Oyun Dengesi Hk.

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
fuci
Demirci Çırağı
Demirci Çırağı
Mesajlar: 699
Kayıt: 12 Kas 2010 21:29
Sunucu: Tılsım
Klan: Arzın Çocukları

Re: Oyun Dengesi Hk.

Mesaj gönderen fuci »

Rescuer yazdı:
fuci yazdı:
Rescuer yazdı:Şöyle de birşey var. Ateş çemberi dizmiş bir büyücü kritiksiz bir savaşçının enerjisini yarıya indirebiliyor (birde kritiği düşünün). O halde ateş çemberi de mi düşürülsün?
ateş çemberi her zaman aynı hasarı vermiyor birde ateş çemberi içni savaşçının dibine gitmen gerekcek eğer savaşçının yanına gidersen zaten direk yerdesin :D
:) O zaman sen de şöyle düşün, savaşçının hasar veren her yeteneği yakından, büyücünün attığı her büyü, tesla vs. savaşçıyı yavaşalatan etkenler. Bir büyücünün yanına gidebilmek zaten zor. Bence şuan denge var, şifacı yönünü bilmem ancak büyücüyle savaşçı arasında denge var.
tesla yyavaşlaıtıyor ama savaşçıda depar var tesla yavaşlatması pek etkilemiyor hem zaten büyücü en fazla 3 vuruşta ölü bir savaşçı rahatlıkla 3 defa vuruyor büyücüye
ResimResim
Kullanıcı avatarı
HollyShit
Arzuhalci'nin Adamı
Arzuhalci'nin Adamı
Mesajlar: 1080
Kayıt: 01 Ara 2011 11:11
Sunucu: Kuklacı
Klan: Arzın Çocukları

Re: Oyun Dengesi Hk.

Mesaj gönderen HollyShit »

bilall yazdı:Resim


Hasar az olduğu için iksir içtim, o anki büyü hasarı 1800. Full Cehennem olanı düşünün birde.
Ama savaşta ve vs de çemberci olmak aptallık.
Merhaba,

sorun zaten orada. Çemberci olup yakın dövüş yapmak zaten intihar etmekle aynı şeye denk geliyor.

Büyücülerin, savaşçıların yanındaki dengesizliklerini vurgulamaktayız burada.
Bıçak Sırtı seti olan bir savaşçı gelse 49 level zırhsız büyücüye tek atacak. Sıfır Kelvin setli arkadaşa Bıçak Sırtı Setli birisi ağır vuruş attı ve sonuç %100'den %16 arkadaş daha fazla uğraşmanın gereksiz olacağını söyledi ve haklıydı da.
Hiçbir şey başladığı gibi bitmez hayatta.
Ya hedeflediklerimiz ya biz biteriz daima.
Bir şeyi bıkmadan istemek,
Daima kazanmak için bir çabadır insana.
Kullanıcı avatarı
HIStory
Şarapçı'nın Sırdaşı
Şarapçı'nın Sırdaşı
Mesajlar: 82
Kayıt: 13 Eyl 2011 20:18
Sunucu: Eminönü
Klan: Lodos

Re: Oyun Dengesi Hk.

Mesaj gönderen HIStory »

bilall yazdı:Resim


Hasar az olduğu için iksir içtim, o anki büyü hasarı 1800. Full Cehennem olanı düşünün birde.
Ama savaşta ve vs de çemberci olmak aptallık.

Söylemeden geçemeyeceğim orada çember vurmadan önce konsantrasyon kullanmışsınız ama özelliğini de okursanız konsantrasyon yeteneği ateş çemberine etki etmez.
İyi Forumlar..
spawnxs
Acemi Savaşçı
Acemi Savaşçı
Mesajlar: 5
Kayıt: 19 May 2010 13:40
Sunucu: Tılsım

Re: Oyun Dengesi Hk.

Mesaj gönderen spawnxs »

Senı sonuna kadar desteklıyorum arkadasım.Bir buyucuye durdurma attıklarında zıhın tutuldugu zaman buyucu kendıne gelene kadar savascı oldurmus oluyor.Olmek oldurmek sorun degı onemlı olan zevk almak ama boyle olunca da ınsanda heves falan kalmıyor normal olarak.
Kullanıcı avatarı
COMMANDER
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 256
Kayıt: 25 Oca 2012 20:21
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos
Lonca: za xd

Re: Oyun Dengesi Hk.

Mesaj gönderen COMMANDER »

HIStory yazdı:
bilall yazdı:Resim


Hasar az olduğu için iksir içtim, o anki büyü hasarı 1800. Full Cehennem olanı düşünün birde.
Ama savaşta ve vs de çemberci olmak aptallık.

Söylemeden geçemeyeceğim orada çember vurmadan önce konsantrasyon kullanmışsınız ama özelliğini de okursanız konsantrasyon yeteneği ateş çemberine etki etmez.
İyi Forumlar..
Merhaba;

Ateş çemberi nin hasarından çok kritik gelmesi önemlidir

Belki bu yüzden konstanrasyon açarak kritik gelme olasaılıgı arttırmaya çalışmııştır?
Ben tek siz hepiniz
Kullanıcı avatarı
Notr25
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 341
Kayıt: 22 Mar 2011 22:34
Sunucu: Sancak
Klan: Lodos
Lonca: Mu Be On

Re: Oyun Dengesi Hk.

Mesaj gönderen Notr25 »

HollyShit yazdı:Selam,

öncelerden yönetim sürekli oyun dengesinden bahsederdi. Şimdi ağızlarından tek bir laf çıkmıyor.

Bugün savaşçıdan yediğim 7500 hasar ki full trans çarla yedim bunu,

oyun dengesini karşımıza getiriyor.

Max hasarların düşürülmesinin oyun dengesine faydalı olacağını düşünüyorum.

İyi forumlar.
Şimdi Benim İki farklı karakterim var. Biri büyücü sınıfına mensup bir diğeride Savaşçı. Gel gelelim kesemediğim bir çok büyücü olduğu gibi bahsettiğin üzere 2 vuruşta aldıklarımda mevcut. Benim maxım 4800'lerde. Fakat bu Full Bir Kıyamet Set Veya Sıfır Kelvin Karşısında Aciz kalmaktadır. Trans Seti büyücüde Ws de kullanman kanaatimce yanlış olur fakat ileride Tüm bölgelerde olduğu gibi Çemberli taştada bunu kullanacaksınız. Örneğin biz Ofansif savaşçı ile giriyoruz bazen herkes trans oluyor gaffar da ki vuruşları görmen lazım =) Umarım anlatabilmişimdir.
Kullanıcı avatarı
Jackss
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 387
Kayıt: 17 Şub 2010 15:13
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Duman

Re: Oyun Dengesi Hk.

Mesaj gönderen Jackss »

ben yemıyom m2.5 maraton gözlk maraton ayak var :D :D
SEYMENAGA
xXHaGiWHaTXx
Kullanıcı avatarı
bordo
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 460
Kayıt: 08 Tem 2010 13:00
Sunucu: Sancak
Klan: Lodos
Lonca: Inspired Souls

Re: Oyun Dengesi Hk.

Mesaj gönderen bordo »

HollyShit yazdı: Merhaba,

sorun zaten orada. Çemberci olup yakın dövüş yapmak zaten intihar etmekle aynı şeye denk geliyor.

Büyücülerin, savaşçıların yanındaki dengesizliklerini vurgulamaktayız burada.
Bıçak Sırtı seti olan bir savaşçı gelse 49 level zırhsız büyücüye tek atacak. Sıfır Kelvin setli arkadaşa Bıçak Sırtı Setli birisi ağır vuruş attı ve sonuç %100'den %16 arkadaş daha fazla uğraşmanın gereksiz olacağını söyledi ve haklıydı da.
Büyücünün zırhlı olup olmaması aldığı hasarı değiştirmez. Çünkü büyücü zırhlarının Zırh Değeri:000 dır.
Ayrıca iyi bir büyücü uzaktan vurma kabiliyeti ile savascıyı kendine dokundurmadan keser.
Kritik artı Ağır vuruşla birkaç büyüye tek atmışlığımda var ama bunu beni çok üstün bir savasçı yapmaz.
Büyü kullanmak kabiliyet beceri ister. Herkes büyünün hakkını veremez.
Eskiden Ecel üreten kendini bişey sanıyordu şimdi 2 item düşüren büyü kendini birşey sanar oldu.
Ama işin özü itemde değil karakterin arkasındaki zekada.
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön