tesla yyavaşlaıtıyor ama savaşçıda depar var tesla yavaşlatması pek etkilemiyor hem zaten büyücü en fazla 3 vuruşta ölü bir savaşçı rahatlıkla 3 defa vuruyor büyücüyeRescuer yazdı:fuci yazdı:ateş çemberi her zaman aynı hasarı vermiyor birde ateş çemberi içni savaşçının dibine gitmen gerekcek eğer savaşçının yanına gidersen zaten direk yerdesinRescuer yazdı:Şöyle de birşey var. Ateş çemberi dizmiş bir büyücü kritiksiz bir savaşçının enerjisini yarıya indirebiliyor (birde kritiği düşünün). O halde ateş çemberi de mi düşürülsün?O zaman sen de şöyle düşün, savaşçının hasar veren her yeteneği yakından, büyücünün attığı her büyü, tesla vs. savaşçıyı yavaşalatan etkenler. Bir büyücünün yanına gidebilmek zaten zor. Bence şuan denge var, şifacı yönünü bilmem ancak büyücüyle savaşçı arasında denge var.
Oyun Dengesi Hk.
Re: Oyun Dengesi Hk.


- HollyShit
- Arzuhalci'nin Adamı
- Mesajlar: 1080
- Kayıt: 01 Ara 2011 11:11
- Sunucu: Kuklacı
- Klan: Arzın Çocukları
Re: Oyun Dengesi Hk.
Merhaba,bilall yazdı:
Hasar az olduğu için iksir içtim, o anki büyü hasarı 1800. Full Cehennem olanı düşünün birde.
Ama savaşta ve vs de çemberci olmak aptallık.
sorun zaten orada. Çemberci olup yakın dövüş yapmak zaten intihar etmekle aynı şeye denk geliyor.
Büyücülerin, savaşçıların yanındaki dengesizliklerini vurgulamaktayız burada.
Bıçak Sırtı seti olan bir savaşçı gelse 49 level zırhsız büyücüye tek atacak. Sıfır Kelvin setli arkadaşa Bıçak Sırtı Setli birisi ağır vuruş attı ve sonuç %100'den %16 arkadaş daha fazla uğraşmanın gereksiz olacağını söyledi ve haklıydı da.
Hiçbir şey başladığı gibi bitmez hayatta.
Ya hedeflediklerimiz ya biz biteriz daima.
Bir şeyi bıkmadan istemek,
Daima kazanmak için bir çabadır insana.
Ya hedeflediklerimiz ya biz biteriz daima.
Bir şeyi bıkmadan istemek,
Daima kazanmak için bir çabadır insana.
Re: Oyun Dengesi Hk.
bilall yazdı:
Hasar az olduğu için iksir içtim, o anki büyü hasarı 1800. Full Cehennem olanı düşünün birde.
Ama savaşta ve vs de çemberci olmak aptallık.
Söylemeden geçemeyeceğim orada çember vurmadan önce konsantrasyon kullanmışsınız ama özelliğini de okursanız konsantrasyon yeteneği ateş çemberine etki etmez.
İyi Forumlar..
Re: Oyun Dengesi Hk.
Senı sonuna kadar desteklıyorum arkadasım.Bir buyucuye durdurma attıklarında zıhın tutuldugu zaman buyucu kendıne gelene kadar savascı oldurmus oluyor.Olmek oldurmek sorun degı onemlı olan zevk almak ama boyle olunca da ınsanda heves falan kalmıyor normal olarak.
- COMMANDER
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 256
- Kayıt: 25 Oca 2012 20:21
- Sunucu: Beyaz Köşk
- Klan: Lodos
- Lonca: za xd
Re: Oyun Dengesi Hk.
Merhaba;HIStory yazdı:bilall yazdı:
Hasar az olduğu için iksir içtim, o anki büyü hasarı 1800. Full Cehennem olanı düşünün birde.
Ama savaşta ve vs de çemberci olmak aptallık.
Söylemeden geçemeyeceğim orada çember vurmadan önce konsantrasyon kullanmışsınız ama özelliğini de okursanız konsantrasyon yeteneği ateş çemberine etki etmez.
İyi Forumlar..
Ateş çemberi nin hasarından çok kritik gelmesi önemlidir
Belki bu yüzden konstanrasyon açarak kritik gelme olasaılıgı arttırmaya çalışmııştır?
Ben tek siz hepiniz
- Notr25
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 341
- Kayıt: 22 Mar 2011 22:34
- Sunucu: Sancak
- Klan: Lodos
- Lonca: Mu Be On
Re: Oyun Dengesi Hk.
Şimdi Benim İki farklı karakterim var. Biri büyücü sınıfına mensup bir diğeride Savaşçı. Gel gelelim kesemediğim bir çok büyücü olduğu gibi bahsettiğin üzere 2 vuruşta aldıklarımda mevcut. Benim maxım 4800'lerde. Fakat bu Full Bir Kıyamet Set Veya Sıfır Kelvin Karşısında Aciz kalmaktadır. Trans Seti büyücüde Ws de kullanman kanaatimce yanlış olur fakat ileride Tüm bölgelerde olduğu gibi Çemberli taştada bunu kullanacaksınız. Örneğin biz Ofansif savaşçı ile giriyoruz bazen herkes trans oluyor gaffar da ki vuruşları görmen lazımHollyShit yazdı:Selam,
öncelerden yönetim sürekli oyun dengesinden bahsederdi. Şimdi ağızlarından tek bir laf çıkmıyor.
Bugün savaşçıdan yediğim 7500 hasar ki full trans çarla yedim bunu,
oyun dengesini karşımıza getiriyor.
Max hasarların düşürülmesinin oyun dengesine faydalı olacağını düşünüyorum.
İyi forumlar.
- bordo
- FareAdam Düşmanı
- Mesajlar: 460
- Kayıt: 08 Tem 2010 13:00
- Sunucu: Sancak
- Klan: Lodos
- Lonca: Inspired Souls
Re: Oyun Dengesi Hk.
Büyücünün zırhlı olup olmaması aldığı hasarı değiştirmez. Çünkü büyücü zırhlarının Zırh Değeri:000 dır.HollyShit yazdı: Merhaba,
sorun zaten orada. Çemberci olup yakın dövüş yapmak zaten intihar etmekle aynı şeye denk geliyor.
Büyücülerin, savaşçıların yanındaki dengesizliklerini vurgulamaktayız burada.
Bıçak Sırtı seti olan bir savaşçı gelse 49 level zırhsız büyücüye tek atacak. Sıfır Kelvin setli arkadaşa Bıçak Sırtı Setli birisi ağır vuruş attı ve sonuç %100'den %16 arkadaş daha fazla uğraşmanın gereksiz olacağını söyledi ve haklıydı da.
Ayrıca iyi bir büyücü uzaktan vurma kabiliyeti ile savascıyı kendine dokundurmadan keser.
Kritik artı Ağır vuruşla birkaç büyüye tek atmışlığımda var ama bunu beni çok üstün bir savasçı yapmaz.
Büyü kullanmak kabiliyet beceri ister. Herkes büyünün hakkını veremez.
Eskiden Ecel üreten kendini bişey sanıyordu şimdi 2 item düşüren büyü kendini birşey sanar oldu.
Ama işin özü itemde değil karakterin arkasındaki zekada.