Tılsım sistemi yine savaşçıyı geri plana itti?
-
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 492
- Kayıt: 17 Nis 2011 15:51
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Yin V Yang / Fu Li
Re: Tılsım sistemi yine savaşçıyı geri plana itti?
Selam Gulyabani, şahsi düşüncem olarak tılsım sistemi hiç bir sınıfı arka planda bırakmamıştır.Var olan dengeyi bozmakla beraber yeni kombinasyonları ortaya çıkarmış ve biraz daha eğlence katmıştır fakat tılsım sisteminde büyücü sınıfını biraz daha önemsemişler gibi.
- seyfodayi60
- Sahaf Yardımcısı
- Mesajlar: 120
- Kayıt: 05 Ara 2009 12:44
- Sunucu: Kuklacı
- Klan: Lodos
- Lonca: Nefer Team
Re: Tılsım sistemi yine savaşçıyı geri plana itti?
kardeşim tılsımlar yetenekler kullanımda iken etkilidir ofansif dövüşme tılsımını niçin taktığına hala akıl veremedimonurbabaxd yazdı:Tılsım sisteminin savaşçıyı geri plana ittiği konusunda hemfikir değilim . Çünkü savaşçı için çok güzel kombine edilmiş farklı tılsımlar mevcut bunlardan en iyiside dikkat dağıtma (III) tılsımı hem şifacı hem büyüyü çok raaht bir şekilde maratonlar ile birlikte yakalayarak + ofanns (III) tılsımı ilede çok raaht kesebilirsiniz. Bunun yanında da hem konu açısından hem de üretmiş olduğum tılsımları paylaşmak istedim
![]()
![]()
en kısa zamanda da saldırı 3 ü basmayı planlyorum .)
aReYouReaDy
- muhammet1361
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 419
- Kayıt: 24 Haz 2011 17:37
- Sunucu: Meran
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Lotus
Re: Tılsım sistemi yine savaşçıyı geri plana itti?
Egelim yazdı:Savaşçı sınıfının geri planda kaldığı doğru değildir. Zira oyuncu kitlemiz belli başlı şeyleri takip etmeye meyillidir. Onca tılsım arasında ofansif olarak savaşma dışında farklı bir kombinasyon denenmemiştir. Farklı tılsım kombinasayonları yaparak çifte ile büyücüleri 3 vuruşta bazen 2 vuruşta kesebilir Büyücüleri kritik vuruşlarda tek vuruşla öldürebilirsiniz . Savaşçı daha yanınıza gelmeden canını 50 ye düşürebilir. Savaşçıyı 3 vuruşta kesebilir ve aynı anda 2 savaşçı ile savaşıp ikisini kesebilirsiniz. Sadece tılsımları ve özelliklerini iyi analiz etmeniz yeterlidir.
Böylece kendinize ait sıra dışı bir kombinasyon yaratarak oyunu kendiniz için daha eğlenceli hale getirebilirsiniz.
katılıyorum egelime çifte ile güzel vuruşlar ortaya çıkıyor
- FedoREmelianenKO
- Cin Avcısı
- Mesajlar: 197
- Kayıt: 04 Ağu 2013 14:00
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Tılsım sistemi yine savaşçıyı geri plana itti?
Egelim yazdı:Savaşçı sınıfının geri planda kaldığı doğru değildir. Zira oyuncu kitlemiz belli başlı şeyleri takip etmeye meyillidir. Onca tılsım arasında ofansif olarak savaşma dışında farklı bir kombinasyon denenmemiştir. Farklı tılsım kombinasayonları yaparak çifte ile büyücüleri 3 vuruşta bazen 2 vuruşta kesebilir Büyücüleri kritik vuruşlarda tek vuruşla öldürebilirsiniz . Savaşçı daha yanınıza gelmeden canını 50 ye düşürebilir. Savaşçıyı 3 vuruşta kesebilir ve aynı anda 2 savaşçı ile savaşıp ikisini kesebilirsiniz. Sadece tılsımları ve özelliklerini iyi analiz etmeniz yeterlidir.
Böylece kendinize ait sıra dışı bir kombinasyon yaratarak oyunu kendiniz için daha eğlenceli hale getirebilirsiniz.
İyi de Şöyle Söyliyim , Diğer Oyunlara (MMORPG) Baktığımızda Her Oyunda, En Zor Seviye Atlatılan, Oyuncu Tabiri İle En Zor Kasılan Karakter En Güçlüdür ,
Örneğin ; Bir Oyunda Şaman Diye Bir Karakteri Kasması en Zor Olan Karakterdir , Bir Warrior , Assasin veya Mage 3 Ayda 100 Level oluyorsa Şaman 6 Ayda Oluyor Hal Böyle Olunca , Adamlar Haklı olarak Ben 6 Aydır Bir Yerimden Ter Akıtarak Karakter Kastım Adam 3 Günde Kastı Bir de Benden Güçlü ? Saçmalık Diyor , Bu Sebeple Yönetim Evet Bu Herif 6 Aydır Uğraşıyor Diğerlerinden Farklı olmalı Diyor , Ve Hakkını Veriyor , Bizim İKV'de İse En Zor Kasılan Sınıf Şifacılardır Neden Bir Üstünlükleri Olmadığı Savunuluyor Yönetim Tarafından ? Keza Yeni Level Gelip Oyun 79 - 89 Level Falan Olursa Şifacıyı 79 - 89 level kasmak Nasıl Bir Eziyettir Tahmin Edebiliyormusunuz ? O Zamanda Sınıflar Hepsi Eşittir Diyecekmisiniz ? Yoksa Şifacılara Özeliik Tanınacak mı ?
Ais EzheL , Hidra ...
- FedoREmelianenKO
- Cin Avcısı
- Mesajlar: 197
- Kayıt: 04 Ağu 2013 14:00
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Tılsım sistemi yine savaşçıyı geri plana itti?
kfat4 yazdı:Hala savaşçının arka plana itildiğini savunanlar var. Ben hiçbir şey demiyorum. Savaşlarda savaşçı, yaratık kesmede büyücü ön plandadır. Hem savaşta hem yaratık kesmede ön plana çıkarılırsa -ki 39 seviyelerde öyle idi- büyücü oynamanın bir anlamı kalmazdı.
Şifacı Diye Bir Sınıf da Var Kholpashali lı
Ais EzheL , Hidra ...
Re: Tılsım sistemi yine savaşçıyı geri plana itti?
Büyücü ve şıfacı tılsımarı yinede çok daha iyi.
"Dünyâda 100 gram akıl varsa, bunun 90 gramı Abdülhamîd Han'da, 5 gramı bende, kalan 5 gramı da diğer dünyâ siyâsîlerindedir" Prens Bismarck
- SkyBlue
- Dış Şehir Gezgini
- Mesajlar: 1761
- Kayıt: 31 Ağu 2011 12:10
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Donquixote Family
Re: Tılsım sistemi yine savaşçıyı geri plana itti?
El insaf! Valla insaf!Gulyabani yazdı:Büyücü ve şıfacı tılsımarı yinede çok daha iyi.
Ben sizin istediğiniz şeyi sanırım tam olarak anladım. Siz hem yaratıklara, hem oyunculara işe yarayabilecek bir savaşçı istiyorsunuz. Yaratıklara eskiden 39 level döneminde savaşçılar bayağı iyi vuruyordu. (Aslında büyücülerin verdikleri hasar düşüktü. O yüzden böyle gözüküyordu.) Şimdi yaratıklara büyücüler daha iyi vurmaya başladı savaşçı daha kötü oldu. Düşünceler hep bu yönde.
Savaşçı OkO'larda vazgeçilmez karakterlerden biridir. Hele ki klan savaşlarında terör estiriyor resmen. Hem artık hem ofansif, hem defansif seçenekleri var. Zaten Defans 2 (III)'ü ürettikten sonra şifacı ve büyücüleri kesmek problem olmuyor. Çok rahat bir şekilde kesiyorsunuz. Tank Modu var bide. 46-47 bin can oluyor. Kesmek neredeyse imkansız. (O da sizi kesemez gerçi. Tank'ın anlamı zaten bütün oyunlarda budur. Hasarı fazla değildir, canı fazladır. Bütün hasarı kendisi emer.)
Durum böyleyken savaşçıya daha ne gibi istekleriniz olduğunu anlamıyorum. Grup Bölgeleri geldiğinde savaşçı geri plana itilmişti. Aslında itilmemişti. Sunucularda o zaman herkes hasara yöneldiği ve tank olmadığı için böyle düşünülmüştü.
Tılsımlar geldikten sonra savaşçıya geri planda demek çok büyük haksızlık olur. Hani tabiri caizse böyle geri plan mı olur arkadaşlar?
~ Donquixote Family ~
~ Mihawk ~
~ Mihawk ~
Re: Tılsım sistemi yine savaşçıyı geri plana itti?
Defansif Dövüşme 2 (III) + Kanatma (III) = durdurulamaz bir ölüm makinesi.
Re: Tılsım sistemi yine savaşçıyı geri plana itti?
Sayın Egelim gayet güzel bir şekilde açıklamış. Farklı kombinasyonlarla savaşçı gerçekten bir ölüm makinesi haline gelebiliyor :twisted:Egelim yazdı:Savaşçı sınıfının geri planda kaldığı doğru değildir. Zira oyuncu kitlemiz belli başlı şeyleri takip etmeye meyillidir. Onca tılsım arasında ofansif olarak savaşma dışında farklı bir kombinasyon denenmemiştir. Farklı tılsım kombinasayonları yaparak çifte ile büyücüleri 3 vuruşta bazen 2 vuruşta kesebilir Büyücüleri kritik vuruşlarda tek vuruşla öldürebilirsiniz . Savaşçı daha yanınıza gelmeden canını 50 ye düşürebilir. Savaşçıyı 3 vuruşta kesebilir ve aynı anda 2 savaşçı ile savaşıp ikisini kesebilirsiniz. Sadece tılsımları ve özelliklerini iyi analiz etmeniz yeterlidir.
Böylece kendinize ait sıra dışı bir kombinasyon yaratarak oyunu kendiniz için daha eğlenceli hale getirebilirsiniz.
Emekli İKV Oyuncusu...
xDaNGeRxTRoJeNx - Eminönü
Saffet Yılmaz
- Symbian
- Teşkilat Neferi
- Mesajlar: 517
- Kayıt: 30 Haz 2013 14:02
- Sunucu: Beyaz Köşk
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Kurtuluş
Re: Tılsım sistemi yine savaşçıyı geri plana itti?
Bu soruyu duymamış olayım. :evil: