Bence aynı kombinasyonda Fiziksel bilgi (III) [Fiziksel büyü hasarını %20 arttırır. ]mü daha iyi yoksa Meteroit 2(III) [ Meteorit büyüsü kritik vurursa rakibin zırhını azaltma miktarını %35 yapar. ] mü daha iyi denemek lazım.izdirapgrafik yazdı:viewtopic.php?f=46&t=105133 Adresinde görebileceğiniz büyücü tılsımları hakkındaki yorumlarınızı bu konu altında yapabilirsiniz.Benim favorilerim iki farklı grup şeklinde:
Minör
Meteorit III [Meteorit büyüsü kritik vurursa rakibin zırhını azaltma süresini 10 saniye yapar.]
Konsantrasyon III [Konsantrasyon yeteneğini uygulayan kişi %100 hareket edebilir. ] DEHŞET!
Majör
Meteorit I [Meteorit'in yenilenme süresini 1 saniye azaltır](Konsantrasyon açıkken 1 saniye daha düşüyor konsantrasyon boyunca 6 meteorit!)
Fiziksel Bilgi III [Fiziksel büyü hasarını %20 arttırır. ]
Not:Konsantrasyon 3 tılsımı üretiliyorsa eğer reçetedeki tüm malzemeler nakit alınır,satıcı ihya edilir.
Büyücü Tılsımları Oyuncu Tartışma Başlığı
Re: Büyücü Tılsımları Oyuncu Tartışma Başlığı
COSMOS
- XCEZAX
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 304
- Kayıt: 12 Ara 2011 18:42
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Lodos
- Lonca: Academy Of War
Re: Büyücü Tılsımları Oyuncu Tartışma Başlığı
Meteorit III gerçekten olağanüstü bir tılsım olacağa benziyor 10 saniye zırh kırılması demek gerek bölgelerde gerek OkO'larda çok değişik şeyler olacağı anlamında.
XXCEZAXX
- adresbu
- Tılsım Tanığı
- Mesajlar: 1439
- Kayıt: 22 Şub 2010 23:40
- Sunucu: Eminönü
- Lonca: Sanki Sene 2008
Re: Büyücü Tılsımları Oyuncu Tartışma Başlığı
Oyunu baştan aşağı değiştirecek bir sistem
Ama bu sistemin kücük lvllere göre kendi çapında bir tılsımları olsa mesela 25 lv bı karaktere BOŞ'tan tılsım çıkması gibi birşey
Teşekkürler Yönetim.
Ama bu sistemin kücük lvllere göre kendi çapında bir tılsımları olsa mesela 25 lv bı karaktere BOŞ'tan tılsım çıkması gibi birşey
Teşekkürler Yönetim.
Re: Büyücü Tılsımları Oyuncu Tartışma Başlığı
En çok beğendiğim büyücü tılsımı
Yıldırım 2 Yıldırım büyüsü çevredeki yaratıklara aynı hasarı verir.
Bu sığnak migrat ve muhtemelen yeni bölgede favori olacak bence.
Yıldırım 2 Yıldırım büyüsü çevredeki yaratıklara aynı hasarı verir.
Bu sığnak migrat ve muhtemelen yeni bölgede favori olacak bence.
- izdirapgrafik
- Avatar Tasarımcısı
- Mesajlar: 916
- Kayıt: 04 Ara 2009 21:26
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Lodos
- Lonca: Organize İşler
Re: Büyücü Tılsımları Oyuncu Tartışma Başlığı
Bir vuruşluk canı olan büyücülerin yıldırımla aynı hasarı birçok düşmana verdiği düşünülürse Yıldırım 2 tılsımının sadece hedef saptırma varken kullanılabileceği anlamına geliyor.Cloutier yazdı:En çok beğendiğim büyücü tılsımı
Yıldırım 2 Yıldırım büyüsü çevredeki yaratıklara aynı hasarı verir.
Bu sığnak migrat ve muhtemelen yeni bölgede favori olacak bence.
2006-2013
- SmokyPAUK
- Cin Avcısı
- Mesajlar: 162
- Kayıt: 03 Ara 2012 14:29
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Lodos
- Lonca: Ehlim Mürre
Re: Büyücü Tılsımları Oyuncu Tartışma Başlığı
BU TILSIMLARI TUTTUM. SAVAŞÇILARDAN ÖNCE ÜRETMEK GEREKKİ EZİLMEYELİM ARADA
Fiziksel Bilgi (III) Fiziksel büyü hasarını %20 arttırır.
Buz Bilgisi (III) Buz büyü hasarını %20 arttırır.
Büyü Bozma (III) Savaşçı ve şifacı tarafından verilen olumsuz etkileri bozma ihtimalini %300 arttırır.
Yıldırım 2 Yıldırım büyüsü çevredeki yaratıklara aynı hasarı verir.
Tesla Küresi (III) Tesla küresinin hasarını ve enerjisini %150 arttırır.
Konsantrasyon 1 (III) Konsantrasyon yeteneğini uygulayan kişi %100 hareket edebilir.
Kutup Rüzgarı Kutup rüzgarını atan büyücü kendisi için yarı yarıya daha çabuk çıkar.
EN HOŞUMA GİDENLER KONSANTRASYOM-TESLA VE KUTUP OLDU. BAKALIM REÇETELER NASIL OLACAK ÇOK MERAK EDİYORUM. TEŞKİLAT BONUSU İSTEYECEKMİ DEDİKLERİGİBİ REÇETELERDE

- sshinobi
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 262
- Kayıt: 10 Eyl 2012 09:01
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Büyücü Tılsımları Oyuncu Tartışma Başlığı
Yıldırım 2 grup Sığınak ve Migrat grup bölgelerinin bitirilme sürelerini yarı yarıya kadar indirebilir. Aynı klandan kişilere yan yana gezmemek gibi bir önlem aldırabilir ki bu da oldukça ilginç olacaktır.
- Hayalxet
- Sahaf Yardımcısı
- Mesajlar: 132
- Kayıt: 11 May 2012 23:29
- Sunucu: Tılsım
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Büyücü Tılsımları Oyuncu Tartışma Başlığı
sshinobi yazdı:Yıldırım 2 grup Sığınak ve Migrat grup bölgelerinin bitirilme sürelerini yarı yarıya kadar indirebilir. Aynı klandan kişilere yan yana gezmemek gibi bir önlem aldırabilir ki bu da oldukça ilginç olacaktır.
Test sunucusunda bu bölgelerde tılsımlı ve tılsımsız denemelerimiz oldu. 4 büyücüde birden yıldırım 2 tılsımı olunca şifacının işi bayağı zorlaşıyor ama gerçekden mükemmel bir süre kısalması yaşanıyor. Tabi bizim denemelerimizde büyücülerin elektirik hasarları 1900 civarı olduğundan 23 dk gibi bir sürede bitirdik
Re: Büyücü Tılsımları Oyuncu Tartışma Başlığı
Çevresindeki yaratıklara diyor, düşman demiyor. Nasıl okuyorsunuz?
Büyücülere çok fazla tolerans tanınarak yapılan bir sistem olmuş. Konsantrasyon ile beraber 6 saniyede 6 meteorit , buz okunun kritik vurması ile %150 dondurması, Rakibin dirençlerini %60 daha fazla düşürmesi, büyücülerin büyü bozma etkilerini tamamen bozabilecek olması, Konsantrasyon durumunda hareket edebilmeleri, kritik vuruş ile %35 zırhının azaltma imkanı vermesi, (ki savaşçıların maksimum zırhı %30) ve bir çok yeni tılsım ile beraber, açıkça büyücüler için yeni bir çağ açılmış. Sonuç itibariyle artık büyücüler daha ön planda olacaktır. Diğer karakterlere haksızlık yapılmış. Gel gelelim, Savaşçıların durdurma yeteneği ile zihin tutma konusunda yapılan propaganda ile birlikte açılan sayısız başlık, yönetim üzerinde oldukça etkili olmuş. Yönetimin daha objektif, daha nesnel konulara yaklaşmalarını dilerdim. Haksızlık yapıldığı aşikar.
Yaratık diyor, düşman demiyor. Nasıl okuyorsunuz?sshinobi yazdı:Yıldırım 2 grup Sığınak ve Migrat grup bölgelerinin bitirilme sürelerini yarı yarıya kadar indirebilir. Aynı klandan kişilere yan yana gezmemek gibi bir önlem aldırabilir ki bu da oldukça ilginç olacaktır.
Büyücülere çok fazla tolerans tanınarak yapılan bir sistem olmuş. Konsantrasyon ile beraber 6 saniyede 6 meteorit , buz okunun kritik vurması ile %150 dondurması, Rakibin dirençlerini %60 daha fazla düşürmesi, büyücülerin büyü bozma etkilerini tamamen bozabilecek olması, Konsantrasyon durumunda hareket edebilmeleri, kritik vuruş ile %35 zırhının azaltma imkanı vermesi, (ki savaşçıların maksimum zırhı %30) ve bir çok yeni tılsım ile beraber, açıkça büyücüler için yeni bir çağ açılmış. Sonuç itibariyle artık büyücüler daha ön planda olacaktır. Diğer karakterlere haksızlık yapılmış. Gel gelelim, Savaşçıların durdurma yeteneği ile zihin tutma konusunda yapılan propaganda ile birlikte açılan sayısız başlık, yönetim üzerinde oldukça etkili olmuş. Yönetimin daha objektif, daha nesnel konulara yaklaşmalarını dilerdim. Haksızlık yapıldığı aşikar.