50. Seviye Yetenek Önerileri
- turkoxHAMSTER
- Praetorian Piyadesi
- Mesajlar: 4338
- Kayıt: 04 Ara 2009 18:06
- Sunucu: Teşkilat
Re: 50. Seviye Yetenek Önerileri
Acil Müdahale çok hoşuma gitti.
- KarargahxParazit
- Sahaf Yardımcısı
- Mesajlar: 100
- Kayıt: 29 Eki 2010 14:56
Re: 50. Seviye Yetenek Önerileri
kardeşim buralarda harcanıyorsun mevlüt abe senide işe alsınbermer yazdı:Merhaba arkadaşlar.
Bildiğiniz gibi İstanbul Kıyamet Vaktinin Çemberlitaş eklentisinin de yayınlanmasıyla oyuncuların talepleri bir seviye daha arttı ve 49 olan seviye limitinin 59 gibi seviyelere çıkarılmasını isteyen arkadaşlarımız baya çoğaldı.
Ben de mantıklı olabilecek, aklıma gelen yetenek önerilerini burdan sizinle paylaşmak istedim.
Savaşçıyla başlayacağım:
Savaşçı 50. Seviye Yetenek Önerileri
Kışkırtıcı Darbe
Hedef:Rakip
Etki:Tek kişi üzerine
Gereklilik:Defansif Dövüş
Tanım:Rakip üzerine sertçe bir darbe indirir ve rakibin dikkatini üzerine çeker.Bu dikkat çekme sonucu rakip, darbe alınan kişiden başka kimseyi hedef olarak göremez.
5 Puanda Kudret Gereksinimi %15 azalır ve rakibin Kışkırtılma süresi 3sn olur.
15 Puanda hasar artışı, kudret gereksinimi ve ya kışkırtılma süresi artışı seçeneklerinden biri seçilebilir.
Benim yorumum:
Arkadaşlar tank savaşçıların daha aktif rol oynamasını sağlamak amacıyla düşündüm bu yeteneği.Özellikle ekipmanları mükemmel olmasa bile ortalama ekipmanlara sahip savaşçıların da tank olmasına yardımcı olabilecek bir yetenek.Aynı zamanda defansif eşya dizmiş savaşçıların vs'de işe yararlılığını arttırmak için de düşünülebilir.
Ustalık
Hedef:Kendi
Etki:Sadece kendi üzerinde uygulanabilir.
Gereklilik:-
Tanım:Savaşçının kılıcını daha sıkı kavramasını ve daha ustalıkla kullanmasını sağlar.Bu etki sonucu savaşçının hasarı artar.
5 Puanda hasar artışı %10 olurken, kudret gereksinimi %10 azalır.
10 Puanda etki süresi 1 dakikadan 1,5 dakikaya çıkar.
15 Puanda etki süresi artışı, hasar artışı ya da kudret azaltımı seçeneklerinden bir tanesi seçilebilir.
Ekinoks Darbesi
Hedef:Rakip
Etki:Rakip, 15 puanda alan etkisi.
Gereklilik:-
Tanım:Rakibe sertçe iki darbe indirir.Eğer ilk darbe kritik hasar verirse, ikinci darbede hasar artışı görülür.İki darbenin de kritik isabet etmesi sonucu rakibin defansı 10saniyeliğine %15 indirilir.
Acil Müdahele
(Pasif)
Hedef:Kendi
Etki:Karakteri merkez alarak alan.
Gereklilik:Sağlığın %10'un altında olması.Defansif dövüş.
Tanım:Karakterin sağlığı %10'un altına düştüğünde, karakterin etrafında üç adet büyük kalkan silüeti oluşturur.Bu kalkanlar üç bin'er sağlık puanına sahiptir.Bu kalkanlar aktifken kullanıcı hareket edebilir.Ancak yetenek kullanamaz.
Hedefin çok yakınında oyuncular var ise, onlar da bu etkiden etkilenirler.
5 Puanda etki alanı 3 metre artar.
15 Puanda karakter kalkan içinde %15 hız bonusu kazanır.
Büyücü 50. Seviye Yetenek Önerileri
İntikam Çemberi
Hedef:Düşman.
Etki:Düşman ve etrafındakiler.
Gereklilik:Ölü olmak.Düşman üzerinde koruyucu etki olmaması.
Tanım:Sizi öldüren kişi üzerinde, ölü olduğunuz yerden bir lanet uygulayın ve hedefi hareketsiz bırakın.Bu hareketsizlik etkisi üzerinde olan rakip, sadece hareket edemez.Yetenek , iksir vb işlemler uygulanabilir.
5 Puanda kudret gereksinimi %30 azalır, çember alanı büyür.
10 Puanda çember alanı sabit kalırken, çemberin etki süresi uzar.
*Not:Şimdi yazacağım yetenek "Eşsiz Yetenek" adı verilen bir özelliğe sahip.Sadece Gaffar Bey'den düşen bir kitap ile açılabilir, 1 puandan fazla eklenemez.Etkisi muazzam olduğundan bu adı almıştır.Aynı diğer oyunlarda Final Skill ya da Ultimate Skill denilen yetenekler gibi.(Savaşçı için hala düşünmekteyim)
Karışım(Eşsiz Yetenek)
Hedef:-
Etki:Rakip(ya da alan)
Gereklilk:Maksimum kudretinizin en az yüzde 40'ına sahip olmak.
Tanım:Bu büyü kullanıldığında ekranınıza iki tane kutucuk gelir.Bu kutucuklara, sahip olduğunuz aktif yeteneklerin ikitanesini yerleştirebilirsiniz.(Örn;Meteor). Kullandığınız bu iki büyü tüm etkileriyle beraber karışır(Hasar, yavaşlatma vb etkilerin hepsi karışır) ve tek kullanımlık bir büyü ortaya çıkarır.
Soğuk Mezarlık:
Hedef:Düşman
Etki:Rakip
Gereklilik:-
Tanım:Hedefe sersemletici bir buz dalgası yollar ve hedefi 2 saniyeliğine kör eder(Siyah ekran).Ancak aynı zamanda hedefin üzerindeki tüm kötü etkileri siler.
15 Puanda hasar artışı ve kudret gereksinimi görülür.
Ateş Duvarı:
Hedef:Düşman
Etki:Duvara temas eden herkes.
Gereklilik:Ateş Bilgisi sv. 10
Tanım:Önünüze 15 metrelik yanan bir duvar örer.Duvarla temasa giren herkes muazzam bir yanma etkisine girer ve 3 saniyede bir olmak üzere toplam 30 saniye süresince hasar alır.Eğer, hedef yanma etkisindeyken başka bir ateş büyüsü tarafından vurulursa Tepkime etkisi görülebilir ve hedefin defansı 5 saniyeliğine yok edilir.
5 Puanda kudret gereksinimi %10 azalır.
10 Puanda, Ateş Bilgisinin tüm puanları için %0,5'lik bir tepkime etkisi artışı görülür.
Benim Yorumum:
Bildiğiniz gibi ateş yeteneklerini şu aralar kimse tercih etmiyor, tercih etseler bile ateş çemberi gibi yeteneklerin nasıl hasar vereceği belirsiz.Bu yetenekle büyücülerin ateş tercihini arttırmak istedim.
Donuk Meteor
Hedef:Düşman
Etki:Rakip(ler)
Gereklilik:Fiziksel Bilgi sv 10.
Tanım:Büyücü, 5 saniye boyunca asasına iki eliyle dokunarak büyü gücünü şarj eder ve tüm kudretini muazzam güçte bir meteora aktarır.Bunun sonucunda, sahip olunan kudretin tamamı, etraftaki beş düşmana eşit miktarda hasar olarak paylaştırılır.Eğer etrafınızda tek bir düşman varsa, düşman hasarın tamamını alır.Ancak eğer hedefin zırhı %65'in üzerinde ise, hedefin sağlığı arttırılır.
Şifacı 50. Seviye Yetenek Önerileri
Kutsallık
Hedef:Kendi
Etki:Kendi
Gereklilik:-
Tanım:Kullanan şifacıyı 15 saniyeliğine mavi bir ışık hüzmesine dönüştürür.Bu ışık hüzmesi [Sahip olunan Hız Arttırıcı eşya ya da aktif hız arttıran iksir sayısı]+[3] kadar bir hız bonusu sağlamakla beraber, kullanıcının hiçbir şekilde, hiçbir büyü ya da saldırıyla hedef olarak seçilmemesini sağlar.Bu yetenek yetenek barınızdayken tekrar basarsanız etkisi iptal olur.
15 Puanda hız arttırımı fazlalaşır.
Cehennem Istırapı:
Hedef:Düşman
Etki:Düşman
Gereklilik:-
Tanım:Düşmana sağlığınızın yarısı kadar hasar verir.Verilen hasar bir dakika boyunca devam eder ve her saniye için +[300] hasar verir.
15 Puanda [300] olan hasar [350] olarak arttırılır.
Kendi yorumum:Bu yeteneklerle, şifacıyı ofansif olarak daha etkili bir hale getirmek istedim.Savaşlarda asit ve çağrıdan başka yardımcıları olmayan şifacılar, güzel bir saldırı gücünü de hakediyor.
Adalet
Hedef:Dost kimse.
Etki:Siz ve dost kimse.
Gereklilik:Tam sağlık ve kudretiniz olması.
Tanım:Sağlığınızın ve kudretinizin %'lik bir kısmını seçtiğiniz bir kişiye aktararak sizin eşit şartlara yaklaşmanızı sağlar.
5 Puanda:%100 Sağlığınızın ve Kudretinizin %20'sini dostunuza verir.
10 Puanda : %100 Sağlığınızın ve Kudretinizin %40'ını dostunuza verir.
15 Puanda : %100 Sağlığınızın ve Kudretinizin %50'sini dostunuza verirken, dostunuza 5 saniyelik bir iyileştirme çemberi de uygular.
İnanç Zinciri(Eşsiz Yetenek*)
Hedef:Düşman
Etki:Düşman
Gereklilik:Tam sağlık.
Tanım:Eğer saldırdığınız bir yaratıksa, 10 saniye boyunca sağlığınızın tamamı kadar hasar verir(Saniye başı).Ancak saldırdığınız bir düşmansa, 10 saniye boyunca her saniye %5 olmak üzere rakibinizin kudretinden çalarak size ekler.
Evet arkadaşlar, benden bu kadar.Biraz abartmış olabiliriz, onları da siz düzeltirseniz mükemmel olur.En azından size uygun gelen vs varsa bir yorum bırakırsanız mükemmel olur.Sağolun
Re: 50. Seviye Yetenek Önerileri
İntikam çemberi çok hoşuma gıttı :twisted:
Emegine sağlık hepsi çok güzel !
Emegine sağlık hepsi çok güzel !
Re: 50. Seviye Yetenek Önerileri
Fikirleriniz için çok sağolun arkadaşlar.Yakında yenileriyle karşınıza geleceğim 
Hold me and love me ~
Just wanna touch you for a minute
Maybe three second is enough
for my heart to quit.~
Just wanna touch you for a minute
Maybe three second is enough
for my heart to quit.~
- berberah
- İskele Babası
- Mesajlar: 48
- Kayıt: 28 Nis 2012 02:40
- Sunucu: Sancak
- Klan: Lodos
- Lonca: Türk İstihbarat Teşkilat
Re: 50. Seviye Yetenek Önerileri
Kışkırtıcı darbe iyi fikir. Tank için hasar veren tek yetenek ayı. Sadece ayı kullanarak hiç bir vs kazanılmaz. Bence tank için hasar veren bir yetenek gerekli. İyi düşünmüşsün. Teşekkürler.
Titxberber [(^)Ecel Getiren] [Farabi Karakürk(^) Kafa Koparan] [Farabi Shen Gümüş Diş] [Bıçak Sırtı Kılıç]
Bunu da değerlendirsek!
SAVAŞÇI
Ölümcül Darbe:Sadece kılıç sınıfı ile yapılan saldırıdır.
Hedef:Düşman
Gereklilik:-
5 puanda normal hasarın yarısı kadar etki artar.10 puanda normal hasarın 2 katı kadar artar.15 puanda normal hasarın 3 katı kadar artar.
Süre:1sn
Yenilenme Süre:120sn.
Keskin Nişancı:Sadece silah ile yapılan saldırıdır.
Hedef:Düşman
Gereklilik-
5 puanda %5,10 puanda % 7,15 puanda %10 silahın saldırı hızını ve isabet şansını artırır.
Süre:10sn
Yenilenme:90 sn
Muhafız Ruhu:Kendisi de olmak üzere tüm grup üyelerinin savunmalarını,zırhlarını artırır.
Hedef:Dost
Gereklilik:Defansif Dövüş
5 puanda %7,10 puanda % 15,15 puanda %20 savunmayı ve zırhı artırır.
Süre:5 dakika
Yenilenme:1sn
Kudret gereksinimi/süre bize düşmez
BÜYÜCÜ
ŞİFACI
Bu iki karakter yeteneği Destek Ekibine atılacak
Çünkü gerçekten çok güzel yetenekler projeledim.Neyse konuyu açana da teşekkürler bu arada!
Ölümcül Darbe:Sadece kılıç sınıfı ile yapılan saldırıdır.
Hedef:Düşman
Gereklilik:-
5 puanda normal hasarın yarısı kadar etki artar.10 puanda normal hasarın 2 katı kadar artar.15 puanda normal hasarın 3 katı kadar artar.
Süre:1sn
Yenilenme Süre:120sn.
Keskin Nişancı:Sadece silah ile yapılan saldırıdır.
Hedef:Düşman
Gereklilik-
5 puanda %5,10 puanda % 7,15 puanda %10 silahın saldırı hızını ve isabet şansını artırır.
Süre:10sn
Yenilenme:90 sn
Muhafız Ruhu:Kendisi de olmak üzere tüm grup üyelerinin savunmalarını,zırhlarını artırır.
Hedef:Dost
Gereklilik:Defansif Dövüş
5 puanda %7,10 puanda % 15,15 puanda %20 savunmayı ve zırhı artırır.
Süre:5 dakika
Yenilenme:1sn
Kudret gereksinimi/süre bize düşmez
BÜYÜCÜ
ŞİFACI
Bu iki karakter yeteneği Destek Ekibine atılacak

- ReaLMADRID
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 369
- Kayıt: 09 Oca 2012 22:38
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Lodos
Re: 50. Seviye Yetenek Önerileri
Yetenekler güzel düşünceler güzel fakat ikv yönetimi bence tasarlamıştır şimdiye kadar tasarlamasada ben hiçbir zaman yönetimin bu önerilerden yetenek alıp oyuna uyarladığını görmedim.
Re: 50. Seviye Yetenek Önerileri
Eline Sağlık guzel olmus
Re: 50. Seviye Yetenek Önerileri
Söz verdiğim gibi devam ediceğim ;
Savaşçı 60(!). Seviye Yetenek Önerileri
Korkusuzluk
Hedef:Kendi
Etki:Kendi
Gereklilik:Sarsılmaz yeteneğinin aktif olması
Tanım:Eğer üzerinizde aktif bir Sarsılmazlık etkisi varsa, onu daha güçlü hale getirir ve üzerinizde 10 saniyelik bir Korkusuzluk etkisi yaratır.Bu etki süresince, hiçbir kötü etkiden etkilenmezsiniz(Meteoritin zırh düşürmesi, şifacının asitinin devam etmesi vb.)Bu Korkusuzluk etkisi devam ederken üzerinizde Sarsılmazlık etkisi görülmez.
5 Puandan sonra, her puan için korkusuzluk süresi 0,5sn uzar.
Nötralizasyon(Eşsiz Yetenek*)
Hedef:Düşman
Etki:Düşman
Gereklilik:-
Tanım:Bu yeteneği kullanan Savaşçı, düşmana kitlenmek suretiyle %500 bir hız bonusu kazanır.Düşmanın yanına geldikten sonra kılıcını üç kez yere saplayarak düşmanı bir üçgen içine hapseder.Düşman bu üçgen içinde hiçbir aksiyonu gerçekleştiremez.
