Yıllardır Düzeltilmeyen GRAFİK hataları << "GM İÇERİ "
Re: Yıllardır Düzeltilmeyen GRAFİK hataları << "GM İÇERİ "
Teşekkür ederim ... Ama bu yaptıklarımın bir moderasyon tarafından görülmedikçe bir değeri yok ..
Akıllılar dövüşmeden önce kazanırlar, cahiller kazanmak için dövüşürler.
Zaferin büyüklüğü, mücadelenin zorluğu ile ölçülür.
Önemli değil kaç kez yenildiğin, önemli olan kaç yenilgiden sonra yeniden doğrulabildiğin.
Zaferin büyüklüğü, mücadelenin zorluğu ile ölçülür.
Önemli değil kaç kez yenildiğin, önemli olan kaç yenilgiden sonra yeniden doğrulabildiğin.
GOKTURK | SpaNNunGxHanDsUp
- OoOWARNINGOoO
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 439
- Kayıt: 06 Eki 2010 12:35
- Sunucu: Meran
Re: Yıllardır Düzeltilmeyen GRAFİK hataları << "GM İÇERİ "
ortak snn için bi foto daha koyuyom harbi illet ettim artık bende

yeter artık şu hatayı düzeltin fedai girio büyük küçük işini görüyo ne parasını veriyo ne 2 tas su döküyo lütfen ama rica ediyorum şu hataya bi çözüm bulun :twisted: :mrgreen:

yeter artık şu hatayı düzeltin fedai girio büyük küçük işini görüyo ne parasını veriyo ne 2 tas su döküyo lütfen ama rica ediyorum şu hataya bi çözüm bulun :twisted: :mrgreen:


- OoOWARNINGOoO
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 439
- Kayıt: 06 Eki 2010 12:35
- Sunucu: Meran
Re: Yıllardır Düzeltilmeyen GRAFİK hataları << "GM İÇERİ "
MORDuMan yazdı:ortak snn için bi foto daha koyuyom harbi illet ettim artık bende
yeter artık şu hatayı düzeltin fedai girio büyük küçük işini görüyo ne parasını veriyo ne 2 tas su döküyo lütfen ama rica ediyorum şu hataya bi çözüm bulun :twisted: :mrgreen:
AHAHAHAHAHAHAHAHA
BBM PİN : 2709C9F2
Re: Yıllardır Düzeltilmeyen GRAFİK hataları << "GM İÇERİ "
Konuyu saptırmayın !
Burak dalga geçeceksen aç bi konu dalga geç .. Ciddi bi olayı yansıtmaya çalışıyorum burada !
Burak dalga geçeceksen aç bi konu dalga geç .. Ciddi bi olayı yansıtmaya çalışıyorum burada !
Akıllılar dövüşmeden önce kazanırlar, cahiller kazanmak için dövüşürler.
Zaferin büyüklüğü, mücadelenin zorluğu ile ölçülür.
Önemli değil kaç kez yenildiğin, önemli olan kaç yenilgiden sonra yeniden doğrulabildiğin.
Zaferin büyüklüğü, mücadelenin zorluğu ile ölçülür.
Önemli değil kaç kez yenildiğin, önemli olan kaç yenilgiden sonra yeniden doğrulabildiğin.
GOKTURK | SpaNNunGxHanDsUp
- AmiR
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 406
- Kayıt: 04 Ara 2009 20:41
- Sunucu: Meran
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: KHoLPaSHaLi
Re: Yıllardır Düzeltilmeyen GRAFİK hataları << "GM İÇERİ "
Grafiklere bakarken.. junon salonunda cektiğin resimde.. grafik hatasını bıraktık artık.. oyun hatası var.. bir savacı sarsılmaz durumunda iken nasıl bir düşman ki sarsılmazdayken hasar alıyor !!!!.. aynı şey kutup içinde geçerli !!
Bu junon arkadaş her türlü hasar verir diyorsan....
Bu resimi incele istersen.. Junonuda geçek bunu bari düzeltin !!!

Bu junon arkadaş her türlü hasar verir diyorsan....
Bu resimi incele istersen.. Junonuda geçek bunu bari düzeltin !!!

Bir Ağaçtan Bir Milyon Kibrit Çıkar
Bir Kibrit Bir Milyon Ağacı Yakar.
"Yıldızdoğan"
Lider : Doğru İşleri Yapar
Yönetici : İşleri Doğru Yapar
CW
Bir Kibrit Bir Milyon Ağacı Yakar.
"Yıldızdoğan"
Lider : Doğru İşleri Yapar
Yönetici : İşleri Doğru Yapar
CW
Re: Yıllardır Düzeltilmeyen GRAFİK hataları << "GM İÇERİ "
Evet o da bir başka oyun hatası ve o da yıllardır düzeltilmiyor . Ama benim bahsettiğim konu o değil . aşağıdaki fotoğrafa dikkatli incele . Sarsılmaza geçiyorum fakat geçtikten sonra hem lanet yiyorum hemde siyah beyaz oluyorum . Çok garip ...AmiR yazdı:Grafiklere bakarken.. junon salonunda cektiğin resimde.. grafik hatasını bıraktık artık.. oyun hatası var.. bir savacı sarsılmaz durumunda iken nasıl bir düşman ki sarsılmazdayken hasar alıyor !!!!.. aynı şey kutup içinde geçerli !!
Bu junon arkadaş her türlü hasar verir diyorsan....
Bu resimi incele istersen.. Junonuda geçek bunu bari düzeltin !!!

Akıllılar dövüşmeden önce kazanırlar, cahiller kazanmak için dövüşürler.
Zaferin büyüklüğü, mücadelenin zorluğu ile ölçülür.
Önemli değil kaç kez yenildiğin, önemli olan kaç yenilgiden sonra yeniden doğrulabildiğin.
Zaferin büyüklüğü, mücadelenin zorluğu ile ölçülür.
Önemli değil kaç kez yenildiğin, önemli olan kaç yenilgiden sonra yeniden doğrulabildiğin.
GOKTURK | SpaNNunGxHanDsUp
Re: Yıllardır Düzeltilmeyen GRAFİK hataları << "GM İÇERİ "
Oyunumuzun henüz güçlü bir fiziksel grafik motoruna sahip olduğunu düşünmüyorum açıkcası bu cihaz çok pahalı ve baya meşakkatli. Yer altı geldikten sonra biraz daha yön verdiler ancak diğer online oyunlara kıyasla pek iç açıcı olmadığı da gayet net. Görünen o ki daha uzun süre beklememiz ŞART!
DENİLDİ Mİ BİR YERE TÜRK BELDESİ ; GÖZÜM '' ALBAYRAK '' ARAR , KULAĞIM '' EZAN SESİ ''
aLBaYRaKx Lonca Kurucusu > EmRe
aLBaYRaKxMaDiSoN , aLBaYRaKxZaRuReT
aLBaYRaKx Lonca Kurucusu > EmRe
aLBaYRaKxMaDiSoN , aLBaYRaKxZaRuReT
Re: Yıllardır Düzeltilmeyen GRAFİK hataları << "GM İÇERİ "
Pahalı dediğin şey Game Engine'dir. Eğer güzel bir akışa ve oynanışa sahip oyun olması isteniyorsa bu oyun motoru ya Unreal olmalı yada Cry Engine ( son zamanlardaki en popüler oyun motorları) biz bunları istemiyoruz zaten oyun akışına alıştık 10 dakika normal 1 dkk lag vs. bizim istediğimiz bu grafik hatalarının düzeltilmesi ... Binlerce İKV kutu satıldı. Bu grafik hatalarını düzeltebilecek bir yapıya sahip olan Grafik Motorlarının maliyeti 5 Bn liradan başlıyor .
Ve bir dip not " İstanbul Kıyamet Vakti" oyunun yapım maliyeti yaklaşık 7000 TL ' dir .
Kutulardan elde edilen parayı göze aldığımızda 5-10 bin liralık bir Grafik Motorunun pek dokunacağını düşünmüyorum ...
Ayrıca eğer dokunur diyorlarsa piyasada gezen bir çok ücretsiz ve kaliteli grafik motorları var . Ama tabi moderasyon işin kolayına kaçıp opengl veya directx kullanırsa bişey değişmez . Eğer değişim tam olacaksa "Assembly" ile olur ... Çünkü en iyi grafik motorları Assembly ile yazılır ...
Bir modelleme sitesinde gördüğüm maliyeti en ucuz grafik motorlarından birisi Aurora Engine .
İşte sitesi bir kaç grafiğe göz atın .
:arrow: http://www.moddb.com/engines/aurora-engine
Farkı görün ...
Ve bir dip not " İstanbul Kıyamet Vakti" oyunun yapım maliyeti yaklaşık 7000 TL ' dir .
Kutulardan elde edilen parayı göze aldığımızda 5-10 bin liralık bir Grafik Motorunun pek dokunacağını düşünmüyorum ...
Ayrıca eğer dokunur diyorlarsa piyasada gezen bir çok ücretsiz ve kaliteli grafik motorları var . Ama tabi moderasyon işin kolayına kaçıp opengl veya directx kullanırsa bişey değişmez . Eğer değişim tam olacaksa "Assembly" ile olur ... Çünkü en iyi grafik motorları Assembly ile yazılır ...
Bir modelleme sitesinde gördüğüm maliyeti en ucuz grafik motorlarından birisi Aurora Engine .
İşte sitesi bir kaç grafiğe göz atın .
:arrow: http://www.moddb.com/engines/aurora-engine
Farkı görün ...
Akıllılar dövüşmeden önce kazanırlar, cahiller kazanmak için dövüşürler.
Zaferin büyüklüğü, mücadelenin zorluğu ile ölçülür.
Önemli değil kaç kez yenildiğin, önemli olan kaç yenilgiden sonra yeniden doğrulabildiğin.
Zaferin büyüklüğü, mücadelenin zorluğu ile ölçülür.
Önemli değil kaç kez yenildiğin, önemli olan kaç yenilgiden sonra yeniden doğrulabildiğin.
GOKTURK | SpaNNunGxHanDsUp
Re: Yıllardır Düzeltilmeyen GRAFİK hataları << "GM İÇERİ "
ikv nin grafikleri o dandik programdan iyidirG0kTurk yazdı:Pahalı dediğin şey Game Engine'dir. Eğer güzel bir akışa ve oynanışa sahip oyun olması isteniyorsa bu oyun motoru ya Unreal olmalı yada Cry Engine ( son zamanlardaki en popüler oyun motorları) biz bunları istemiyoruz zaten oyun akışına alıştık 10 dakika normal 1 dkk lag vs. bizim istediğimiz bu grafik hatalarının düzeltilmesi ... Binlerce İKV kutu satıldı. Bu grafik hatalarını düzeltebilecek bir yapıya sahip olan Grafik Motorlarının maliyeti 5 Bn liradan başlıyor .
Ve bir dip not " İstanbul Kıyamet Vakti" oyunun yapım maliyeti yaklaşık 7000 TL ' dir .
Kutulardan elde edilen parayı göze aldığımızda 5-10 bin liralık bir Grafik Motorunun pek dokunacağını düşünmüyorum ...
Ayrıca eğer dokunur diyorlarsa piyasada gezen bir çok ücretsiz ve kaliteli grafik motorları var . Ama tabi moderasyon işin kolayına kaçıp opengl veya directx kullanırsa bişey değişmez . Eğer değişim tam olacaksa "Assembly" ile olur ... Çünkü en iyi grafik motorları Assembly ile yazılır ...
Bir modelleme sitesinde gördüğüm maliyeti en ucuz grafik motorlarından birisi Aurora Engine .
İşte sitesi bir kaç grafiğe göz atın .
:arrow: http://www.moddb.com/engines/aurora-engine
Farkı görün ...


!...Üyeliğin Şifresi Değiştirilmiştir İlgililerin Bilgisine...!