Veya Karaköy'e gidip Tangriss'e girerizRetaliation yazdı: ↑08 Tem 2017 09:28 Belki ikisini bağlayan bir şeyler olabilir. Tangriss'den girip Karaköy'den çıkabiliriz.
KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile
Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile
Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile
turkoxHAMSTER yazdı: ↑08 Tem 2017 05:00 HahahahahaBaşlık sahibinin isteği üzerine post kaldırmak da duyduğum en saçma şeylerden biri bu arada. Ama ciddi güldüm.
Gerçekten de böyle bir şey varsa hiç yorum girmeyelim konu açan sadece kendi post girsin kendi kendine konuşur artık
Gerçekten de çok saçma şu kuralların artık değişmesi lazım dini kitap değilki kardeşim bu
Herhangi bir düşünce,konuya,fikiri sindirmeye çalışan,silen, özgürlük sunmayan ikv yönetimi yüzünden pek yorum atasım gelmiyor.
- Parlementxx
- Hızlı Koşan

- Mesajlar: 1988
- Kayıt: 09 Ara 2015 19:38
- Sunucu: Karaköy
- Klan: Arzın Çocukları
- Discord: parlooo.
Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile
Hikayede karaköy diye bir yer yok nerullun laflarina o kadar dikkat ediyosun keske ilk karakoy konusu acildiginda altina hikayeden sapmayalim arkadaslar yazdiginida soyleseydin
Karakoy guncelleme paranoyaklarinin uydurdugu hikaye inanip bunun uzerindende bos yorum yapan sensin

- kandemir
- Çınaraltı Müdavimi

- Mesajlar: 830
- Kayıt: 24 Nis 2010 10:00
- Sunucu: Beyaz Köşk
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Yok
Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile
Bunu söylüyorsun da nerull hikayeden sapmayalım diyor da nerul bu oyunda sadece dev oyunu kurguluyan tasarlayan hikayesini belirleyen kişi değil orti ve gongar ronaldo ilgileniyor bu hikaye ve güncelleme ile hadi diyelim nerul da ilgileniyor neden o zaman nerull karaköy araştırmaları üzerinde çok duruyor?Parlementxx yazdı: ↑08 Tem 2017 11:45Hikayede karaköy diye bir yer yok nerullun laflarina o kadar dikkat ediyosun keske ilk karakoy konusu acildiginda altina hikayeden sapmayalim arkadaslar yazdiginida soyleseydin
Karakoy guncelleme paranoyaklarinin uydurdugu hikaye inanip bunun uzerindende bos yorum yapan sensin
xKANDEMİRx Qubinxyunanlı xKANDEMİRxII
Since 2007 © BeyazKöşk
Since 2007 © BeyazKöşk
- Parlementxx
- Hızlı Koşan

- Mesajlar: 1988
- Kayıt: 09 Ara 2015 19:38
- Sunucu: Karaköy
- Klan: Arzın Çocukları
- Discord: parlooo.
Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile
Madem bu kadar inaniyodunuz guveniyodunuz nerullun soylediklerine 5 yildir 'Umudunu yitirme O gemi bir gün gelecek Oyun her zaman guncellemeye aciktir' laflarini soylerken niye yalanliyodunuzkandemir yazdı: ↑08 Tem 2017 13:06Bunu söylüyorsun da nerull hikayeden sapmayalım diyor da nerul bu oyunda sadece dev oyunu kurguluyan tasarlayan hikayesini belirleyen kişi değil orti ve gongar ronaldo ilgileniyor bu hikaye ve güncelleme ile hadi diyelim nerul da ilgileniyor neden o zaman nerull karaköy araştırmaları üzerinde çok duruyor?Parlementxx yazdı: ↑08 Tem 2017 11:45Hikayede karaköy diye bir yer yok nerullun laflarina o kadar dikkat ediyosun keske ilk karakoy konusu acildiginda altina hikayeden sapmayalim arkadaslar yazdiginida soyleseydin
Karakoy guncelleme paranoyaklarinin uydurdugu hikaye inanip bunun uzerindende bos yorum yapan sensin
Yillarca nerullu kotuleyip yalan yalan diye dolaşanlar guncellemeden sonra nerull fan clup kuracak hale gelmis :d

- showmaster
- FareAdam Düşmanı

- Mesajlar: 357
- Kayıt: 13 Haz 2010 16:13
Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile
Oyunu kaç sene oynamışsın boşuna oynamışsın acilen ikv'yi bırakmalısın
Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile
Nasıl hikayede yok ya karaköyde fare adam toplanmasında bahsediliyor ardından buranın fare adamlara verildiginden bahsediyor dedigin gibi nerull ilk başta karaköy olmaz diyordu sonra tamamen farklı şeyler konuşmaya başladı takip eden bilir zaten kime ne anlatıyorum arkadaşım sen burda bizi ikvyi bırakın diyordun kader mühürlerine gelin diyordun ne çabuk unuttun ?Parlementxx yazdı: ↑08 Tem 2017 11:45Hikayede karaköy diye bir yer yok nerullun laflarina o kadar dikkat ediyosun keske ilk karakoy konusu acildiginda altina hikayeden sapmayalim arkadaslar yazdiginida soyleseydin
Karakoy guncelleme paranoyaklarinin uydurdugu hikaye inanip bunun uzerindende bos yorum yapan sensin
- noctiluca
- Mezarlık Bekçisi

- Mesajlar: 1162
- Kayıt: 04 Tem 2014 19:38
- Sunucu: Beyaz Köşk
- Klan: Lodos
- Lonca: Son Kaptan
Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile
Arkadasim ben anlamadım tangrissin daha ayrintili cizimi iste karsidaki bina da senin girisinde poz verdigin bina, yani hole dogru olan kapiyi gosteriyo oradan cekmis, sadece oyunucj goruntu degil resim cizimiParlementxx yazdı: ↑08 Tem 2017 01:01 Forum ve resmi sitede böyle bir giriş çizimi varken
Oyunda böyle birşeyle karşılaşıyoruz alın bir ipucu daha bırakın karaköyü adanayı çorumu bildiginiz kapı karşınızda
Edit : resimlerle uğraşmadım konuda sapmayın PhotoShop Cs 6 uzmanları başka konuya lütfen!111!!11111111!1
- Parlementxx
- Hızlı Koşan

- Mesajlar: 1988
- Kayıt: 09 Ara 2015 19:38
- Sunucu: Karaköy
- Klan: Arzın Çocukları
- Discord: parlooo.
Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile
noctiluca yazdı: ↑09 Tem 2017 12:48Arkadasim ben anlamadım tangrissin daha ayrintili cizimi iste karsidaki bina da senin girisinde poz verdigin bina, yani hole dogru olan kapiyi gosteriyo oradan cekmis, sadece oyunucj goruntu degil resim cizimiParlementxx yazdı: ↑08 Tem 2017 01:01 Forum ve resmi sitede böyle bir giriş çizimi varken
Oyunda böyle birşeyle karşılaşıyoruz alın bir ipucu daha bırakın karaköyü adanayı çorumu bildiginiz kapı karşınızda
Edit : resimlerle uğraşmadım konuda sapmayın PhotoShop Cs 6 uzmanları başka konuya lütfen!111!!11111111!1![]()
Çizim olması biraz canlı tutar biraz ayrıntıya kaçar ama burda adam bildiğin kapı çizmiş kafasından uyduracak değil ya çizimde

Re: KaraKöyü falan unutun hol giriş kapısı hazır bile
Konuya kendimce açıklık getirmek isterim.
Birinci fotoğraf yani konsept çizimi olan bu görüntüde bariz belli oluyor bir kapı var evet ama Tangriss mi yoksa sırf bizim aklımıza bir fikir düşürmek için mi çizilmiş orasını bilemeyeceğim.
İkinci fotoğraf yani oyun içi ekran görüntüsünde ise kapı gözükmüyor, dikkatli bakarsanız bir noktadan uzaklaştıkça yavaşça orayı siyah bir gölge kaplar ya, işte o olay oluyor yani orada kapı gözükmüyor karakter uzaklaşıyor gördüğünüz gibi, bu nedenden dolayı orası sisleniyor ve gölge çöktüğü için siyahlık gözüküyor, bunun kapı olduğunu düşünmeyin derim.
Birinci fotoğraf yani konsept çizimi olan bu görüntüde bariz belli oluyor bir kapı var evet ama Tangriss mi yoksa sırf bizim aklımıza bir fikir düşürmek için mi çizilmiş orasını bilemeyeceğim.
İkinci fotoğraf yani oyun içi ekran görüntüsünde ise kapı gözükmüyor, dikkatli bakarsanız bir noktadan uzaklaştıkça yavaşça orayı siyah bir gölge kaplar ya, işte o olay oluyor yani orada kapı gözükmüyor karakter uzaklaşıyor gördüğünüz gibi, bu nedenden dolayı orası sisleniyor ve gölge çöktüğü için siyahlık gözüküyor, bunun kapı olduğunu düşünmeyin derim.






