Grupla ölmeden uzun süre savaşabilir misin? Grupta tek büyü ol 5 şifa olsun diğerleri. 2 savaşçı seni 5 şifa olmasına rağmen rahatlıkla indirir. Sen kalkmış ne diyorsun. PVP sistemleri farklı değil. İKV de PVP sistemi yok, bir kere şu olaya objektif bakın ve gerçeği görün, oyunu sevmediğimiz için kötülemeye çalışmıyoruz. Sadece oyunun daha iyi olmasını, daha iyi yerlere gelmesini istiyoruz. Taktik bilseydin 2-5 vuruşta gebermezdin diyor ya.ibrahim99 yazdı:Öncelikle hızlı ölünüyo doğru fakat metin2 ile ikv farklıdır. Metin2 1 vs 1 üzerinedir. Metin2 de takım çok birşeye yaramaz.
İkv'de grup öncelikli. Şifacı can basacak fln. Oyunların pvp sistemleri farklı. Büyücü savaşçıyı rahatlıkla keser. Taktik verme demişsin, eğer taktik bilseydin 2-5 vuruşta gebermezdin. Oyunda 49 lar gelince hiç olmadığı kadar eşit oldu sınıflar. Savaşçılar çok hasarları darbeler vurabiliyor, şifacılar kendini yenileyebiliyor, büyücüler ise düşmanına uzaktan saldırabiliyor ve düşmanını uzun süre oyalayabilir. Bu oyalama sırasından rahatlıkla keser.
Tekrar ediyorum enerji az veya çabuk ölünüyo diyenlere; İKV grup sistemi ile çalışmakta. Grup olarak hiç yenilmeden uzun süre savaşabilirsiniz.
Karakterler Arası Dengesizlik Hakkında
- HeilHitler
- Demirci Çırağı
- Mesajlar: 689
- Kayıt: 21 Haz 2012 13:06
- Sunucu: Meran
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Karakterler Arası Dengesizlik Hakkında
İki ayaklı hayvanların sıradan sohbetleri kadar kısır ve sıkıcı bir sohbeti sürdürmektense hiç konuşmamak daha iyi.
Arthur Schopenhauer
Arthur Schopenhauer
Re: Karakterler Arası Dengesizlik Hakkında
Arkadaşların dediğini en iyi özetliyen resim.

Arkamdan geldi durdurması zihin tuttu ve sonuç... Bu böyle olmamalı işte

Arkamdan geldi durdurması zihin tuttu ve sonuç... Bu böyle olmamalı işte
- HeilHitler
- Demirci Çırağı
- Mesajlar: 689
- Kayıt: 21 Haz 2012 13:06
- Sunucu: Meran
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Karakterler Arası Dengesizlik Hakkında
Resim için teşekkürler. Gerçekten de iyi bir şekilde özetledi.EYUNAL yazdı:Arkadaşların dediğini en iyi özetliyen resim.
Arkamdan geldi durdurması zihin tuttu ve sonuç... Bu böyle olmamalı işte
Eğer durum bu resimde görüldüğü gibi olacaksa, ne anlamı var ki bir büyücüyü dizmenin ya da savaşçıyı dizmenin?
Ek olarak üstünü dizen kullanıcılara bir ayrıcalık getirilmeli fakat bu ayrıcalık aynı şekilde herkesi fabrikadan çıkmış şekle dönüştürmemeli. Geliştirilebilir bir sistem gelmeli ve kişi ne kadar çok emek verirse oyunda, o kadar çok karakterini geliştirebilmeli.
İki ayaklı hayvanların sıradan sohbetleri kadar kısır ve sıkıcı bir sohbeti sürdürmektense hiç konuşmamak daha iyi.
Arthur Schopenhauer
Arthur Schopenhauer
Re: Karakterler Arası Dengesizlik Hakkında
Artık hemen hemen tüm MMORPG oyunlarda olan yükseltme sistemi olmadığı sürece karakter arası denge olmaz.Yükseltme sisteminden diğer oyunlardan özentilikle hiç bir alakası yok,artık her oyunda item yükseltme yani artı basma sistemi mevcuttur.Örneğin;
-Urban,Nitrojen tarzı efsunlar 5.seviyeye kadar yükselebilir,tabi eşyalar yükselince verdiği item değerinin yanı sıra eşyanın zırh değeride artmalıdır.
-Yücelen,Bilge kağan tarzı efsunlar 8.seviyeye kadar yükselebilir.
-Sığınak-Migrat İtemleri Mor ve Turuncuları 11.seviyeye kadar yükselebilir.
-Çemberlitaş İtemleri 14.seviyeye kadar yükselebilir.
Bu şekilde çemberlitaş itemini dizenle yücelen itemi olan arasında fark olmuş olur,İtemleri yükseltme yöntemleri diğer oyunlara göre farklı olabilir.
-Urban,Nitrojen tarzı efsunlar 5.seviyeye kadar yükselebilir,tabi eşyalar yükselince verdiği item değerinin yanı sıra eşyanın zırh değeride artmalıdır.
-Yücelen,Bilge kağan tarzı efsunlar 8.seviyeye kadar yükselebilir.
-Sığınak-Migrat İtemleri Mor ve Turuncuları 11.seviyeye kadar yükselebilir.
-Çemberlitaş İtemleri 14.seviyeye kadar yükselebilir.
Bu şekilde çemberlitaş itemini dizenle yücelen itemi olan arasında fark olmuş olur,İtemleri yükseltme yöntemleri diğer oyunlara göre farklı olabilir.
Re: Karakterler Arası Dengesizlik Hakkında
berkan587 yazdı:Artık hemen hemen tüm MMORPG oyunlarda olan yükseltme sistemi olmadığı sürece karakter arası denge olmaz.Yükseltme sisteminden diğer oyunlardan özentilikle hiç bir alakası yok,artık her oyunda item yükseltme yani artı basma sistemi mevcuttur.Örneğin;
-Urban,Nitrojen tarzı efsunlar 5.seviyeye kadar yükselebilir,tabi eşyalar yükselince verdiği item değerinin yanı sıra eşyanın zırh değeride artmalıdır.
-Yücelen,Bilge kağan tarzı efsunlar 8.seviyeye kadar yükselebilir.
-Sığınak-Migrat İtemleri Mor ve Turuncuları 11.seviyeye kadar yükselebilir.
-Çemberlitaş İtemleri 14.seviyeye kadar yükselebilir.
Bu şekilde çemberlitaş itemini dizenle yücelen itemi olan arasında fark olmuş olur,İtemleri yükseltme yöntemleri diğer oyunlara göre farklı olabilir.
Eşya yükseltme sistemi bence tam anlamıyla saçmalık. Bir üstünlük olacaksa bu + basarak, yükselterek olmamalıdır. Grup bölgeleri gelmeden önce oyuncular arası savaş ortamının gayet iyi olduğunu düşünüyorum. "Kazanmak için önemli olan itemin seviyesidir " anlayışı karşılaşmaları olumsuz etkiler. Ayrıca bunun için artık biraz geç ve bundan sonra + sisteminin getirilmesi işleri tamamen karıştırır. Dediğin gibi bu uygulama diğer oyunların yaklaşık hepsinde olduğu için, özentilik sayılabilir. Oyunun genel temasına da bu yakışmaz zaten.
** Artı basma sistemine karşı çıkmam, şuan ki yükseltme olayını savunduğum anlamına gelmez. Bence bu bile çok yanlış bir hareketti.
Detay / Meran
Antegar-detay
- HeilHitler
- Demirci Çırağı
- Mesajlar: 689
- Kayıt: 21 Haz 2012 13:06
- Sunucu: Meran
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Karakterler Arası Dengesizlik Hakkında
Yahu ne özentiliği? Zaten öyle diye diye bu hallere düşmedi mi oyun? Eğer özentilik diye adlandırılacaksa bu durum, hiçbir oyun gelişmesin. Hiçbir oyun yetenek çıkartmasın ya da pazar sistemi yapmasın. Eşya geliştirme sisteminin neresi kötü? Artık eskisi gibi, ıska vurmayan kazanır durumuna dönemez bu oyunu. Geçti artık o dönem. Eğer bireysel bölge gelirse, sen bu sorunun ortadan kalkacağına mı inanıyorsun? Aynı itemi düşüren kişiler yine aynı olacaklar. Bir tür geliştirme sistemi gelmeli bu oyuna. Tılsım sistemi İKV de oynayışı tamamen değiştirmedi. Aksine dengesizliği hat safhaya çıkardı. Şuan getirilecek en iyi geliştirme sistemi; eşyaların belirli seviyeleri olmalı ve onların yükseltilmesidir. Ve bunu herkes yükseltememeli. Gerçekten emek veren, belli başlı kişilerde olmalı. Örneğin kıyamet asa üretilirken yanında ejder asa da isteyebilirdi. Bu tür zorluklar getirilerek, birazda olsa artık şu denge sağlanabilir. Böyle giderse son 1-2 güncelleme ile oynanmaz olacak oyun.Detay yazdı:berkan587 yazdı:Artık hemen hemen tüm MMORPG oyunlarda olan yükseltme sistemi olmadığı sürece karakter arası denge olmaz.Yükseltme sisteminden diğer oyunlardan özentilikle hiç bir alakası yok,artık her oyunda item yükseltme yani artı basma sistemi mevcuttur.Örneğin;
-Urban,Nitrojen tarzı efsunlar 5.seviyeye kadar yükselebilir,tabi eşyalar yükselince verdiği item değerinin yanı sıra eşyanın zırh değeride artmalıdır.
-Yücelen,Bilge kağan tarzı efsunlar 8.seviyeye kadar yükselebilir.
-Sığınak-Migrat İtemleri Mor ve Turuncuları 11.seviyeye kadar yükselebilir.
-Çemberlitaş İtemleri 14.seviyeye kadar yükselebilir.
Bu şekilde çemberlitaş itemini dizenle yücelen itemi olan arasında fark olmuş olur,İtemleri yükseltme yöntemleri diğer oyunlara göre farklı olabilir.
Eşya yükseltme sistemi bence tam anlamıyla saçmalık. Bir üstünlük olacaksa bu + basarak, yükselterek olmamalıdır. Grup bölgeleri gelmeden önce oyuncular arası savaş ortamının gayet iyi olduğunu düşünüyorum. "Kazanmak için önemli olan itemin seviyesidir " anlayışı karşılaşmaları olumsuz etkiler. Ayrıca bunun için artık biraz geç ve bundan sonra + sisteminin getirilmesi işleri tamamen karıştırır. Dediğin gibi bu uygulama diğer oyunların yaklaşık hepsinde olduğu için, özentilik sayılabilir. Oyunun genel temasına da bu yakışmaz zaten.
** Artı basma sistemine karşı çıkmam, şuan ki yükseltme olayını savunduğum anlamına gelmez. Bence bu bile çok yanlış bir hareketti.
Detay / Meran
İki ayaklı hayvanların sıradan sohbetleri kadar kısır ve sıkıcı bir sohbeti sürdürmektense hiç konuşmamak daha iyi.
Arthur Schopenhauer
Arthur Schopenhauer
Re: Karakterler Arası Dengesizlik Hakkında
Emek verenin daha sağlam olması için eşya yükseltme gelmeli diye düşünüyorum.Şuan oyunda senin 3-4 yılda yaptığın charı adam 1 ayda yapabiliyor.Şansın varsa item düşüyor,emek veren düşürmüş olmuyor.Yükseltme sistemi gelirse,yaratıklardan düşen çeşitli mataryeller ile eşyalar yükseltilebilir.Karakterin çabuk ölmesinin başka bir nedenide oyundaki en iyi itemlerin hepsinin hasar vermesidir.Örneğin bir büyücünün ayakkabı,ceket,pantolon,gözlük vb. diğer eşyaları hepsinin hasar efsununa sahip olmasıdır.Tabi ki herkezin fikri başkadır,senin fikrinede saygı duyuyorum.Detay yazdı:berkan587 yazdı:Artık hemen hemen tüm MMORPG oyunlarda olan yükseltme sistemi olmadığı sürece karakter arası denge olmaz.Yükseltme sisteminden diğer oyunlardan özentilikle hiç bir alakası yok,artık her oyunda item yükseltme yani artı basma sistemi mevcuttur.Örneğin;
-Urban,Nitrojen tarzı efsunlar 5.seviyeye kadar yükselebilir,tabi eşyalar yükselince verdiği item değerinin yanı sıra eşyanın zırh değeride artmalıdır.
-Yücelen,Bilge kağan tarzı efsunlar 8.seviyeye kadar yükselebilir.
-Sığınak-Migrat İtemleri Mor ve Turuncuları 11.seviyeye kadar yükselebilir.
-Çemberlitaş İtemleri 14.seviyeye kadar yükselebilir.
Bu şekilde çemberlitaş itemini dizenle yücelen itemi olan arasında fark olmuş olur,İtemleri yükseltme yöntemleri diğer oyunlara göre farklı olabilir.
Eşya yükseltme sistemi bence tam anlamıyla saçmalık. Bir üstünlük olacaksa bu + basarak, yükselterek olmamalıdır. Grup bölgeleri gelmeden önce oyuncular arası savaş ortamının gayet iyi olduğunu düşünüyorum. "Kazanmak için önemli olan itemin seviyesidir " anlayışı karşılaşmaları olumsuz etkiler. Ayrıca bunun için artık biraz geç ve bundan sonra + sisteminin getirilmesi işleri tamamen karıştırır. Dediğin gibi bu uygulama diğer oyunların yaklaşık hepsinde olduğu için, özentilik sayılabilir. Oyunun genel temasına da bu yakışmaz zaten.
** Artı basma sistemine karşı çıkmam, şuan ki yükseltme olayını savunduğum anlamına gelmez. Bence bu bile çok yanlış bir hareketti.
Detay / Meran
Re: Karakterler Arası Dengesizlik Hakkında
Tılsım sistemiyle beraber ben oyunun 39 lvldeki o gunlerıne kısmen dödugunu dusunuyorum. Çünkü 39 lvlde item ksmak ıcın fare köyde yada karakurk yolundakı örumceklerde vakıt gecırırken bugun tılsım uretmek yada satın alabılmek ıcın ırklarda vakıt gecırıp emek harcamak zorundayız. Aynı zamanda 39. sevidede savascı pvp lerınde kanatma kutret tuketırse karısınızdakı savascı nekadar zayıf olur sa olsun yenılırdınız. Bugun ıse efsunlu eşyaların önemine tılsımlar ve oyunculuk ta eklenmiştir..
Re: Karakterler Arası Dengesizlik Hakkında
berkan587 yazdı:Emek verenin daha sağlam olması için eşya yükseltme gelmeli diye düşünüyorum.Şuan oyunda senin 3-4 yılda yaptığın charı adam 1 ayda yapabiliyor.Şansın varsa item düşüyor,emek veren düşürmüş olmuyor.Yükseltme sistemi gelirse,yaratıklardan düşen çeşitli mataryeller ile eşyalar yükseltilebilir.Karakterin çabuk ölmesinin başka bir nedenide oyundaki en iyi itemlerin hepsinin hasar vermesidir.Örneğin bir büyücünün ayakkabı,ceket,pantolon,gözlük vb. diğer eşyaları hepsinin hasar efsununa sahip olmasıdır.Tabi ki herkezin fikri başkadır,senin fikrinede saygı duyuyorum.Detay yazdı:berkan587 yazdı:Artık hemen hemen tüm MMORPG oyunlarda olan yükseltme sistemi olmadığı sürece karakter arası denge olmaz.Yükseltme sisteminden diğer oyunlardan özentilikle hiç bir alakası yok,artık her oyunda item yükseltme yani artı basma sistemi mevcuttur.Örneğin;
-Urban,Nitrojen tarzı efsunlar 5.seviyeye kadar yükselebilir,tabi eşyalar yükselince verdiği item değerinin yanı sıra eşyanın zırh değeride artmalıdır.
-Yücelen,Bilge kağan tarzı efsunlar 8.seviyeye kadar yükselebilir.
-Sığınak-Migrat İtemleri Mor ve Turuncuları 11.seviyeye kadar yükselebilir.
-Çemberlitaş İtemleri 14.seviyeye kadar yükselebilir.
Bu şekilde çemberlitaş itemini dizenle yücelen itemi olan arasında fark olmuş olur,İtemleri yükseltme yöntemleri diğer oyunlara göre farklı olabilir.
Eşya yükseltme sistemi bence tam anlamıyla saçmalık. Bir üstünlük olacaksa bu + basarak, yükselterek olmamalıdır. Grup bölgeleri gelmeden önce oyuncular arası savaş ortamının gayet iyi olduğunu düşünüyorum. "Kazanmak için önemli olan itemin seviyesidir " anlayışı karşılaşmaları olumsuz etkiler. Ayrıca bunun için artık biraz geç ve bundan sonra + sisteminin getirilmesi işleri tamamen karıştırır. Dediğin gibi bu uygulama diğer oyunların yaklaşık hepsinde olduğu için, özentilik sayılabilir. Oyunun genel temasına da bu yakışmaz zaten.
** Artı basma sistemine karşı çıkmam, şuan ki yükseltme olayını savunduğum anlamına gelmez. Bence bu bile çok yanlış bir hareketti.
Detay / Meran
Bu iş şansa bağlı olarak veya eşya yükselterek olmamalıdır. Grup bölgelerinden önce insanlar çift efsunlu eşyaları düşürmek için değil, üretmek için uğraşıyorlardı. Bu sistem hem özgün hem de en adil olanıydı. 5 - 6 farklı eşya sütununun herkeste aynı olması bence de saçmalık. Üretime dayalı eşya sisteminde böyle bir durum imkansıza yakın olur. Diyelim ki aynı itemler veya aynıya yakın itemler var, bundan sonra iş oynamaya, tılsımlara ve yetenek dağılımına kalıyor. Kim daha zekiyse o kazanır
Antegar-detay
- HeilHitler
- Demirci Çırağı
- Mesajlar: 689
- Kayıt: 21 Haz 2012 13:06
- Sunucu: Meran
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Karakterler Arası Dengesizlik Hakkında
Çekinmeyin, görüşlerinizi bildirin ki; bir çare bulsunlar şu duruma. Böyle devam etmez bu durum.
İki ayaklı hayvanların sıradan sohbetleri kadar kısır ve sıkıcı bir sohbeti sürdürmektense hiç konuşmamak daha iyi.
Arthur Schopenhauer
Arthur Schopenhauer