Şuanki Tank yetenekleri `Defansif Dövüş ve Sakınma’ eskiden ard arda açılması zorunlu olan yetenekler değildi.Eskiden Sakınma yeteneği(Beyaz kalkan) tek başına açılabiliyor ve tüm gruba etki ediyordu.Bu durumda maximum hasar itemleri pvp bölümünde tamamen işlevsizdi.Bahsettiğin Hasar Ateş vb. Efsunlar Pvpde Maximum hasardan daha çok hasar veriyordu.
Aslında olması gereken oydu maksimum hasar düşük hasar vuruyordu örneğin element + saldırı efsunlu eşyalar ile maksimum hasar + kritik eşyalara sahip birisi savaşırken
Element eşyalara sahip kişi düzenli şekilde aynı derecede hasar vuruyordu örneğin 3000 hasar şeklinde eğer kritik hasar gelirse ( düz vuruş veya yetenek ile vuruş yapılınca tabii daha fazla ) 3500 oluyordu.
Maksimum hasar eşyalara sahip kişilerde ise 1000-1200 gibi düz vuruşlar oluyordu ama kritik geldiğinde tek seferde 10000-120000 gibi hasarlar oluyordu yani çeşitlilik ve duruma göre + duruma göre - nitelik oluşturuyordu.
Bu dinamik birden kalktı nedenini hiç anlamadım kaldı ki savaşçılarında düz vuruş yapmasının bir anlamı da kalmadı tamamen yetenek ile vuruşa dönüldü.
Çeşitlilik bitti tek düze bir oyun oldu.
Nedeni Skill shot mekaniğine dönülmek isteniyordu şansın değilde yetenekli olanın kazandıgı musabakalar görmek istiyordu MevDinç.Ama hesaba katmadıgı şey yeteneklerin sadece maximum hasarı 4 kat vurduguydu.Aslında hala dönülebilir Ağır ve Sert vuruş yeteneklerinde `15 puanda Element Hasarını 4 kat arttırır' etkisi ekleyerek eski elemente dönebilir savaşçılar.
Düz vuruşla 10k-12k vurma işine gelirsek yanlış hatırlıyor olabilirsin dostum, onun efsunla alakası yoktu kütük yaranlar buglıydı.
turkoxHAMSTER yazdı: ↑15 Ara 2025 14:5339 dönemi sınıf çeşitliliği ve PvP mekanikleri vaadi açısından en sağlam dönemdi. Fight'lar daha sonraki genişlemeden sonraki gibi 5-6 saniye'de bitmiyordu.
Büyücü sınıfının çok dayanıksız olmasından dolayı 49'un ikinci büyük güncellemesiyle savaşçılar nerf'lenmeye başladı ve grup bölgelerinin gelmesi ile oyun tamamen dungeon sistemine uygun (tank/ofans) dönemine girdi.
Bu dönemlerde daha planlı game design düzenlemeleri yapılsa İKV bambaşka bir oyun olabilirdi.
Son durumda Çemberlitaş ile başlayan tekedüzelik, büyük hol'deki tılsımlarla çeşitlendirilme girişiminde bulunsa da aynı tadı vermedi.
Karaköy zaten başlıbaşına oyun tasarımını kökten bozan bir genişleme oldu. Dolayısıyla burada tekrardan dengeli bir meta'ya ulaşmaya çalışmak, baştan oyun yazmaktan çok daha maliyetli.
Şuanki Tank yetenekleri `Defansif Dövüş ve Sakınma’ eskiden ard arda açılması zorunlu olan yetenekler değildi.Eskiden Sakınma yeteneği(Beyaz kalkan) tek başına açılabiliyor ve tüm gruba etki ediyordu.Bu durumda maximum hasar itemleri pvp bölümünde tamamen işlevsizdi.Bahsettiğin Hasar Ateş vb. Efsunlar Pvpde Maximum hasardan daha çok hasar veriyordu.
Aslında olması gereken oydu maksimum hasar düşük hasar vuruyordu örneğin element + saldırı efsunlu eşyalar ile maksimum hasar + kritik eşyalara sahip birisi savaşırken
Element eşyalara sahip kişi düzenli şekilde aynı derecede hasar vuruyordu örneğin 3000 hasar şeklinde eğer kritik hasar gelirse ( düz vuruş veya yetenek ile vuruş yapılınca tabii daha fazla ) 3500 oluyordu.
Maksimum hasar eşyalara sahip kişilerde ise 1000-1200 gibi düz vuruşlar oluyordu ama kritik geldiğinde tek seferde 10000-120000 gibi hasarlar oluyordu yani çeşitlilik ve duruma göre + duruma göre - nitelik oluşturuyordu.
Bu dinamik birden kalktı nedenini hiç anlamadım kaldı ki savaşçılarında düz vuruş yapmasının bir anlamı da kalmadı tamamen yetenek ile vuruşa dönüldü.
Çeşitlilik bitti tek düze bir oyun oldu.
Nedeni Skill shot mekaniğine dönülmek isteniyordu şansın değilde yetenekli olanın kazandıgı musabakalar görmek istiyordu MevDinç.Ama hesaba katmadıgı şey yeteneklerin sadece maximum hasarı 4 kat vurduguydu.Aslında hala dönülebilir Ağır ve Sert vuruş yeteneklerinde `15 puanda Element Hasarını 4 kat arttırır' etkisi ekleyerek eski elemente dönebilir savaşçılar.
Düz vuruşla 10k-12k vurma işine gelirsek yanlış hatırlıyor olabilirsin dostum, onun efsunla alakası yoktu kütük yaranlar buglıydı.
Eski ve arkadaşları kütük yaran ile yapılıyordu ama kütük olmayan sunucularda vardı örneğin meran vs. orada da itfaiye baltası ile yapılabiliyordu maksimum hasar seti olan bir savaşçı kritik vuruş ile yüksek hasar vurabiliyordu.