Ecelin İkilemi
Hedef:Düşman
Etki:Düşman
Gereklilik:Ofansif Dövüş
Tanım:[Elinizde tabanca olması durumunda]Hedefe hasarınızın %75'ine denk güçte %20 bayıltıcı ihtimalli bir mermi ateşler.[Elinizde kılıç olması durumunda]Hedefe yakınsanız sertçe bir darbe indirir ve hedefte kanatma etkisine yol açar.Hedeften uzaktayken bu yeteneği aktifleştirdiğinizde kayarak düşmanın yanına gidip onu geri ittirme etkisi bırakır, daha sonra hedef üzerinde yavaşlatma yaratır.
Savaşçı yetenklerini burda sonlandırmayı düşünüyordum ki yazarken aklıma bir fikir geldi.Aklınızdaki savaşçı kavramını biraz olsun değiştirecek bir şey;
Nişancı Dövüş
Hedef:Kendi
Etki:Kendi
Gereklilik:Tabanca takınılmış olması.
Tanım:Savaşçıyı bir uzak dövüşçü şekline sokar ve düşmanlarını uzaktan etkisiz hale getirmeye çalışır.Bu yetenek ancak düşmanla aranızda bir mesafe olduğu müddetçe kullanılabilir.Düşman size yaklaştığında yetenek iptal olur ve bu yeteneğin size sağladığı yararlar yokolur.
Yeteneğin Etkileri:
[Altıncı His] yeteneği kullanılabilir.
[Cilalı Mermi] yeteneği kullanılabilir.
[Yaşama Tedbiri] yeteneği kullanılabilir.
[Yansama Atışı] yeteneği kullanılabilir.
Tabanca takınmanız durumunda menziliniz %25, hasarınız %20 artar.
Her kritik atışınız düşmanda 0,25sn'lik bir yavaşlamaya yol açar.
Nişancı Dövüşün size sağladığı yetenekler ancak 1 kez kullanılabilir!Tüm yetenekler kullanıldıktan sonra Nişançı Dövüş deaktifleştirilir.
[Altıncı His]
Hedef:Rakip(ler)
Etki:Rakip(ler)
Gereklilik:Nişançı Dövüş
Tanım:7 Mermiyi aynı anda eşitlemenizi sağlar, 7 mermi farklı yönde hareket eder ve eşit hasar verirler.
[Cilalı Mermi]
Hedef:Rakip
Etki:Rakip
Gereklilik:Nişancı Dövüş
Tanım:Aşırı güçlü bir mermi ateşler.Ancak mermi bir doğrultu üzerinde hareket ettiğinden ıskalama ihtimaliniz yüksektir.
[Yaşama Tedbiri]
Hedef:Kendi
Etki:Kendi
Gereklilik:Nişancı Dövüş
Tanım:Nişancı Dövüş aktifken, sizin hedeflediğiniz düşmanı işaretler.Bu işaret küçük haritada da görülebilir, bu hedef size Nişancı Dövüşünüzü kapatacak kadar yaklaşırsa sizin geri doğru hızlıca bir manevra yapmanızı sağlar.
[Yansıma Atışı]
Hedef:Rakip
Etki:Rakip
Gereklilik:Nişancı Dövüş
Tanım:Düşmana hızlıca üç zayıf mermi ateşler.Bu mermiler düşman üzerinde 3sn etki gösterir.Bu etki müddetinde düşman, hareket etmek istediğinin zıttı yönde hareket eder.
Büyücü 50. Seviye Yetenek Önerileri
Karışıklık
(Paasif)
Hedef:Kendi
Etki:Kendi
Gereklilik:-
Tanım:Sağlığınız %40'ın altına düştüğünde ortamı karıştıracak 3 tane kopyanızı yaratır.Bu üç kopyanın karışıklık yaratmaktan başka hiçbir etkisi yoktur.
Detone
Hedef:Düşman
Etki:Düşman
Gereklilik:Hedef üzerinde Yıldırım büyüsü etkisi olması
Tanım:Hedef üzerinde bulunan Yıldırım etkilerinin herbirini patlatarak düşman üzerine elektroşok dalgası gönderir.Herbir Yıldırım etkisi için düşman muazzam güçte hasar alır.Ancak bu büyü tamamlandığında düşman üzerindeki yıldırım etkileri yokolur.
Savaşçı için epeyce dövüş şekli düşündük.Biraz da büyücümüzü güçlendirelim
Element Öfkesi
Hedef:Kendi
Etki:Kendi
Gereklilik:-
Tanım:Etrafınız 3 yıldıım, 3 meteor, 3 ateş ve 3 buz hüzmesi dönmeye başlar.Kullanacağınız devam büyüleri her hüzme için hasar bonusu alır, kudret gereksinimi azaltımı kazanır ve düşmanda %100 etki bırakır.Bu mod hiçbir şekilde yokedilemez.Ancak 3 dakika sonra kendisi yokolur.
Şimdilik bu kadar, yakında Şifacı önerileriyle burada olacağım.
Savaşçı 60(!). Seviye Yetenek Önerileri
Korkusuzluk
Hedef:Kendi
Etki:Kendi
Gereklilik:Sarsılmaz yeteneğinin aktif olması
Tanım:Eğer üzerinizde aktif bir Sarsılmazlık etkisi varsa, onu daha güçlü hale getirir ve üzerinizde 10 saniyelik bir Korkusuzluk etkisi yaratır.Bu etki süresince, hiçbir kötü etkiden etkilenmezsiniz(Meteoritin zırh düşürmesi, şifacının asitinin devam etmesi vb.)Bu Korkusuzluk etkisi devam ederken üzerinizde Sarsılmazlık etkisi görülmez.
5 Puandan sonra, her puan için korkusuzluk süresi 0,5sn uzar.
Nötralizasyon(Eşsiz Yetenek*)
Hedef:Düşman
Etki:Düşman
Gereklilik:-
Tanım:Bu yeteneği kullanan Savaşçı, düşmana kitlenmek suretiyle %500 bir hız bonusu kazanır.Düşmanın yanına geldikten sonra kılıcını üç kez yere saplayarak düşmanı bir üçgen içine hapseder.Düşman bu üçgen içinde hiçbir aksiyonu gerçekleştiremez.
Ecelin İkilemi
Hedef:Düşman
Etki:Düşman
Gereklilik:Ofansif Dövüş
Tanım:[Elinizde tabanca olması durumunda]Hedefe hasarınızın %75'ine denk güçte %20 bayıltıcı ihtimalli bir mermi ateşler.[Elinizde kılıç olması durumunda]Hedefe yakınsanız sertçe bir darbe indirir ve hedefte kanatma etkisine yol açar.Hedeften uzaktayken bu yeteneği aktifleştirdiğinizde kayarak düşmanın yanına gidip onu geri ittirme etkisi bırakır, daha sonra hedef üzerinde yavaşlatma yaratır.
Savaşçı yetenklerini burda sonlandırmayı düşünüyordum ki yazarken aklıma bir fikir geldi.Aklınızdaki savaşçı kavramını biraz olsun değiştirecek bir şey;
Nişancı Dövüş
Hedef:Kendi
Etki:Kendi
Gereklilik:Tabanca takınılmış olması.
Tanım:Savaşçıyı bir uzak dövüşçü şekline sokar ve düşmanlarını uzaktan etkisiz hale getirmeye çalışır.Bu yetenek ancak düşmanla aranızda bir mesafe olduğu müddetçe kullanılabilir.Düşman size yaklaştığında yetenek iptal olur ve bu yeteneğin size sağladığı yararlar yokolur.
Yeteneğin Etkileri:
[Altıncı His] yeteneği kullanılabilir.
[Cilalı Mermi] yeteneği kullanılabilir.
[Yaşama Tedbiri] yeteneği kullanılabilir.
[Yansama Atışı] yeteneği kullanılabilir.
Tabanca takınmanız durumunda menziliniz %25, hasarınız %20 artar.
Her kritik atışınız düşmanda 0,25sn'lik bir yavaşlamaya yol açar.
Nişancı Dövüşün size sağladığı yetenekler ancak 1 kez kullanılabilir!Tüm yetenekler kullanıldıktan sonra Nişançı Dövüş deaktifleştirilir.
[Altıncı His]
Hedef:Rakip(ler)
Etki:Rakip(ler)
Gereklilik:Nişançı Dövüş
Tanım:7 Mermiyi aynı anda eşitlemenizi sağlar, 7 mermi farklı yönde hareket eder ve eşit hasar verirler.
[Cilalı Mermi]
Hedef:Rakip
Etki:Rakip
Gereklilik:Nişancı Dövüş
Tanım:Aşırı güçlü bir mermi ateşler.Ancak mermi bir doğrultu üzerinde hareket ettiğinden ıskalama ihtimaliniz yüksektir.
[Yaşama Tedbiri]
Hedef:Kendi
Etki:Kendi
Gereklilik:Nişancı Dövüş
Tanım:Nişancı Dövüş aktifken, sizin hedeflediğiniz düşmanı işaretler.Bu işaret küçük haritada da görülebilir, bu hedef size Nişancı Dövüşünüzü kapatacak kadar yaklaşırsa sizin geri doğru hızlıca bir manevra yapmanızı sağlar.
[Yansıma Atışı]
Hedef:Rakip
Etki:Rakip
Gereklilik:Nişancı Dövüş
Tanım:Düşmana hızlıca üç zayıf mermi ateşler.Bu mermiler düşman üzerinde 3sn etki gösterir.Bu etki müddetinde düşman, hareket etmek istediğinin zıttı yönde hareket eder.
Büyücü 50. Seviye Yetenek Önerileri
Karışıklık
(Paasif)
Hedef:Kendi
Etki:Kendi
Gereklilik:-
Tanım:Sağlığınız %40'ın altına düştüğünde ortamı karıştıracak 3 tane kopyanızı yaratır.Bu üç kopyanın karışıklık yaratmaktan başka hiçbir etkisi yoktur.
Detone
Hedef:Düşman
Etki:Düşman
Gereklilik:Hedef üzerinde Yıldırım büyüsü etkisi olması
Tanım:Hedef üzerinde bulunan Yıldırım etkilerinin herbirini patlatarak düşman üzerine elektroşok dalgası gönderir.Herbir Yıldırım etkisi için düşman muazzam güçte hasar alır.Ancak bu büyü tamamlandığında düşman üzerindeki yıldırım etkileri yokolur.
Savaşçı için epeyce dövüş şekli düşündük.Biraz da büyücümüzü güçlendirelim
Element Öfkesi
Hedef:Kendi
Etki:Kendi
Gereklilik:-
Tanım:Etrafınız 3 yıldıım, 3 meteor, 3 ateş ve 3 buz hüzmesi dönmeye başlar.Kullanacağınız devam büyüleri her hüzme için hasar bonusu alır, kudret gereksinimi azaltımı kazanır ve düşmanda %100 etki bırakır.Bu mod hiçbir şekilde yokedilemez.Ancak 3 dakika sonra kendisi yokolur.
Şimdilik bu kadar, yakında Şifacı önerileriyle burada olacağım.
Hold me and love me ~
Just wanna touch you for a minute
Maybe three second is enough
for my heart to quit.~
Just wanna touch you for a minute
Maybe three second is enough
for my heart to quit.~
- COMMANDER
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 256
- Kayıt: 25 Oca 2012 20:21
- Sunucu: Beyaz Köşk
- Klan: Lodos
- Lonca: za xd
Re: 50. Seviye Yetenek Önerileri
Merhaba,
Öneriniz için teşekkürler. İKV gelişim sürecinde oyuncularımızın isteklerine göre eklemeler yapılmaktadır. Bu tip öneriler bir öneri havuzunda toplanarak takip edilmektedir. Önerilerinizi birde İletişim/Destek Formu üzerinden, bildirim tipini Öneri olarak seçtikten sonra bildiriniz..
İKV Destek Formu için http://www.istanbuloyun.com/support.aspx
İyi forumlar.
Öneriniz için teşekkürler. İKV gelişim sürecinde oyuncularımızın isteklerine göre eklemeler yapılmaktadır. Bu tip öneriler bir öneri havuzunda toplanarak takip edilmektedir. Önerilerinizi birde İletişim/Destek Formu üzerinden, bildirim tipini Öneri olarak seçtikten sonra bildiriniz..
İKV Destek Formu için http://www.istanbuloyun.com/support.aspx
İyi forumlar.
Ben tek siz hepiniz