KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
Serinplay
Arzuhalci'nin Adamı
Arzuhalci'nin Adamı
Mesajlar: 1022
Kayıt: 15 Ağu 2016 23:11

Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile

Mesaj gönderen Serinplay »

Retaliation yazdı: 08 Tem 2017 09:28 Belki ikisini bağlayan bir şeyler olabilir. Tangriss'den girip Karaköy'den çıkabiliriz.
Veya Karaköy'e gidip Tangriss'e gireriz :grin:
Kullanıcı avatarı
KraToSs
Meteor Kaşifi
Meteor Kaşifi
Mesajlar: 1656
Kayıt: 01 Ağu 2010 23:04

Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile

Mesaj gönderen KraToSs »

turkoxHAMSTER yazdı: 08 Tem 2017 05:00 Hahahahaha :D Başlık sahibinin isteği üzerine post kaldırmak da duyduğum en saçma şeylerden biri bu arada. Ama ciddi güldüm.
:D böyle bir şey olabilir mi?
Gerçekten de böyle bir şey varsa hiç yorum girmeyelim konu açan sadece kendi post girsin kendi kendine konuşur artık
Gerçekten de çok saçma şu kuralların artık değişmesi lazım dini kitap değilki kardeşim bu
Herhangi bir düşünce,konuya,fikiri sindirmeye çalışan,silen, özgürlük sunmayan ikv yönetimi yüzünden pek yorum atasım gelmiyor.
Kullanıcı avatarı
Parlementxx
Hızlı Koşan
Hızlı Koşan
Mesajlar: 1988
Kayıt: 09 Ara 2015 19:38
Sunucu: Karaköy
Klan: Arzın Çocukları
Discord: parlooo.

Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile

Mesaj gönderen Parlementxx »

YemeLik yazdı: 08 Tem 2017 01:30 Niye unutuyoruz ikisi aynı anda eklenemiyormu kardeşim boş yorum yapmayın.Saatin açılacagı belli zaten yarım bölgemi olur.Nerullda en son sözlerinde hep karaköyü diyor idris boşa beklemiyor felan diyor.
Hikayede karaköy diye bir yer yok nerullun laflarina o kadar dikkat ediyosun keske ilk karakoy konusu acildiginda altina hikayeden sapmayalim arkadaslar yazdiginida soyleseydin

Karakoy guncelleme paranoyaklarinin uydurdugu hikaye inanip bunun uzerindende bos yorum yapan sensin
Resim
Kullanıcı avatarı
kandemir
Çınaraltı Müdavimi
Çınaraltı Müdavimi
Mesajlar: 830
Kayıt: 24 Nis 2010 10:00
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Yok

Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile

Mesaj gönderen kandemir »

Parlementxx yazdı: 08 Tem 2017 11:45
YemeLik yazdı: 08 Tem 2017 01:30 Niye unutuyoruz ikisi aynı anda eklenemiyormu kardeşim boş yorum yapmayın.Saatin açılacagı belli zaten yarım bölgemi olur.Nerullda en son sözlerinde hep karaköyü diyor idris boşa beklemiyor felan diyor.
Hikayede karaköy diye bir yer yok nerullun laflarina o kadar dikkat ediyosun keske ilk karakoy konusu acildiginda altina hikayeden sapmayalim arkadaslar yazdiginida soyleseydin

Karakoy guncelleme paranoyaklarinin uydurdugu hikaye inanip bunun uzerindende bos yorum yapan sensin
Bunu söylüyorsun da nerull hikayeden sapmayalım diyor da nerul bu oyunda sadece dev oyunu kurguluyan tasarlayan hikayesini belirleyen kişi değil orti ve gongar ronaldo ilgileniyor bu hikaye ve güncelleme ile hadi diyelim nerul da ilgileniyor neden o zaman nerull karaköy araştırmaları üzerinde çok duruyor?
xKANDEMİRx Qubinxyunanlı xKANDEMİRxII

Since 2007 © BeyazKöşk
Kullanıcı avatarı
Parlementxx
Hızlı Koşan
Hızlı Koşan
Mesajlar: 1988
Kayıt: 09 Ara 2015 19:38
Sunucu: Karaköy
Klan: Arzın Çocukları
Discord: parlooo.

Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile

Mesaj gönderen Parlementxx »

kandemir yazdı: 08 Tem 2017 13:06
Parlementxx yazdı: 08 Tem 2017 11:45
YemeLik yazdı: 08 Tem 2017 01:30 Niye unutuyoruz ikisi aynı anda eklenemiyormu kardeşim boş yorum yapmayın.Saatin açılacagı belli zaten yarım bölgemi olur.Nerullda en son sözlerinde hep karaköyü diyor idris boşa beklemiyor felan diyor.
Hikayede karaköy diye bir yer yok nerullun laflarina o kadar dikkat ediyosun keske ilk karakoy konusu acildiginda altina hikayeden sapmayalim arkadaslar yazdiginida soyleseydin

Karakoy guncelleme paranoyaklarinin uydurdugu hikaye inanip bunun uzerindende bos yorum yapan sensin
Bunu söylüyorsun da nerull hikayeden sapmayalım diyor da nerul bu oyunda sadece dev oyunu kurguluyan tasarlayan hikayesini belirleyen kişi değil orti ve gongar ronaldo ilgileniyor bu hikaye ve güncelleme ile hadi diyelim nerul da ilgileniyor neden o zaman nerull karaköy araştırmaları üzerinde çok duruyor?
Madem bu kadar inaniyodunuz guveniyodunuz nerullun soylediklerine 5 yildir 'Umudunu yitirme O gemi bir gün gelecek Oyun her zaman guncellemeye aciktir' laflarini soylerken niye yalanliyodunuz
Yillarca nerullu kotuleyip yalan yalan diye dolaşanlar guncellemeden sonra nerull fan clup kuracak hale gelmis :d
Resim
Kullanıcı avatarı
showmaster
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 357
Kayıt: 13 Haz 2010 16:13

Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile

Mesaj gönderen showmaster »

Oyunu kaç sene oynamışsın boşuna oynamışsın acilen ikv'yi bırakmalısın
Kullanıcı avatarı
YemeLik
Antrepo Bekçisi
Antrepo Bekçisi
Mesajlar: 709
Kayıt: 28 Eki 2015 22:05

Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile

Mesaj gönderen YemeLik »

Parlementxx yazdı: 08 Tem 2017 11:45
YemeLik yazdı: 08 Tem 2017 01:30 Niye unutuyoruz ikisi aynı anda eklenemiyormu kardeşim boş yorum yapmayın.Saatin açılacagı belli zaten yarım bölgemi olur.Nerullda en son sözlerinde hep karaköyü diyor idris boşa beklemiyor felan diyor.
Hikayede karaköy diye bir yer yok nerullun laflarina o kadar dikkat ediyosun keske ilk karakoy konusu acildiginda altina hikayeden sapmayalim arkadaslar yazdiginida soyleseydin

Karakoy guncelleme paranoyaklarinin uydurdugu hikaye inanip bunun uzerindende bos yorum yapan sensin
Nasıl hikayede yok ya karaköyde fare adam toplanmasında bahsediliyor ardından buranın fare adamlara verildiginden bahsediyor dedigin gibi nerull ilk başta karaköy olmaz diyordu sonra tamamen farklı şeyler konuşmaya başladı takip eden bilir zaten kime ne anlatıyorum arkadaşım sen burda bizi ikvyi bırakın diyordun kader mühürlerine gelin diyordun ne çabuk unuttun ?
Kullanıcı avatarı
noctiluca
Mezarlık Bekçisi
Mezarlık Bekçisi
Mesajlar: 1162
Kayıt: 04 Tem 2014 19:38
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos
Lonca: Son Kaptan

Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile

Mesaj gönderen noctiluca »

Parlementxx yazdı: 08 Tem 2017 01:01 Forum ve resmi sitede böyle bir giriş çizimi varken
Resim





Resim
Oyunda böyle birşeyle karşılaşıyoruz alın bir ipucu daha bırakın karaköyü adanayı çorumu bildiginiz kapı karşınızda


Edit : resimlerle uğraşmadım konuda sapmayın PhotoShop Cs 6 uzmanları başka konuya lütfen!111!!11111111!1
Arkadasim ben anlamadım tangrissin daha ayrintili cizimi iste karsidaki bina da senin girisinde poz verdigin bina, yani hole dogru olan kapiyi gosteriyo oradan cekmis, sadece oyunucj goruntu degil resim cizimi :)
Resim
IKV Maden Haritalari Yazilimi: incele (250 kez indirildi)

IKV VIDEOLARI ICIN TIKLA!
Kullanıcı avatarı
Parlementxx
Hızlı Koşan
Hızlı Koşan
Mesajlar: 1988
Kayıt: 09 Ara 2015 19:38
Sunucu: Karaköy
Klan: Arzın Çocukları
Discord: parlooo.

Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile

Mesaj gönderen Parlementxx »

noctiluca yazdı: 09 Tem 2017 12:48
Parlementxx yazdı: 08 Tem 2017 01:01 Forum ve resmi sitede böyle bir giriş çizimi varken
Resim





Resim
Oyunda böyle birşeyle karşılaşıyoruz alın bir ipucu daha bırakın karaköyü adanayı çorumu bildiginiz kapı karşınızda


Edit : resimlerle uğraşmadım konuda sapmayın PhotoShop Cs 6 uzmanları başka konuya lütfen!111!!11111111!1
Arkadasim ben anlamadım tangrissin daha ayrintili cizimi iste karsidaki bina da senin girisinde poz verdigin bina, yani hole dogru olan kapiyi gosteriyo oradan cekmis, sadece oyunucj goruntu degil resim cizimi :)

Çizim olması biraz canlı tutar biraz ayrıntıya kaçar ama burda adam bildiğin kapı çizmiş kafasından uyduracak değil ya çizimde
Resim
Kullanıcı avatarı
TOLGA
Arzuhalci'nin Adamı
Arzuhalci'nin Adamı
Mesajlar: 1028
Kayıt: 25 Tem 2014 14:50
Sunucu: Eminönü

Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile

Mesaj gönderen TOLGA »

Konuya kendimce açıklık getirmek isterim.
Birinci fotoğraf yani konsept çizimi olan bu görüntüde bariz belli oluyor bir kapı var evet ama Tangriss mi yoksa sırf bizim aklımıza bir fikir düşürmek için mi çizilmiş orasını bilemeyeceğim.
İkinci fotoğraf yani oyun içi ekran görüntüsünde ise kapı gözükmüyor, dikkatli bakarsanız bir noktadan uzaklaştıkça yavaşça orayı siyah bir gölge kaplar ya, işte o olay oluyor yani orada kapı gözükmüyor karakter uzaklaşıyor gördüğünüz gibi, bu nedenden dolayı orası sisleniyor ve gölge çöktüğü için siyahlık gözüküyor, bunun kapı olduğunu düşünmeyin derim.
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön