Gün geçtikçe oyun bitiyor,dün 4 saat sadece 1 tank aradık stuya,bunuda geçiyorum tam 4 saat meteorda savas yaptık arzlarla sadece kendi loncamızda bulunan 6 kişiyle bu 4 saat içinde lodos sancakta gördüğüm kişi sayısı 5! (lonca harici)
Oyun bitmiş bizim yönetim hala test yapacak,devam edin devam.
Tılsım Oyuncu Sayısı HK
- sshinobi
- FareAdam Düşmanı

- Mesajlar: 262
- Kayıt: 10 Eyl 2012 09:01
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Tılsım Oyuncu Sayısı HK
Oyuncu sayısı her geçen gün düşüyor ve yeni eklentiler buna çare olmayacak. Yapılan etkinlikler yalnızca günü kurtarmaya yetiyor, sürekli bir katılım sağlamıyor. En büyük hata grup bölgelerinin gelmesiyle yapıldı çünkü grup bölgeleri iş çıkışı 1-2 saat takılanları, mesai arası yarım saatliğine item kasanları oyundan uzaklaştırdı. Gün içinde toplamda 2-3 saat takılan biri bu süreyi oyuncu aramaya ayıracağını anlayınca oyundan soğudu. Dolayısıyla meslek sahibi kişiler yani oyundaki eski düzeni, herkesin olmasa da çoğu kişinin birbirine saygı duyduğu ortamı sağlayan kişiler oyundan ayrıldı. Ortam çoluk çocuğa kaldı. Durum böyle olunca kimsenin kimseye tahammül etmediği, saygıdan ve karşılıklı güvenden yoksun ilişkiler kuruldu. Aslında kimse eski İKV'yi istemiyor. Düşük hasarlar, düşük enerjiler kimsenin isteyeceği şeyler değil. Herkesin aradığı o eski ortam.
Forum artık eskisi gibi kalabalık değil. Online kullanıcı rekoru 1000 civarı birşey. Bu bile bazı şeyleri fark etmek için yeterli.
Eskiden okulların açılması oyuncu sayısında gözle görülür bir azalma meydana getirmezdi, yukarıda saydığım sebeplerden dolayı. Görsel bir yenilik için belki yeterli kaynaklar elde yoktur fakat grup bölgeleri getirildiği gibi kaldırılabilir de. Aksi takdirde kendi sonunuzu kendiniz hazırlamış olacaksınız.
Forum artık eskisi gibi kalabalık değil. Online kullanıcı rekoru 1000 civarı birşey. Bu bile bazı şeyleri fark etmek için yeterli.
Eskiden okulların açılması oyuncu sayısında gözle görülür bir azalma meydana getirmezdi, yukarıda saydığım sebeplerden dolayı. Görsel bir yenilik için belki yeterli kaynaklar elde yoktur fakat grup bölgeleri getirildiği gibi kaldırılabilir de. Aksi takdirde kendi sonunuzu kendiniz hazırlamış olacaksınız.
Re: Tılsım Oyuncu Sayısı HK
Boyle bırsey olması ıcın ustunu dızen adamların setlerı de kalkmalı ki boyle bırsey olursa adamların hakları ne olacak?
Mobılım ımla ve yazım yanlıslarına bakmayın.
Mobılım ımla ve yazım yanlıslarına bakmayın.
https://www.facebook.com/minecraft.asktir Minecraft severler için Facebook sayfamız.
- merandanx
- Işık Hanım'ın Elemanı

- Mesajlar: 200
- Kayıt: 05 Haz 2011 18:27
- Sunucu: Meran
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Tılsım Oyuncu Sayısı HK
arz lodos saçmalığı yerine 59 leveler gelsin böylece kastğımız itemlerde çöpe giti demeyiz grup bölgesi saçmalığıda sona ermiş olur
Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez
- sshinobi
- FareAdam Düşmanı

- Mesajlar: 262
- Kayıt: 10 Eyl 2012 09:01
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Tılsım Oyuncu Sayısı HK
Bana göre çözüm şu şekilde olmalı:
Grup bölgeleri büyütülüp herkese açık olacak yani gruba özgü kopya bölgeler olmayacak. Şaheser eşyalar şef olmayan yaratıklardan da düşebilecek fakat düşme olasılığı çok düşük olacak. Örnek veriyorum; şuan Kenan'dan Nucleus Kolye düşme olasılığı yüzde 1 ise küçük yaratıklardan bunu düşürme olasılığı yüzde 0,001 olacak. Şef yaratıklardan da şaheser eşya düşürme olasılığı azaltılacak. Yaratıklar grup halinde gelmeyecek, tekli kesim de yapılabilecek. Eğer böyle olursa oyuna katılım artacaktır.
Grup bölgeleri büyütülüp herkese açık olacak yani gruba özgü kopya bölgeler olmayacak. Şaheser eşyalar şef olmayan yaratıklardan da düşebilecek fakat düşme olasılığı çok düşük olacak. Örnek veriyorum; şuan Kenan'dan Nucleus Kolye düşme olasılığı yüzde 1 ise küçük yaratıklardan bunu düşürme olasılığı yüzde 0,001 olacak. Şef yaratıklardan da şaheser eşya düşürme olasılığı azaltılacak. Yaratıklar grup halinde gelmeyecek, tekli kesim de yapılabilecek. Eğer böyle olursa oyuna katılım artacaktır.
Re: Tılsım Oyuncu Sayısı HK
Arz ve Lodos eklentisiyle İKV'nin eski özelenen havasını yakalayacağına inanıyorum yapılan açıklamalarda bölgenin Eminönü gibi düşman oyuncuların birbiriyle savaşabileceği, herkesin aynı anda girebileceği, yaratıklarla teke tek çarpışıbileceği bir bölge olduğu söylenmişti.
Dipnot: Oyuncu sayısındaki bu azalmanın her okul dönemi olduğunu hepimiz biliyoruz...
Dipnot: Oyuncu sayısındaki bu azalmanın her okul dönemi olduğunu hepimiz biliyoruz...

Bitmez görünen mücadelede bir adım daha ilerlemek için...
Tılmesa
- izdirapgrafik
- Avatar Tasarımcısı

- Mesajlar: 916
- Kayıt: 04 Ara 2009 21:26
- Sunucu: Eminönü
- Klan: Lodos
- Lonca: Organize İşler
Re: Tılsım Oyuncu Sayısı HK
Özellikle Tılsım ve Kuklacı'dan Eminönü'ye göçler engellenirse bahsettiğin durum ortadan kalkar.
2006-2013


