Plus almak icin 15 lira yukledim telefona.Telefonda da 1 lira vardi. Etti 16 lira.
1000 Akce almak icin mesaj attim 41 kurus gitti. ONAY yazin mesaji gelmedi.
Ayni islemi tekrar yaptim 41 kurus gitti. ONAY yazin mesaji geldi,yazdim yolladim 41 kurus gitti.Ama kodum gelmedi.Sorun var gibisinden mesaj geldi.
Tekrar onay yazip yolladim 41 kurus gitti.Hic mesaj gelmedi.Simdi hesap vakti.
1 aylik plus 1180 akce. 1180 akce almak icin 1500 yuklemek lazim.
41 kuruslarin toplami 1.60 lira. 16-1.60 eder 14.40. Artik istesem de alamam. Yine mesaj atsam,hepsi sorunsuz hallolsa 1.60 yine gidecek. Ama eksiye dusemedigimiz icin 1000 akce alir kalirim.
Ayni olay basima 4 kere geldi daha once. Destege mesaj attim. Bizde sorun gorunmuyor ve sizden bir sey kesilmemis dediler. Hadi ya? 41 kuruslar bi tarafima mi girdi? En alta da Avea musteri hizmetleri numarasi koymuslar Vodafone oldugumu belirttigim halde. Haram falan demiycem cunku haramdan anlamaz bu adamlar. 1180 akcelik sey icin 1500 akce aldirip 3 lira da fazladan kara bakan adam bunlar.
Silinen Konum - 41 krs,41 krs..
- ibrahimking
- Arzuhalci'nin Adamı

- Mesajlar: 1007
- Kayıt: 23 Nis 2010 11:28
- Sunucu: Kuklacı
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Silinen Konum - 41 krs,41 krs...ALLAH BELANIZI VERSIN.
sorun operatörle ilgili.nası olucak bilmiyorum ama sorunu orayla hallet çünkü operatörler her mesaj için komisyon alıyorlar.
- Respirasyon
- Demirci Çırağı

- Mesajlar: 655
- Kayıt: 10 May 2012 22:35
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Raiders Of Anatolia
Re: Silinen Konum - 41 krs,41 krs...ALLAH BELANIZI VERSIN.
Merhaba,
Mobil Ödeme sisteminde yaşamış olduğunuz mesaj sorunu operatörünüzdeki yoğunluktan veya alt yapısından kaynaklanmaktadır. Mesaj içeriğinin gelmesini beklemeliydiniz. Fazla evet/onay mesajı göndermeniz fazla SMS ücreti ödemenize neden olmuş. Bu hususta fazla ücreti kesen taraf operatörünüz oluyor. Bu hata tamamıyle kullanıcı hatası nezdinde değerlendirildiği ve mobil ödeme işleminiz tamamlanmadığı için İKV Destek ekibi ürün ile ilgili size destek verememektedir.
Argo içerik silinmiştir.
Sağlıklı bir iletişim kurmanız dileklerimizle.
Uyarı amaçlı 1 gün süreyle uzaklaştırıldınız.
Mobil Ödeme sisteminde yaşamış olduğunuz mesaj sorunu operatörünüzdeki yoğunluktan veya alt yapısından kaynaklanmaktadır. Mesaj içeriğinin gelmesini beklemeliydiniz. Fazla evet/onay mesajı göndermeniz fazla SMS ücreti ödemenize neden olmuş. Bu hususta fazla ücreti kesen taraf operatörünüz oluyor. Bu hata tamamıyle kullanıcı hatası nezdinde değerlendirildiği ve mobil ödeme işleminiz tamamlanmadığı için İKV Destek ekibi ürün ile ilgili size destek verememektedir.
Argo içerik silinmiştir.
Sağlıklı bir iletişim kurmanız dileklerimizle.
Uyarı amaçlı 1 gün süreyle uzaklaştırıldınız.

