- Depar ile düz yolda alınabilen kilometrelerce yollar.NFS de böyle uzun süre giden bir NOS yok :lol:
Herkes bir oyun hatasını yazabilir mi? :D
- xFahrenheitx
- Demirci Çırağı
- Mesajlar: 670
- Kayıt: 14 Haz 2012 10:35
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Lodos
Re: Herkes bir oyun hatasını yazabilir mi? :D
Burası Destek İletişimin Hata Bildirim yerine dönmüş
CHIVALROUS
- xBeLaReNGix
- Cin Avcısı
- Mesajlar: 160
- Kayıt: 12 Haz 2012 23:46
- Sunucu: Beyaz Köşk
- Klan: Lodos
- Lonca: Bela World
Re: Herkes bir oyun hatasını yazabilir mi? :D
Bence dexFahrenheitx yazdı:Burası Destek İletişimin Hata Bildirim yerine dönmüş![]()
[/color][/i]
- Depar ile düz yolda alınabilen kilometrelerce yollar.NFS de böyle uzun süre giden bir NOS yok :lol:
- HUZUR
- Şarapçı'nın Sırdaşı
- Mesajlar: 76
- Kayıt: 16 Eyl 2012 14:43
- Sunucu: Anka
- Klan: Lodos
- Lonca: Çok Yorgunum
Re: Herkes bir oyun hatasını yazabilir mi? :D
oyun hatalarına katlanabiliyorum katlanamadığım 3 oyun özelliği
*sürükle bırak ticaret sistemi (tılsımlarla daralan çanta yetmediğinden önce kasaya sürükle sonra işportada kasadan çantaya geri sürükle)
*naylon kp (oyunu keyifsiz kılan şey tamamen bu , herkes karakterlerini fullüyor , daha sonra ne yapıyor yeni bölge için zula veya oyuna ara halbuki naylon kp olmasa <<mesela karşı klandan hasar alan karakter kabadayı modundaki gibi sancakta doğsa>> insanlar bir gözlük için ne kadar savaşmak zorunda kalacak ve artırıcı alacaklardı , ayrıca iksirci , aç gibi işi boz tabirler oluşmayacaktı , ve ayrıca 1 arza 10 lodos 10 lodosa 1 arz düşmeyecek herkes gözlük için klan seçeceğinden klanlar mecburen dengelenecekti , ama ne yazık ki iş işten geçti)
*karakter ve ticaret dengezliği (şimdi ikv oyunu zamanında , 39 seviye zamanında savaşçı sürüsüne bereketti ve kütük yaranla gelene geçene tek atardı <burdan bir ders çıkarılmalı ve dengelenme yapılmalıydı> ama ne yapıldı büyücü merkezli grup bölgeleriyle oyun büyücü üzerine inşa edilir hale geldi , halbuki sadece 2 2 2 giriş zorunluluğu koyulsa idi şu an her sınıftan yaklaşık aynı sayıda oyuncu olacak ve jadeit çeken klana tazeeee diye bağırırken safran çeken
yapmak zorunda kalmayacaktı , ama iş işten yine geçti)
esasında ikvden beklenen (2006 da yapılmış bir oyun olması sebebiyle) ne mükemmel grafikler ne de şaşaalı efektler tek beklenen oyunun oynanabilirliğinin artırılması ancak iş işten geçti :|
*sürükle bırak ticaret sistemi (tılsımlarla daralan çanta yetmediğinden önce kasaya sürükle sonra işportada kasadan çantaya geri sürükle)
*naylon kp (oyunu keyifsiz kılan şey tamamen bu , herkes karakterlerini fullüyor , daha sonra ne yapıyor yeni bölge için zula veya oyuna ara halbuki naylon kp olmasa <<mesela karşı klandan hasar alan karakter kabadayı modundaki gibi sancakta doğsa>> insanlar bir gözlük için ne kadar savaşmak zorunda kalacak ve artırıcı alacaklardı , ayrıca iksirci , aç gibi işi boz tabirler oluşmayacaktı , ve ayrıca 1 arza 10 lodos 10 lodosa 1 arz düşmeyecek herkes gözlük için klan seçeceğinden klanlar mecburen dengelenecekti , ama ne yazık ki iş işten geçti)
*karakter ve ticaret dengezliği (şimdi ikv oyunu zamanında , 39 seviye zamanında savaşçı sürüsüne bereketti ve kütük yaranla gelene geçene tek atardı <burdan bir ders çıkarılmalı ve dengelenme yapılmalıydı> ama ne yapıldı büyücü merkezli grup bölgeleriyle oyun büyücü üzerine inşa edilir hale geldi , halbuki sadece 2 2 2 giriş zorunluluğu koyulsa idi şu an her sınıftan yaklaşık aynı sayıda oyuncu olacak ve jadeit çeken klana tazeeee diye bağırırken safran çeken
esasında ikvden beklenen (2006 da yapılmış bir oyun olması sebebiyle) ne mükemmel grafikler ne de şaşaalı efektler tek beklenen oyunun oynanabilirliğinin artırılması ancak iş işten geçti :|
Ülkemize hoş geldiniz. Tek bir kanun var düşünmemek, geriye kalan her şey serbest. Ha birde "iki düşün bir söyle" gibi bir öz deyiş bize ait gibi gösterilmek istenmektedir fakat kesinlikle bize ait değildir.
- LyKaoN
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 321
- Kayıt: 15 Ağu 2011 19:29
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Fıerce
Re: Herkes bir oyun hatasını yazabilir mi? :D
Savaşçı vs si atılırken taraflardan birinin canı 0 olduktan sonra sert vuruş atabilmesi bence büyük bir hata 
# İNSCRİB
# LykaoN
# checkup
# Njord
# LykaoN
# checkup
# Njord
-
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 492
- Kayıt: 17 Nis 2011 15:51
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Yin V Yang / Fu Li
Re: Herkes bir oyun hatasını yazabilir mi? :D
Bu güzeldi.superwomenn yazdı:asam bende önden gidiyor git git kes bari bana iş kalmasın :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ayrıca bu hata senelerdir devam eden bir türlü düzeltilemeyen bir klişe haline geldi.
Re: Herkes bir oyun hatasını yazabilir mi? :D
Koptumsuperwomenn yazdı:asam bende önden gidiyor git git kes bari bana iş kalmasın :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Saygılarımla Byceo
- Herakles
- Demirci Çırağı
- Mesajlar: 696
- Kayıt: 10 Oca 2013 11:51
- Sunucu: Sancak
- Klan: Lodos
- Lonca: Dostlar Kervanı
Re: Herkes bir oyun hatasını yazabilir mi? :D
Bir hata daha ekliyim
Savaşçı VS Savaşçı:
Canım 40,rakibin canı 20. Adamı kesiyorum. Öldüğü an ağır,sert atabiliyor. Arkasından beni de öldürüyor. :?:
Savaşçı VS Savaşçı:
Canım 40,rakibin canı 20. Adamı kesiyorum. Öldüğü an ağır,sert atabiliyor. Arkasından beni de öldürüyor. :?:
Mustafa Kemal ATATÜRK
- Herakles
- Demirci Çırağı
- Mesajlar: 696
- Kayıt: 10 Oca 2013 11:51
- Sunucu: Sancak
- Klan: Lodos
- Lonca: Dostlar Kervanı
Re: Herkes bir oyun hatasını yazabilir mi? :D
Svaşçı VS Büyücü:
Savaşçı büyücüye depar attığında ve büyücünün dibine kadar geldiğinde büyücünün kutup açması sırasında savaşçının çok geride kutuba girmesi
Savaşçı büyücüye depar attığında ve büyücünün dibine kadar geldiğinde büyücünün kutup açması sırasında savaşçının çok geride kutuba girmesi
Mustafa Kemal ATATÜRK
Re: Herkes bir oyun hatasını yazabilir mi? :D
byceo77 yazdı:Koptumsuperwomenn yazdı:asam bende önden gidiyor git git kes bari bana iş kalmasın :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
auril & DoubleLift
- Tertip
- Teşkilat Neferi
- Mesajlar: 555
- Kayıt: 22 Mar 2011 00:34
- Sunucu: Kuklacı
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Tek Yumruk
Re: Herkes bir oyun hatasını yazabilir mi? :D
Karakterin enerji yüzdesi sıfır olmasına rağmen ölmemesi 
