Meteorit 1 Üretimi ve Yeni Bölge
- kerimcan123
- Demirci Çırağı
- Mesajlar: 680
- Kayıt: 19 May 2011 14:11
- Sunucu: Eminönü
Re: Meteorit 1 Üretimi ve Yeni Bölge
BB 3 , Y2 , M1 , Kutup Rüzgarı , Defansif Dövüşme 2-3 , Gazap Can basma ,gibi tılsımlar hiçbir zaman çöp olmayacaktır. Bunlardan daha öte ne gelebilir ki ? 


Re: Meteorit 1 Üretimi ve Yeni Bölge
Tılsımların kademesi parantez içerisinde yazar, İnş. anlamışsındır.Krip yazdı:aaasd yazdı:
kademesiz tılsım olsa yanındaki 1 ibaresi olmazdı kardesim meteorit 2 de 1 saniye yerine 1,5 saniye 2 saniye meteoritin süresini düşürebilir inş anlamışsındır
Yalnız tılsımların kademesi parantez içinde yazar.
Örn: Meteorit 2 (III)
Yeni gelecek tılsım Meteorit 3 gibi farklı bir isimle adlandırılır büyük ihtimalle ve daha önceden olmayan bir özellikle çıkar.
BunudaBanlayin yazdı:benim görüşüm ne kadar bölge gelirse gelsin ne kadar seviye gelirse gelsin hol bölgesi materyalleri ve tılsımların değerini kaybetmeyeceğidir. tılsımlar örnek olarak m1 ve y2 üzerinen gittiğimizde büyücünün ana yeteneklerine değer katan büyücünün olmazsa olmazları arasına girmiştir. böyle düşünmemin sebebi ise seviyesiz yani 0 level olmalarıdır buda demek oluyor ki 49 leveldede aynı işe yarıyor 99 leveldede . tabi şöyle bir durum olucaktır meteorit 1 in bir üst sürümü meteorit 2 tılsımının yeni güncellemeyle birlikte geldiğini baz alırsak bu seferde meteorit 2 tılsımının reçetesinin meteorit 1 isteyeceğine emin olabilirsin suanki reçetelerde o sekilde zaten.
m1 in yeni sürümü diyor arkadaş bence senin anlama sorunun var
Re: Meteorit 1 Üretimi ve Yeni Bölge
Hayır Çemberlitaş Bölgesindeki bazı yaratıklar zaten Meteorit yeteneğinden etkinlenmeyecek kadar zırha sahip 15 puan verildiğinde 5 saniye içinde atılan bir diğer meteorit büyüsü %20 fazla vuracaktır. Met 2 1 varsa %25 falan ayrıntı bunlar. E sende zaten m1 var 5 saniyeden kısa sürede vurduğun için tek başına onun zırhını düşürebiliyorsun ki bu bir grup bölgesi aynı anda 4 meteorit etkisi olunca Met 2 - X kademeli tılsımı kullanılmadan 1. vuruşta son atılan büyü hasarı %80 arttırır sonra ilk atan tekrar vuru öbürü vurur falan zırh %100'ün altına düşecektir zaten bundan sonra, diğer büyülerde ise bu Direnç Kırma ile sağlanıyor ama tılsımsız bir direnç %50 kırılır 1. kademe ile 100 (%10) arttırılır ikinci kademe ile 200 (%20) üçüncü kademe ile 300 (%30) yani direnci 800 (%80) düşecektir bu nedenle meteorit toplu kullanıldığında daha faydalı.
- kurtcuozii
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 281
- Kayıt: 05 Ara 2009 22:56
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Raiders Of Anatolia
Re: Meteorit 1 Üretimi ve Yeni Bölge
Neden peki anlatsana biraz?SikayetVar yazdı:Fiziksel hasar her zaman her yerde kendini gösterir. Rahat olsana.

Afanesiyevo
Re: Meteorit 1 Üretimi ve Yeni Bölge
:arrow:kurtcuozii yazdı:Neden peki anlatsana biraz?SikayetVar yazdı:Fiziksel hasar her zaman her yerde kendini gösterir. Rahat olsana.
Yani fiziksel hasar Direnç Kırmaktan daha kolay ve karlı
TOLGARDA yazdı:Hayır Çemberlitaş Bölgesindeki bazı yaratıklar zaten Meteorit yeteneğinden etkinlenmeyecek kadar zırha sahip 15 puan verildiğinde 5 saniye içinde atılan bir diğer meteorit büyüsü %20 fazla vuracaktır. Met 2 1 varsa %25 falan ayrıntı bunlar. E sende zaten m1 var 5 saniyeden kısa sürede vurduğun için tek başına onun zırhını düşürebiliyorsun ki bu bir grup bölgesi aynı anda 4 meteorit etkisi olunca Met 2 - X kademeli tılsımı kullanılmadan 1. vuruşta son atılan büyü hasarı %80 arttırır sonra ilk atan tekrar vuru öbürü vurur falan zırh %100'ün altına düşecektir zaten bundan sonra, diğer büyülerde ise bu Direnç Kırma ile sağlanıyor ama tılsımsız bir direnç %50 kırılır 1. kademe ile 100 (%10) arttırılır ikinci kademe ile 200 (%20) üçüncü kademe ile 300 (%30) yani direnci 800 (%80) düşecektir bu nedenle meteorit toplu kullanıldığında daha faydalı.
- KURT
- İri Fare Avcısı
- Mesajlar: 61
- Kayıt: 04 Ağu 2015 20:48
- Sunucu: Kuklacı
- Klan: Lodos
- Lonca: Life And Death
Re: Meteorit 1 Üretimi ve Yeni Bölge
M1 değer kaybetmez çünkü OkO düellolarda da kullanışlı
Börü
Kıpçak
Kıpçak
Re: Meteorit 1 Üretimi ve Yeni Bölge
Meteorit büyüsü ölmez, çünkü rakibin zırhını kırdıktan sonra her türlü oyuncu ve yaratığı kesebilirsin. (Bu arada her 3 sınıf için de ilk baştaki yetenekler vazgeçilmezdir.)kurtcuozii yazdı:Neden peki anlatsana biraz?SikayetVar yazdı:Fiziksel hasar her zaman her yerde kendini gösterir. Rahat olsana.
- Barbarosxhizir
- Tılsım Tanığı
- Mesajlar: 1437
- Kayıt: 23 Nis 2010 07:36
- Sunucu: Meran
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Vuslatt
Re: Meteorit 1 Üretimi ve Yeni Bölge
Sifaci için bazı durumlarda vazgecilebilir merak edersen ozeline yazabiliriimmstfmrt yazdı:Meteorit büyüsü ölmez, çünkü rakibin zırhını kırdıktan sonra her türlü oyuncu ve yaratığı kesebilirsin. (Bu arada her 3 sınıf için de ilk baştaki yetenekler vazgeçilmezdir.)kurtcuozii yazdı:Neden peki anlatsana biraz?SikayetVar yazdı:Fiziksel hasar her zaman her yerde kendini gösterir. Rahat olsana.



