Oyun İçin Birkaç Yenilik Lazım...
- intikamatesi
- Labirent Rehberi

- Mesajlar: 1382
- Kayıt: 22 Nis 2010 16:13
- Sunucu: Teşkilat
- Lonca: <Estergon>
Re: Oyun İçin Birkaç Yenilik Lazım...
1 . 4. ve 5 . fikirlerine itinayla katılıyorum...
EsTeRGoNxKaNuNi Rasmon ESTERgonXİNTİKAM
Re: Oyun İçin Birkaç Yenilik Lazım...
olsa guzel olur ama olmaz
handanın ölümü
http://www.dailymotion.com/video/xdb1dm_ikv-handan-olumu-fenomen_videogames
''Okuyun, diyor okuyun. Çünkü mürekkebin akmadığı yerde kan akıyor.''
http://www.dailymotion.com/video/xdb1dm_ikv-handan-olumu-fenomen_videogames
''Okuyun, diyor okuyun. Çünkü mürekkebin akmadığı yerde kan akıyor.''
- KaraXHayalet
- Yalnız Adam'ın Dostu

- Mesajlar: 2733
- Kayıt: 06 Ara 2009 01:29
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Oyun İçin Birkaç Yenilik Lazım...
+1fenomen yazdı:olsa guzel olur ama olmaz

