Bıçak Sırtı Muhabbetler,Gidişat ve Bay Özeleştiri[Manifesto]

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
Muriscoyagmao
Antrepo Bekçisi
Antrepo Bekçisi
Mesajlar: 779
Kayıt: 05 Ara 2009 10:12
Sunucu: Sancak
Klan: Lodos
Lonca: İstiklal

Re: Bıçak Sırtı Muhabbetler,Gidişat ve Bay Özeleştiri[Manife

Mesaj gönderen Muriscoyagmao »

Herkes görsün sadece forumda açılmış bir konudan ibaret değildir.
insensitivE KAMER

İSTİKLAL LONCASI

Bir yıldız var kanından yadigar,bir de hilal...
Unuttun mu çocuk ?
Sadece bir cadde adı değildir ''
İSTİKLAL".
Kullanıcı avatarı
kandemir
Çınaraltı Müdavimi
Çınaraltı Müdavimi
Mesajlar: 830
Kayıt: 24 Nis 2010 10:00
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Yok

Re: Bıçak Sırtı Muhabbetler,Gidişat ve Bay Özeleştiri[Manife

Mesaj gönderen kandemir »

izdirapgrafik yazdı:Sabahın bir saatinde bu konuyu yazmaya başlarken aynı zamanda biraz sonra okuyacaklarınızla ilgili ipucu vermekten kaçamadım.Bu camianın eski toprağı sayılabilecek biriyim diye düşünüyorum,neler gördük,neler yaşadık hepsini anlatacağım.Malum gidişatı da hep birlikte değerlendireceğiz.Eksikleri,hataları ortaya çıkaracağız,her tarafın da.


Resim


Oyunumuz naçizane.Sözkonusu üç boyutlu büyücülü şifacılı cinli oyun Aralık 2006'da ilk buz okunu attı,ganimet torbasını yerden aldı.Güzeldi,özeldi.MMORPG sevmeyenler,ölümüne tiksinenler ve hayatında bir defa bile türevi oyun oynamayanları çatısı altında topladı.Gözlerini ilk açtığı zamanlar bu oyun,küçük çaplı 24bit konsol oyunlarının biraz daha kurgulusu gibiydi.Zaman aktıkça kendi kendini büyüttü,çirkin ördek yavrusundan kuğuya mı dönüştü işte bunu kestiremiyorum, daha girişte ana düşünceyi sizlere verdim.Diğer paragraflarda,cümlelerin içinde gizli anılar ve gerçeklerde buna karar vereceğiz.

Resim

Başlarda masaüstümüzde kısayolu masumca duruyordu sadece,gelecekte ise bizi kendine çağıran bir dost,belki de zorla alan nankör bir arkadaş olmuştu.Ses çıkarmadık,yüzüne güldük,biz güldükçe o da bize gülümsüyordu.İkili ilişkiler sıkıydı,bu durum gitgide büyüyor,kahverengi gözlü 1.75 boyundaki bir adamın ikinci kişiliği 1.85 boyunda ve buz oku atabiliyordu.Ayrıca atkuyruğu vardı! Malum ikinci kişiliğin tıpkı kendisi gibi apayrı bir evreni vardı,içine kapıldık,neler yaşadık neler.Bizim için gözünü budaktan sakınmayan dostlar edindik,bazen kahkahalar o kadar şiddetliydi ki odanın içinde tekbaşımıza olduğumuzu unutuyorduk.Her birinden de memnunduk oldukça,sıkıntısı,şikayeti olan yoktu meydanda.

Resim

Dostumuzun hataları büyüktü,ve o içe dönüktü.Kendini dış dünyaya atamıyor,içine kapanıyordu.Onun olan ona yeterdi.Aslında yetmezdi! Gün geldi biz ondan daha çok sıkıldık bu durumdan.Oyun neden kendini tanıtamıyordu,neydi eksikleri,hataları? Biz onun o kadar vefalı bir dostuyuz ki acı söyleyeceğimizi baştan belirttik ve hiç üşenmedik dürüstlüğümüzün hat safhasında bir liste çıkardık,yıllar boyu dolaştırdık bu listeyi,orada burada söylendik.

Resim


1-Daracacık bir alanda sonsuz maceralara zorlandık,
2-Şaka gibi savaş,pvp sistemleriyle eğlenmemiz,hoşça vakit geçirmemiz istendi,
a) Efsun yetersizliği ve fakir kombinasyonlar oyuncuları tek bir model haline getirdi,şimdi ise 8 adet birbiriyle aynı eşyayı giyen 2 oyuncunun düello yapacağı turnuva düzenleniyor.
b) Özgün olalım derken berbat yetenek sistemi icat edildi.
b1:MMORPG'lerin birbirine karşı adeta kozu olan yetenekler İKV'de koz yerine yapboz niyetine tasarlandı.Darılmaca yok,bizler dostuz,ve o atasözünü hepimiz çok iyi biliyoruz.
b2:Yetenekler de tıpkı efsunlar gibi tekdüzeleştirildi,kimsenin diğerinden farkı kalmadı.Yeni bir strateji denemek için
büyücü karakterinize sadece 15 ateş bilgisi verebilirsiniz.

3-Mükemmel senaryo ve ortam grafikleri o mükemmellikle eş derecede bir vasatlıkla oluşturulan ticaret,maden sistemiyle absorbe edildi.
4-Yeni oyuncular adına hiçbir şey yapılmadı;
a)Adeta karakterlerini yaratıp oyuna girdiklerinde küfretmeleri sağlandı.
b)Oyundan bir nebze de olsa zevk almanın sınırı yıllar geçtikçe yukarı çekildi;
b1:Eskiden üst sınıra,29'a,39'a ya da 49'a ulaşıldığında gerçek oyun o zaman başlıyordu,şimdi ise 49 olduğunuzda "Oğlum Bak Git" vakasındaki çocukla eşdeğersiniz,ardından çöpçü olup birkaç urban,azat ya da ibni sina eşya dizip,Sığınaklar'a,Migrat'a giriyorsunuz.Bu noktadan itibaren çocuğun kafasına sopayı geçirdiniz.Sırada Çemberlitaş var,asıl oyun orada başlıyor,koşturun gitsin!
c) Zorluk derecesi gitgide arttırıldı,yol yakınken birçok kişiyi döndürdü.
5- Reklam adına hiçbir proje gerçekleştirilmedi,o kadar imkan,nitelik varken.(Bu konuya aşağıdaki paragrafta ayrıntılı belgelerle değinilecektir.)
6-Üç yıldan beri "grup bölgesi" adı altında "İKV Kıraathaneleri" türetildi.Oyuncular işsiz,herkes kahvede!
a)Dördüncü maddede bahsedilen asıl oyunun başlama zamanı grup bölgeleriyle gittikçe ileri alındı.Oyuncular küstürüldü.
b)Grup bölgeleri oyuna manasız bir "şans sistemi" getirdi.Bu sistemin mantıklı açıklamasını sadece yöneticiler yapabiliyor.
7-Mevzu bahiste emeği geçen kişiler en büyük hatayı daha siftahlarında yaptılar.Bir MMORPG oyunu iki ayda bitirilebilecek bir şekilde başlatırsanız,daha sonra da "olsun,sürekli üzerine ekleriz" derseniz oyuncu hazıra alışır.Şimdi hiçbir yerde rahat bırakmıyorlar sizi."Eskiden böyle değildi,akçe falan yoktu,yine oynuyorduk!" diye.Hepsi hazır halde gelecekti ki siz de rahat edesiniz.Bu konuda mağdur taraf sizsiniz,yaratıcı ekip.
8-Bir ilkokul sınıfında bile onlarca gruplaşma,takımlaşma vardır.İnsanın olduğu yerde gruplaşma,birlik olma vardır,aksi düşünülemez.Görülmemiştir de.Bu olgular herkesin aklında iyice yer etmesine rağmen lonca sistemi oyun 5 yaşındayken getirildi.Keşke getirilmeseydi.
a) Lonca sistemi daha ayrıntılı olmalıydı,adeta "siz istediniz buyrun sizin olsun" dercesine bir lonca sistemi oyuna armağan edildi.
b) Oyundaki sistemlerin çoğundaki gibi altyapısı baştan sağma olan Lonca Sistemi birçok tepkiye yol açtı,kim kazandı,kimler kaybetti?
9-2011 yılında İKV Dükkan getirildi,gerçek para ile satın alınacak bu eşyalara bakıldığında eğer toplam 50 taneyse taş çatlasa 4-5 tanesi elle tutulabilecek ürünlerdi.Rasgele MMORPG'ların sitelerine girip,dükkanlarını inceleyin.Kavrayacaksınız.
10-Güzelim atmosfer müziklerine yazık edildi,daha etkin bir biçimde kullanılabilirdi.Biten müzik 15dakika daha çalmıyor.
11-Oyun panellerinin çoğunda üretkenlikten yoksunluk veya üşengeçlik üst düzeyde.Şu an İKV'ye başlayacak olsam karakter yaratma ekranını gördükten sonra Alt+F4 çekerdim.
12-Yaratıcı ekipte bir önceki maddede kulağınıza fısıldadığım üşengeçlik ne yazık ki boy gösteriyor.Oyuna yeni gelecek bir materyal,yaratık veya herhangi bir olgu bir öncekilerinden kopyalanıp,badanası yapılıp yeni bir isimle ve amaçla sunuluyor.Bazen hiçbir ek müdahaleye uğramaksızın çıkıyorlar aynı şekilde karşımıza.
13-Oyuna para ödememe yanlısı değilim tam tersine karşıt görüşlü uzun bir makalem de forumda mevcut fakat günümüzde üyelikal harici hiçbir yerde kutu bulunamamakta ve çoğu oyuncu birçok haktan mahrum kalmakta.Herkes internet üzerinden alışveriş yapmak zorunda değil.Çözümü bulunmalı.
14-Birçok komik ve özensiz kıyafetlerle,silahlarla oynanıyor bu oyun,yanımda görenler gülüyor.İki yıl önce büyücümle oynarken yanımdaki bir dost elimdeki Ejder Asa'yı kastederek "O ne oğlum dedektör gibi tutuyor,hazine falan mı arıyorsun?" demişti.
15-Aktif etkinlikler sıfır derecesinde."Sıfır Kelvin Etkinlik"
a) Etkinlik takvimini gösterip bu maddeye karşıt görüş bildirenler kusura bakmasın.Kusura bakmak yerine diğer MMORPG'lerin etkinliklerine baksınlar.
b) 2 hafta önce açılan 380mb'lık cliente sahip MMORPG oyunun Facebook sayfası açıldığından bu yana 60bin üyeyi geçti.Aynı zamanda şimdi 60 ilde büyük ve ödüllü bir turnuva düzenliyor.İKV Eminönü'ndeki internet kafelerde bile turnuva düzenleyemiyor!
16-En güçlü diye bir kavram bizim oyunumuzda kullanılamıyor.Bir karakter 8 adet eşya kullanabiliyor,örneğin 8 eşyasının bir tanesinin bile oyunda daha üstü bulunamazken o kişinin aynı anda 2 tane 45 level adamı alamaması üzücü,saçma,ironik değil mi? Benim bıçak sırtı setim,mor hedef gözlüğüm ya da kelvin setim başka bir oyunda en üst eşyanın en üst efsun kombinasyonuna,+ seviyesine denk geliyorsa ben terör estirmeliyim,3 tane adama ölmemeliyim.

Resim

Yıllardır oynadığım bu oyuna gönül vermiş biri olarak şu yazdıklarım beni üzdü,oyunum için üzülüyorum sadece.Diğerlerini görüyorum çünkü.Oyunumuzu oynayan yok,bakın ve kararı siz verin.

Resim
Resim
Resim
Resim

İKV'nin bu oyunlardan nesi eksik,sadece reklamı eksik.
Türkiye turu bile yapıyorlar,hem de 3. kez


Resim

Sabah 6:30'da başladığım yazıya üzülerek son veriyorum,neden üzülüyorum çünkü biraz daha zorlasam bir bu kadar daha yazabilirdim,anlatabilirdim ne var,ne yok.Neyse.Okuyan herkese teşekkürler.

Resim

Anlattıklarımda oyunun eksilerini ön plana çıkardığım için oyunu kötülediğimi düşünmeyin.En baştta da yakın ve dürüst bir dost olduğumu ve sizlerin de öyle olduğunuzu belirttim.Bu yüzden dürüst olmalı ve eleştiri yapmalıyız.Sonrası da gerekli kişilerin özeleştiri yapmasıyla başlayacaktır.
Kimse unutmasın,yıllardır eksiğiyle,hatasıyla bu oyunu sevdik,canımız ciğerimiz yaptık.


İki hata var dedik diye vazgeçmedik senden;
Resim


Saygılarımla.


Söze Gerek Yok ../alkış ellerine sağlık Açıklama Süper olmuş baştan sona kadar okudum
xKANDEMİRx Qubinxyunanlı xKANDEMİRxII

Since 2007 © BeyazKöşk
Kullanıcı avatarı
Thrashmetal
Çınaraltı Müdavimi
Çınaraltı Müdavimi
Mesajlar: 801
Kayıt: 24 Eki 2010 19:51
Sunucu: Meran

Re: Bıçak Sırtı Muhabbetler,Gidişat ve Bay Özeleştiri[Manife

Mesaj gönderen Thrashmetal »

Son derece haklısın çünkü Süper Can çıktığında tüm teknoloji programlarında mevlüt dinç röportaj verdi ama İstanbul Kıyamet Vakti oyununu bir İstanbul oyunumuz da var tanıtması oyunun değerinide dahada düşürecek
Kullanıcı avatarı
los34
Işık Hanım'ın Elemanı
Işık Hanım'ın Elemanı
Mesajlar: 201
Kayıt: 05 Mar 2011 12:26
Sunucu: Sancak
Klan: Lodos

Re: Bıçak Sırtı Muhabbetler,Gidişat ve Bay Özeleştiri[Manife

Mesaj gönderen los34 »

Bi GM görene kadar GÜNCEL
All rights reserved. This nickname can not be used in any way without my written permission. Blank ®

Blank © 2012.

-Oyun Bitti. Artık Sadece Forum ;)
Kullanıcı avatarı
ZAMK
Salgın Koruyucusu
Salgın Koruyucusu
Mesajlar: 11
Kayıt: 16 Tem 2012 05:02
Klan: Lodos

Re: Bıçak Sırtı Muhabbetler,Gidişat ve Bay Özeleştiri[Manife

Mesaj gönderen ZAMK »

Bu konuda yazılanlar bir kişi veya birkaç kişi adına yazılmadı,hepimizi ilgilendiriyor.Kiminin 5 yıldır,kiminin 3 yıldır oynadığı oyun o süre boyunca hayatımızın büyük bir parçası olabiliyorsa artık o oyun olmaktan çıkmış ve yaşantımıza demirlemiş bir olgudur.Bu olguda kötü yanlar barınıyorsa,istesek de kopamıyorsak el atmak zorundayız.Oyuncu haberdar olmalı.Bıçak sırtı muhabbetler yapmalı.Bahsedilenler de sadece bir başlangıçtır.Gerisi gelecek.
Kullanıcı avatarı
bbsnake
Antrepo Bekçisi
Antrepo Bekçisi
Mesajlar: 720
Kayıt: 04 Ara 2009 19:07
Sunucu: Sancak
Klan: Lodos

Re: Bıçak Sırtı Muhabbetler,Gidişat ve Bay Özeleştiri[Manife

Mesaj gönderen bbsnake »

GÜNCEL
Hayattaki tek pişmanlığım yersiz yere iyi olduğum anlardır..

Euronymous
Behexen
Watain
Kullanıcı avatarı
haydegidelumm
Labirent Rehberi
Labirent Rehberi
Mesajlar: 1354
Kayıt: 07 Tem 2011 19:37
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: CcC BayKuş ReyiZ CcC

Re: Bıçak Sırtı Muhabbetler,Gidişat ve Bay Özeleştiri[Manife

Mesaj gönderen haydegidelumm »

Çok Güzel En başta Beğenmedim Fakat Tekrar Okuyunca Hakkını Verdim.
Parayı Oyun İçin Kullanmıyor Gerçek Yönetim. Game Master'lar Kendi İşleri Güçleri Var Boşuna Harcamak İstemiyorlar Sobee Şirketi Bunun Reklamını Yapamıyorsan Game Master'lar Ne Yapsın.



Program İndirme Sitelerin de Bile Reklamı Olsa İkv'nin Belirli Bir Artış Söz Konusu Olur Ama Şirket Kendi Sitesinde Bile Diğer Oyunlar Daha İhtişamlı Dururken İkv Ezik Duruyor İkv Bir Kere Adından Kaybediyor Bazı Şeyleri Ne Oynuyorsun İstanbul Kıyamet Vakti Söylerken Bile İnsan Yoruluyor Reklamcılık Üzerine Okuduğum Kitaplar Üzerinden Söylersem Şöyle :


Uzun İsimde Olan Oyunlar - Sloganlar İnsanı Sıkıyor. Herşeyin Kısa ve Özüne Bakan Bir Milletiz Biz.
Bu Kanıtlanmış Bir Olay. Şimdi Size bir Hikaye Anlatacağım. Yaşanmış Bir Olay İstyeyen Araştırır.

Reklamcılık ve İşitsellik Kavramı Hakkında Örnek :[/size]

Ar-çelik Şirketi Kaliteli Mallar Yapıp Piyasaya Sürüyor ve Sonrasında Avrupaya Açılmıştır Bayileri Ama İlgi Duymuyor Avrupalı İnsanlar Alanlar Memnun Fakat Bir yerde Bir Eksikliği Fark Ediyorlar Almanya'da Bu Şirket Ufak Bir Araştırma Yapıyor Ve Bunun İsimden Kaynaklandığını Avrupalılara Göre Bir İsim Olmadığını Onların Alfabesine Uymayan Bir İsim Olduğunu Anlıyorlar O Sene Satışları 50000 Civarı İken

1 Sene İçinde Aynı Şirket "Beko" Adı Altında Aynı Malları Satmaya Başlıyor Ve Bu Sadece 3*4 Avrupa Ülkesinde Başlıyor. O Avrupa Ülkelerindeki 1 Senelik Toplam Satış 100.000'ni Bulurken Diğer Ar-çelik Mağzaları Adı Altında Aynı Mal Aynı Ürün 25.000 Civarına Düşüyor. İsimler İnsanları Görüşlerini Değiştirir.

Siyasi Partilerden Örnek Verebilirim Bu Reklama Ama Forum Kurallarına Uymayacak.

ikv Standardında ki Oyunları Söyleyelim Reklam Konusunda Sadece İsimlerine Bakarak.

-Metin 2 = Kısa Ve Öz
-Karahan = kısa ve Öz Anlamlı
-Knıght = Kısa Ve Öz Bu Tür Oyunların Atası da Düyebiliriz.
Cengizhan 2 = Kısa ve reklamı Kolay
Ve bizim Oyunumuz
-İstanbul Kıyamet Vakti Çemberlitaş = Uzun Ve Kısa İsimlere Oranla Reklamı Yapılamaz.
Neden Kıyamet Vakti 4 Değil ?


Kısa İsimlerin Reklamı Daha Çabuk Olur Ayrıca Bizim İnsanımız Uzun İsim Kullanmaz.
TÜRKLER - TÜRKİYE de YAŞAYANLARÜzerinden Devam Edelim
En Basitinden Örnek Türk İsimleri
Abdullah = Apo
Abdülhey=Abdül
MehmetAli = Memo
Batuhan=Batu
Eski Futbolculara Bile Soy Adı Yerine "büyük" "küçük" sıfatı Yerleştirilirdi Çünkü Seyircinin Dinleyicinin Dikkatini Çeksin Diye


Ne Kadar Kısa ve Öz Bir İsim İse O Kadar İyi Reklam Yapılır.
Ben Mesela Bayrampaşa Anadolu ticaret Meslek Lisesinde okudum.
Okulun Müdürü Bile Bayrampaşa Meslek Lisesi Diye Okulunu Tanıtıyor veya Sadece Anadolu Meslek
Liselilerin tabiriyle (A) (m)e(l)e Lisesi.
Biz İşin Kolayına Kaçarız.

Cola turka Neden Tutulmadı ?
Cococala ve pepsi Neden Satışlarda Bu Ülkede 1 Numara Sözde Boykot Yaptığımız Halde
Cococola = Söylemesi Kolay dile Yapışıyor
Pepsi = Söylemesi Kolay ve Kısa Öz
Cola Turka = Söylenmesi ne Kadar Kolay Olsa da Coco Cola nın Çakması Gibi Duruyor İnsanın Dili Kayıyor.


Bilindiği Üzere Görsellik ve İşitsellik İnsan Beyninin Çok Yüksek Bölümüne Hitap Ediyor.

Ben Bu Yazıyı Okumamıştım Çünkü Çok Uzundu Ama Beğenen Sayısı Fazla Olunca Okudum .. Mantıklı Güzel.

Şimdi Benim Yazımında Yarısının Okunacağından Şüphem Var

Çünkü Biz Türk İnsanıyız
Resim
Öncelikle Teşekkürü Bir Borç Bilirim Ve Borç Yiğitin Kamçısıdır
Yönetim Taklit Çabaları Vol 1
IKV2500 yazarak 7979 a gönderin Gelen Mesajlara Evet Deyin
Video kaldırılmıştır.
Kullanıcı avatarı
haydegidelumm
Labirent Rehberi
Labirent Rehberi
Mesajlar: 1354
Kayıt: 07 Tem 2011 19:37
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: CcC BayKuş ReyiZ CcC

Re: Bıçak Sırtı Muhabbetler,Gidişat ve Bay Özeleştiri[Manife

Mesaj gönderen haydegidelumm »

İşitsellik Üzerine Çeşitli Örnek Verdim Birazda Görsellik Üzerine Örnek Veriyim :[/color]
-Star TV'nin yeni Logosu Biliyorsunuz Çoklu Kanala Geçişte İlk Açılan Kanal Ve Türkiye'de Çok İzlenen Bir Kanal Eski Logosu Mavi İke Kırmıza Dönüştürüldü Fark Edilmedi Sonrasında Tam Yıldız Şeklini Aldı "S" Harfi Kalktı Seyirciler Yadırgadı 1-2 Dizi Transferi Yaparak Dengelediler Durumu..

Bizim Oyunumuzda İse Açılırken Çemberlitaş Bölgesinin Şekli Resmi Var DEğişmeli Onun Yerine Dikkat Çekici Renkler İle Oynayıp Zıt Renkleri Bir Araya Getirerek Yeni Bir Resim Olmalı Ayrıca Ekranın Sol Altta Duran Cin resmi Çok Sıkıcı

Yüzüklerin Efendisi
Türkiye de Çok Fazla Ödüllü Film İzlenmezken Yabancı Film de Türkiye de Kendi Zaman Dilimi İçerisinde En fazla İzlenen Filmdi.Çünkü Başlığı Ve Filmin Aksiyon Sahnelerini Göz Önünde Tuttular.. Harry Poter' 8 e Yakın Bölüm Çekti Yüzüklerin Efendisinin Toplam 3 Serisini TÜRKİYE' de Geçemedi .. Sebep İkisi De Orta dünyayı Anlatıyor Fakat Aksiyon Ve Şiddet Bizim Genlerimize İşlemiş Sanki Fragmanı Bize Hitap Ediyordu.

Bu Dediğim de Diğer On-line Oyunların Fragmanı İle bizim Oyunumuzn Sakin Fragmanı Arasındaki Fark Derindeki Sır Fragmanı Hariç Diğerlerinin Hepsi Oldukça Kötü Ses Ve Görüntü Çok düşük Seviye de İnsanı Çekmiyor.


G.O.R.A
Cem Yılmazın Daha Tam Olarak Meşhur Olmadığı Dönemde Ani Çıkış Yakaladı ve Yıllarca Bize Hitap Eden Konuşmasıyla Gişe Rekoru Kırdı..

Yönetimin Oyuncu İle Konuşması Ve Oyun İçinde Pek Görme imkanı Bulamamızı da buna Benzetebiliriz. Goradayken Farklı Arog dayken Farklı Cem Yılmaz Görmemiz Gibi Aynısı Recep İvedik 1-2 ve *3 Arasındaki fark

Sınıf Atladıkça Karakter Değişiyor.


Recep İvedik ve A.R.O.G Karşılaşması
Recep İvedik Halk Dilinde Yaşanıyordu AROG İse Daha Güzel Espriler Olmasına Rağmen Gölgesinde Kaldı Sebebi : Recep İvedik Halk Ağzıyla Konuşurken Espri Yaparken , Cem Yılmaz Karakteri Arif Biraz Daha Olgun Seviyeye Espirileri Hitap Ediyordu


Yönetim Bize Hitap Şeklini 2008 Yılından Bugüne Çok Değiştirdi Bu Yüzden Bırakanlar Oldu Bu Reklamsızlığın Değil Yönetici Tavırlarından Kaynaklanan Birşey Kendilerini Oyuncu Sınıfından Koparıp Yönetici Sınıfına Katıyor Ve Bu KAST Sistemi Yaratıyor. Bu Benim Oyundan Soğumamın Birinci Sebebi.

Resim
Öncelikle Teşekkürü Bir Borç Bilirim Ve Borç Yiğitin Kamçısıdır
Yönetim Taklit Çabaları Vol 1
IKV2500 yazarak 7979 a gönderin Gelen Mesajlara Evet Deyin
Video kaldırılmıştır.
Kullanıcı avatarı
GaffarBEY
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 293
Kayıt: 16 Eyl 2011 22:43

Re: Bıçak Sırtı Muhabbetler,Gidişat ve Bay Özeleştiri[Manife

Mesaj gönderen GaffarBEY »

SENİNLEYİZ VE SENİ DAHA İYİ YERLERDE GÖRMEK İSTİYORUZ...
Kullanıcı avatarı
izdirapgrafik
Avatar Tasarımcısı
Avatar Tasarımcısı
Mesajlar: 916
Kayıt: 04 Ara 2009 21:26
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos
Lonca: Organize İşler

Re: Bıçak Sırtı Muhabbetler,Gidişat ve Bay Özeleştiri[Manife

Mesaj gönderen izdirapgrafik »

Güncel.
2006-2013
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön