3. sayfa (Toplam 4 sayfa)
Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile
Gönderilme zamanı: 09 Tem 2017 15:05
gönderen Thrashmetal
Birkaç cümlede ben söyliyim yeni bölge girişi bu kadar uzun yolda olmaz bu birincisi.İkincisi bütün bölge girişlerine bakmanı tavsiye ediyorum nasıl bir yere konumlandırılmış farkına varmalısın hatta ben sana hatırlatayım mesela Meteor bölgesine girişin etrafında hiç yaratığa rastladın mı ? Çünkü bir giriş diyeceksin ki şimdi migrat ve hol girişi ne olacak ? Doğal olarak sen 49 seviyesin ve oradaki yaratıkları kesebilirsin sıkıntı yaşamadan düşünsene Saatin orada Grup bölgesi veya yeni bölge girişi imkansız bütün oyuncular gelemez
Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile
Gönderilme zamanı: 09 Tem 2017 15:34
gönderen Retaliation
Thrashmetal yazdı: ↑09 Tem 2017 15:05
Birkaç cümlede ben söyliyim yeni bölge girişi bu kadar uzun yolda olmaz bu birincisi.İkincisi bütün bölge girişlerine bakmanı tavsiye ediyorum nasıl bir yere konumlandırılmış farkına varmalısın hatta ben sana hatırlatayım mesela Meteor bölgesine girişin etrafında hiç yaratığa rastladın mı ? Çünkü bir giriş diyeceksin ki şimdi migrat ve hol girişi ne olacak ? Doğal olarak sen 49 seviyesin ve oradaki yaratıkları kesebilirsin sıkıntı yaşamadan düşünsene Saatin orada Grup bölgesi veya yeni bölge girişi imkansız bütün oyuncular gelemez
Çok haklısın dostum. Ki ayrıca saatten giriş olduğunu düşünürsek ve birçok kişinin de giriş yapacağını da düşünürsek, slotlar sersemletme atarsa, bölgeye girmeye çalışanlar büyük ihtimalle ölür.
Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile
Gönderilme zamanı: 09 Tem 2017 16:50
gönderen Parlementxx
Thrashmetal yazdı: ↑09 Tem 2017 15:05
Birkaç cümlede ben söyliyim yeni bölge girişi bu kadar uzun yolda olmaz bu birincisi.İkincisi bütün bölge girişlerine bakmanı tavsiye ediyorum nasıl bir yere konumlandırılmış farkına varmalısın hatta ben sana hatırlatayım mesela Meteor bölgesine girişin etrafında hiç yaratığa rastladın mı ? Çünkü bir giriş diyeceksin ki şimdi migrat ve hol girişi ne olacak ? Doğal olarak sen 49 seviyesin ve oradaki yaratıkları kesebilirsin sıkıntı yaşamadan düşünsene Saatin orada Grup bölgesi veya yeni bölge girişi imkansız bütün oyuncular gelemez
Haklılık payın var fakat unuttuklarında var kurt mağarasındaki 2 ruh taşı yaratıklarla dolu veya kadim hidra yolu ve girişi topkapı yokken oyunu oynamadıysan o yolun ızdırap gibi oldugunuda bilmezsin her kapının girişinde yaratık olmayacak diye birşey yok o kadar tılsımı her gördüğümüze tek atalım diye yapmadılar değilmi
Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile
Gönderilme zamanı: 09 Tem 2017 17:40
gönderen Serinplay
Parlementxx yazdı: ↑09 Tem 2017 16:50
Haklılık payın var fakat unuttuklarında var kurt mağarasındaki 2 ruh taşı yaratıklarla dolu veya kadim hidra yolu ve girişi topkapı yokken oyunu oynamadıysan o yolun ızdırap gibi oldugunuda bilmezsin her kapının girişinde yaratık olmayacak diye birşey yok o kadar tılsımı her gördüğümüze tek atalım diye yapmadılar değilmi
Bahsettiğin yollar bölge değiştirmek ile alakalı değil.Karakürk ,hidra gibi bosslara gidiş yolları ile bölge atlamak farklı bir olay.Tabi ki bölgede bir yere giderken yolun üzerinde yaratıklar olacaktır.Ufkabakan'a gitmekte ayrı bir çiledir mesela.Meran'a gitmekte uğraştırır.Ancak bunlar aynı bölgede bulunuyorlar.Ama bölge değiştirdiğimiz tüm kapılar her oyuncunun ulaşabileceği noktada bulunuyor.Meteora inerken , labirente girerken , antrepoya girerken , yeraltına inerken , hole girerken veya grup bölgelerine girerken harcanan efor ile saat'e gitmek için harcanan efor aynı değil.Bu yüzden başka bir Tangriss'ten gireceğimizi düşünüyoruz.
Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile
Gönderilme zamanı: 09 Tem 2017 19:02
gönderen Parlementxx
Bunu buraya montalayıp çıkıyorum kendi bildiginizin izinden gidin modlar kaldırmazsa tabi

Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile
Gönderilme zamanı: 09 Tem 2017 19:22
gönderen Serinplay
O kodlara bakarak böyle sonuca varamayız çünkü o kodlarda yazan bir çok şey aslında oyunda bildiğimiz bir şeyi ifade ediyor.Kodları okurken "bu ne acaba" diye düşünebiliriz çünkü kodlayan kişi kendisine göre örneğin bizim oyunda fare diye bildiğimiz karaktere kodlarda "far1" demiş olabilir.Bunun gibi bir çok şey kodlarda bende gördüm , hatta Kürşad Karamahmutoğlu şeklinde kodlamalarda vardı. ancak hepsi şu an oyunda mevcut olan bir şeyi ifade ediyor.Yani orada kapı kelimesi belkide arkasındaki duvarı veya yerdeki çemberi ifade ediyor olabilir çünkü üstündeki ve altındaki kodların Tangriss'in parçalarını ifade ettiği belli.
Düşüncem bu yönde.
Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile
Gönderilme zamanı: 09 Tem 2017 19:46
gönderen Serinplay
Ek olarak :
Sonuçta Tangriss'in anlamı kadim uygarlıkların mekanına açılan kapı

Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile
Gönderilme zamanı: 09 Tem 2017 20:15
gönderen HollyShit
Tangriss yeni bölgeye açılan bir kapıdır, bir ruh taşıdır.
"Tangriss" sözcük yapısından da anladığınız üzere bir Meran şehridir. Bunun yanı sıra, Tangriss'in / Kisless'in oluşturduğu bir şehir olarak düşünmek manidar.
Çünkü zamanında Tarshass yakılıp, yıkıldıktan sonra eğer bunu yapan kişi Kisless adlı bir erkek meransa, yeni bir şehir inşa etmek zorunda kalacaktır güç toplamak için.
Kısacası yeni gelecek bölge Tangriss yani yeni bir harita olacaktır. Bunu tartışmaya gerek yok diye düşünmekteyim. Karaköy falan hikaye.
Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile
Gönderilme zamanı: 09 Tem 2017 22:15
gönderen noctiluca
Serinplay yazdı: ↑09 Tem 2017 19:46
Ek olarak :
Sonuçta Tangriss'in anlamı kadim uygarlıkların mekanına açılan kapı
Bu harita ne tarafin hocam
Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile
Gönderilme zamanı: 09 Tem 2017 22:34
gönderen resp0nse
noctiluca yazdı: ↑09 Tem 2017 22:15
Serinplay yazdı: ↑09 Tem 2017 19:46
Ek olarak :
Sonuçta Tangriss'in anlamı kadim uygarlıkların mekanına açılan kapı
Bu harita ne tarafin hocam
Centurion un orası