O bu değilde oyundaki en gereksiz (işlevli ama 3. seviyesi gereksiz) tılsımı konuşun
Tılsım - Asit Bilgisi (III) (Rakibte asit etkisi bırakma ihtimalini %150 artırır.) Fuzuli olan şeyi ise;
1- Tılsımın ve reçetelerinin parayla olması
2- Şifacının asit bilgisini 15 yapması halinde rakibe asit bırakma ihtimali %50'dir.
3- Bu tılsımın 2. seviyesi yani %100 artıranı takıldığında asit bırakma ihtimaliniz %100 oluyor.
Reçetesi tılsımı parayla olan bir tılsımın 2. seviyesi %100 yaparken 3. seviyesini üretmek niye?
VBMaSTeR yazdı:%300 yaptığını düşünen ahmaklar varsa okadar parayı boşuna harcıyor demektir ki çünkü %100 olan bile ozaman aynı işi görürdü. Bozmama ihtimali var oda %25 ihtimal ama sen 20 de 18 bozduysan bu demek oluyor ki %90 ile bozuyorsun, şükret.
Ya matematiğinizde yada mantığınızda sıkıntı var sizin. Yahu bb %300 ihtimalle diğer etkileri bozmaz öyle diyen de yok zaten. Yazılanları gözlerinizle görüp beyninizle anlamaya kavramaya çalışın. Diğer yazında boş konuşan sensin demişsin adam sadece sayıyı yanlış hatırlamış demişsin. Adam sayıyı yanlıl hatılamış bb 15 olunca % 30 demiş. Bb 3 tılsımı ile %90 a çıkar demiş. Matematiksel hata var demiş ama 30un %300ü demek 120 sayısına geliyor hesaptan anlamayan adamı bana savunarak boş konuşan listesine kendinide ekledin
Hata 1)30 un %300 ü 120 sayısına gelmez 30 un %300 fazlası 120 sayısına gelir.
Hata 2)Gözünle görmüşsün ama beyninle algılayamamışsın (bknz: düşünen ahmaklar varSA(-se -sa ekinin getirdiği anlamı, bu kadar konuşma kabiliyeti olan birine anlatmakla yormicam kendimi) demişim. Sense kendince sanki birilerinin konuşmasına laf atıyormuşum sanmış kendi kendine gelin güvey olmuşsun. Bu saçma çirkefliğinle zaten gelin olursun.
Hata 3)Ben adam için hesaptan anlıyor demedim, mantığı doğru dedim.
Fazlada uzatmamak lazım, emin ol hayatından fazla ömrüm hesap kitapla geçiyor benim. Katlar bölerim rahat ol boş konuşma
Lafları çok çarpıtmış iyide laf türetiyosun laf ebeliği bakımından madalyanı takmak lazım Yanlış hesap yapan adama mantıklı diyosun hala bu ne pişkinlik birşeyin mantıklı olması için önce doğru olması lazım bay filozof BB 3 tılsımı ile beraber diğer etkileri bozma %100 oluyor. Eğer bozmazsa tılsımdan kaynaklanan değil karakteristik özelliklerden kaynaklanıyor (gm lerin dediği). Hala bana laf yetiştirmeye mi çalışıyosun? sen önce yanlışlarınızı algılayıp gerçeği söyleyene değilde yanlış yapanlara ve onları destekleyen senin gibi şakşakcılara ahmak denilmesini öğren
Sende önce cümle kurmayı öğren. " Lafları çok çarpıtmış iyide laf türetiyosun " Şaşırtıcı cümleler :lol:
Tahsilini bilmem ama ömrü hayatında hiç matematik sınavı sonrası kağıdını kontrol ettin mi ? Matematik öğretmenleri her zaman sonucu yanlış olan çözümlerin gidişatına bakar. Neden ? Matematiksel yanlışlıklar olabilir, ama mantık doğru mu ? diye. Aynı şey fizik ve kimya için de geçerlidir. Yani senin zekana göre mantıklı olan herşey doğru sonuca gitmez abisinin gülü.
Buz katıdır, su ise sıvı. Peki niye buz suyun üstünde yüzer ? Dibe batması gerekmez mi ? Mantıklı olan dibe batmasıdır ama batmıyor. Biraz araştır gel bakalım, sana ev ödevi olsun.
Sen ona buna laf edeceğine önce x sayısının %x i kaça denk geliyor bunu öğren. Yukarıdada zaten matematiksel yanlışını yazmıştım.
Cümleler ne şaşırtıcı nede zor anlamak isteyen her türlü anlar, bahaneler ütretip kaypaklık yapmak isteyende senin gibi saçmalar. Adam ilk yazısında gm ler sorun karakteristik özellikten kaynaklanıyo demesine rağmen, bilmişlik yapıp karakteristik özelliklerle alakası yok matematiksel çözümü var diyip iddaalı bir şekilde yazıp hesabı yanlış yapıyor
Senin mantıklı dediğin kişi resmen diyorki: gmler bilmiyor bakın ben biliyorum anlatıyım. Ama böyle yazıp yanlışlar yaparak anlatıyor sende bu adamın yaptığına mantıklı diyorsun ya helal olsun sana merak etme tüm sayısal dersleri fazlasıyla gördüm ama her sınavda mantığa bakılmaz, bazı öğretmenler sonucu yanlış veya birim yazma eksiğinde bile 0 ı verir soruya. Mantıksal gidişata puan vericek öğretmenler ilkokul öğretmenleridir çocuklar üzülmesin sınıfta kalmasın diye nerden puan versem çabasındadır Hayatımızı belirleyen sınavlar da hep Testtir. Yorumlara, mantıksal gidişata kapalıdır Doğru cevabı vermezsen doğru cevaba en yakın diğer şıkkı işaretlediğin için sana puan vermezler. Ya bildiğin için doğru cevap vericeksin yada bilmiyorsan soruyu boş bırakıp susucaksın başka sorulara geçiceksin. Yada bazıları gibi soruları görmeden şıkları işaretleyip sallayacaksın
VoLKaNNuRi yazdı:Cümleler ne şaşırtıcı nede zor anlamak isteyen her türlü anlar, bahaneler ütretip kaypaklık yapmak isteyende senin gibi saçmalar. Adam ilk yazısında gm ler sorun karakteristik özellikten kaynaklanıyo demesine rağmen, bilmişlik yapıp karakteristik özelliklerle alakası yok matematiksel çözümü var diyip iddaalı bir şekilde yazıp hesabı yanlış yapıyor
Senin mantıklı dediğin kişi resmen diyorki: gmler bilmiyor bakın ben biliyorum anlatıyım. Ama böyle yazıp yanlışlar yaparak anlatıyor sende bu adamın yaptığına mantıklı diyorsun ya helal olsun sana merak etme tüm sayısal dersleri fazlasıyla gördüm ama her sınavda mantığa bakılmaz, bazı öğretmenler sonucu yanlış veya birim yazma eksiğinde bile 0 ı verir soruya. Mantıksal gidişata puan vericek öğretmenler ilkokul öğretmenleridir çocuklar üzülmesin sınıfta kalmasın diye nerden puan versem çabasındadır Hayatımızı belirleyen sınavlar da hep Testtir. Yorumlara, mantıksal gidişata kapalıdır Doğru cevabı vermezsen doğru cevaba en yakın diğer şıkkı işaretlediğin için sana puan vermezler. Ya bildiğin için doğru cevap vericeksin yada bilmiyorsan soruyu boş bırakıp susucaksın başka sorulara geçiceksin. Yada bazıları gibi soruları görmeden şıkları işaretleyip sallayacaksın
Zaten bu ülkenin geri kalmasının sebebi de hayatı belirleyen sınavların 4-5 şıklı sorulara dayalı yapılması. Bunu anlıyamıyacak kadar küçük bir yaştasın belli ki. Bende onu diyorum o arkadaşın anlatmak istediği şeyde ne zor, ne şaşırtıcı anlamak isteseydin anlardın abisi. Eğer sen problemi karakteristik özelliğe bağlıyorsan o senin problemin. Burada karakteristik özellik diye birşey yok. %25 ihtimalle bozuyorsa %300 artırdığında bunun sapmaması lazım. Karakteristik ? Sen her GM i herşeyi biliyor, herşey hakkında bilgili veya her konuda doğru söyleyecek zannediyorsan at gözlüğünü takmış 4 nala gidiyorsun demektir. Ayrıca, ilkokul öğretmenleri değil hakikatlı tüm akademisyenlerde gidişatı takip ederler. Sen bu cehalette ve bu at gözlüğünle daha böyle çok boşboş konuşursun. 4 şıklı bir soruda her katılımcıya soruyu bilmesede %25 doğru yanıtlama hakkı tanırsın. Ya soruyu bilenin hakkı ne olacak ? İşte beyin bu kadarla sınırlı sende. Ne sorgulayabiliyorsun sistemi ne mantıklı olanı düşünüyorsun, nede kendi yorumunu katabiliyorsun. Bu neyden kaynaklanıyor biliyor musun ? Birazı zeka seviyesi birazı ailenin yetiştirirken yanlış yönlendirmesi (doğruyu bulmanı sağlamak yerine direk doğruyu göstermek) birazıda eğitim sistemimiz.
Neyse daha yorum atmıcam bu konuya, zaten şu yazdıklarım bile seviyenin kat kat üstünde ki eminim algılayamayacak tekrar tekrar başka şeylerle öteceksin oradan.
Hadi kolay gelsin abisi hayatında at gözlüğünle başarılar dilerim.
İkinizde aynı şeyleri söyleyip durmuşsunuz. VoLKaNNuRi %300 artıran tılsımı kullandığında 'büyü bozma ihtimali %300 diyen yok zaten %100 bozar' demeye çalışmış sürekli. VBMaSTeR ise %25in %300ü haklı olarak %75 eder demiş. Yani %25i %300artırırsan %100 eder demeye çalışmış. Boşu boşuna tartışmışsınız sürekli. Her neyse geçtim bunları bence sorun karakteristik özellik vs. değil. Bu tılsımın üzerine bb ihtimalini %300 artırır yazıyosan ve 15 puanda bb ihtimalin %100 oluyorsa bozacak abi. Karakteristik özellik vs. diye milleti oyalamayacaksın. Çözümü ara neden bozmadığını bulama sonra gel buraya karakteristik özelliktir arada bozamayabilir bilmem nedir diye yaz oyuncular inansın. Oldu canım başka ?
VBMaSTeR yazdı:Zaten bu ülkenin geri kalmasının sebebi de hayatı belirleyen sınavların 4-5 şıklı sorulara dayalı yapılması. Bunu anlıyamıyacak kadar küçük bir yaştasın belli ki. Bende onu diyorum o arkadaşın anlatmak istediği şeyde ne zor, ne şaşırtıcı anlamak isteseydin anlardın abisi. Eğer sen problemi karakteristik özelliğe bağlıyorsan o senin problemin. Burada karakteristik özellik diye birşey yok. %25 ihtimalle bozuyorsa %300 artırdığında bunun sapmaması lazım. Karakteristik ? Sen her GM i herşeyi biliyor, herşey hakkında bilgili veya her konuda doğru söyleyecek zannediyorsan at gözlüğünü takmış 4 nala gidiyorsun demektir. Ayrıca, ilkokul öğretmenleri değil hakikatlı tüm akademisyenlerde gidişatı takip ederler. Sen bu cehalette ve bu at gözlüğünle daha böyle çok boşboş konuşursun. 4 şıklı bir soruda her katılımcıya soruyu bilmesede %25 doğru yanıtlama hakkı tanırsın. Ya soruyu bilenin hakkı ne olacak ? İşte beyin bu kadarla sınırlı sende. Ne sorgulayabiliyorsun sistemi ne mantıklı olanı düşünüyorsun, nede kendi yorumunu katabiliyorsun. Bu neyden kaynaklanıyor biliyor musun ? Birazı zeka seviyesi birazı ailenin yetiştirirken yanlış yönlendirmesi (doğruyu bulmanı sağlamak yerine direk doğruyu göstermek) birazıda eğitim sistemimiz.
Neyse daha yorum atmıcam bu konuya, zaten şu yazdıklarım bile seviyenin kat kat üstünde ki eminim algılayamayacak tekrar tekrar başka şeylerle öteceksin oradan.
Hadi kolay gelsin abisi hayatında at gözlüğünle başarılar dilerim.
Öncelikle burda Gm bilmeyecekse kim bilecek seniin gibi kibirli, kendini bi halt sanan birileri mi? Evet normalde bb 3 tılsımı %100 bozması lazım bizde onu diyoruz. Bozmadığında elbet bir problem var ve gm karakteristik özelliklerden kaynanabilir diyor. Senin gibi kibiri gözüne perde çekmiş biride hayır diyor işi bilene bırakacasın gm ikv yi senden daha iyi biliyordur sen üstün zekanı yorma zaten yazdıklarınla bilmişlik taslıyorsun sadece
Yok abisi yok at gözlüğü takmış yok kapasitem yeterli değilmiş bu kibirle kibritin ateşinde kül olursun aslan parçası adam hem gm haksız diyor hem de kendince doğru olanı anlatıyor ama hesaplarda yanlış yapıyor ve sen onu savunuyosun sonra benim cevaplarımı okuyup adamın mantıksızlığını ve onu desteklediğin için hata yaptığını anlayıp şimdi de eğitim sistemi bilmem ne diyip laf değiştirip konuyu farklı yerlere çekmeye çalışıyorsun senin haksızlığını yüzüne vurup doğruları anlatan birilerini küçümsemeyi bırak kendini bir halt sanmayı da bırak. İnsanlara yukardan bakma, giydiğin topuklu ayakkabının asıl amacı yerdeki pisliklere basmaman içindir, boyunu uzatması değil buda sana bir abi nasihati olsun abisi*
Shizune yazdı: O bu değilde oyundaki en gereksiz (işlevli ama 3. seviyesi gereksiz) tılsımı konuşun
Tılsım - Asit Bilgisi (III) (Rakibte asit etkisi bırakma ihtimalini %150 artırır.) Fuzuli olan şeyi ise;
1- Tılsımın ve reçetelerinin parayla olması
2- Şifacının asit bilgisini 15 yapması halinde rakibe asit bırakma ihtimali %50'dir.
3- Bu tılsımın 2. seviyesi yani %100 artıranı takıldığında asit bırakma ihtimaliniz %100 oluyor.
Reçetesi tılsımı parayla olan bir tılsımın 2. seviyesi %100 yaparken 3. seviyesini üretmek niye?
Hadi bunu tartışalım
Sana katılıyorum güzel bir tespit
Ancak asit büyüsünü 15 değilde 10 yada 5 yaparsan belki işe yarayabilir
Shizune yazdı: O bu değilde oyundaki en gereksiz (işlevli ama 3. seviyesi gereksiz) tılsımı konuşun
Tılsım - Asit Bilgisi (III) (Rakibte asit etkisi bırakma ihtimalini %150 artırır.) Fuzuli olan şeyi ise;
1- Tılsımın ve reçetelerinin parayla olması
2- Şifacının asit bilgisini 15 yapması halinde rakibe asit bırakma ihtimali %50'dir.
3- Bu tılsımın 2. seviyesi yani %100 artıranı takıldığında asit bırakma ihtimaliniz %100 oluyor.
Reçetesi tılsımı parayla olan bir tılsımın 2. seviyesi %100 yaparken 3. seviyesini üretmek niye?
Hadi bunu tartışalım
Bunu sormuştum böyle bir cevap gelmişti ama saçma o zaman büyü bozma içinde aynı hesabı yaparsak %40 ihtimalle bozması lazım.5 puanda %10 ihtimalle bozuyor çünkü.
Kıyametin göbeğinde, İstanbul'da ya Kıyametin Efendisi olursun ya kölesi!
ybrdelisix yazdı:
Sana katılıyorum güzel bir tespit
Ancak asit büyüsünü 15 değilde 10 yada 5 yaparsan belki işe yarayabilir
Refresh yazdı:
Bunu sormuştum böyle bir cevap gelmişti ama saçma o zaman büyü bozma içinde aynı hesabı yaparsak %40 ihtimalle bozması lazım.5 puanda %10 ihtimalle bozuyor çünkü.
Son 1-1.5 yılımı aralıksız gazap geçiren biri olarak soruyorum;
Kim asit bilgisini 10 yapıpta kritiğinden kudretinden taviz verir? (Bknz: 5 puanla %15 kudret fazla alır ve %5 büyü kritik eksik olur)