Meteorit 1 Üretimi ve Yeni Bölge

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
kerimcan123
Demirci Çırağı
Demirci Çırağı
Mesajlar: 680
Kayıt: 19 May 2011 14:11
Sunucu: Eminönü

Re: Meteorit 1 Üretimi ve Yeni Bölge

Mesaj gönderen kerimcan123 »

BB 3 , Y2 , M1 , Kutup Rüzgarı , Defansif Dövüşme 2-3 , Gazap Can basma ,gibi tılsımlar hiçbir zaman çöp olmayacaktır. Bunlardan daha öte ne gelebilir ki ? :D
Resim
Resim
Kullanıcı avatarı
mstfmrt
Çınaraltı Müdavimi
Çınaraltı Müdavimi
Mesajlar: 831
Kayıt: 11 Tem 2015 16:19
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: Meteorit 1 Üretimi ve Yeni Bölge

Mesaj gönderen mstfmrt »

Krip yazdı:
aaasd yazdı:
kademesiz tılsım olsa yanındaki 1 ibaresi olmazdı kardesim meteorit 2 de 1 saniye yerine 1,5 saniye 2 saniye meteoritin süresini düşürebilir inş anlamışsındır


Yalnız tılsımların kademesi parantez içinde yazar.
Örn: Meteorit 2 (III)

Yeni gelecek tılsım Meteorit 3 gibi farklı bir isimle adlandırılır büyük ihtimalle ve daha önceden olmayan bir özellikle çıkar.
Tılsımların kademesi parantez içerisinde yazar, İnş. anlamışsındır.
BunudaBanlayin yazdı:benim görüşüm ne kadar bölge gelirse gelsin ne kadar seviye gelirse gelsin hol bölgesi materyalleri ve tılsımların değerini kaybetmeyeceğidir. tılsımlar örnek olarak m1 ve y2 üzerinen gittiğimizde büyücünün ana yeteneklerine değer katan büyücünün olmazsa olmazları arasına girmiştir. böyle düşünmemin sebebi ise seviyesiz yani 0 level olmalarıdır buda demek oluyor ki 49 leveldede aynı işe yarıyor 99 leveldede . tabi şöyle bir durum olucaktır meteorit 1 in bir üst sürümü meteorit 2 tılsımının yeni güncellemeyle birlikte geldiğini baz alırsak bu seferde meteorit 2 tılsımının reçetesinin meteorit 1 isteyeceğine emin olabilirsin suanki reçetelerde o sekilde zaten.

m1 in yeni sürümü diyor arkadaş bence senin anlama sorunun var
Kullanıcı avatarı
TOLGARDA
Ruh Taşı Gezgini
Ruh Taşı Gezgini
Mesajlar: 5752
Kayıt: 09 Mar 2011 21:37
Sunucu: Karaköy
Klan: Lodos

Re: Meteorit 1 Üretimi ve Yeni Bölge

Mesaj gönderen TOLGARDA »

Hayır Çemberlitaş Bölgesindeki bazı yaratıklar zaten Meteorit yeteneğinden etkinlenmeyecek kadar zırha sahip 15 puan verildiğinde 5 saniye içinde atılan bir diğer meteorit büyüsü %20 fazla vuracaktır. Met 2 1 varsa %25 falan ayrıntı bunlar. E sende zaten m1 var 5 saniyeden kısa sürede vurduğun için tek başına onun zırhını düşürebiliyorsun ki bu bir grup bölgesi aynı anda 4 meteorit etkisi olunca Met 2 - X kademeli tılsımı kullanılmadan 1. vuruşta son atılan büyü hasarı %80 arttırır sonra ilk atan tekrar vuru öbürü vurur falan zırh %100'ün altına düşecektir zaten bundan sonra, diğer büyülerde ise bu Direnç Kırma ile sağlanıyor ama tılsımsız bir direnç %50 kırılır 1. kademe ile 100 (%10) arttırılır ikinci kademe ile 200 (%20) üçüncü kademe ile 300 (%30) yani direnci 800 (%80) düşecektir bu nedenle meteorit toplu kullanıldığında daha faydalı.
:zero: :one: :two: :three: :four: :five: :six: :seven: :eight: :nine:
Kullanıcı avatarı
kurtcuozii
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 281
Kayıt: 05 Ara 2009 22:56
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Raiders Of Anatolia

Re: Meteorit 1 Üretimi ve Yeni Bölge

Mesaj gönderen kurtcuozii »

SikayetVar yazdı:Fiziksel hasar her zaman her yerde kendini gösterir. Rahat olsana.
Neden peki anlatsana biraz?
Resim

Afanesiyevo
Kullanıcı avatarı
TOLGARDA
Ruh Taşı Gezgini
Ruh Taşı Gezgini
Mesajlar: 5752
Kayıt: 09 Mar 2011 21:37
Sunucu: Karaköy
Klan: Lodos

Re: Meteorit 1 Üretimi ve Yeni Bölge

Mesaj gönderen TOLGARDA »

kurtcuozii yazdı:
SikayetVar yazdı:Fiziksel hasar her zaman her yerde kendini gösterir. Rahat olsana.
Neden peki anlatsana biraz?
:arrow:
Yani fiziksel hasar Direnç Kırmaktan daha kolay ve karlı
TOLGARDA yazdı:Hayır Çemberlitaş Bölgesindeki bazı yaratıklar zaten Meteorit yeteneğinden etkinlenmeyecek kadar zırha sahip 15 puan verildiğinde 5 saniye içinde atılan bir diğer meteorit büyüsü %20 fazla vuracaktır. Met 2 1 varsa %25 falan ayrıntı bunlar. E sende zaten m1 var 5 saniyeden kısa sürede vurduğun için tek başına onun zırhını düşürebiliyorsun ki bu bir grup bölgesi aynı anda 4 meteorit etkisi olunca Met 2 - X kademeli tılsımı kullanılmadan 1. vuruşta son atılan büyü hasarı %80 arttırır sonra ilk atan tekrar vuru öbürü vurur falan zırh %100'ün altına düşecektir zaten bundan sonra, diğer büyülerde ise bu Direnç Kırma ile sağlanıyor ama tılsımsız bir direnç %50 kırılır 1. kademe ile 100 (%10) arttırılır ikinci kademe ile 200 (%20) üçüncü kademe ile 300 (%30) yani direnci 800 (%80) düşecektir bu nedenle meteorit toplu kullanıldığında daha faydalı.
:zero: :one: :two: :three: :four: :five: :six: :seven: :eight: :nine:
Kullanıcı avatarı
LaZpApAz
İri Fare Avcısı
İri Fare Avcısı
Mesajlar: 72
Kayıt: 05 Nis 2011 00:32
Sunucu: Tılsım
Klan: Arzın Çocukları

Re: Meteorit 1 Üretimi ve Yeni Bölge

Mesaj gönderen LaZpApAz »

birikimlerinize veda etmeyin demiyomu bide hahahahahah =))
Resim
Resim
Göster
Resim
Resim
Kullanıcı avatarı
TOLGARDA
Ruh Taşı Gezgini
Ruh Taşı Gezgini
Mesajlar: 5752
Kayıt: 09 Mar 2011 21:37
Sunucu: Karaköy
Klan: Lodos

Re: Meteorit 1 Üretimi ve Yeni Bölge

Mesaj gönderen TOLGARDA »

LaZpApAz yazdı:birikimlerinize veda etmeyin demiyomu bide hahahahahah =))
Resim
Galiba yanlış konuya geldin :D
:zero: :one: :two: :three: :four: :five: :six: :seven: :eight: :nine:
Kullanıcı avatarı
KURT
İri Fare Avcısı
İri Fare Avcısı
Mesajlar: 61
Kayıt: 04 Ağu 2015 20:48
Sunucu: Kuklacı
Klan: Lodos
Lonca: Life And Death

Re: Meteorit 1 Üretimi ve Yeni Bölge

Mesaj gönderen KURT »

M1 değer kaybetmez çünkü OkO düellolarda da kullanışlı
Börü
Kıpçak
Kullanıcı avatarı
mstfmrt
Çınaraltı Müdavimi
Çınaraltı Müdavimi
Mesajlar: 831
Kayıt: 11 Tem 2015 16:19
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: Meteorit 1 Üretimi ve Yeni Bölge

Mesaj gönderen mstfmrt »

kurtcuozii yazdı:
SikayetVar yazdı:Fiziksel hasar her zaman her yerde kendini gösterir. Rahat olsana.
Neden peki anlatsana biraz?
Meteorit büyüsü ölmez, çünkü rakibin zırhını kırdıktan sonra her türlü oyuncu ve yaratığı kesebilirsin. (Bu arada her 3 sınıf için de ilk baştaki yetenekler vazgeçilmezdir.)
Kullanıcı avatarı
Barbarosxhizir
Tılsım Tanığı
Tılsım Tanığı
Mesajlar: 1437
Kayıt: 23 Nis 2010 07:36
Sunucu: Meran
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Vuslatt

Re: Meteorit 1 Üretimi ve Yeni Bölge

Mesaj gönderen Barbarosxhizir »

mstfmrt yazdı:
kurtcuozii yazdı:
SikayetVar yazdı:Fiziksel hasar her zaman her yerde kendini gösterir. Rahat olsana.
Neden peki anlatsana biraz?
Meteorit büyüsü ölmez, çünkü rakibin zırhını kırdıktan sonra her türlü oyuncu ve yaratığı kesebilirsin. (Bu arada her 3 sınıf için de ilk baştaki yetenekler vazgeçilmezdir.)
Sifaci için bazı durumlarda vazgecilebilir merak edersen ozeline yazabiliriim
Resim
Resim
Resim
Resim
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön