Oyun İçin Birkaç Yenilik Lazım...

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
intikamatesi
Labirent Rehberi
Labirent Rehberi
Mesajlar: 1382
Kayıt: 22 Nis 2010 16:13
Sunucu: Teşkilat
Lonca: <Estergon>

Re: Oyun İçin Birkaç Yenilik Lazım...

Mesaj gönderen intikamatesi »

1 . 4. ve 5 . fikirlerine itinayla katılıyorum...
EsTeRGoNxKaNuNi Rasmon ESTERgonXİNTİKAM
Kullanıcı avatarı
fenomen
Zincir Bozan
Zincir Bozan
Mesajlar: 2069
Kayıt: 04 Ara 2009 17:30
Klan: Arzın Çocukları

Re: Oyun İçin Birkaç Yenilik Lazım...

Mesaj gönderen fenomen »

olsa guzel olur ama olmaz
handanın ölümü
http://www.dailymotion.com/video/xdb1dm_ikv-handan-olumu-fenomen_videogames


''Okuyun, diyor okuyun. Çünkü mürekkebin akmadığı yerde kan akıyor.''
Kullanıcı avatarı
KaraXHayalet
Yalnız Adam'ın Dostu
Yalnız Adam'ın Dostu
Mesajlar: 2733
Kayıt: 06 Ara 2009 01:29
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları

Re: Oyun İçin Birkaç Yenilik Lazım...

Mesaj gönderen KaraXHayalet »

fenomen yazdı:olsa guzel olur ama olmaz
+1
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön