2. direnç kırma+kritik+3 kat+full azat ile ben 7000 civarına zor çıktım
elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)
- mitmet
- Yalnız Adam'ın Dostu

- Mesajlar: 2784
- Kayıt: 30 Oca 2010 18:15
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Arzın Çocukları
Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)
1. bu konu itemlerinizi yazmanız için açılmadı :?
2. direnç kırma+kritik+3 kat+full azat ile ben 7000 civarına zor çıktım
ama aynı etkilerle üstünde 5 parça fln azat item olanlar fırladılar 9000e
nasıl oluyor anlamadım aynı yaratık aynı yetenekler
2. direnç kırma+kritik+3 kat+full azat ile ben 7000 civarına zor çıktım
yazamayacağım kadar çok karakter..


Gizlenmiş İçerikGöster
GİZLİ İÇERİĞİ AÇTIN!! BU MESAJ KENDİNİ 3 SAAT 17 DAKİKA 3 SANİYE SONRA İMHA EDECEKTİR!!
VAMOS RAFA!
- astalavista
- Cin Avcısı

- Mesajlar: 197
- Kayıt: 13 Ara 2009 19:02
- Sunucu: Beyaz Köşk
- Klan: Lodos
Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)
Elektrik zaten çöp :mrgreen: Nucleus yuzuk ıcın 20 kere junon kestim.Oysaki alternator olmak cok basit 1 hafta kenanda takıl al sana takı seti :mrgreen: Doğru...Elektrik sıgınakda ış görüyor.Ama hersey sıgınak değil
Kasamda alternator kolye ve Alternator Gb amplifikatör var.Daha hiç kullanmadım o 2 itemi :mrgreen:Nedenmi ? Çünkü üzerimde nucleus zırh vardı
Guncelleme ile savaşcılar(Ofansıf)sakınma açamıyor.Dolayısıyla Meteorıt(Fızıksel)savascıları parçalıyor :mrgreen: Buyuculer malum zırh degerleri 14.4 gerisini siz düşünün :mrgreen:Ama tabi buz fiziksele 10 basar.Sadece elekrtık okadar etkili bir büyü olmadıgını fizilselin değeri ile anlatmak istedim.Yani buz+fizilsel
Tavsiyem ikinci büyünüzün fizilsel olmasıdır.
...
Astalan
XxASTALANxX
AsTaLaNxxİnTiKaM
Astalan
XxASTALANxX
AsTaLaNxxİnTiKaM
Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)
Beyazköşkte beni bi girdirinde sığınağa.
- Britishtobacco92
- FareAdam Düşmanı

- Mesajlar: 326
- Kayıt: 24 Nis 2010 21:21
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Arzın Çocukları
Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)
Peki Meteorit tek başına elektrk kadar etki yapıormu kardeşim ..düz meteoritle bi ımmuneye olsn evocatiye olsn(zırhı bozulmuş şekilde) bi funditores olsun 3100'ün üstde vuruş yapabilirsiniz.fakat elektrkle düz ben full azatım 4000bin üstü vuruyorum ve gayette memnunum . centurion kesimnde meteorit olmaz elektrk kullanılması lazım,junon kesimndede öle junon sarsılmaz açtığında meteoritn hasar farkı ortaya çıkar.diğer GBdeki ana bosslarda öyle onlara meteorit deyil elektrk fayda eder dönmesi için.ama meteorit klan savaşlarında inanılmaz etkili bu bi gerçek çünkü yedek fevzi nucleus setim var inanılmazastalavista yazdı:Elektrik zaten çöp :mrgreen: Nucleus yuzuk ıcın 20 kere junon kestim.Oysaki alternator olmak cok basit 1 hafta kenanda takıl al sana takı seti :mrgreen: Doğru...Elektrik sıgınakda ış görüyor.Ama hersey sıgınak değilKasamda alternator kolye ve Alternator Gb amplifikatör var.Daha hiç kullanmadım o 2 itemi :mrgreen:Nedenmi ? Çünkü üzerimde nucleus zırh vardı
Guncelleme ile savaşcılar(Ofansıf)sakınma açamıyor.Dolayısıyla Meteorıt(Fızıksel)savascıları parçalıyor :mrgreen: Buyuculer malum zırh degerleri 14.4 gerisini siz düşünün :mrgreen:Ama tabi buz fiziksele 10 basar.Sadece elekrtık okadar etkili bir büyü olmadıgını fizilselin değeri ile anlatmak istedim.Yani buz+fizilsel
Tavsiyem ikinci büyünüzün fizilsel olmasıdır.

İnFazTeaMKroNiCK-Iıkronikqqll-Ixadonisxl
KarşıyaKaragümrük Karşılıksız sevdik biz Bu YAKAYI.!!
New Yorkta beş Minareyi izledim anladığın kadarıyla olay New Yorkta Geçiyor.
Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)
sen büyücü ws büyücüde fiziksel mi kullanıyorsun ??astalavista yazdı:Elektrik zaten çöp :mrgreen: Nucleus yuzuk ıcın 20 kere junon kestim.Oysaki alternator olmak cok basit 1 hafta kenanda takıl al sana takı seti :mrgreen: Doğru...Elektrik sıgınakda ış görüyor.Ama hersey sıgınak değilKasamda alternator kolye ve Alternator Gb amplifikatör var.Daha hiç kullanmadım o 2 itemi :mrgreen:Nedenmi ? Çünkü üzerimde nucleus zırh vardı
Guncelleme ile savaşcılar(Ofansıf)sakınma açamıyor.Dolayısıyla Meteorıt(Fızıksel)savascıları parçalıyor :mrgreen: Buyuculer malum zırh degerleri 14.4 gerisini siz düşünün :mrgreen:Ama tabi buz fiziksele 10 basar.Sadece elekrtık okadar etkili bir büyü olmadıgını fizilselin değeri ile anlatmak istedim.Yani buz+fizilsel
Tavsiyem ikinci büyünüzün fizilsel olmasıdır.


Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)
++++++xXdeli58Xx yazdı:sen azat cevriye item kullanmayı bilmiyorsun !
12 15 bin çakanlar gördüm
WelderMOODY
ILKERR

ILKERR

- melodrama44
- Teşkilat Neferi

- Mesajlar: 566
- Kayıt: 04 Ara 2009 17:45
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Arzın Çocukları
Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)
mitmet yazdı:nedense bn normal 3 bin wuruyorsam 3 kat ile 5000 wuruyorum.TeaM09 yazdı:mitmet yazdı:3 kat ile 10 bine çıkanları tanıyorum.bilinmez yazdı:Zaten şimdide iyi vurmuyor ( Üstüm full azat normal vurşum 1110 )
3kat ile 17 bin 18bin vuranlar çok normal hele sıgınaklarda. Full azat set ile 3700vurursun merandaki birçok yaratıga. 1100 vurdugun wsde olabilir. Ayrıca bir efsundan bu pek çıkmaz gibi gözüküyor :mrgreen:nasıl 3 kat bu?? :mrgreen: :mrgreen:
üstüm full azat diyorsun 3 katla en fazla 5 bin vuruyorum diyorsun.benimde üstüm full azat ama ben grup bölgelerinde 13 bin atıyorum 3 katla. Normal vs lerde ise 1400 düz vuruş 3 bin kritik(elektrik direnci 240 olanlara). elektrik direnci karşı tarafın 120 olursada 1500 düz 3500 kritik. elektrik direncini 0 yaparsa 1600-2200 arası düz 4000-5500 arası kritik geliyor.
ama sen bana hepsinden önce karakter bilgisi ekranındaki elektrik büyü hasarını söylersen daha yararlı olur. ayrıca elinde ejder asa varmı ve takıların şahesermi yada üstünde nadide item varmı.
keşke
1 temmuz 2012.
1 temmuz 2012.
- HakanbuscaTakent
- FareAdam Düşmanı

- Mesajlar: 321
- Kayıt: 05 Ara 2009 15:30
- Sunucu: Kuklacı
- Klan: Arzın Çocukları
Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)
Bence olabilir gelecek yaratıkların direnci elektrik olacak ise evet çöp olacaktır

- mitmet
- Yalnız Adam'ın Dostu

- Mesajlar: 2784
- Kayıt: 30 Oca 2010 18:15
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Arzın Çocukları
Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)
daha gelmedi ve gelmeden önceki halleriyle geldikleri halleri farklı. mesela herata 70 lwldiKabusxmaster yazdı:Eğer bir iteme göre yorum yapılacaksa,Çemberlitaş bölgesinde çıkacak olan GB-71 Makinası(Boss)'nın elektrik direnci 0..![]()
yazamayacağım kadar çok karakter..


Gizlenmiş İçerikGöster
GİZLİ İÇERİĞİ AÇTIN!! BU MESAJ KENDİNİ 3 SAAT 17 DAKİKA 3 SANİYE SONRA İMHA EDECEKTİR!!
VAMOS RAFA!
- astalavista
- Cin Avcısı

- Mesajlar: 197
- Kayıt: 13 Ara 2009 19:02
- Sunucu: Beyaz Köşk
- Klan: Lodos
Re: elektrik itemleri çöp olacak(sanırım)
Zaten sıgınakda elektrik buyusunun ustun olması 3 kat etkisinden oluyor.Çünkü cogu buyucu elektrik kullandigindan üzerinde elektrik etkisi kalmıs yaratıklara elektrik 3 kat atma sansı daha fazla oluyor.Migratta genellikle 2 buyucu girildiginden tabii işler değişiyor.elektrigin 3 kat etki şansı azalıyor.Boylece etkısı indirgeniyorBritishtobacco92 yazdı:Peki Meteorit tek başına elektrk kadar etki yapıormu kardeşim ..düz meteoritle bi ımmuneye olsn evocatiye olsn(zırhı bozulmuş şekilde) bi funditores olsun 3100'ün üstde vuruş yapabilirsiniz.fakat elektrkle düz ben full azatım 4000bin üstü vuruyorum ve gayette memnunum . centurion kesimnde meteorit olmaz elektrk kullanılması lazım,junon kesimndede öle junon sarsılmaz açtığında meteoritn hasar farkı ortaya çıkar.diğer GBdeki ana bosslarda öyle onlara meteorit deyil elektrk fayda eder dönmesi için.ama meteorit klan savaşlarında inanılmaz etkili bu bi gerçek çünkü yedek fevzi nucleus setim var inanılmazastalavista yazdı:Elektrik zaten çöp :mrgreen: Nucleus yuzuk ıcın 20 kere junon kestim.Oysaki alternator olmak cok basit 1 hafta kenanda takıl al sana takı seti :mrgreen: Doğru...Elektrik sıgınakda ış görüyor.Ama hersey sıgınak değilKasamda alternator kolye ve Alternator Gb amplifikatör var.Daha hiç kullanmadım o 2 itemi :mrgreen:Nedenmi ? Çünkü üzerimde nucleus zırh vardı
Guncelleme ile savaşcılar(Ofansıf)sakınma açamıyor.Dolayısıyla Meteorıt(Fızıksel)savascıları parçalıyor :mrgreen: Buyuculer malum zırh degerleri 14.4 gerisini siz düşünün :mrgreen:Ama tabi buz fiziksele 10 basar.Sadece elekrtık okadar etkili bir büyü olmadıgını fizilselin değeri ile anlatmak istedim.Yani buz+fizilsel
Tavsiyem ikinci büyünüzün fizilsel olmasıdır.
![]()
...
Astalan
XxASTALANxX
AsTaLaNxxİnTiKaM
Astalan
XxASTALANxX
AsTaLaNxxİnTiKaM


