Kafayı yiyeceğim artık bir çare yok mu?

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
Beowulfxplucky
İri Fare Avcısı
İri Fare Avcısı
Mesajlar: 51
Kayıt: 05 Ara 2009 22:48
Sunucu: Meran
Klan: Lodos

Kafayı yiyeceğim artık bir çare yok mu?

Mesaj gönderen Beowulfxplucky »

istanbuloyun destek adresine oyunda yaşadığım sorunlardan ötürü crash ve istanbul_oyun.html dosyalarını gönderdim ama cevap alamadım. Karakter adaya girmiyor. Oyundan çıkıp tekrar girdiğimde girmiyor. Bilgisayarı yeniden başlatmak gerekiyor. Ama adaya hiç bir türlü girmiyor. Ben de istanbul_oyun.html dosyasında yazanları burada paylaşacağım. Anlayan varsa yardım etsin lütfen.

istanbul_oyun.html:

01/20/10 15:00:09: Total Physical Memory: 1023 MBs
01/20/10 15:00:09: AKTOR kayıt dosyası
01/20/10 15:00:09: lütfen hata durumunda bu dosyayı e-posta yolu ile istanbul@sobee.com.tr adresine ulaştırın
01/20/10 15:00:09: AKTOR başlıyor...
01/20/10 15:00:09: SSE2: kullanımda
01/20/10 15:00:09: Gerekli en düşük DirectX sürümü: 9.0c, bulunan: 9.0c
01/20/10 15:00:09: Gerekli en düşük Windows sürümü: Windows 98 ya da sonrası, bulunan: Windows XP Service Pack 2
01/20/10 15:00:09: zamanlama modülü aktif
01/20/10 15:00:09: işlem yöneticisi aktif
01/20/10 15:00:09: XML işleyici aktif
01/20/10 15:00:09: setting pref: HDREnabled '1'
01/20/10 15:00:09: setting pref: Fullscreen '1'
01/20/10 15:00:09: setting pref: TextureFiltering '2'
01/20/10 15:00:09: setting pref: TextureFilteringMin '3'
01/20/10 15:00:09: setting pref: TextureFilteringMag '2'
01/20/10 15:00:09: setting pref: TextureMipmap '1'
01/20/10 15:00:09: setting pref: TextureAnisotropy '4'
01/20/10 15:00:09: setting pref: TextureAnisotropy_PREF '1'
01/20/10 15:00:09: setting pref: ScreenResolution_PREF '0'
01/20/10 15:00:09: setting pref: ScreenWidth '1024'
01/20/10 15:00:09: setting pref: ScreenHeight '768'
01/20/10 15:00:09: setting pref: LightmapDetail '0'
01/20/10 15:00:09: setting pref: TextureDetail '1'
01/20/10 15:00:09: setting pref: ISP '3'
01/20/10 15:00:09: setting pref: ''
01/20/10 15:00:09: server: 212.175.12.110 : 27008
01/20/10 15:00:09: giriş sayfası açılıyor...
01/20/10 15:00:20: loging in with username:
01/20/10 15:00:20: gereken Windows Sockets sürümü: 2.0 ya da üzeri, bulunan: 2.0 (WinSock 2.0)
01/20/10 15:00:20: ağ modülü aktif
01/20/10 15:00:20: veri sıkıştırma modülü aktif
01/20/10 15:00:20: Login is valid
01/20/10 15:00:20: Connecting to server : 212.175.12.110 : 27008
01/20/10 15:00:20: Resolving..1
01/20/10 15:00:20: Resolving..2
01/20/10 15:00:20: Resolving..3
01/20/10 15:00:20: Resolving..4
01/20/10 15:00:20: Old send buffer size: 8192 bytes
01/20/10 15:00:20: Old receive buffer size: 8192 bytes
01/20/10 15:00:20: New send buffer size: 262144 bytes
01/20/10 15:00:20: New receive buffer size: 262144 bytes
01/20/10 15:00:20: sunucu ile bağlantı kuruldu
01/20/10 15:00:20: Showing window.
01/20/10 15:00:20: Initing engine.
01/20/10 15:00:20: ses modülü aktif
01/20/10 15:00:20: fizik modülü aktif
01/20/10 15:00:20: Sistemdeki erişilebilir grafik birimlerinin listesi:
01/20/10 15:00:20: Grafik birimi 0: NVIDIA GeForce 7300 SE/7200 GS
01/20/10 15:00:21: bilgi: donanımsal rtpatch desteği yok
01/20/10 15:00:21: bilgi: donanımsal npatch desteği yok
01/20/10 15:00:21: bilgi: donanımsal quinticrtpatch desteği yok
01/20/10 15:00:21: bilgi: sadece kare şeklinde dokular destekleniyor
01/20/10 15:00:21: bilgi: en geniş doku: 4096
01/20/10 15:00:21: bilgi: en yüksek doku: 4096
01/20/10 15:00:21: bilgi: aakernel düzeltmesi için gerekli pixel öteleme miktarı: 0
01/20/10 15:00:21: bilgi: çizilebilecek üçgen sınırı: 1048575
01/20/10 15:00:21: bilgi: index sınırı: 1048575
01/20/10 15:00:21: bilgi: aynı anda aktif stream sayısı: 16
01/20/10 15:00:21: bilgi: en geniş vertex stride: 255
01/20/10 15:00:21: bilgi: gamma düzeltme desteği var
01/20/10 15:00:21: bilgi: kalibratör ile gamma düzeltme desteği yok
01/20/10 15:00:21: vertex shader sürümü: 3.0
01/20/10 15:00:21: pixel shader sürümü: 3.0
01/20/10 15:00:21: aynı anda erişilebilir doku adedi: 8
01/20/10 15:00:21: donanım destekli fare imleci kullanılıyor
01/20/10 15:00:21: grafik modülü aktif
01/20/10 15:00:21: 'Verdana (Regular, 0 pixel)' yazı tipi yüklendi
01/20/10 15:00:21: 'Verdana (Regular, 0 pixel)' yazı tipi yüklendi
01/20/10 15:00:21: 'Verdana (Bold, 0 pixel)' yazı tipi yüklendi
01/20/10 15:00:21: 'Verdana (Regular, 0 pixel)' yazı tipi yüklendi
01/20/10 15:00:21: 'Verdana (Bold, 0 pixel)' yazı tipi yüklendi
01/20/10 15:00:21: yazı modülü aktif
01/20/10 15:00:22: sahne yönetim modülü aktif
01/20/10 15:00:22: kullanıcı arabirimi modülü aktif
01/20/10 15:00:22: tuş veri giriş modülü aktif
01/20/10 15:00:22: 'music\anatema.ogg' (44100 KHz stereo) bg music
01/20/10 15:00:22: geninv lexical_cast: bad lexical cast: source type value could not be interpreted as target for Testere FuelOiL
01/20/10 15:00:22: geninv lexical_cast: bad lexical cast: source type value could not be interpreted as target for Gladius
01/20/10 15:00:22: geninv lexical_cast: bad lexical cast: source type value could not be interpreted as target for Preatorian Gladius
01/20/10 15:00:22: geninv lexical_cast: bad lexical cast: source type value could not be interpreted as target for Preatorian Sapan
01/20/10 15:00:22: geninv lexical_cast: bad lexical cast: source type value could not be interpreted as target for Nikel Zırh
01/20/10 15:00:22: geninv lexical_cast: bad lexical cast: source type value could not be interpreted as target for Nikel Zırh
01/20/10 15:00:22: geninv lexical_cast: bad lexical cast: source type value could not be interpreted as target for Nikel Zırh
01/20/10 15:00:22: geninv lexical_cast: bad lexical cast: source type value could not be interpreted as target for Nikel Zırh
01/20/10 15:00:22: ses örneği dosyası bulunamadı: '\monster\örümcekler\örümceksaldır.raw'
01/20/10 15:00:23: animasyon yöneticisi aktif
01/20/10 15:00:23: Switching GameModule to startup
01/20/10 15:00:23: ----- oyun modülü 'startup' aktifleştiriliyor -----
01/20/10 15:00:23: oyun mantığı modülü aktif
01/20/10 15:00:23: NOT: uyumlu bir güvenlik duvarı yazılımı saptandı, otomatik ayarlar uygulanıyor
01/20/10 15:00:23: güvenlik duvarı modülü ayar yapılmasına izin vermiyor
01/20/10 15:00:23: AKTOR(tm) karakter animasyon, grafik, fizik ve ağ alt sistemleri (c)2004 sobee.
01/20/10 15:00:23: AKTOR başarı ile başlatıldı
01/20/10 15:00:23: bağlantı kuruldu
01/20/10 15:00:23: karakter listesi alınıyor... (karakter sayisi: 4)
01/20/10 15:00:23: Switching GameModule to charsel
01/20/10 15:00:23: ----- oyun modülü 'charsel' aktifleştiriliyor -----
01/20/10 15:00:26: Scenegraph count : 54
01/20/10 15:00:26: Scenegraph count : 3
01/20/10 15:00:26: Can't decode with zlib.
01/20/10 15:00:26: 004633F7
===>MeraN<===
Beowulfxplucky
___Resim___
"Her sözümüz dudaklarda gülüş oldu.Dönmek ihtimali yok artık,o gülüşler düş oldu"
Kullanıcı avatarı
Beowulfxplucky
İri Fare Avcısı
İri Fare Avcısı
Mesajlar: 51
Kayıt: 05 Ara 2009 22:48
Sunucu: Meran
Klan: Lodos

Re: Kafayı yiyeceğim artık bir çare yok mu?

Mesaj gönderen Beowulfxplucky »

şimdi de en sonda bu yazıyor:
01/20/10 17:52:42: 004634A2
===>MeraN<===
Beowulfxplucky
___Resim___
"Her sözümüz dudaklarda gülüş oldu.Dönmek ihtimali yok artık,o gülüşler düş oldu"
Kullanıcı avatarı
Beowulfxplucky
İri Fare Avcısı
İri Fare Avcısı
Mesajlar: 51
Kayıt: 05 Ara 2009 22:48
Sunucu: Meran
Klan: Lodos

Re: Kafayı yiyeceğim artık bir çare yok mu?

Mesaj gönderen Beowulfxplucky »

bir cevap gelene kadar GÜNCEL
===>MeraN<===
Beowulfxplucky
___Resim___
"Her sözümüz dudaklarda gülüş oldu.Dönmek ihtimali yok artık,o gülüşler düş oldu"
Lathander
Mezarlık Bekçisi
Mezarlık Bekçisi
Mesajlar: 1135
Kayıt: 13 Eki 2009 16:48

Re: Kafayı yiyeceğim artık bir çare yok mu?

Mesaj gönderen Lathander »

Merhabalar,

Oyun dosyalarınız bozulmmuş. www.istanbuloyun.com adresine giderek güncel İKV Kurulum dosyasını indiriniz. Bilgisayarınızda kurulu olan İKV'yi tamamen kaldırarak indirmiş olduğunuz kurulum dosyası ile İKV'yi tekrar kurunuz.

Lütfen neticeyi bildiriniz.

İyi günler.
İKV'den Haberdar Olun!

http://www.facebook.com/istanbulkiyametvakti[/center]
Kullanıcı avatarı
Beowulfxplucky
İri Fare Avcısı
İri Fare Avcısı
Mesajlar: 51
Kayıt: 05 Ara 2009 22:48
Sunucu: Meran
Klan: Lodos

Re: Kafayı yiyeceğim artık bir çare yok mu?

Mesaj gönderen Beowulfxplucky »

yaptım. Artık girerken düşmüyor. Fakat bölümden bölüme geçerken oyundan düşüyorum.Bilgisayarı yeniden başlatmadan da girmiyor. İKV'de 2 senedir bu böyle.
Em'den kaçarken düştüm. Şimdi eminönüne giremiyorum. Bilgisayarı yeniden başlatmam gerekecek. Bu haliyle istanbul_oyun.html dosyasını size göstermek istiyorum:


02/08/10 21:33:24: Total Physical Memory: 1023 MBs
02/08/10 21:33:24: AKTOR kayıt dosyası
02/08/10 21:33:24: lütfen hata durumunda bu dosyayı e-posta yolu ile istanbul@sobee.com.tr adresine ulaştırın
02/08/10 21:33:24: AKTOR başlıyor...
02/08/10 21:33:24: SSE2: kullanımda
02/08/10 21:33:25: Gerekli en düşük DirectX sürümü: 9.0c, bulunan: 9.0c
02/08/10 21:33:25: Gerekli en düşük Windows sürümü: Windows 98 ya da sonrası, bulunan: Windows XP Service Pack 2
02/08/10 21:33:25: zamanlama modülü aktif
02/08/10 21:33:25: işlem yöneticisi aktif
02/08/10 21:33:25: XML işleyici aktif
02/08/10 21:33:25: setting pref: HDREnabled '1'
02/08/10 21:33:25: setting pref: Fullscreen '1'
02/08/10 21:33:25: setting pref: TextureFiltering '2'
02/08/10 21:33:25: setting pref: TextureFilteringMin '3'
02/08/10 21:33:25: setting pref: TextureFilteringMag '2'
02/08/10 21:33:25: setting pref: TextureMipmap '1'
02/08/10 21:33:25: setting pref: TextureAnisotropy '4'
02/08/10 21:33:25: setting pref: TextureAnisotropy_PREF '1'
02/08/10 21:33:25: setting pref: ScreenResolution_PREF '0'
02/08/10 21:33:25: setting pref: ScreenWidth '1024'
02/08/10 21:33:25: setting pref: ScreenHeight '768'
02/08/10 21:33:25: setting pref: LightmapDetail '0'
02/08/10 21:33:25: setting pref: TextureDetail '1'
02/08/10 21:33:25: setting pref: ISP '3'
02/08/10 21:33:25: setting pref: ''
02/08/10 21:33:25: server: 212.175.12.110 : 27008
02/08/10 21:33:25: giriş sayfası açılıyor...
02/08/10 21:33:36: loging in with username:
02/08/10 21:33:36: gereken Windows Sockets sürümü: 2.0 ya da üzeri, bulunan: 2.0 (WinSock 2.0)
02/08/10 21:33:36: ağ modülü aktif
02/08/10 21:33:36: veri sıkıştırma modülü aktif
02/08/10 21:33:36: Login is valid
02/08/10 21:33:36: Connecting to server : 212.175.12.110 : 27008
02/08/10 21:33:36: Resolving..1
02/08/10 21:33:36: Resolving..2
02/08/10 21:33:36: Resolving..3
02/08/10 21:33:36: Resolving..4
02/08/10 21:33:36: Old send buffer size: 8192 bytes
02/08/10 21:33:36: Old receive buffer size: 8192 bytes
02/08/10 21:33:36: New send buffer size: 262144 bytes
02/08/10 21:33:36: New receive buffer size: 262144 bytes
02/08/10 21:33:36: sunucu ile bağlantı kuruldu
02/08/10 21:33:36: Showing window.
02/08/10 21:33:36: Initing engine.
02/08/10 21:33:36: ses modülü aktif
02/08/10 21:33:36: fizik modülü aktif
02/08/10 21:33:36: Sistemdeki erişilebilir grafik birimlerinin listesi:
02/08/10 21:33:36: Grafik birimi 0: NVIDIA GeForce 7300 SE/7200 GS
02/08/10 21:33:37: bilgi: donanımsal rtpatch desteği yok
02/08/10 21:33:37: bilgi: donanımsal npatch desteği yok
02/08/10 21:33:37: bilgi: donanımsal quinticrtpatch desteği yok
02/08/10 21:33:37: bilgi: sadece kare şeklinde dokular destekleniyor
02/08/10 21:33:37: bilgi: en geniş doku: 4096
02/08/10 21:33:37: bilgi: en yüksek doku: 4096
02/08/10 21:33:37: bilgi: aakernel düzeltmesi için gerekli pixel öteleme miktarı: 0
02/08/10 21:33:37: bilgi: çizilebilecek üçgen sınırı: 1048575
02/08/10 21:33:37: bilgi: index sınırı: 1048575
02/08/10 21:33:37: bilgi: aynı anda aktif stream sayısı: 16
02/08/10 21:33:37: bilgi: en geniş vertex stride: 255
02/08/10 21:33:37: bilgi: gamma düzeltme desteği var
02/08/10 21:33:37: bilgi: kalibratör ile gamma düzeltme desteği yok
02/08/10 21:33:37: vertex shader sürümü: 3.0
02/08/10 21:33:37: pixel shader sürümü: 3.0
02/08/10 21:33:37: aynı anda erişilebilir doku adedi: 8
02/08/10 21:33:37: donanım destekli fare imleci kullanılıyor
02/08/10 21:33:37: grafik modülü aktif
02/08/10 21:33:37: 'Verdana (Regular, 0 pixel)' yazı tipi yüklendi
02/08/10 21:33:37: 'Verdana (Regular, 0 pixel)' yazı tipi yüklendi
02/08/10 21:33:37: 'Verdana (Bold, 0 pixel)' yazı tipi yüklendi
02/08/10 21:33:37: 'Verdana (Regular, 0 pixel)' yazı tipi yüklendi
02/08/10 21:33:37: 'Verdana (Bold, 0 pixel)' yazı tipi yüklendi
02/08/10 21:33:37: yazı modülü aktif
02/08/10 21:33:37: sahne yönetim modülü aktif
02/08/10 21:33:37: kullanıcı arabirimi modülü aktif
02/08/10 21:33:37: tuş veri giriş modülü aktif
02/08/10 21:33:37: 'music\anatema.ogg' (44100 KHz stereo) bg music
02/08/10 21:33:38: geninv lexical_cast: bad lexical cast: source type value could not be interpreted as target for Testere FuelOiL
02/08/10 21:33:38: geninv lexical_cast: bad lexical cast: source type value could not be interpreted as target for Gladius
02/08/10 21:33:38: geninv lexical_cast: bad lexical cast: source type value could not be interpreted as target for Preatorian Gladius
02/08/10 21:33:38: geninv lexical_cast: bad lexical cast: source type value could not be interpreted as target for Preatorian Sapan
02/08/10 21:33:39: ses örneği dosyası bulunamadı: '\monster\örümcekler\örümceksaldır.raw'
02/08/10 21:33:39: animasyon yöneticisi aktif
02/08/10 21:33:39: Switching GameModule to startup
02/08/10 21:33:39: ----- oyun modülü 'startup' aktifleştiriliyor -----
02/08/10 21:33:39: oyun mantığı modülü aktif
02/08/10 21:33:39: NOT: uyumlu bir güvenlik duvarı yazılımı saptandı, otomatik ayarlar uygulanıyor
02/08/10 21:33:39: güvenlik duvarı modülü ayar yapılmasına izin vermiyor
02/08/10 21:33:39: AKTOR(tm) karakter animasyon, grafik, fizik ve ağ alt sistemleri (c)2004 sobee.
02/08/10 21:33:39: AKTOR başarı ile başlatıldı
02/08/10 21:33:39: bağlantı kuruldu
02/08/10 21:33:39: karakter listesi alınıyor... (karakter sayisi: 2)
02/08/10 21:33:40: Switching GameModule to charsel
02/08/10 21:33:40: ----- oyun modülü 'charsel' aktifleştiriliyor -----
02/08/10 21:33:42: Scenegraph count : 54
02/08/10 21:33:43: Scenegraph count : 3
02/08/10 21:33:43: Can't decode with zlib.
02/08/10 21:33:43: 00463407
===>MeraN<===
Beowulfxplucky
___Resim___
"Her sözümüz dudaklarda gülüş oldu.Dönmek ihtimali yok artık,o gülüşler düş oldu"
Kullanıcı avatarı
xXeRsInXx
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 446
Kayıt: 04 Ara 2009 18:10
Klan: Lodos

Re: Kafayı yiyeceğim artık bir çare yok mu?

Mesaj gönderen xXeRsInXx »

Başka hesap açıp başka karekterlerle denermisin hesabına özgü bir hata alıyor olabilirmisin sanmıyorum ama dene sonuçları paylaş.
Savaşçı = xXeRsİnXx
Büyücü = Dessas
Şifacı = Şifavermez
Kullanıcı avatarı
KonyaDabbee
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 300
Kayıt: 08 Ara 2009 23:12
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Arzın Çocukları

Re: Kafayı yiyeceğim artık bir çare yok mu?

Mesaj gönderen KonyaDabbee »

yaptım. Artık girerken düşmüyor. Fakat bölümden bölüme geçerken oyundan düşüyorum.Bilgisayarı yeniden başlatmadan da girmiyor. İKV'de 2 senedir bu böyle


Arkadaşım bence sorun senin bilgisayardan kaynaklanıyor.
Resim


Dağlar önümde diz çökerken Kayalara yalvarmam,
Nehirler bana akarken bir Damlayla uğraşmam.


Daha boyun bir karış.Otur dersine çalış.Oyun peşinde koşacagına Git adam olmaya çalış
Kullanıcı avatarı
Strongxsifa
Çınaraltı Müdavimi
Çınaraltı Müdavimi
Mesajlar: 817
Kayıt: 04 Ara 2009 19:16
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos
Lonca: Kayı Alpleri

Re: Kafayı yiyeceğim artık bir çare yok mu?

Mesaj gönderen Strongxsifa »

Beowulfxplucky yazdı:yaptım. Artık girerken düşmüyor. Fakat bölümden bölüme geçerken oyundan düşüyorum.Bilgisayarı yeniden başlatmadan da girmiyor. İKV'de 2 senedir bu böyle.
Em'den kaçarken düştüm. Şimdi eminönüne giremiyorum. Bilgisayarı yeniden başlatmam gerekecek. Bu haliyle istanbul_oyun.html dosyasını size göstermek istiyorum:


02/08/10 21:33:24: Total Physical Memory: 1023 MBs
02/08/10 21:33:24: AKTOR kayıt dosyası
02/08/10 21:33:24: lütfen hata durumunda bu dosyayı e-posta yolu ile istanbul@sobee.com.tr adresine ulaştırın
02/08/10 21:33:24: AKTOR başlıyor...
02/08/10 21:33:24: SSE2: kullanımda
02/08/10 21:33:25: Gerekli en düşük DirectX sürümü: 9.0c, bulunan: 9.0c
02/08/10 21:33:25: Gerekli en düşük Windows sürümü: Windows 98 ya da sonrası, bulunan: Windows XP Service Pack 2
02/08/10 21:33:25: zamanlama modülü aktif
02/08/10 21:33:25: işlem yöneticisi aktif
02/08/10 21:33:25: XML işleyici aktif
02/08/10 21:33:25: setting pref: HDREnabled '1'
02/08/10 21:33:25: setting pref: Fullscreen '1'
02/08/10 21:33:25: setting pref: TextureFiltering '2'
02/08/10 21:33:25: setting pref: TextureFilteringMin '3'
02/08/10 21:33:25: setting pref: TextureFilteringMag '2'
02/08/10 21:33:25: setting pref: TextureMipmap '1'
02/08/10 21:33:25: setting pref: TextureAnisotropy '4'
02/08/10 21:33:25: setting pref: TextureAnisotropy_PREF '1'
02/08/10 21:33:25: setting pref: ScreenResolution_PREF '0'
02/08/10 21:33:25: setting pref: ScreenWidth '1024'
02/08/10 21:33:25: setting pref: ScreenHeight '768'
02/08/10 21:33:25: setting pref: LightmapDetail '0'
02/08/10 21:33:25: setting pref: TextureDetail '1'
02/08/10 21:33:25: setting pref: ISP '3'
02/08/10 21:33:25: setting pref: ''
02/08/10 21:33:25: server: 212.175.12.110 : 27008
02/08/10 21:33:25: giriş sayfası açılıyor...
02/08/10 21:33:36: loging in with username:
02/08/10 21:33:36: gereken Windows Sockets sürümü: 2.0 ya da üzeri, bulunan: 2.0 (WinSock 2.0)
02/08/10 21:33:36: ağ modülü aktif
02/08/10 21:33:36: veri sıkıştırma modülü aktif
02/08/10 21:33:36: Login is valid
02/08/10 21:33:36: Connecting to server : 212.175.12.110 : 27008
02/08/10 21:33:36: Resolving..1
02/08/10 21:33:36: Resolving..2
02/08/10 21:33:36: Resolving..3
02/08/10 21:33:36: Resolving..4
02/08/10 21:33:36: Old send buffer size: 8192 bytes
02/08/10 21:33:36: Old receive buffer size: 8192 bytes
02/08/10 21:33:36: New send buffer size: 262144 bytes
02/08/10 21:33:36: New receive buffer size: 262144 bytes
02/08/10 21:33:36: sunucu ile bağlantı kuruldu
02/08/10 21:33:36: Showing window.
02/08/10 21:33:36: Initing engine.
02/08/10 21:33:36: ses modülü aktif
02/08/10 21:33:36: fizik modülü aktif
02/08/10 21:33:36: Sistemdeki erişilebilir grafik birimlerinin listesi:
02/08/10 21:33:36: Grafik birimi 0: NVIDIA GeForce 7300 SE/7200 GS
02/08/10 21:33:37: bilgi: donanımsal rtpatch desteği yok
02/08/10 21:33:37: bilgi: donanımsal npatch desteği yok
02/08/10 21:33:37: bilgi: donanımsal quinticrtpatch desteği yok
02/08/10 21:33:37: bilgi: sadece kare şeklinde dokular destekleniyor
02/08/10 21:33:37: bilgi: en geniş doku: 4096
02/08/10 21:33:37: bilgi: en yüksek doku: 4096
02/08/10 21:33:37: bilgi: aakernel düzeltmesi için gerekli pixel öteleme miktarı: 0
02/08/10 21:33:37: bilgi: çizilebilecek üçgen sınırı: 1048575
02/08/10 21:33:37: bilgi: index sınırı: 1048575
02/08/10 21:33:37: bilgi: aynı anda aktif stream sayısı: 16
02/08/10 21:33:37: bilgi: en geniş vertex stride: 255
02/08/10 21:33:37: bilgi: gamma düzeltme desteği var
02/08/10 21:33:37: bilgi: kalibratör ile gamma düzeltme desteği yok
02/08/10 21:33:37: vertex shader sürümü: 3.0
02/08/10 21:33:37: pixel shader sürümü: 3.0
02/08/10 21:33:37: aynı anda erişilebilir doku adedi: 8
02/08/10 21:33:37: donanım destekli fare imleci kullanılıyor
02/08/10 21:33:37: grafik modülü aktif
02/08/10 21:33:37: 'Verdana (Regular, 0 pixel)' yazı tipi yüklendi
02/08/10 21:33:37: 'Verdana (Regular, 0 pixel)' yazı tipi yüklendi
02/08/10 21:33:37: 'Verdana (Bold, 0 pixel)' yazı tipi yüklendi
02/08/10 21:33:37: 'Verdana (Regular, 0 pixel)' yazı tipi yüklendi
02/08/10 21:33:37: 'Verdana (Bold, 0 pixel)' yazı tipi yüklendi
02/08/10 21:33:37: yazı modülü aktif
02/08/10 21:33:37: sahne yönetim modülü aktif
02/08/10 21:33:37: kullanıcı arabirimi modülü aktif
02/08/10 21:33:37: tuş veri giriş modülü aktif
02/08/10 21:33:37: 'music\anatema.ogg' (44100 KHz stereo) bg music
02/08/10 21:33:38: geninv lexical_cast: bad lexical cast: source type value could not be interpreted as target for Testere FuelOiL
02/08/10 21:33:38: geninv lexical_cast: bad lexical cast: source type value could not be interpreted as target for Gladius
02/08/10 21:33:38: geninv lexical_cast: bad lexical cast: source type value could not be interpreted as target for Preatorian Gladius
02/08/10 21:33:38: geninv lexical_cast: bad lexical cast: source type value could not be interpreted as target for Preatorian Sapan
02/08/10 21:33:39: ses örneği dosyası bulunamadı: '\monster\örümcekler\örümceksaldır.raw'
02/08/10 21:33:39: animasyon yöneticisi aktif
02/08/10 21:33:39: Switching GameModule to startup
02/08/10 21:33:39: ----- oyun modülü 'startup' aktifleştiriliyor -----
02/08/10 21:33:39: oyun mantığı modülü aktif
02/08/10 21:33:39: NOT: uyumlu bir güvenlik duvarı yazılımı saptandı, otomatik ayarlar uygulanıyor
02/08/10 21:33:39: güvenlik duvarı modülü ayar yapılmasına izin vermiyor
02/08/10 21:33:39: AKTOR(tm) karakter animasyon, grafik, fizik ve ağ alt sistemleri (c)2004 sobee.
02/08/10 21:33:39: AKTOR başarı ile başlatıldı
02/08/10 21:33:39: bağlantı kuruldu
02/08/10 21:33:39: karakter listesi alınıyor... (karakter sayisi: 2)
02/08/10 21:33:40: Switching GameModule to charsel
02/08/10 21:33:40: ----- oyun modülü 'charsel' aktifleştiriliyor -----
02/08/10 21:33:42: Scenegraph count : 54
02/08/10 21:33:43: Scenegraph count : 3
02/08/10 21:33:43: Can't decode with zlib.
02/08/10 21:33:43: 00463407

yeniden başlatmadan girmiyor dersen o açık kalmış diyorsa görev yöneticisi/işlemler/istanbul.exe sonlandır
Kullanıcı avatarı
efsane534
Cin Avcısı
Cin Avcısı
Mesajlar: 191
Kayıt: 06 Ara 2009 11:43
Sunucu: Sancak
Klan: Lodos

Re: Kafayı yiyeceğim artık bir çare yok mu?

Mesaj gönderen efsane534 »

Format at İkv'yi yeniden yükle derim bence.. ;)
RuhsuzŞair
Kullanıcı avatarı
Beowulfxplucky
İri Fare Avcısı
İri Fare Avcısı
Mesajlar: 51
Kayıt: 05 Ara 2009 22:48
Sunucu: Meran
Klan: Lodos

Re: Kafayı yiyeceğim artık bir çare yok mu?

Mesaj gönderen Beowulfxplucky »

*Olaya görev yöneticisinden bakan arkadaşım. Oyun açık kaldı bildirisi almıyorum.
*Format atmayı öneren arkadaşım. Bilgisayara toplam 3 defa format attım İKV'de bir değişme olmadı.
*Bilgisayarda sorun olduğunu söyleyen arkadaşım. Doğru olabilir. İşlemcim 1,60Ghz idi 2,80GHz aldım bir değişme olmadı. Ekran kartımdan olabileceğini düşünüyorum. benimki Nvidia GeForce 7300SE/7200GS (istanbul_oyun.html'de yazdığı gibi.)
Ben bir yetkiliden cevap bekliyorum. Öneri değil bu sorunun neden kaynaklandığını bilen biri.
===>MeraN<===
Beowulfxplucky
___Resim___
"Her sözümüz dudaklarda gülüş oldu.Dönmek ihtimali yok artık,o gülüşler düş oldu"
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön