Büyücü Tılsımları Oyuncu Tartışma Başlığı

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
sSuVaRI
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 181
Kayıt: 27 Ağu 2012 15:42
Sunucu: Karaköy
Lonca: Cosmos

Re: Büyücü Tılsımları Oyuncu Tartışma Başlığı

Mesaj gönderen sSuVaRI »

izdirapgrafik yazdı:viewtopic.php?f=46&t=105133 Adresinde görebileceğiniz büyücü tılsımları hakkındaki yorumlarınızı bu konu altında yapabilirsiniz.Benim favorilerim iki farklı grup şeklinde:



Minör
Meteorit III [Meteorit büyüsü kritik vurursa rakibin zırhını azaltma süresini 10 saniye yapar.]
Konsantrasyon III [Konsantrasyon yeteneğini uygulayan kişi %100 hareket edebilir.
] DEHŞET!

Majör

Meteorit I [Meteorit'in yenilenme süresini 1 saniye azaltır](Konsantrasyon açıkken 1 saniye daha düşüyor konsantrasyon boyunca 6 meteorit!)
Fiziksel Bilgi III [Fiziksel büyü hasarını %20 arttırır. ]

Not:Konsantrasyon 3 tılsımı üretiliyorsa eğer reçetedeki tüm malzemeler nakit alınır,satıcı ihya edilir. ;)
Bence aynı kombinasyonda Fiziksel bilgi (III) [Fiziksel büyü hasarını %20 arttırır. ]mü daha iyi yoksa Meteroit 2(III) [ Meteorit büyüsü kritik vurursa rakibin zırhını azaltma miktarını %35 yapar. ] mü daha iyi denemek lazım.
COSMOS
Kullanıcı avatarı
XCEZAX
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 304
Kayıt: 12 Ara 2011 18:42
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
Lonca: Academy Of War

Re: Büyücü Tılsımları Oyuncu Tartışma Başlığı

Mesaj gönderen XCEZAX »

Meteorit III gerçekten olağanüstü bir tılsım olacağa benziyor 10 saniye zırh kırılması demek gerek bölgelerde gerek OkO'larda çok değişik şeyler olacağı anlamında.
XXCEZAXX
Kullanıcı avatarı
adresbu
Tılsım Tanığı
Tılsım Tanığı
Mesajlar: 1439
Kayıt: 22 Şub 2010 23:40
Sunucu: Eminönü
Lonca: Sanki Sene 2008

Re: Büyücü Tılsımları Oyuncu Tartışma Başlığı

Mesaj gönderen adresbu »

Oyunu baştan aşağı değiştirecek bir sistem
Ama bu sistemin kücük lvllere göre kendi çapında bir tılsımları olsa mesela 25 lv bı karaktere BOŞ'tan tılsım çıkması gibi birşey

Teşekkürler Yönetim.
Kullanıcı avatarı
Cloutier
Demirci Çırağı
Demirci Çırağı
Mesajlar: 614
Kayıt: 16 Mar 2012 11:45

Re: Büyücü Tılsımları Oyuncu Tartışma Başlığı

Mesaj gönderen Cloutier »

En çok beğendiğim büyücü tılsımı
Yıldırım 2 Yıldırım büyüsü çevredeki yaratıklara aynı hasarı verir.
Bu sığnak migrat ve muhtemelen yeni bölgede favori olacak bence.
Kullanıcı avatarı
izdirapgrafik
Avatar Tasarımcısı
Avatar Tasarımcısı
Mesajlar: 916
Kayıt: 04 Ara 2009 21:26
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
Lonca: Organize İşler

Re: Büyücü Tılsımları Oyuncu Tartışma Başlığı

Mesaj gönderen izdirapgrafik »

Cloutier yazdı:En çok beğendiğim büyücü tılsımı
Yıldırım 2 Yıldırım büyüsü çevredeki yaratıklara aynı hasarı verir.
Bu sığnak migrat ve muhtemelen yeni bölgede favori olacak bence.
Bir vuruşluk canı olan büyücülerin yıldırımla aynı hasarı birçok düşmana verdiği düşünülürse Yıldırım 2 tılsımının sadece hedef saptırma varken kullanılabileceği anlamına geliyor.
2006-2013
Kullanıcı avatarı
SmokyPAUK
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 162
Kayıt: 03 Ara 2012 14:29
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
Lonca: Ehlim Mürre

Re: Büyücü Tılsımları Oyuncu Tartışma Başlığı

Mesaj gönderen SmokyPAUK »


BU TILSIMLARI TUTTUM. SAVAŞÇILARDAN ÖNCE ÜRETMEK GEREKKİ EZİLMEYELİM ARADA

Fiziksel Bilgi (III) Fiziksel büyü hasarını %20 arttırır.
Buz Bilgisi (III) Buz büyü hasarını %20 arttırır.
Büyü Bozma (III) Savaşçı ve şifacı tarafından verilen olumsuz etkileri bozma ihtimalini %300 arttırır.
Yıldırım 2 Yıldırım büyüsü çevredeki yaratıklara aynı hasarı verir.
Tesla Küresi (III) Tesla küresinin hasarını ve enerjisini %150 arttırır.
Konsantrasyon 1 (III) Konsantrasyon yeteneğini uygulayan kişi %100 hareket edebilir.
Kutup Rüzgarı Kutup rüzgarını atan büyücü kendisi için yarı yarıya daha çabuk çıkar.

EN HOŞUMA GİDENLER KONSANTRASYOM-TESLA VE KUTUP OLDU. BAKALIM REÇETELER NASIL OLACAK ÇOK MERAK EDİYORUM. TEŞKİLAT BONUSU İSTEYECEKMİ DEDİKLERİGİBİ REÇETELERDE
Resim
Kullanıcı avatarı
sshinobi
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 262
Kayıt: 10 Eyl 2012 09:01
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları

Re: Büyücü Tılsımları Oyuncu Tartışma Başlığı

Mesaj gönderen sshinobi »

Yıldırım 2 grup Sığınak ve Migrat grup bölgelerinin bitirilme sürelerini yarı yarıya kadar indirebilir. Aynı klandan kişilere yan yana gezmemek gibi bir önlem aldırabilir ki bu da oldukça ilginç olacaktır.
Kullanıcı avatarı
Hayalxet
Sahaf Yardımcısı
Sahaf Yardımcısı
Mesajlar: 132
Kayıt: 11 May 2012 23:29
Sunucu: Tılsım
Klan: Arzın Çocukları

Re: Büyücü Tılsımları Oyuncu Tartışma Başlığı

Mesaj gönderen Hayalxet »

sshinobi yazdı:Yıldırım 2 grup Sığınak ve Migrat grup bölgelerinin bitirilme sürelerini yarı yarıya kadar indirebilir. Aynı klandan kişilere yan yana gezmemek gibi bir önlem aldırabilir ki bu da oldukça ilginç olacaktır.

Test sunucusunda bu bölgelerde tılsımlı ve tılsımsız denemelerimiz oldu. 4 büyücüde birden yıldırım 2 tılsımı olunca şifacının işi bayağı zorlaşıyor ama gerçekden mükemmel bir süre kısalması yaşanıyor. Tabi bizim denemelerimizde büyücülerin elektirik hasarları 1900 civarı olduğundan 23 dk gibi bir sürede bitirdik :) Tabi oyun içinde migrat ve sığınaklara girecek bu hasarlı büyücüler zor bulunur :)
Hayalxxet --- (^)Ashab-ı Kehf


Resim
Kagura
Salgın Koruyucusu
Salgın Koruyucusu
Mesajlar: 10
Kayıt: 24 Ara 2012 16:03

Re: Büyücü Tılsımları Oyuncu Tartışma Başlığı

Mesaj gönderen Kagura »

Çevresindeki yaratıklara diyor, düşman demiyor. Nasıl okuyorsunuz?
sshinobi yazdı:Yıldırım 2 grup Sığınak ve Migrat grup bölgelerinin bitirilme sürelerini yarı yarıya kadar indirebilir. Aynı klandan kişilere yan yana gezmemek gibi bir önlem aldırabilir ki bu da oldukça ilginç olacaktır.
Yaratık diyor, düşman demiyor. Nasıl okuyorsunuz?

Büyücülere çok fazla tolerans tanınarak yapılan bir sistem olmuş. Konsantrasyon ile beraber 6 saniyede 6 meteorit , buz okunun kritik vurması ile %150 dondurması, Rakibin dirençlerini %60 daha fazla düşürmesi, büyücülerin büyü bozma etkilerini tamamen bozabilecek olması, Konsantrasyon durumunda hareket edebilmeleri, kritik vuruş ile %35 zırhının azaltma imkanı vermesi, (ki savaşçıların maksimum zırhı %30) ve bir çok yeni tılsım ile beraber, açıkça büyücüler için yeni bir çağ açılmış. Sonuç itibariyle artık büyücüler daha ön planda olacaktır. Diğer karakterlere haksızlık yapılmış. Gel gelelim, Savaşçıların durdurma yeteneği ile zihin tutma konusunda yapılan propaganda ile birlikte açılan sayısız başlık, yönetim üzerinde oldukça etkili olmuş. Yönetimin daha objektif, daha nesnel konulara yaklaşmalarını dilerdim. Haksızlık yapıldığı aşikar.
Kullanıcı avatarı
Seven
Fareli Köyün Kavalcısı
Fareli Köyün Kavalcısı
Mesajlar: 2855
Kayıt: 29 Haz 2011 08:03
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: Büyücü Tılsımları Oyuncu Tartışma Başlığı

Mesaj gönderen Seven »

yıldırım 2 süper bence
Gizlenmiş İçerikGöster
Resim
Resim
Resim
Resim
Resim
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön