İKV nin yükselişe geçmesi için yapılması gerekenler

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
umutdeniz
Teşkilat Neferi
Teşkilat Neferi
Mesajlar: 511
Kayıt: 04 Şub 2011 16:37
Sunucu: Kuklacı

Re: İKV nin yükselişe geçmesi için yapılması gerekenler

Mesaj gönderen umutdeniz »

NothingxSeries yazdı:Madalyalarla bir şey alınmamalı.1 Level chara doldururum 100.000 madalyayı, 1 levelde eksiğim kalmaz.
aynştayn arkadaşım yonetim onu fdusunmeyecek mi o madalyalar tabikide ticarete konulmayacak
umutdeniz
Kullanıcı avatarı
NothingxSeries
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 341
Kayıt: 01 Ağu 2012 21:43
Sunucu: Teşkilat
Klan: Lodos
Lonca: <The Avengers>

Re: İKV nin yükselişe geçmesi için yapılması gerekenler

Mesaj gönderen NothingxSeries »

umutdeniz yazdı:
NothingxSeries yazdı:Madalyalarla bir şey alınmamalı.1 Level chara doldururum 100.000 madalyayı, 1 levelde eksiğim kalmaz.
aynştayn arkadaşım yonetim onu fdusunmeyecek mi o madalyalar tabikide ticarete konulmayacak

Peki , çok akıllı (Senin bozuk Türkçen,Beyin yetersizliğin ve İncici olma hevesi ile Tabirin olarak "aynştayn" ) Önceki madalyaları karakter başı girip koyucaklarmı bronzu osunu, busunu , böyle bir şeyi otomatik olarak çok zor yaparlar.

Yapmazlar, yapılmamalı Sahsen.

15 Ekim 2007 den beri Teşkilat.

Resim

"El Emekleri , Göz Nurları." TIKLA!

[quote]Ben, Rumuzumu ; Benden seviyesizlere 1-0 avans olarak verdim.[/quote]
-Yusuf.[/i]
Kullanıcı avatarı
ForumunMessisi
Teşkilat Neferi
Teşkilat Neferi
Mesajlar: 525
Kayıt: 06 Ağu 2012 02:01
Sunucu: Kuklacı
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Slytherin

Re: İKV nin yükselişe geçmesi için yapılması gerekenler

Mesaj gönderen ForumunMessisi »

Kardeşim 1l vlde full olsan bile baska bi karakterle harcadıgın emekle olcaksın şahsen savascı dizcegini var sayalım 100 bronz madalya ve 250 altın madalya gerekir buda sadece ışık takı + bıcak set demek yani o kadar kolay birşey değil tank dizmek istersen 50 bronz 50 gümüş 250 altın demek yani gerçekten zor

ve konu içi tartışmayın lütfen yöneticiler tartışma içeriklerini silerse sevinirim
Dar Ağacında Olsak Bile Son Sözümüz

FenerBahçe

LastTimeLord
BlackWell



Resim
Kullanıcı avatarı
MiurA
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 278
Kayıt: 19 Tem 2011 18:50
Sunucu: Tılsım
Klan: Arzın Çocukları

Re: İKV nin yükselişe geçmesi için yapılması gerekenler

Mesaj gönderen MiurA »

Merhaba,

Konu içerisindeki tartışmaya yönelik iletiler silinmiştir. Devamı halinde gerekli moderasyon uygulanıp konu kilitlenecektir.

Bilgilerinize sunar, iyi forumlar dilerim.
sonofdevilll
İri Fare Avcısı
İri Fare Avcısı
Mesajlar: 65
Kayıt: 08 Eyl 2011 19:25
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos

Re: İKV nin yükselişe geçmesi için yapılması gerekenler

Mesaj gönderen sonofdevilll »

Aslında Karakter Şelil Değiştirme Gelse Fena Olmazdı :)
Resim
Resim
Kullanıcı avatarı
TOLGARDA
Ruh Taşı Gezgini
Ruh Taşı Gezgini
Mesajlar: 5747
Kayıt: 09 Mar 2011 21:37
Sunucu: Karaköy
Klan: Lodos

Re: İKV nin yükselişe geçmesi için yapılması gerekenler

Mesaj gönderen TOLGARDA »

ForumunMessisi yazdı:1.si Sıgınak-Migrat-Çemberlitaş bosslarının madalyaları ayrılmalı bronz-gümüş-altın olmak üzere

örn: 50 bronz madalya getirene kenandan düşen istedigi takıyı verebilir 50 madalya için yaklaşık 16-17 kenan atmanız gerekir

50 gümüş madalya getirene junondan istedigi eşyaya verilir 25 junonda tamamlanır 50 madalya 50 gümüş madalya verip nuc yüzük alınabilir

çemberli taş 50 altın madalya istedigi eşyayı verebilir bütün bölge atarsanız 10 bütün bölgede tamamlanır

böyle bi sistemle iyi gidebilir simdi gel gelelim 2.ye

Oyun fazla şansa bağlı olmamalı mesela ilk junonunda %5 şansla girdiysen 2.de normal gelcek şansın %1 fazlası gelmeli 10 sa 2.de 11 olmalı ve şans arttrııcılar 11 üzerinden işlemeli

3.ye gelelim yukardaki sistemler geldikten sonra yaklaşık 1-2 aya üstünü dizenlerin sayısı artar işte bombayı patlatma vakti 59 lvll sınırı gelebilir 59 lvl bölgesi ne olcaksa karaköy tangris her neyse oraya girmek için Kelle Avcısı görevi bitirlmelidir yani herkes çemberli taşa mecbur 1 seferlikte olsa

4. sü ve en önemlisi büyücülerin ezilmesi bunun tek çözümü benim ve HeilHitlerin söylediği gibi büyücülerin zırhlarıda Zırh vermeli

5.si lonca pasaportu kalkamlı herkes loncaya girsin arkadaş bu ne ? lonca kurmayı anladıkta girmek paralı olmamalı

bu dediklerim olursa eminim oyniyan oyuncular bağlanır ve oynamayanlarda geri döner
adama 50 madalya diyo görevelerden aldığım 4-5 madalyam var MUTLUYUM
:zero: :one: :two: :three: :four: :five: :six: :seven: :eight: :nine:
Mrdz
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 185
Kayıt: 13 Ara 2009 00:49
Sunucu: Kuklacı
Klan: Arzın Çocukları

Re: İKV nin yükselişe geçmesi için yapılması gerekenler

Mesaj gönderen Mrdz »


Öneriler gayet hoş ama biraz geniş ve kitlesel düşünüldüğü zaman önyargısız ve oyuncu yada yönetimden bağımsız bir gözle bakılırsa ki bende bir oyuncuyum şahsi fikrimi paylaşacağım;

Madalya konusundaki önerin için, armut piş ağzıma düş demek daha güzel olurdu sanırım... Zor olmalı, hatta daha da zor olmalı ki oyunda amaçlar biraz daha heyecan versin ve erişmesi güç olsun. Çünkü güçlükleri göze alanlarla çabucak pes edenler bir noktada ayırılmalıdır ve işte o noktalardan birisi de burasıdır. Şahsen ben bir kolye için 260 madalya topladım ve sonunda düşürdüm... Aldığım mutluluk ve haz tarif edilemezdi ;)

Lonca konusunda, Çemberlitaş eklentisinin bir parçası olan Lonca'lar belirli bir özellik vermektedir. Bu özelliği de yine Çemberlitaş için özel üretilmiş kutularındaki lonca ürünleriyle sağlanması gayet normaldir... Zorunlu değildir ve farkı mevcuttur. Çemberlitaş eklentisinden faydalanmak bir çok avantajı içerisinde barındırdığı gibi normal plustan daha da hesaplıdır. Oyunda maduriyet yok, ama sahip olanların farkı da olmak zorundadır. Yoksa bende bölge yazmak için neden para ödemek zorundayım diye isyan ederim ve aynı kapıya çıkar... Oyunun devamı ve sürekliliği için bir mali kazanç sağlamalıdır, oda bir fark meydana getirerek bu farkı satışa sunarak yapılacaktır. Kısacası loncaya girmeyen birisi oyununu rahatlıkla devam ettirebilmektedir ve bir maduriyet yoktur...

Büyücüler uzun menzilli silahlara sahip hasar gücü yüksek sınıflardır. Amaç yeteneklerini kullanarak hasar almadan rakibi egale etmektir. Bu nedenle zırh ihtiyacı yoktur.

Buzun yavaşlatıcı etkisi, fiziğin zırh zayıflatması, elektiriğin yüksek hasarı, çemberin inanılmaz gücü, kutup rüzgarının grupları durdurması ve zihinleri hapsetmesiyle dinlenebilecek zaman kazanma yetisi bambaşka bir kombinasyon kurmak için çok önemlidir.

Kombinasyonu en geniş alana yayılmış büyücüler doğru yönlendirildiği takdirde zırh ihtiyacı olmayacaktır...

Yani hemen herşeye sahip olalım mantığı olsaydı, oyun ilk açıldığı anda en değerli efsunlar karakterlere yüklenirdi. Ancak bir uğraşı olmadığı sürece oyunun mantığı ve tadı kalmayacaktır...

Dillerde dolanan bir şarkıda da denildiği gibi, "En güzel aşk zor olanmış..."
İKV İletişim/Destek Formu için Tıkla!

Ömer DÜZ
Kullanıcı avatarı
ForumunMessisi
Teşkilat Neferi
Teşkilat Neferi
Mesajlar: 525
Kayıt: 06 Ağu 2012 02:01
Sunucu: Kuklacı
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Slytherin

Re: İKV nin yükselişe geçmesi için yapılması gerekenler

Mesaj gönderen ForumunMessisi »

Mrdz yazdı:
Öneriler gayet hoş ama biraz geniş ve kitlesel düşünüldüğü zaman önyargısız ve oyuncu yada yönetimden bağımsız bir gözle bakılırsa ki bende bir oyuncuyum şahsi fikrimi paylaşacağım;

Madalya konusundaki önerin için, armut piş ağzıma düş demek daha güzel olurdu sanırım... Zor olmalı, hatta daha da zor olmalı ki oyunda amaçlar biraz daha heyecan versin ve erişmesi güç olsun. Çünkü güçlükleri göze alanlarla çabucak pes edenler bir noktada ayırılmalıdır ve işte o noktalardan birisi de burasıdır. Şahsen ben bir kolye için 260 madalya topladım ve sonunda düşürdüm... Aldığım mutluluk ve haz tarif edilemezdi ;)

Lonca konusunda, Çemberlitaş eklentisinin bir parçası olan Lonca'lar belirli bir özellik vermektedir. Bu özelliği de yine Çemberlitaş için özel üretilmiş kutularındaki lonca ürünleriyle sağlanması gayet normaldir... Zorunlu değildir ve farkı mevcuttur. Çemberlitaş eklentisinden faydalanmak bir çok avantajı içerisinde barındırdığı gibi normal plustan daha da hesaplıdır. Oyunda maduriyet yok, ama sahip olanların farkı da olmak zorundadır. Yoksa bende bölge yazmak için neden para ödemek zorundayım diye isyan ederim ve aynı kapıya çıkar... Oyunun devamı ve sürekliliği için bir mali kazanç sağlamalıdır, oda bir fark meydana getirerek bu farkı satışa sunarak yapılacaktır. Kısacası loncaya girmeyen birisi oyununu rahatlıkla devam ettirebilmektedir ve bir maduriyet yoktur...

Büyücüler uzun menzilli silahlara sahip hasar gücü yüksek sınıflardır. Amaç yeteneklerini kullanarak hasar almadan rakibi egale etmektir. Bu nedenle zırh ihtiyacı yoktur.

Buzun yavaşlatıcı etkisi, fiziğin zırh zayıflatması, elektiriğin yüksek hasarı, çemberin inanılmaz gücü, kutup rüzgarının grupları durdurması ve zihinleri hapsetmesiyle dinlenebilecek zaman kazanma yetisi bambaşka bir kombinasyon kurmak için çok önemlidir.

Kombinasyonu en geniş alana yayılmış büyücüler doğru yönlendirildiği takdirde zırh ihtiyacı olmayacaktır...

Yani hemen herşeye sahip olalım mantığı olsaydı, oyun ilk açıldığı anda en değerli efsunlar karakterlere yüklenirdi. Ancak bir uğraşı olmadığı sürece oyunun mantığı ve tadı kalmayacaktır...

Dillerde dolanan bir şarkıda da denildiği gibi, "En güzel aşk zor olanmış..."
büyücü savascıya konsla monsla en fazla 8 bin vurur savascı birleştirerek 11 bin bile atabilir yaratıklara en cok vuran büyücüdür doğru
Dar Ağacında Olsak Bile Son Sözümüz

FenerBahçe

LastTimeLord
BlackWell



Resim
Kullanıcı avatarı
bloodthirsty
Demirci Çırağı
Demirci Çırağı
Mesajlar: 622
Kayıt: 03 Nis 2012 19:29
Sunucu: Tılsım
Klan: Arzın Çocukları

Re: İKV nin yükselişe geçmesi için yapılması gerekenler

Mesaj gönderen bloodthirsty »

ForumunMessisi yazdı:
Mrdz yazdı:
Öneriler gayet hoş ama biraz geniş ve kitlesel düşünüldüğü zaman önyargısız ve oyuncu yada yönetimden bağımsız bir gözle bakılırsa ki bende bir oyuncuyum şahsi fikrimi paylaşacağım;

Madalya konusundaki önerin için, armut piş ağzıma düş demek daha güzel olurdu sanırım... Zor olmalı, hatta daha da zor olmalı ki oyunda amaçlar biraz daha heyecan versin ve erişmesi güç olsun. Çünkü güçlükleri göze alanlarla çabucak pes edenler bir noktada ayırılmalıdır ve işte o noktalardan birisi de burasıdır. Şahsen ben bir kolye için 260 madalya topladım ve sonunda düşürdüm... Aldığım mutluluk ve haz tarif edilemezdi ;)

Lonca konusunda, Çemberlitaş eklentisinin bir parçası olan Lonca'lar belirli bir özellik vermektedir. Bu özelliği de yine Çemberlitaş için özel üretilmiş kutularındaki lonca ürünleriyle sağlanması gayet normaldir... Zorunlu değildir ve farkı mevcuttur. Çemberlitaş eklentisinden faydalanmak bir çok avantajı içerisinde barındırdığı gibi normal plustan daha da hesaplıdır. Oyunda maduriyet yok, ama sahip olanların farkı da olmak zorundadır. Yoksa bende bölge yazmak için neden para ödemek zorundayım diye isyan ederim ve aynı kapıya çıkar... Oyunun devamı ve sürekliliği için bir mali kazanç sağlamalıdır, oda bir fark meydana getirerek bu farkı satışa sunarak yapılacaktır. Kısacası loncaya girmeyen birisi oyununu rahatlıkla devam ettirebilmektedir ve bir maduriyet yoktur...

Büyücüler uzun menzilli silahlara sahip hasar gücü yüksek sınıflardır. Amaç yeteneklerini kullanarak hasar almadan rakibi egale etmektir. Bu nedenle zırh ihtiyacı yoktur.

Buzun yavaşlatıcı etkisi, fiziğin zırh zayıflatması, elektiriğin yüksek hasarı, çemberin inanılmaz gücü, kutup rüzgarının grupları durdurması ve zihinleri hapsetmesiyle dinlenebilecek zaman kazanma yetisi bambaşka bir kombinasyon kurmak için çok önemlidir.

Kombinasyonu en geniş alana yayılmış büyücüler doğru yönlendirildiği takdirde zırh ihtiyacı olmayacaktır...

Yani hemen herşeye sahip olalım mantığı olsaydı, oyun ilk açıldığı anda en değerli efsunlar karakterlere yüklenirdi. Ancak bir uğraşı olmadığı sürece oyunun mantığı ve tadı kalmayacaktır...

