İstanbul Kıyamet Vakti'nde Geçmiş - Günümüz - Gelecek

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Cevapla
Kullanıcı avatarı
HollyShit
Arzuhalci'nin Adamı
Arzuhalci'nin Adamı
Mesajlar: 1080
Kayıt: 01 Ara 2011 11:11
Sunucu: Kuklacı
Klan: Arzın Çocukları

İstanbul Kıyamet Vakti'nde Geçmiş - Günümüz - Gelecek

Mesaj gönderen HollyShit »

Merhaba İstanbul Kıyamet Vakti severler!

Bu konuyu açma gereğim, oyunun ne kadar zevksizleştiği ve gidişatı.


- BETA -

Geçmişimizde BETA dönemi yeni oyuncuları kendine çeken, yerli yabancı sitelerde reklamlarla kendisine oyuncu çekmeye çalışan bir oyundu. Tek bölge olan Eminönü bölümünde Taş Kanatlar, Tepegözler ve daha bir çok çeşit yaratık bulunmaktaydı.

Oyuncular büyüklü küçüklü harflerle karakter adı kurup, oyunun zevkine varmaktaydı.

Yönetici oyunda olmadığı zaman yükseltilen seviyeler ve kazanılan tecrübe puanları, çık gir yapınca kaybolmaktaydı.
Seviye atlamak ve tecrübe puanlarınızı korumak için tek seçeneğiniz YÖNETİCİ'yi beklemekti.
Çeşitli etkinliklerle, yeni gelecek efsunlara etkinlik kazananlarının adları verilirdi.

Örnk : TncyÇlgnEkoUyksz , Eski ve Arkadaşları vb.


- 19 , 29 Dönemi -

Betanın artık oyunculara yetmemesinden kaynaklanan ve oyunun tam sürüme geçişini sağlayan bu, 19 - 29 seviyeleri arası yeni gelen bölge Labirent oldu.

Labirentte Philetheos'un kesilmesi için büyük gruplar oluşturulurdu. Vurduğu kritik darbeler ve oyuncuların hırs yapıp Philetheos'u öldürme çabası bir çok oyuncuya zevk vermişti.

Kitabeyi geçme ve sona gelme yarışında bir çok oyuncu çaba ve emek sarf etmişti.
Oyuncular oyundan zevk almaya başlamış ve klan savaşları dönemi yavaş yavaş boy göstermişti. Yöneticilerin yaptıkları etkinlikler oyunculara haz vermeye başlamıştı.


- 39 , 49 ve Grup Bölgeleri Dönemi -

39. Seviyenin gelmesiyle, Meteor Bölgesi İstanbul Kıyamet Vakti oyuncularına açıldı. Bir çok güçlü şefin öldürülmesi için büyük ve tecrübeli gruplar oluşturuldu. 39. seviye olan oyuncular kendilerini Klan savaşlarına adadı.

Lodos ve Arz'ın arasındaki en büyük rekabet 39. seviye döneminde baş gösterdi. Saatlerce hatta günlerce süren kanlı mücadeleler İstanbul Kıyamet Vakti severlerin savaşçı iç güdülerini bileğledi.

39. seviyenin ardından yeni bir değişiklik isteyen yönetim, devreye Yeraltı adlı bir bölgeyi soktu. Bölgede Domuz adlı yeni bir NPC oyuna eklendi ve oyun hikayesi sürükleyici ve gizemli bir hale geldi. Yeraltı bölgesinde karakterlere yeni yetenekler, kıyafetler ve özel şaheder silahlar getirildi.

Yepyeni arayüzüyle oyunculara oyunun ne olduğunu gösterdi. Fakat Yeraltı Bölgesinin ardından neredeyse 1 yıl sonra Grup Bölgesi adı verilen, sadece 6 kişinin girebildiği yeni bir eklenti getirildi.

Oyuncular oyunun ve dostluğu bırakıp, yepyeni bir rekabete başladı. Arkadaşlıklar, dostluklar ve aile zinciri koptu. Oyun için kavgalar oyun zevkinin gitmesine sebep olduğu. Şaheser takılara sahip olmak isteyen kişiler resmen birbirlerini ezdiler.

Şaheser takılarını ve zırhlarını düşürenler tekrar savaş alanına koştu fakat bu da uzun sürmedi. Aradan bir süre sonra tekrar bir grup bölgesiyle oyunun sonunu getirdiler.

- Çemberlitaş -

Çemberlitaş'ın gelmesiyle yepyeni bir kıyafet sistemi getirdiler. Oyuncular daha çok hırs yapıp bu sefer şaheser takıları bırakıp şaheser kıyafetleri elde etme çabasına girdiler. Oyuncular sunucularda tek klana girmeye başladı çünkü oyuncu sayısı eksik olan klanlarda grup bölgelerine girememe sorunları başladı.

Oyuncular artık ya Güneş'in Öncülerine yada Arz'ın Çocuklarına geçeceklerdi ve seçimlerini yaptılar.

Bu neden yüzünden Klan Savaşları Devri kapandı. Artık bütün oyuncular Grup Bölgelerinde şaheser eşya aramasına başladı.


- Büyük Hol ve Günümüz -

Günümüzde bunlar yetmez gibi birde yarım bir harita olan Büyük Hol bölgesi geldi. Sonunda bir Gezegen Saati ve bu saatin dolmasını bekleyen şef. Şef'e inanan yardımcılar ve saklı ırklar.

Önemli olan bunlar değil, önemli olan oyuna zevk getirecek yeni bir şeylerdi. Herkes tılsımlarını neredeyse üretti ve en değerlilere sahip oldu. Artık Tangriss'in kapıları açılmalı ve yeni bölgeye göz atılmalı.

Yepyeni bir bölge olan Büyük Hol'un sonundaki Tangriss Geçiti yine bir Grup Bölgesi olursa, işte o gün bu oyun biter.

Saygılarımla,

aSkLePioS...
Hiçbir şey başladığı gibi bitmez hayatta.
Ya hedeflediklerimiz ya biz biteriz daima.
Bir şeyi bıkmadan istemek,
Daima kazanmak için bir çabadır insana.
VODKA1967
Şarapçı'nın Sırdaşı
Şarapçı'nın Sırdaşı
Mesajlar: 79
Kayıt: 29 Eyl 2011 18:38
Sunucu: Teşkilat
Klan: Arzın Çocukları

Re: İstanbul Kıyamet Vakti'nde Geçmiş - Günümüz - Gelecek

Mesaj gönderen VODKA1967 »

Çok kafanı yoruyorsun be kardeş, oynama işte ne diye bu kadar yazıyı yazıp vaktini kaybediyorsun. Bunlardan farklı bir şey diyen yok zaten herkes aynı fikirde.
Kullanıcı avatarı
Hengames
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 347
Kayıt: 05 Kas 2012 22:19
Sunucu: Kuklacı
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Ultimatom

Re: İstanbul Kıyamet Vakti'nde Geçmiş - Günümüz - Gelecek

Mesaj gönderen Hengames »

En güzel ve en özlediğim dönem beta değil 39 leveller. Ah o günlere geri dönse oyunun hali. Sadece yeni bölgeler ve klan savaşları için alanlar yapılsaydı ve o zamanda ki ufak hatalar,karakter eşitliği düzenlemesi sağlansaydı yemin ederim tadından yenmezdi. Ahh ahhh...
Resim
Kullanıcı avatarı
izdirapgrafik
Avatar Tasarımcısı
Avatar Tasarımcısı
Mesajlar: 916
Kayıt: 04 Ara 2009 21:26
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
Lonca: Organize İşler

Re: İstanbul Kıyamet Vakti'nde Geçmiş - Günümüz - Gelecek

Mesaj gönderen izdirapgrafik »

Düzeltmek isterim ki oyunun ilk level sınırı 19 değil 25'tir.
2006-2013
Kullanıcı avatarı
adresbu
Tılsım Tanığı
Tılsım Tanığı
Mesajlar: 1439
Kayıt: 22 Şub 2010 23:40
Sunucu: Eminönü
Lonca: Sanki Sene 2008

Re: İstanbul Kıyamet Vakti'nde Geçmiş - Günümüz - Gelecek

Mesaj gönderen adresbu »

izdirapgrafik yazdı:Düzeltmek isterim ki oyunun ilk level sınırı 19 değil 25'tir.
:D
Kullanıcı avatarı
HollyShit
Arzuhalci'nin Adamı
Arzuhalci'nin Adamı
Mesajlar: 1080
Kayıt: 01 Ara 2011 11:11
Sunucu: Kuklacı
Klan: Arzın Çocukları

Re: İstanbul Kıyamet Vakti'nde Geçmiş - Günümüz - Gelecek

Mesaj gönderen HollyShit »

izdirapgrafik yazdı:Düzeltmek isterim ki oyunun ilk level sınırı 19 değil 25'tir.
Mynet Java modunda 19'du.
Hiçbir şey başladığı gibi bitmez hayatta.
Ya hedeflediklerimiz ya biz biteriz daima.
Bir şeyi bıkmadan istemek,
Daima kazanmak için bir çabadır insana.
Kullanıcı avatarı
LyKaoN
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 321
Kayıt: 15 Ağu 2011 19:29
Sunucu: Eminönü
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Fıerce

Re: İstanbul Kıyamet Vakti'nde Geçmiş - Günümüz - Gelecek

Mesaj gönderen LyKaoN »

O zamanlar da kim ne derse desin , kim kimi savunursa savunsun , oyun gerçekten çok ama çok daha güzeldi.Meteor bölgesinde ki savaşlar , arkası kesilmeyen koşuşturmacalar , bölge kanalından büyük şeflere grup kurma çabaları... Artık zevki kalmadı oyunun.O zamanlar saygısızlık mı vardı oyunda , küfür mü vardı , HIRSIZ mı vardı ? Diyorum ki bir gün böyle bir imkan doğmalı fakat ardından geliyor yönetimin aşırı yenilikçi anlayışı.Boş işler bu grup bölgeleri arkadaşım , boşşş
Biz savaş istiyoruz , Vs yada savaşta rakibine kesilince sohbet kanalında küfür değil , tebrik iletisi istiyoruz.Biz bu oyuna başladığımız da şans denen illet hemen hemen sadece maden çekmekte vardı.Şimdi ise her şey de ... Sabahtan akşama kadar çemberlitaş bölgelerini doldurdum 3 adet karakterimle bu yaz , neye yaradı ki ? Yeni başladığım da oyuna itemim yoktu , fakat o savaşlarda 2 vuruş ile , klandaşlarımın yardımıyla adam kestiğimde dahi mutlu olurdum. Hiç unutmam ki Alman Conk pantolonumu aldığımda sevinçten neler yapmamıştım ki ? Şimdi ise kesiyoruz adamları boş , bir gram zevk vermiyor. Size şunu da söylemek istiyorum Bu yeni gelen zımbırtılar , grup bölgeleri hangi 39 , 29 görmüş bir insanı mutlu etti ki ? Çok mu yeni bir şeyler getirmek istiyorsunuz , o döneme de gelebilirdi bu eklentiler tabii ki bu şekilde olmadan.Getirebilirdiniz yine bir patron , sabahtan akşama kadar grup toplar kesemeden gelebilirdik , emin olun öylesi daha iyi olurdu ... Fazla da uzatmadan lafımı bitiriyorum . Gerçekten o dönem güzeldi Gelmeyecek biliyor herkes fakat biz o zamanı istiyoruz ...
# İNSCRİB
# LykaoN
# checkup
# Njord
Kullanıcı avatarı
vengeance
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 427
Kayıt: 10 Haz 2012 17:57
Sunucu: Kuklacı

Re: İstanbul Kıyamet Vakti'nde Geçmiş - Günümüz - Gelecek

Mesaj gönderen vengeance »

bence 39 leveli zevkli yapan tek şey Klan savaşları ve tek düze olmayan item kombinasyonuydu. arakdaşın dediği gibi maden dışında şans sistemi olmamalı zaten doğru olanda bu. grup bölgeleri ni getirdikleri zaman gbler yerine lonca eklentisini adam akıllı loncalar arası ws arenası vb. eklentileri ile beraber lonca sistemi gelseydi bence şu an bile hala oyun 39 daki aktif oyuncu sayısını koruyor olacaktı. bugün bi savaş oldu 5 arz -5-6 lodosa karşı şifacılar o kadar sağlamki her 2 taraftaki oyuncularda ölmek bilmiyorlar çok iyi taktik uyguluyorlardı bugün 1-1,5 saat sadece klan savaşı yaptık çokta zevkli geçti 4 aydan beri en fazla oyunda kaldığım süre bugünki klan savaşı diyebilirim :D
Kullanıcı avatarı
KRaLeX
Teşkilat Neferi
Teşkilat Neferi
Mesajlar: 515
Kayıt: 31 Oca 2010 21:27
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: İstanbul Kıyamet Vakti'nde Geçmiş - Günümüz - Gelecek

Mesaj gönderen KRaLeX »

Bugün arkadaşlarla beraber ikv de geçirdiğimiz eski günleri,eski anıları yaadetmiştik.Eskinin ne kadar güzel,şimdinin ne kadar lanet olduğunu söylemiştik.

bundan 5 yıl önce Çeteci Mağarasına,Kurt mağarasına girip ortamın ambiansıyla beraber bir çok arkadaşla görevden göreve koşuyorduk.

Arada oyuna girip o mağaralara doğru yol aldığımda, o bölgelerin müzikleri çalmaya başlayınca hemen sinirlenip oradan uzaklaşıyorum.Eski günler aklıma geliyor hemen.


Hangimiz,39 levele gelene kadar oyunun hikayesi,gizemi arasında boğulup,

Sonrasında 39 level olunca klana girip amansız kıyım yaparken bir yandan sinirden delirip bir yandan da istediğini elde ettiği için sevinmedi ki??
Kim karşı klan oyuncularının saldırısına uğradıktan sonra ölüp sinirden klavyeye vurmadı ki?

Kim Sinir olduğu karşı klan oyuncusuyla birebir kalıp onu öldürünce, bir yandan sevinip bir yandan da kalbinin küt küt atma sesini dinlemedi ki?? :) :)

İşte İKV bunları bize çok gördü.

İtem kombinasyonun içine ederek başladı bu işkenceye.

Dün gibi hatırlarım, Tesla Dış Platin Zırh aldığımda ne kadar çok sevinmiştim.Seviçten uçuyordum.

Hatta Zırhı kendi çarıma Şifacıyaren adlı arkadaşla aktarmıştım onu bile hatırlıyorum. :D

Şimdi ise kocaman bir enkaz görüyorum karşımda.

Geride kalmış,yıkıldığı yerden kaldırılamayan,kocaman bir enkaz..
Resim
Resim
Resim
İstanbul Kıyamet Vakti Çözümleme Ekibi
Kullanıcı avatarı
abdullatif82
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 211
Kayıt: 05 Ara 2009 22:45
Sunucu: Sancak
Klan: Lodos

Re: İstanbul Kıyamet Vakti'nde Geçmiş - Günümüz - Gelecek

Mesaj gönderen abdullatif82 »

aslında oyunun bu hale gelmesinde bono açığınında etkisi büyük . açığı kullanan kişiler haddi olmayan para kazancı sağladılar . ve piyasa diye birşey kalmadı madenler başta olmak üzere herşeyin fiyatı yükseldi . sonunda paranın geçmediği emeğin geçerli olduğu grub bölgeleri icad edildi . evet bi yere kadar iyi idi ama bu bölgelerinde suyunu çıkarttılar düşmeyen itemlerin yanında düşen itemlerden 3er defa düşmesi insanların canını fazlasıyla sıktı . ve sonunda çemberlitaşın gelmesiyle film koptu . yazık oldu ikv ye halbuki bütün olumsuzluklara rağmen insanlar bu oyuna alışmıştı .
Fetih Cyberxonbaşı Trowhy

zaman, insanları değil ancak armutları olgunlaştırır ..
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön