2. sayfa (Toplam 2 sayfa)

Re: Oyuna giremiyorum yardımcı olabilecek yok mu

Gönderilme zamanı: 23 Haz 2026 08:47
gönderen Hypatiaa
Galette yazdı: 22 Haz 2026 18:43
Hypatiaa yazdı: 22 Haz 2026 11:06
Galette yazdı: 20 Haz 2026 16:45 Şu halde bile yönetici soruyorsun
Şu halden kastın nedir kardeşim senin?

Kastım ne midir ?
Sen ne yap biliyormusun oyunda bugları bul fotoğraf video çek desteğe falan at haberleri olsun olmaz böyle
Canın eğlence istiyor sanırım ne dersin?

Re: Oyuna giremiyorum yardımcı olabilecek yok mu

Gönderilme zamanı: 23 Haz 2026 10:11
gönderen Orionxxxaiakos
Hypatiaa yazdı: 23 Haz 2026 08:47
Galette yazdı: 22 Haz 2026 18:43
Hypatiaa yazdı: 22 Haz 2026 11:06
Galette yazdı: 20 Haz 2026 16:45 Şu halde bile yönetici soruyorsun
Şu halden kastın nedir kardeşim senin?

Kastım ne midir ?
Sen ne yap biliyormusun oyunda bugları bul fotoğraf video çek desteğe falan at haberleri olsun olmaz böyle
Canın eğlence istiyor sanırım ne dersin?
Üslupsuz, seviyesiz, küfürsüz cümle kuramayan, aklında hinlikten başka düşünce olmayan, oyun açığı kovalayıp onlardan faydalanıp banlayan adminlere öfke kusan, şu an yönetimde ilgilenecek kimse olmadığı için istediği gibi at koşturan, şu an işleri tıkır tıkır yürüdüğü içinde keyfi yerinde olup böyle sağa sola sataşan çok insan var.

Muhattap olmaya değmez.

Üstüne alınmak isteyen yazdıklarımın içinden tane tane seçip ayıklayıp alınabilir.

Ha yok ben saydıklarından herhangi birini bile barındırmıyorum diyen varsa sessiz kalsın.

Adam burada soru soruyor 15 yaşındaki zıpır çocuklar gibi yanıt veriyorlar ya, hayret bir şey.

Hocam desteğe bir kayıt aç istersen, geri dönüş yapmaya başlamışlar destekten gelenlere, muhtemelen cevap gelir sanada. Kolay gelsin.

Re: Oyuna giremiyorum yardımcı olabilecek yok mu

Gönderilme zamanı: 23 Haz 2026 12:45
gönderen omeqla
Orionxxxaiakos yazdı: 23 Haz 2026 10:11
Hypatiaa yazdı: 23 Haz 2026 08:47
Galette yazdı: 22 Haz 2026 18:43
Hypatiaa yazdı: 22 Haz 2026 11:06
Galette yazdı: 20 Haz 2026 16:45 Şu halde bile yönetici soruyorsun
Şu halden kastın nedir kardeşim senin?

Kastım ne midir ?
Sen ne yap biliyormusun oyunda bugları bul fotoğraf video çek desteğe falan at haberleri olsun olmaz böyle
Canın eğlence istiyor sanırım ne dersin?
Üslupsuz, seviyesiz, küfürsüz cümle kuramayan, aklında hinlikten başka düşünce olmayan, oyun açığı kovalayıp onlardan faydalanıp banlayan adminlere öfke kusan, şu an yönetimde ilgilenecek kimse olmadığı için istediği gibi at koşturan, şu an işleri tıkır tıkır yürüdüğü içinde keyfi yerinde olup böyle sağa sola sataşan çok insan var.

Muhattap olmaya değmez.

Üstüne alınmak isteyen yazdıklarımın içinden tane tane seçip ayıklayıp alınabilir.

Ha yok ben saydıklarından herhangi birini bile barındırmıyorum diyen varsa sessiz kalsın.

Adam burada soru soruyor 15 yaşındaki zıpır çocuklar gibi yanıt veriyorlar ya, hayret bir şey.

Hocam desteğe bir kayıt aç istersen, geri dönüş yapmaya başlamışlar destekten gelenlere, muhtemelen cevap gelir sanada. Kolay gelsin.
Dogru söylüyorsun.Ben olsam yönetimde bende birsey yapmam ne halleri varsa görsünler bunlar hakkediyor