Dillerde dolanan bir şarkıda da denildiği gibi, "En güzel aşk zor olanmış..."
büyücü savascıya konsla monsla en fazla 8 bin vurur savascı birleştirerek 11 bin bile atabilir yaratıklara en cok vuran büyücüdür doğru
savaşçıya 25 30k vuralabilir ateş çemberi ile
Kullanıcı avatarı
umutdeniz
Teşkilat Neferi
Teşkilat Neferi
Mesajlar: 511
Kayıt: 04 Şub 2011 16:37
Sunucu: Kuklacı

Re: İKV nin yükselişe geçmesi için yapılması gerekenler

Mesaj gönderen umutdeniz »

bloodthirsty yazdı:
ForumunMessisi yazdı:
Mrdz yazdı:
Öneriler gayet hoş ama biraz geniş ve kitlesel düşünüldüğü zaman önyargısız ve oyuncu yada yönetimden bağımsız bir gözle bakılırsa ki bende bir oyuncuyum şahsi fikrimi paylaşacağım;

Madalya konusundaki önerin için, armut piş ağzıma düş demek daha güzel olurdu sanırım... Zor olmalı, hatta daha da zor olmalı ki oyunda amaçlar biraz daha heyecan versin ve erişmesi güç olsun. Çünkü güçlükleri göze alanlarla çabucak pes edenler bir noktada ayırılmalıdır ve işte o noktalardan birisi de burasıdır. Şahsen ben bir kolye için 260 madalya topladım ve sonunda düşürdüm... Aldığım mutluluk ve haz tarif edilemezdi ;)

Lonca konusunda, Çemberlitaş eklentisinin bir parçası olan Lonca'lar belirli bir özellik vermektedir. Bu özelliği de yine Çemberlitaş için özel üretilmiş kutularındaki lonca ürünleriyle sağlanması gayet normaldir... Zorunlu değildir ve farkı mevcuttur. Çemberlitaş eklentisinden faydalanmak bir çok avantajı içerisinde barındırdığı gibi normal plustan daha da hesaplıdır. Oyunda maduriyet yok, ama sahip olanların farkı da olmak zorundadır. Yoksa bende bölge yazmak için neden para ödemek zorundayım diye isyan ederim ve aynı kapıya çıkar... Oyunun devamı ve sürekliliği için bir mali kazanç sağlamalıdır, oda bir fark meydana getirerek bu farkı satışa sunarak yapılacaktır. Kısacası loncaya girmeyen birisi oyununu rahatlıkla devam ettirebilmektedir ve bir maduriyet yoktur...

Büyücüler uzun menzilli silahlara sahip hasar gücü yüksek sınıflardır. Amaç yeteneklerini kullanarak hasar almadan rakibi egale etmektir. Bu nedenle zırh ihtiyacı yoktur.

Buzun yavaşlatıcı etkisi, fiziğin zırh zayıflatması, elektiriğin yüksek hasarı, çemberin inanılmaz gücü, kutup rüzgarının grupları durdurması ve zihinleri hapsetmesiyle dinlenebilecek zaman kazanma yetisi bambaşka bir kombinasyon kurmak için çok önemlidir.

Kombinasyonu en geniş alana yayılmış büyücüler doğru yönlendirildiği takdirde zırh ihtiyacı olmayacaktır...

Yani hemen herşeye sahip olalım mantığı olsaydı, oyun ilk açıldığı anda en değerli efsunlar karakterlere yüklenirdi. Ancak bir uğraşı olmadığı sürece oyunun mantığı ve tadı kalmayacaktır...

Dillerde dolanan bir şarkıda da denildiği gibi, "En güzel aşk zor olanmış..."
büyücü savascıya konsla monsla en fazla 8 bin vurur savascı birleştirerek 11 bin bile atabilir yaratıklara en cok vuran büyücüdür doğru
savaşçıya 25 30k vuralabilir ateş çemberi ile
sen dk atacan da çember vuracan da kritik gelecek de 3 katı gelecek de ohooo o arada savaşcı seni çoktan keser bi de çemberin kotu bi ozelligi war 1 sny sonra vuruyor yani sana çember atarsa hızlı bi şekilde oradan uzaklaşırsan hasar alamzsın
umutdeniz
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön