Bu konu SMS ile Akçe alımında hata yaşayanlar için açılmıştır. SMS ile Akçe alırken "E-Pin" numaraları gelmezse yapacağınız işlemler bu konuda yazılmıştır. Bu sorun başınıza gelebilir, onun için burada yazılan adımları dikkatlice takip etmelisiniz.
İlk olarak http://www.istanbuloyun.com/support.aspx adresinden destek ekibi ile iletişime geçiyoruz. Bildirim tipi "İKV Dükkan" olarak seçilmelidir. İkinci adım olarak aşağıda yazılan bilgileri eksiksiz doldurmanız gerekmektedir.
İKV'YE KAYIT OLDUĞUNUZ E-POSTA VEYA TELEFON NUMARASI:
ÜYELİK TİPİ:
İŞLEMİ GERÇEKLEŞTİRDİĞİNİZ TELEFON NUMARASI:
GSM OPERATÖRÜNÜZ (Turkcell/Avea/Vodafone):
ÖDEMENİN YAPILDIĞI TARİH VE SAAT:
MİKTAR:
PARA HESABINIZDAN ALINDI MI?
Bu bilgileri doldurduktan sonra ilk olarak İstanbul Kıyamet Vakti yetkilileri ile iletişime geçin.
Saygılar,
Mert Meriç
Not: Yönetim konuyu gerekli görmezse kilitleyebilir, silebilir...
En son MertMeric tarafından 22 Ara 2011 23:35 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Mobil Ödeme sisteminde yaşanılan gecikme problemleri operatörünüzdeki yoğunluktan kaynaklanabilir. Akçe sisteminde herhangi bir hata yoktur.Epin ücreti hattınızdan kesilir fakat epin gelmez ise tek destek alabileceğiniz adres İKV İletişim/Destek formu'dur.