elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
mitmet
Yalnız Adam'ın Dostu
Yalnız Adam'ın Dostu
Mesajlar: 2784
Kayıt: 30 Oca 2010 18:15
Sunucu: Teşkilat
Klan: Arzın Çocukları

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Mesaj gönderen mitmet »

1. bu konu itemlerinizi yazmanız için açılmadı :?
2. direnç kırma+kritik+3 kat+full azat ile ben 7000 civarına zor çıktım :) ama aynı etkilerle üstünde 5 parça fln azat item olanlar fırladılar 9000e :cry: nasıl oluyor anlamadım aynı yaratık aynı yetenekler
yazamayacağım kadar çok karakter..

Resim
Gizlenmiş İçerikGöster

GİZLİ İÇERİĞİ AÇTIN!! BU MESAJ KENDİNİ 3 SAAT 17 DAKİKA 3 SANİYE SONRA İMHA EDECEKTİR!!
VAMOS RAFA!
Kullanıcı avatarı
astalavista
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 197
Kayıt: 13 Ara 2009 19:02
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Mesaj gönderen astalavista »

Elektrik zaten çöp :mrgreen: Nucleus yuzuk ıcın 20 kere junon kestim.Oysaki alternator olmak cok basit 1 hafta kenanda takıl al sana takı seti :mrgreen: Doğru...Elektrik sıgınakda ış görüyor.Ama hersey sıgınak değil ;) Kasamda alternator kolye ve Alternator Gb amplifikatör var.Daha hiç kullanmadım o 2 itemi :mrgreen:Nedenmi ? Çünkü üzerimde nucleus zırh vardı ;)Guncelleme ile savaşcılar(Ofansıf)sakınma açamıyor.Dolayısıyla Meteorıt(Fızıksel)savascıları parçalıyor :mrgreen: Buyuculer malum zırh degerleri 14.4 gerisini siz düşünün :mrgreen:Ama tabi buz fiziksele 10 basar.Sadece elekrtık okadar etkili bir büyü olmadıgını fizilselin değeri ile anlatmak istedim.Yani buz+fizilsel 8-) Tavsiyem ikinci büyünüzün fizilsel olmasıdır.
...

Astalan

XxASTALANxX


AsTaLaNxxİnTiKaM
Kullanıcı avatarı
bilinmez
Dış Şehir Gezgini
Dış Şehir Gezgini
Mesajlar: 1721
Kayıt: 03 Oca 2010 22:03
Sunucu: Sancak
Klan: Lodos

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Mesaj gönderen bilinmez »

Beyazköşkte beni bi girdirinde sığınağa.
Kullanıcı avatarı
Britishtobacco92
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 326
Kayıt: 24 Nis 2010 21:21
Sunucu: Teşkilat
Klan: Arzın Çocukları

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Mesaj gönderen Britishtobacco92 »

astalavista yazdı:Elektrik zaten çöp :mrgreen: Nucleus yuzuk ıcın 20 kere junon kestim.Oysaki alternator olmak cok basit 1 hafta kenanda takıl al sana takı seti :mrgreen: Doğru...Elektrik sıgınakda ış görüyor.Ama hersey sıgınak değil ;) Kasamda alternator kolye ve Alternator Gb amplifikatör var.Daha hiç kullanmadım o 2 itemi :mrgreen:Nedenmi ? Çünkü üzerimde nucleus zırh vardı ;)Guncelleme ile savaşcılar(Ofansıf)sakınma açamıyor.Dolayısıyla Meteorıt(Fızıksel)savascıları parçalıyor :mrgreen: Buyuculer malum zırh degerleri 14.4 gerisini siz düşünün :mrgreen:Ama tabi buz fiziksele 10 basar.Sadece elekrtık okadar etkili bir büyü olmadıgını fizilselin değeri ile anlatmak istedim.Yani buz+fizilsel 8-) Tavsiyem ikinci büyünüzün fizilsel olmasıdır.
Peki Meteorit tek başına elektrk kadar etki yapıormu kardeşim ..düz meteoritle bi ımmuneye olsn evocatiye olsn(zırhı bozulmuş şekilde) bi funditores olsun 3100'ün üstde vuruş yapabilirsiniz.fakat elektrkle düz ben full azatım 4000bin üstü vuruyorum ve gayette memnunum . centurion kesimnde meteorit olmaz elektrk kullanılması lazım,junon kesimndede öle junon sarsılmaz açtığında meteoritn hasar farkı ortaya çıkar.diğer GBdeki ana bosslarda öyle onlara meteorit deyil elektrk fayda eder dönmesi için.ama meteorit klan savaşlarında inanılmaz etkili bu bi gerçek çünkü yedek fevzi nucleus setim var inanılmaz :) ;)
Resim
İnFazTeaMKroNiCK-Iıkronikqqll-Ixadonisxl
KarşıyaKaragümrük Karşılıksız sevdik biz Bu YAKAYI.!!
New Yorkta beş Minareyi izledim anladığın kadarıyla olay New Yorkta Geçiyor.
Kullanıcı avatarı
MykonS
Yasemin'in Gözcüsü
Yasemin'in Gözcüsü
Mesajlar: 1264
Kayıt: 22 Haz 2010 14:19
Sunucu: Tılsım
Klan: Lodos

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Mesaj gönderen MykonS »

astalavista yazdı:Elektrik zaten çöp :mrgreen: Nucleus yuzuk ıcın 20 kere junon kestim.Oysaki alternator olmak cok basit 1 hafta kenanda takıl al sana takı seti :mrgreen: Doğru...Elektrik sıgınakda ış görüyor.Ama hersey sıgınak değil ;) Kasamda alternator kolye ve Alternator Gb amplifikatör var.Daha hiç kullanmadım o 2 itemi :mrgreen:Nedenmi ? Çünkü üzerimde nucleus zırh vardı ;)Guncelleme ile savaşcılar(Ofansıf)sakınma açamıyor.Dolayısıyla Meteorıt(Fızıksel)savascıları parçalıyor :mrgreen: Buyuculer malum zırh degerleri 14.4 gerisini siz düşünün :mrgreen:Ama tabi buz fiziksele 10 basar.Sadece elekrtık okadar etkili bir büyü olmadıgını fizilselin değeri ile anlatmak istedim.Yani buz+fizilsel 8-) Tavsiyem ikinci büyünüzün fizilsel olmasıdır.
sen büyücü ws büyücüde fiziksel mi kullanıyorsun ??
Resim

Resim
Kullanıcı avatarı
faysbok
Dış Şehir Gezgini
Dış Şehir Gezgini
Mesajlar: 1792
Kayıt: 27 Tem 2010 06:32
Sunucu: Tılsım
Klan: Lodos

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Mesaj gönderen faysbok »

xXdeli58Xx yazdı:sen azat cevriye item kullanmayı bilmiyorsun ! ;)
12 15 bin çakanlar gördüm ;)
++++++
WelderMOODY
ILKERR

Resim
Kullanıcı avatarı
melodrama44
Teşkilat Neferi
Teşkilat Neferi
Mesajlar: 566
Kayıt: 04 Ara 2009 17:45
Sunucu: Teşkilat
Klan: Arzın Çocukları

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Mesaj gönderen melodrama44 »

mitmet yazdı:
TeaM09 yazdı:
mitmet yazdı:
bilinmez yazdı:Zaten şimdide iyi vurmuyor ( Üstüm full azat normal vurşum 1110 )
3 kat ile 10 bine çıkanları tanıyorum. ;)

3kat ile 17 bin 18bin vuranlar çok normal hele sıgınaklarda. Full azat set ile 3700vurursun merandaki birçok yaratıga. 1100 vurdugun wsde olabilir. Ayrıca bir efsundan bu pek çıkmaz gibi gözüküyor :mrgreen:
nedense bn normal 3 bin wuruyorsam 3 kat ile 5000 wuruyorum. :D nasıl 3 kat bu?? :mrgreen: :mrgreen:

üstüm full azat diyorsun 3 katla en fazla 5 bin vuruyorum diyorsun.benimde üstüm full azat ama ben grup bölgelerinde 13 bin atıyorum 3 katla. Normal vs lerde ise 1400 düz vuruş 3 bin kritik(elektrik direnci 240 olanlara). elektrik direnci karşı tarafın 120 olursada 1500 düz 3500 kritik. elektrik direncini 0 yaparsa 1600-2200 arası düz 4000-5500 arası kritik geliyor.

ama sen bana hepsinden önce karakter bilgisi ekranındaki elektrik büyü hasarını söylersen daha yararlı olur. ayrıca elinde ejder asa varmı ve takıların şahesermi yada üstünde nadide item varmı.
keşke

1 temmuz 2012.
Kullanıcı avatarı
HakanbuscaTakent
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 321
Kayıt: 05 Ara 2009 15:30
Sunucu: Kuklacı
Klan: Arzın Çocukları

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Mesaj gönderen HakanbuscaTakent »

Bence olabilir gelecek yaratıkların direnci elektrik olacak ise evet çöp olacaktır
Resim
Kullanıcı avatarı
mitmet
Yalnız Adam'ın Dostu
Yalnız Adam'ın Dostu
Mesajlar: 2784
Kayıt: 30 Oca 2010 18:15
Sunucu: Teşkilat
Klan: Arzın Çocukları

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Mesaj gönderen mitmet »

Kabusxmaster yazdı:Eğer bir iteme göre yorum yapılacaksa,Çemberlitaş bölgesinde çıkacak olan GB-71 Makinası(Boss)'nın elektrik direnci 0.. ;)
daha gelmedi ve gelmeden önceki halleriyle geldikleri halleri farklı. mesela herata 70 lwldi ;) 70 lwl mi hala?
yazamayacağım kadar çok karakter..

Resim
Gizlenmiş İçerikGöster

GİZLİ İÇERİĞİ AÇTIN!! BU MESAJ KENDİNİ 3 SAAT 17 DAKİKA 3 SANİYE SONRA İMHA EDECEKTİR!!
VAMOS RAFA!
Kullanıcı avatarı
astalavista
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 197
Kayıt: 13 Ara 2009 19:02
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos

Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)

Mesaj gönderen astalavista »

Britishtobacco92 yazdı:
astalavista yazdı:Elektrik zaten çöp :mrgreen: Nucleus yuzuk ıcın 20 kere junon kestim.Oysaki alternator olmak cok basit 1 hafta kenanda takıl al sana takı seti :mrgreen: Doğru...Elektrik sıgınakda ış görüyor.Ama hersey sıgınak değil ;) Kasamda alternator kolye ve Alternator Gb amplifikatör var.Daha hiç kullanmadım o 2 itemi :mrgreen:Nedenmi ? Çünkü üzerimde nucleus zırh vardı ;)Guncelleme ile savaşcılar(Ofansıf)sakınma açamıyor.Dolayısıyla Meteorıt(Fızıksel)savascıları parçalıyor :mrgreen: Buyuculer malum zırh degerleri 14.4 gerisini siz düşünün :mrgreen:Ama tabi buz fiziksele 10 basar.Sadece elekrtık okadar etkili bir büyü olmadıgını fizilselin değeri ile anlatmak istedim.Yani buz+fizilsel 8-) Tavsiyem ikinci büyünüzün fizilsel olmasıdır.
Peki Meteorit tek başına elektrk kadar etki yapıormu kardeşim ..düz meteoritle bi ımmuneye olsn evocatiye olsn(zırhı bozulmuş şekilde) bi funditores olsun 3100'ün üstde vuruş yapabilirsiniz.fakat elektrkle düz ben full azatım 4000bin üstü vuruyorum ve gayette memnunum . centurion kesimnde meteorit olmaz elektrk kullanılması lazım,junon kesimndede öle junon sarsılmaz açtığında meteoritn hasar farkı ortaya çıkar.diğer GBdeki ana bosslarda öyle onlara meteorit deyil elektrk fayda eder dönmesi için.ama meteorit klan savaşlarında inanılmaz etkili bu bi gerçek çünkü yedek fevzi nucleus setim var inanılmaz :) ;)
Zaten sıgınakda elektrik buyusunun ustun olması 3 kat etkisinden oluyor.Çünkü cogu buyucu elektrik kullandigindan üzerinde elektrik etkisi kalmıs yaratıklara elektrik 3 kat atma sansı daha fazla oluyor.Migratta genellikle 2 buyucu girildiginden tabii işler değişiyor.elektrigin 3 kat etki şansı azalıyor.Boylece etkısı indirgeniyor
...

Astalan

XxASTALANxX


AsTaLaNxxİnTiKaM
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön