~ Osmanlı Loncası ~
Re: ~ Osmanlı Loncası ~
Orası benim daimi mekan biliyosun cane. 

Bitmez görünen mücadelede bir adım daha ilerlemek için...
Tılmesa
- VMurad
- Sahaf Yardımcısı

- Mesajlar: 102
- Kayıt: 05 Haz 2012 12:34
- Sunucu: Tılsım
- Klan: Lodos
- Lonca: Osmanlı
Re: ~ Osmanlı Loncası ~
Adam Amerikalı yaaahuuuuuuuuuuuuu :mrgreen:Rescuer yazdı:Orası benim daimi mekan biliyosun cane.
Re: ~ Osmanlı Loncası ~
Eren senin anlayışına... 

Bitmez görünen mücadelede bir adım daha ilerlemek için...
Tılmesa
Re: ~ Osmanlı Loncası ~
Sen benim soyledigimi buldun mu Yasin ?
Eminonu: MezarKabul || xMzrKbL || xxMzRKbL
Bab-i Ali: Tool || PneumA || VicariouS || KaBLe
Bab-i Ali: Tool || PneumA || VicariouS || KaBLe
Re: ~ Osmanlı Loncası ~
Ich bin wieder da
Ben geri döndüm
.
Ben geri döndüm
Eminonu: MezarKabul || xMzrKbL || xxMzRKbL
Bab-i Ali: Tool || PneumA || VicariouS || KaBLe
Bab-i Ali: Tool || PneumA || VicariouS || KaBLe
Re: ~ Osmanlı Loncası ~
Üret artık şunu da bi resim at. 

Bitmez görünen mücadelede bir adım daha ilerlemek için...
Tılmesa
Re: ~ Osmanlı Loncası ~
Kadimler kaldı işte
Eminonu: MezarKabul || xMzrKbL || xxMzRKbL
Bab-i Ali: Tool || PneumA || VicariouS || KaBLe
Bab-i Ali: Tool || PneumA || VicariouS || KaBLe
Re: ~ Osmanlı Loncası ~

Aradığın resim bu mu Yasin
Eminonu: MezarKabul || xMzrKbL || xxMzRKbL
Bab-i Ali: Tool || PneumA || VicariouS || KaBLe
Bab-i Ali: Tool || PneumA || VicariouS || KaBLe
Re: ~ Osmanlı Loncası ~
Vay adamım benim.
Hadi hayırlı uğurlu olsun, güzel günlerde kullan.

Bitmez görünen mücadelede bir adım daha ilerlemek için...
Tılmesa
- VMurad
- Sahaf Yardımcısı

- Mesajlar: 102
- Kayıt: 05 Haz 2012 12:34
- Sunucu: Tılsım
- Klan: Lodos
- Lonca: Osmanlı
Re: ~ Osmanlı Loncası ~
Hayırlı Olsun Olcay
Yardımım olduysa ne mutlu...
Yardımım olduysa ne mutlu...


