WS DE BENI ALANA 500 M.
- CayKoyGeliyomm
- İri Fare Avcısı
- Mesajlar: 54
- Kayıt: 25 Eki 2013 00:01
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Çaykur
Re: WS DE BENI ALANA 500 M.
VS sistemi tamamen değişmesi gerekiyor bencede PVP sistemine tam anlamıyla dönüşmesi lazım. yeni özelliklerin gelmesi şart.
- ybrdelisix
- Teşkilat Neferi
- Mesajlar: 554
- Kayıt: 27 May 2013 20:23
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Lodos
Re: WS DE BENI ALANA 500 M.
kanatma tılsımı veya ayı alan karakterlerde kanatma skili kudret harcamasa süper olurdu hem para ver yada emek ver karşılık alama....Joule yazdı:captainmert yazdı:Arkadaşlar başlık carpıcı olsun diye böyle yorum yaptım. Şu oyunda adam akıllı ws sistemi yok ya birebir vsde en uzun vs 5 saniye sürüyo neresınden zevk alcaz böyle sistemmi olur savaşcılarda zaten düz mantık bıcak sırtı itemler
oyuna yenı şeyler gelmeli artık. :evil: :evil:
Oyun 39 lvl ken ws çok sarıyodu.
Sebep,Ağır vuruş ve sert vuruşun olmaması ve hasar enerjiye oranla yaklaşık 1/14(1 vuruş).Yani savunma dizen 2 ADAM WS Sİ 1,5 dakka sürebilir.Kanatma yeteneğine gelirsek 39 en iyisi şimdi kullanılmıyor.
Diğeceğim bu kadar.
- METANET
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 269
- Kayıt: 26 Kas 2012 18:37
- Sunucu: Kuklacı
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: HICRET
Re: WS DE BENI ALANA 500 M.
Merhaba arkadaşlar,DuMaNisTT yazdı:Savaşçılarda VS Kudret Kullanılmadan Yapılmalı ! Böylece Tılsımlar ve Kritik Şanslar Ön Plana Çıkar Ve Vs Ler Uzun Sürer.
Savaşçıda defansif tılsımıyla kudret kulanmıyor fakat Savaşçı - büyü vsde kacarak büyü buz tılsımlarıyla alır. Ama haklısınız şuanki oko pvp sistemi tamamen berbattır. Şu can artımına gelirsek çok karışık bir iş orası şifa oranı dışardaki ve bölgelerdeki yaratıklar hasarlar ayarlanmalı yani kafalarına göre yüzde 200 can veremezler her karaktere. Temelden düzeensiz bir yetenek sistemimiz olmakta o nedenle aklıma pek birşey gelmiyor neyazıkki.
- VoYaGE
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 374
- Kayıt: 07 Haz 2013 13:19
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Karargah
Re: WS DE BENI ALANA 500 M.
Savaşçılara yetenek düzenlemesi getirebilir yetenek penceresinde 2 dala ayırıp ofansifken farzedelim kullanacağınız toplam 7 skill var bu yetenek ağacını genişletip ofansif açıkken kullanılabilecek yetenek sistemi ayrı / defansifte kullanılabilecek yetenek sistemi ayrı şeklinde 2 yetenek ağacına ayrılmalı ve ofansife stun skili vurdu mu karşıdaki 1 sn boyunca yetenek hareket vb birşey kullanamıcak şeklinde yetenek getirilebilir ;
Büyücüler içinse kesinlikle yerine mıhlıcak bir skill gelmesi lazım buz 1 III te tam işlev göstermiyor buzu atıyorsun anlık tıklamaya göre adam 0.5 sn duraksama yaşıyor sadece halbuki tılsım etkisinde 1.5 sn durması gerektiği yazıyor anlık tıklamaya bakıyor.
Şifacılar içinse yavaşlatma etkisi olan bir skill gelmesi lazım zehirde aynı buz gibi olabiliyor hatta şifacılara anlık büyü direnci kıran bir skill dahi getirilebilir bu genişletilebilir.Aynı yetenek kendi üzerindeki olumsuz etkileri bir anda kaldırabilir bu şifacıları güçlü yapabilir ama skili 30 sn de bir attığını düşünürsek takım savaşlarında çok büyük etkisi olacağı şüphesiz vazgeçilmez karakterlerden birisi yapabilir.Şuan ki şifacılar özellikle takım savaşlarında can basmaya yönelince kullandığı 3 skillden ibaret kalıyor.Can basma,Can kurtaran, çember geri kalan atıp ortaya salıyorsun.Şifacı zaten takım savaşında hasara yönelirse onu kesen bir direnç işini bitiriyor sadece rahatsız edici asiti üstünüzde kalıyor .
Madem PVP yönünde gelişmesini istiyoruz teke tek vs ye değilde takım savaşında daha çok yetenek atacağımız tılsımların tam verimini alabileceğimiz yetenek sistemi ve yeni bir arena veya er meydanını geliştirip bu yönde çalışma yapılması daha anlamlı olur .
Tabi geliştirici ekip hala varsa,varsada neden tanıtılmıyor yoksa karanlıkta oturup diş güçlerin geliştirilmesi mi bekleniyor.Karanlıkta oturmayıp elektrik masrafını biz karşılamaya razıyız yeterki geliştirici ekip şu şu desinler.
Büyücüler içinse kesinlikle yerine mıhlıcak bir skill gelmesi lazım buz 1 III te tam işlev göstermiyor buzu atıyorsun anlık tıklamaya göre adam 0.5 sn duraksama yaşıyor sadece halbuki tılsım etkisinde 1.5 sn durması gerektiği yazıyor anlık tıklamaya bakıyor.
Şifacılar içinse yavaşlatma etkisi olan bir skill gelmesi lazım zehirde aynı buz gibi olabiliyor hatta şifacılara anlık büyü direnci kıran bir skill dahi getirilebilir bu genişletilebilir.Aynı yetenek kendi üzerindeki olumsuz etkileri bir anda kaldırabilir bu şifacıları güçlü yapabilir ama skili 30 sn de bir attığını düşünürsek takım savaşlarında çok büyük etkisi olacağı şüphesiz vazgeçilmez karakterlerden birisi yapabilir.Şuan ki şifacılar özellikle takım savaşlarında can basmaya yönelince kullandığı 3 skillden ibaret kalıyor.Can basma,Can kurtaran, çember geri kalan atıp ortaya salıyorsun.Şifacı zaten takım savaşında hasara yönelirse onu kesen bir direnç işini bitiriyor sadece rahatsız edici asiti üstünüzde kalıyor .
Madem PVP yönünde gelişmesini istiyoruz teke tek vs ye değilde takım savaşında daha çok yetenek atacağımız tılsımların tam verimini alabileceğimiz yetenek sistemi ve yeni bir arena veya er meydanını geliştirip bu yönde çalışma yapılması daha anlamlı olur .
Tabi geliştirici ekip hala varsa,varsada neden tanıtılmıyor yoksa karanlıkta oturup diş güçlerin geliştirilmesi mi bekleniyor.Karanlıkta oturmayıp elektrik masrafını biz karşılamaya razıyız yeterki geliştirici ekip şu şu desinler.
Re: WS DE BENI ALANA 500 M.
temeli PvP 'e dayanmayan oyunlarda bunun olması son derece mantıklı değilmi kardeşimcaptainmert yazdı:Arkadaşlar başlık carpıcı olsun diye böyle yorum yaptım. Şu oyunda adam akıllı ws sistemi yok ya birebir vsde en uzun vs 5 saniye sürüyo neresınden zevk alcaz böyle sistemmi olur savaşcılarda zaten düz mantık bıcak sırtı itemler
oyuna yenı şeyler gelmeli artık. :evil: :evil: