Arkadaşlar Bence En uygunu Bu şekilde olucaktır ama Karar sizin
Zihin :10
Tesla Kuresi : 5
Kutup:15
Buz :15
Buz bilgisi 15
Elektrik: 15
Elek Bilgisi:15
Direnc Kırma 5
bozma 3
Büyücü Skilleri En Uygunu
- MrAvukaT
- Acemi Savaşçı
- Mesajlar: 7
- Kayıt: 26 Tem 2012 01:58
- Sunucu: Tılsım
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Yok
Büyücü Skilleri En Uygunu
Tılsım
Darkqueenxxx [49]Şifacı Arz
Kadimxdark [49] Savaşcı Arz
Falcones [45] Büyücü Kasılıyor
Aktif Konularım --
Darkqueenxxx [49]Şifacı Arz
Kadimxdark [49] Savaşcı Arz
Falcones [45] Büyücü Kasılıyor
Aktif Konularım --
Kod: Tümünü seç
http://forum.istanbuloyun.com/viewtopic.php?f=16&t=97838&p=850721#p850721
- BySaygili
- Cin Avcısı
- Mesajlar: 163
- Kayıt: 24 Nis 2012 22:45
- Sunucu: Meran
- Klan: Arzın Çocukları
- Lonca: Eyalet Askerleri
Re: Büyücü Skilleri En Uygunu
Oyuna başladığımdan beri büyücü kullandım , bu dizilimi ne klana ne gbye ne de vs ye uyduramadım .

- trapzone1
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 395
- Kayıt: 31 Oca 2010 19:25
- Sunucu: Kuklacı
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Büyücü Skilleri En Uygunu
sanırım biraz saçmalamışsın
Migrat ve Sığınağa girmek istiyorsan ;
buz oku 15 (Sığınak ve Migratlar buz ' dan fazlasıyla etkiLenirLer )
buz bilgisi 15 (Sığınak ve Migratlar buz ' dan fazlasıyla etkiLenirLer )
elektirik 15 ( Sığınak ve Migratlar elektirik ' den fazlasıyla etkiLenirLer )
elektirik bilgisi 15 ( Sığınak ve Migratlar elektirik ' den fazlasıyla etkiLenirLer )
direnç kırma alanı 15 ( buz ve elektirik kullanıldığı için direnç kırmada buz ve elektiriği düşürdüğü için vazgeçilmez )
konsantrasyon 15 ( zihin saldırısıda 15 yapılabilirdi ama sığınak ve migrat için zihin gereksiz düşünüyorum kons daha etkili olacaktır )
meditasyon 10 ( grup bölgelerinde kudret çok önemli olduğu için olmasında çok çok fayda var )
tesla küresi 1 ( tesla slotları keserken yavaşlatmada 1 puan etkili olacaktır )
büyü bozma 1 ( büyü bozma junonda büyüleri bozmak için işe yarıyacaktır )
kutup rüzgarı 1 ( kutup rüzgarı 1 yeterlidir immune ler junonlayınca büyücülere dönerse kullanılır vede junonda tıslarsa gruba yakın durarak kullanılabilir . )
Klan ve Vs yapmak istiyorsan ;
meteorit 15 ( klan ve vs ler için vazgeçilmez bir yetenektir. )
fiziksel bilgisi 15 ( klan ve vs ler için vazgeçilmez bir bilgidir )
buz oku 15 ( neden elektirik değil buz diyen olacaktır tercihe göre diyebilirim ama buzun kritik vurunca yavaşlatma etkisi göze çarpması gerek )
buz bilgisi 15 ( buz kullanıpta bilgisi olmassa olmaz
)
zihin saldırısı 15 ( zihin klanda işe çok yarar )
kutup rüzgarı 15 ( kutup klanda birebirdir adeta )
büyü bozma 10 ( büyü bozma durdurma yiyipte zihin tutulması yaşayan büyücülerin bir umudu denebilir )
meditasyon 1 ( klan ve vs lerde kudret sorunu yaşanacağını pek sanmıyorum )
tesla küresi 1 ( teslada 1 e 1 vs lerin başında rakibini yavaşlatabilmek için kullanılır klandada kullanılır tabi ki de )
Kalan 1 i de meditasyona verebilirsiniz . ( kalan 1 i meditasyona vermek çok faydalı olabilir ama tercihe göre )
BUNLARI PAYLAŞABİLİRİM + 5 VARKEN YETENEK DAĞILIMI YARDIMCI OLABİLDİYSEM NE MUTLU BANA
Migrat ve Sığınağa girmek istiyorsan ;
buz oku 15 (Sığınak ve Migratlar buz ' dan fazlasıyla etkiLenirLer )
buz bilgisi 15 (Sığınak ve Migratlar buz ' dan fazlasıyla etkiLenirLer )
elektirik 15 ( Sığınak ve Migratlar elektirik ' den fazlasıyla etkiLenirLer )
elektirik bilgisi 15 ( Sığınak ve Migratlar elektirik ' den fazlasıyla etkiLenirLer )
direnç kırma alanı 15 ( buz ve elektirik kullanıldığı için direnç kırmada buz ve elektiriği düşürdüğü için vazgeçilmez )
konsantrasyon 15 ( zihin saldırısıda 15 yapılabilirdi ama sığınak ve migrat için zihin gereksiz düşünüyorum kons daha etkili olacaktır )
meditasyon 10 ( grup bölgelerinde kudret çok önemli olduğu için olmasında çok çok fayda var )
tesla küresi 1 ( tesla slotları keserken yavaşlatmada 1 puan etkili olacaktır )
büyü bozma 1 ( büyü bozma junonda büyüleri bozmak için işe yarıyacaktır )
kutup rüzgarı 1 ( kutup rüzgarı 1 yeterlidir immune ler junonlayınca büyücülere dönerse kullanılır vede junonda tıslarsa gruba yakın durarak kullanılabilir . )
Klan ve Vs yapmak istiyorsan ;
meteorit 15 ( klan ve vs ler için vazgeçilmez bir yetenektir. )
fiziksel bilgisi 15 ( klan ve vs ler için vazgeçilmez bir bilgidir )
buz oku 15 ( neden elektirik değil buz diyen olacaktır tercihe göre diyebilirim ama buzun kritik vurunca yavaşlatma etkisi göze çarpması gerek )
buz bilgisi 15 ( buz kullanıpta bilgisi olmassa olmaz
zihin saldırısı 15 ( zihin klanda işe çok yarar )
kutup rüzgarı 15 ( kutup klanda birebirdir adeta )
büyü bozma 10 ( büyü bozma durdurma yiyipte zihin tutulması yaşayan büyücülerin bir umudu denebilir )
meditasyon 1 ( klan ve vs lerde kudret sorunu yaşanacağını pek sanmıyorum )
tesla küresi 1 ( teslada 1 e 1 vs lerin başında rakibini yavaşlatabilmek için kullanılır klandada kullanılır tabi ki de )
Kalan 1 i de meditasyona verebilirsiniz . ( kalan 1 i meditasyona vermek çok faydalı olabilir ama tercihe göre )
BUNLARI PAYLAŞABİLİRİM + 5 VARKEN YETENEK DAĞILIMI YARDIMCI OLABİLDİYSEM NE MUTLU BANA
eski biR dost < IITRABZONLUII >
- KankaXzeus