilik söz konusu değildir ?
Bide karekter Modelelriniz çok basit karekter Modelelrinde yüz hatlarını fazla önemsememişsiniz..
Kullanıcı avatarı
DarkShare
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 328
Kayıt: 16 Haz 2010 15:20
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos

Re: camia Eleştiri

Mesaj gönderen DarkShare »

HarunYILMAZ yazdı:
Buhara yazdı:Ben bu konuya farklı baklıyorum şöyleki türkiye de online oyun tutkularının sayısı oldukca fazla ve türkiyede türklerin yaptıgı bir online oyun nedense pıyasadaki diger online oyunların önune geçemıyor Bir çok arkadaşım malesef ikv yerine
başka oyunlar oynuyor bu onların tercihlerı onlara neden diye sordugumda oyunun grafiklerinin diger oyunlar kadar iyi degil
cevabını alıoyrum Bir onlıne oyunda hikayeden gm lerın oyundak bulunup bulunmamasından destek ekıbının cevap verip vermemesınden önemli (olan onlar için söylüyorum) oyunun grafıklerı skıl efeleri oluyor. Diger oyunlara baktıldıgında oyunu
yapan oyun firmaların buyuk firmalar ve bu konuda cok teçrübelililer.Genel olarak
Çevremde yaptıgım anlizlerden (bu benim fikrimdir)yola cıkarak türkiyedeki oyuncuların onilne oyunlarda baktıgı ilk
seyin görüntün nasıl oldugu skil vurken efeklerın çekiçiligi üzerindeki itemlerın nasıl ışıldadıgı daha çok önem arz ediyor
Bu saaten sonra grafıkler skıllerdeki efeklerın cogalması ıtemlerın ışıldaması nasıl saglanır bilmem ama eger bunlar
olsaydı oyunun aktif kulanıcı sayısı emin olun 10 katına cıkardi. İstanbul Kıyamet Vakti yönetimi bu konuya nasıl bakar
bilmem ama gerçekler bunlar!!!
Ben sana bu konuda katılmıyorum.
İKV piyasadaki bir çok online oyuna göre grafik olarak çok ilerde bir oyun.
İKV nin en önemli özelliği ise hikayesi , geçtiği mekanlar ve gerçekçiliğidir.
İkv'nin bir çok oyuna göre grafiklerinde ciddi bir eksiklik vardır lakin, ikv'yi ikv yapan bu grafiklerdir ve bu oyunu bu şekilde oynamaktan hiç bir şikayetim yoktur.
Hadi bakalım.
Kullanıcı avatarı
Raito
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 382
Kayıt: 21 Ara 2010 21:39
Sunucu: Tılsım
Klan: Lodos

Re: camia Eleştiri

Mesaj gönderen Raito »

HarunYILMAZ yazdı:
Buhara yazdı:Ben bu konuya farklı baklıyorum şöyleki türkiye de online oyun tutkularının sayısı oldukca fazla ve türkiyede türklerin yaptıgı bir online oyun nedense pıyasadaki diger online oyunların önune geçemıyor Bir çok arkadaşım malesef ikv yerine
başka oyunlar oynuyor bu onların tercihlerı onlara neden diye sordugumda oyunun grafiklerinin diger oyunlar kadar iyi degil
cevabını alıoyrum Bir onlıne oyunda hikayeden gm lerın oyundak bulunup bulunmamasından destek ekıbının cevap verip vermemesınden önemli (olan onlar için söylüyorum) oyunun grafıklerı skıl efeleri oluyor. Diger oyunlara baktıldıgında oyunu
yapan oyun firmaların buyuk firmalar ve bu konuda cok teçrübelililer.Genel olarak
Çevremde yaptıgım anlizlerden (bu benim fikrimdir)yola cıkarak türkiyedeki oyuncuların onilne oyunlarda baktıgı ilk
seyin görüntün nasıl oldugu skil vurken efeklerın çekiçiligi üzerindeki itemlerın nasıl ışıldadıgı daha çok önem arz ediyor
Bu saaten sonra grafıkler skıllerdeki efeklerın cogalması ıtemlerın ışıldaması nasıl saglanır bilmem ama eger bunlar
olsaydı oyunun aktif kulanıcı sayısı emin olun 10 katına cıkardi. İstanbul Kıyamet Vakti yönetimi bu konuya nasıl bakar
bilmem ama gerçekler bunlar!!!
Ben sana bu konuda katılmıyorum.
İKV piyasadaki bir çok online oyuna göre grafik olarak çok ilerde bir oyun.
İKV nin en önemli özelliği ise hikayesi , geçtiği mekanlar ve gerçekçiliğidir.

Bence arkadaşın dediği çok doğru.Tahmin ettiğim bir oyundan bahsediyor olsa gerek.Büyük ihtimallede tahmin ettiğim oyun fakat isim vermek istemiyorum.Oyunda eşyalar belli bir seviyeden sonra parlaması,combo dediğimiz yeteneklerin seri seri basılması,gerçek para ile sadece görünüşü değiştirecek + bir özellik katmayacak paralı giysiler vb...(Bahsettiğim eşya + bir özellik vermiyor.)Bunun gibi şeyler daha önemli geliyor bana.Şunu söylemek isterim ki paralı bir çok şey olursa oyun tamamı ile paraya döner buda hoş değil.Fakat İKV yetenekler konusunda hiç de seri değil.Combo yapmaya müsayit bir oyun değil.Vede 49 level bazı değerli eşyaların elimizde parladığını düşünürsek buda ayrı bir hava katacaktır. ;)
ResimResim

Karakter Adı : Raito
Karakter : Savaşcı
Seviye : 45
Lonca : Amisos
Sunucu : Tılsım
Kullanıcı avatarı
olkin
Sahaf Yardımcısı
Sahaf Yardımcısı
Mesajlar: 131
Kayıt: 09 Oca 2010 23:11
Sunucu: Eminönü

Re: camia Eleştiri

Mesaj gönderen olkin »

Merhaba,
Öncelikle böyle bir fikir geliştirip konuyu açan arkadaşımıza sonra da saygı ve sevgi çerçevesindeki bu konu ile belirttiğimiz istek vb. şeylere sabır ve ilgiyle cevap veren İKV Yönetim Ekibi'ne teşekkür ederek söze başlıyorum.
İKV içerisindeki ekonomik kriz birçok oyuncuyu oyundan soğuttu. Şayet oyunda güçlü olmak için şaheser, şaheser için ise
artık para lazım. Maden başında nöbet bekleyip çekememek ise insanın rüyasına girecek kadar iğrenç bir durum. Bu durumu göz önüne alırsak oyunumuzda bu yönde bir gelişim veya değişim gerekli.
Bunun yanFında oyun durağan... Bunu açıklamak biraz zor ama elimden geldiğince açıklayayım: İKV deyince aklıma 1-49 görevler,
yakın arkadaşların ve sözde loncaların girebildiği grup bölgeleri, klan savaşları ve bir zamanlar çok ses getiren ancak şimdi klasikleşen Teşkilimpiyat etkinlikleri. Oyunumuz biraz değişmeli. Yeni yeni, güzel, değişik, eğlenceli, bazen oyunun çok dışında bazense oyun ile ilgili etkinlikler gelmeli. Bir takım değişiklikler şart.
İKV ilk Türk oyunu. Bu sebeple bazı teknik sebepler de oluyor. Her ne kadar ne Sobee'nin ne de bir başka kişinin elinde olmasa da Türk oyun sektörü geliştirildiğinde İKV'nin oyuncusu artacaktır. Çünkü laglar, hatalar, girmeler, atmalar tamamen bir sorun.
Şimdilik aklıma gelen bu kadar.
Tekrar konuyu açan arkadaşa ve İKV Yönetim Ekibi'ne teşekkürler.
Kullanıcı avatarı
DarkShare
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 328
Kayıt: 16 Haz 2010 15:20
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos

Re: camia Eleştiri

Mesaj gönderen DarkShare »

Raito yazdı:
HarunYILMAZ yazdı:
Buhara yazdı:Ben bu konuya farklı baklıyorum şöyleki türkiye de online oyun tutkularının sayısı oldukca fazla ve türkiyede türklerin yaptıgı bir online oyun nedense pıyasadaki diger online oyunların önune geçemıyor Bir çok arkadaşım malesef ikv yerine
başka oyunlar oynuyor bu onların tercihlerı onlara neden diye sordugumda oyunun grafiklerinin diger oyunlar kadar iyi degil
cevabını alıoyrum Bir onlıne oyunda hikayeden gm lerın oyundak bulunup bulunmamasından destek ekıbının cevap verip vermemesınden önemli (olan onlar için söylüyorum) oyunun grafıklerı skıl efeleri oluyor. Diger oyunlara baktıldıgında oyunu
yapan oyun firmaların buyuk firmalar ve bu konuda cok teçrübelililer.Genel olarak
Çevremde yaptıgım anlizlerden (bu benim fikrimdir)yola cıkarak türkiyedeki oyuncuların onilne oyunlarda baktıgı ilk
seyin görüntün nasıl oldugu skil vurken efeklerın çekiçiligi üzerindeki itemlerın nasıl ışıldadıgı daha çok önem arz ediyor
Bu saaten sonra grafıkler skıllerdeki efeklerın cogalması ıtemlerın ışıldaması nasıl saglanır bilmem ama eger bunlar
olsaydı oyunun aktif kulanıcı sayısı emin olun 10 katına cıkardi. İstanbul Kıyamet Vakti yönetimi bu konuya nasıl bakar
bilmem ama gerçekler bunlar!!!
Ben sana bu konuda katılmıyorum.
İKV piyasadaki bir çok online oyuna göre grafik olarak çok ilerde bir oyun.
İKV nin en önemli özelliği ise hikayesi , geçtiği mekanlar ve gerçekçiliğidir.

Bence arkadaşın dediği çok doğru.Tahmin ettiğim bir oyundan bahsediyor olsa gerek.Büyük ihtimallede tahmin ettiğim oyun fakat isim vermek istemiyorum.Oyunda eşyalar belli bir seviyeden sonra parlaması,combo dediğimiz yeteneklerin seri seri basılması,gerçek para ile sadece görünüşü değiştirecek + bir özellik katmayacak paralı giysiler vb...(Bahsettiğim eşya + bir özellik vermiyor.)Bunun gibi şeyler daha önemli geliyor bana.Şunu söylemek isterim ki paralı bir çok şey olursa oyun tamamı ile paraya döner buda hoş değil.Fakat İKV yetenekler konusunda hiç de seri değil.Combo yapmaya müsayit bir oyun değil.Vede 49 level bazı değerli eşyaların elimizde parladığını düşünürsek buda ayrı bir hava katacaktır. ;)
Arkadaşlar anlamanız gerek, ikv'nin kendine has bir tarzı vardır ve bu tarz bir eksilikten kaynaklanmıyor. Orjinal bir oyun olabilmesi için dediğiniz gibi parlayan eşyalar vb. şeyler oyunda bulunmamaktadır..
Hadi bakalım.
Kullanıcı avatarı
DarkShare
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 328
Kayıt: 16 Haz 2010 15:20
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos

Re: camia Eleştiri

Mesaj gönderen DarkShare »

olkin yazdı:Merhaba,
Öncelikle böyle bir fikir geliştirip konuyu açan arkadaşımıza sonra da saygı ve sevgi çerçevesindeki bu konu ile belirttiğimiz istek vb. şeylere sabır ve ilgiyle cevap veren İKV Yönetim Ekibi'ne teşekkür ederek söze başlıyorum.
İKV içerisindeki ekonomik kriz birçok oyuncuyu oyundan soğuttu. Şayet oyunda güçlü olmak için şaheser, şaheser için ise
artık para lazım. Maden başında nöbet bekleyip çekememek ise insanın rüyasına girecek kadar iğrenç bir durum. Bu durumu göz önüne alırsak oyunumuzda bu yönde bir gelişim veya değişim gerekli.
Bunun yanFında oyun durağan... Bunu açıklamak biraz zor ama elimden geldiğince açıklayayım: İKV deyince aklıma 1-49 görevler,
yakın arkadaşların ve sözde loncaların girebildiği grup bölgeleri, klan savaşları ve bir zamanlar çok ses getiren ancak şimdi klasikleşen Teşkilimpiyat etkinlikleri. Oyunumuz biraz değişmeli. Yeni yeni, güzel, değişik, eğlenceli, bazen oyunun çok dışında bazense oyun ile ilgili etkinlikler gelmeli. Bir takım değişiklikler şart.
İKV ilk Türk oyunu. Bu sebeple bazı teknik sebepler de oluyor. Her ne kadar ne Sobee'nin ne de bir başka kişinin elinde olmasa da Türk oyun sektörü geliştirildiğinde İKV'nin oyuncusu artacaktır. Çünkü laglar, hatalar, girmeler, atmalar tamamen bir sorun.
Şimdilik aklıma gelen bu kadar.
Tekrar konuyu açan arkadaşa ve İKV Yönetim Ekibi'ne teşekkürler.
Öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim, yazınızı okudum ve bahsettiğiniz şeyler sadece açıkta kalan kolayca düzeltilebilecek küçük prüzler. Sorunu tam olarak bulabilmek için daha derine inmemiz gerektiğini düşünüyorum. Bu konuda da yöneticilerin yorumları olmadan olmuyor.. Onlar bizimle sohbete devam ederse, sorunu anlayabilirim.
Hadi bakalım.
Kullanıcı avatarı
Buhara
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 421
Kayıt: 23 Kas 2010 19:22
Sunucu: Sancak
Klan: Lodos

Re: camia Eleştiri

Mesaj gönderen Buhara »

DarkShare yazdı:
Raito yazdı:
HarunYILMAZ yazdı:
Buhara yazdı:Ben bu konuya farklı baklıyorum şöyleki türkiye de online oyun tutkularının sayısı oldukca fazla ve türkiyede türklerin yaptıgı bir online oyun nedense pıyasadaki diger online oyunların önune geçemıyor Bir çok arkadaşım malesef ikv yerine
başka oyunlar oynuyor bu onların tercihlerı onlara neden diye sordugumda oyunun grafiklerinin diger oyunlar kadar iyi degil
cevabını alıoyrum Bir onlıne oyunda hikayeden gm lerın oyundak bulunup bulunmamasından destek ekıbının cevap verip vermemesınden önemli (olan onlar için söylüyorum) oyunun grafıklerı skıl efeleri oluyor. Diger oyunlara baktıldıgında oyunu
yapan oyun firmaların buyuk firmalar ve bu konuda cok teçrübelililer.Genel olarak
Çevremde yaptıgım anlizlerden (bu benim fikrimdir)yola cıkarak türkiyedeki oyuncuların onilne oyunlarda baktıgı ilk
seyin görüntün nasıl oldugu skil vurken efeklerın çekiçiligi üzerindeki itemlerın nasıl ışıldadıgı daha çok önem arz ediyor
Bu saaten sonra grafıkler skıllerdeki efeklerın cogalması ıtemlerın ışıldaması nasıl saglanır bilmem ama eger bunlar
olsaydı oyunun aktif kulanıcı sayısı emin olun 10 katına cıkardi. İstanbul Kıyamet Vakti yönetimi bu konuya nasıl bakar
bilmem ama gerçekler bunlar!!!
Ben sana bu konuda katılmıyorum.
İKV piyasadaki bir çok online oyuna göre grafik olarak çok ilerde bir oyun.
İKV nin en önemli özelliği ise hikayesi , geçtiği mekanlar ve gerçekçiliğidir.

Bence arkadaşın dediği çok doğru.Tahmin ettiğim bir oyundan bahsediyor olsa gerek.Büyük ihtimallede tahmin ettiğim oyun fakat isim vermek istemiyorum.Oyunda eşyalar belli bir seviyeden sonra parlaması,combo dediğimiz yeteneklerin seri seri basılması,gerçek para ile sadece görünüşü değiştirecek + bir özellik katmayacak paralı giysiler vb...(Bahsettiğim eşya + bir özellik vermiyor.)Bunun gibi şeyler daha önemli geliyor bana.Şunu söylemek isterim ki paralı bir çok şey olursa oyun tamamı ile paraya döner buda hoş değil.Fakat İKV yetenekler konusunda hiç de seri değil.Combo yapmaya müsayit bir oyun değil.Vede 49 level bazı değerli eşyaların elimizde parladığını düşünürsek buda ayrı bir hava katacaktır. ;)
Arkadaşlar anlamanız gerek, ikv'nin kendine has bir tarzı vardır ve bu tarz bir eksilikten kaynaklanmıyor. Orjinal bir oyun olabilmesi için dediğiniz gibi parlayan eşyalar vb. şeyler oyunda bulunmamaktadır..
sence böyle güzelmi bu oyunu sadece hıkayesı ıcın oyunuyorum kendimize has bır oyun yapmaktan bahsediyoz dunya standartları yakalayabıldıkmi oyun sektörunde bence aramızda daglar kadar fark var yapıcı yorumlar bunlar kötülemek ıcın yapmıyorum
sadece ne yaptıgımızı bılelım bir şeyi bir anda göklere cıkarırsak gelişme kaydetmemiz mumkun olurmu dedigim gibi
kendimize has oyunlar yapmak için once standarları yakamalıyız kötülemek amaclı yazmıyorum ama göz var nizam var
Kullanıcı avatarı
olkin
Sahaf Yardımcısı
Sahaf Yardımcısı
Mesajlar: 131
Kayıt: 09 Oca 2010 23:11
Sunucu: Eminönü

Re: camia Eleştiri

Mesaj gönderen olkin »

DarkShare yazdı:
olkin yazdı:Merhaba,
Öncelikle böyle bir fikir geliştirip konuyu açan arkadaşımıza sonra da saygı ve sevgi çerçevesindeki bu konu ile belirttiğimiz istek vb. şeylere sabır ve ilgiyle cevap veren İKV Yönetim Ekibi'ne teşekkür ederek söze başlıyorum.
İKV içerisindeki ekonomik kriz birçok oyuncuyu oyundan soğuttu. Şayet oyunda güçlü olmak için şaheser, şaheser için ise
artık para lazım. Maden başında nöbet bekleyip çekememek ise insanın rüyasına girecek kadar iğrenç bir durum. Bu durumu göz önüne alırsak oyunumuzda bu yönde bir gelişim veya değişim gerekli.
Bunun yanFında oyun durağan... Bunu açıklamak biraz zor ama elimden geldiğince açıklayayım: İKV deyince aklıma 1-49 görevler,
yakın arkadaşların ve sözde loncaların girebildiği grup bölgeleri, klan savaşları ve bir zamanlar çok ses getiren ancak şimdi klasikleşen Teşkilimpiyat etkinlikleri. Oyunumuz biraz değişmeli. Yeni yeni, güzel, değişik, eğlenceli, bazen oyunun çok dışında bazense oyun ile ilgili etkinlikler gelmeli. Bir takım değişiklikler şart.
İKV ilk Türk oyunu. Bu sebeple bazı teknik sebepler de oluyor. Her ne kadar ne Sobee'nin ne de bir başka kişinin elinde olmasa da Türk oyun sektörü geliştirildiğinde İKV'nin oyuncusu artacaktır. Çünkü laglar, hatalar, girmeler, atmalar tamamen bir sorun.
Şimdilik aklıma gelen bu kadar.
Tekrar konuyu açan arkadaşa ve İKV Yönetim Ekibi'ne teşekkürler.
Öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim, yazınızı okudum ve bahsettiğiniz şeyler sadece açıkta kalan kolayca düzeltilebilecek küçük prüzler. Sorunu tam olarak bulabilmek için daha derine inmemiz gerektiğini düşünüyorum. Bu konuda da yöneticilerin yorumları olmadan olmuyor.. Onlar bizimle sohbete devam ederse, sorunu anlayabilirim.
Tabii hep biz olmaz hep onlar da olmaz. Birlikte çalışacağız. Ancak şu an ki durum İKV'nin hak ettiği durum değil. Çalışmamız lazım.
Kullanıcı avatarı
Buhara
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 421
Kayıt: 23 Kas 2010 19:22
Sunucu: Sancak
Klan: Lodos

Re: camia Eleştiri

Mesaj gönderen Buhara »

tabiki sadece bizim degil yöneticilerin yorumlarınıda beklıyoruz konuya
Kullanıcı avatarı
OsmanBey
Antrepo Bekçisi
Antrepo Bekçisi
Mesajlar: 747
Kayıt: 30 Haz 2010 14:05
Sunucu: Tılsım
Klan: Lodos
Lonca: Osmanlı

Re: camia Eleştiri

Mesaj gönderen OsmanBey »

İKV nin Dünya standartları arasında yer almasını elbette çok isteriz.
Ancak Standart olarak üstte yazılanlar gibi benzetme olmasınıda istemeyiz.
İKV nin şu anki durumu hak ettiği yerin çok altında dır. Bunun en önemli sebebi ise maddi imkansızlıkların olduğu aşikardır.
İKV en önemli zamanlarında Mynet in yapısı altında kalmış ve gerçek anlamda atılımını sağlayamamıştı.
Şimdi ise Türk Telekomda gayet güzel gelişmeler olduğunu görebiliyoruz.
Elbette bu gelişmeler çok kısa zamanda karşımıza çıkmasıda bir hayli zor.
Gözle görülen bir Kadro genişlemesi ve bu kadronun oyunu geliştirme çabaları var.
Bizler isteklerimizi doğru şekilde doğru kişilere ulaştırdığımız vakitte ise bu oyunu istediğimiz yerde görebilmemizde zor olmayacaktır.
Eleştiri veya var olan hataları düzgün bir şekilde söylemek hiç bir zaman kötü olarak algılanmamalıdır.
Sonuçta bizler bu oyunun oynayıcısı ve bu Kadro nun destekçileriyiz.
Bizler karşılaştığımız veya eksik gördüklerimizi söyleyeceğizki yetkili kişilerde bu konuda gerekli çalışmayı en hızlı şekilde yapabilsin.
Ancak bu konuda oyuncular arasında büyük bir ön yargı bulunmakta. Bu ön yargıların yıkılabilmesi ve oyuncuların fikirlerini daha çok konuşup dinletebileceği bu platformu ilk önce oyunculara duyurmak gerektiğini savunuyorum.
Öncelikle bir fikir bankası oluşması ve bu bankadaki fikirler türetilerek geliştirilmesi oyuncuların oyuna katabileceği en büyük destek olacağının göstergesidir.
Oyuncuların fikirleri veya önerileri ne kadar dikkate alındığı sergilenir ise bir o kadar daha fazla kişi oyuna yönelmeye başlayacaktır.
Bu konuya Misalen; 29 seviye dönemindeki Taşkanat görevini bitiren arkadaşların isimlerini bir efsuna verilmişti.
O dönem bu yapılan jest herkes tarafından olumlu karşılanmış ve tebrik edilmişti.
Bu tarz küçük anektodlar bile oyuncuları daha hevesli ve kendilerini dikkate alan bir ekip tarafından yapılmış bu oyunda daha destekçi olmaya itecektir.

Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön