Paramıza Önem Verdiğiniz Kadar Biraz da Bize Önem Verseniz?
aSkLePioS yazdı:Öncelikle para kazanmak için Dükkan geldi.
Dükkan geldikten sonra Ayı, eşek meşek bişiler geldi ve extra para gitti.
Onlardan sonra karakter transferi paraya dönüştürüldü. Gelirin yetersiz olduğu düşünüldü ve yeni bir paket için Çemberlitaş getirildi. Çok satması için içine kasa anahtarı, +5 yetenek puanı getirildi. Ama ne yazikki Çemberlitaş ellerinde patladı.
*Migrat ve Sığınak yağma arttırıcı aldık 6 kişi. Hepsi %60'lık. İtem düşme olasılığı %120 idi ama gel görki madalya ve iksirlerden başka bir şey yok.
*Geçen oksidant sarmaşık düşürdüm. Sağ tıkladım almak için. Ama kritik hata verdi ve oyundan attı. Girdiğimde çıkıştaydım. Neyse sağlık olsun zaten bir işime yaramazdı deyip devam ettim. 1 gün sonra tekrar girdim Funditores'in Şifacı Nefs-i Müdafa Sarmaşık düştü. Sevindim sağ tıkladım sonuç :" Kritik Hata!" girdiğimde çıkıştaydım.
Şimdi benim zararımı kim karşılayacak merak ediyorum.
*Her şey yapıldı ama şu silahı karakterlerin eline bir türlü tuturamadılar.
"Güncelleme notu;
Görsellik daha göze hitap edici hale getirildi." Yalaaan.
Bakınız silah ;
Bakınız ceket ;
Ceket omuza dikilmiş, silah ise ele saplanmış olarak duruyor.
Para için son 2 3 yıldır üç hanede bir nokta koyun diyorlar ama dinleyen yok.
Bakınız ;
45652165
45.652.165
Aynı şey klan parası içinde geçerli.
Eski oyuncular bilir. Eskiden büyü asadan çıkardı. Şimdi adamın bağrından kopup gidiyor.
Paralar bankaya koyulsun deniliyordu hala bir şey yok.
Migrat'a giriş çıkış süresi en az 1 saat 30 dakika. Sığınak ise minimum 45 dakika.
Mirat'da sadece 2 patron var 1 saat 30 dakika, sığınakta 3 patron var 45 dakika. Artık gerisini siz düşünün.
Madenlere geldi sıra. Şans(sızlık) arttıcılar hiç bir işe yaramıyor. Şans arttırıcıyla 2 menekşe çekerken aynı madenden şans çekici olmadan 5 menekşe çekilebiliyor.
*Bize yapılan en büyük vurgun iksirlere olan zaaflığımız.
Buraya dikkatinizi çekerim. İksirler geldiğinde 250 akçe idi. Bu onların düşüncesinde bir hata.
250 akçe 2.5 tl. 500 akce çeker 10 iksir alırlar ki yönetim bunu istemez.
50 akçe arttırıcı 300 yaptılar. 500 akceye artık sadece 5 iksir alınabiliyor.
250 akçe /1000 akce = 20 iksir
300 akçe /1000 akce = 15 iksir.
*Demedi demeyin. Yakında androit botlar, androit hayvan yardımcılar gelecek. Karakter klonlama çıkacak.
BUNLARA İNANMAYANLARA ŞUNU SÖYLİYİM.
ÇEMBERLİTAŞ YAĞMA ARTTIRICI GARANNTİİİ GELECEK. ŞU ANDA TEST AŞAMASINDADIR AMA EN YAKIN ZAMANDA GELECEK.
Çemberlitaş'ın genişleme paketi olduğunu söyleyen yönetim farkında değil.
Grub bölgeleri genişleme paketlerine dahil değildir.
Seviyeler arttırımı ?
Bakınız ;
Grup bölgeleri genişleme paketi değil çünkü seviyeler artmadı.
Artmayacakta. GM'ler Yöneticiler bile 50 seviye için oyuncuları 59 seviye olması dengesiz olur.
Diyeceksiniz ki onlarında leveli artar.
Bu zaman kadar 1 seviye artmadı daha da artmaz.
aSkLePioS yazdı:EXTRA ;
Mevlüt Dinç ;
Lonca sistemimiz Çemberlitaş Genişleme paketinden 1 2 hafta sonra garanti olarak sunulacaktır."
Aradan 1 ay geçti nerede Lonca, nerede Sistem?
*Şu sohbet yazı tipi nefret bir şey. Gruba yazarken okumak için biraz yaklaşıp gözlerimizi eşek gözü gibi açmamız gerekiyor.
Hangisi "i" hangisi "ı" belli değil.
*Bazı yaratıklar görünmüyor. Sadece altında siyah bir gölge var. Problem Eminönü devrinden bu yana devam ediyor.
*Lag problemine girmiyorum. Elbette yönetim bunun farkındadır. Ama yinede çözümlenmesi gerekiyor.
*6 adet ticaret bölmesi yetmiyor. 9 yada 12 bölme istiyoruz ticarette. (Büyük ihtimal arkadaş yer arttırıcı gibi akçeyle olacak.)
*2 yıldır fazladan çanta bölmesi istiyoruz. Hala bir hareketlenme yok. (Akçeyle gelecek .)
*Saçma sapan etkinliklerle milleti oyuna bağlamaya çalışıyorlar. Ve çoğu arkadaşımız bunları yiyor.
*Oyun sosyal hayattan tamamen uzaklaştırıyor. Kişiler işte okulda ve dışarda;
Şimdi ejder üretecem. 4 menekşe lazım. Akşam 2 menekşe çeksem.
Öbür akşam değil öteki akşam 1 menekşe çeksem 1 menekşede satın alsam üretirim."
Geliyor görüyor ki ne menekşe var ne bir maden. Triplere girip agresife bağlıyor.
*GBM70 * 71 * X gibi patronlar sadece zaman kaybı. Gelin görün Çemberlitaş grup bölgesi 7 saat.Tam bir obsesif bir insanın oynayabileceği bölge.
7 saati yetersiz bulan insanlara acıyorum açıkcası. Sığınak ve Migrat için 1 saat bile fazla iken bu Çemberlitaş Grup Bölgesini nasıl 7 saat oynayıp birde az diyebiliyorlar anlamıyorum.
*Rehberler tam bir sorumsuzluk abidesi. 2 arkadaşımda deneme yaptık. Ezik çar açtık. Bazı rehber işim var arkadaşlar ekle sonra cevaplarım dedi. Kimisi cevap verme tenezzülünde bile bulunmadı. Kimisiyse ceketi satma girişiminde bulundu kimisi ise gerçekten hakkını verdi.
*Mısır Çarşısı açıldı. Dükkan ile birlikte "Haseki" denen bir yer açıldı. Çiçek Çarşısı kapısı, Balıkçı Çarşısı kapısı ve diğer kapılar ne zaman ne amaçla açılacak merakla bekliyorum.
*Lonca sistemi akçeye bağlanacak, simge için akçe istenecek.
Aklıma gelen yeni şeyler olursa paylaşıcam tekrar.
aSkLePioS yazdı:Extra ;
*Fedailer ve Başlar yürürken maskeleri suratlarından ayrı koşuyor.
*Depar atılınca silah ayrı karakter ayrı deparla gidiyor ve silahın ayakları olmadığı halde bizi geçiyor.
*Ne kadar adım atarsanız atın hep bir adım geride kalıyorsunuz.
*Oyun saati bir acayip. Ekran karardımı bir şey görmek mümkün olmuyor.
*Çoğu yaratık bir defa zehir, asit, kanatma atarken patronlar;
Siyanür yollandı.
Baldıran zehir yollandı.
Cam asiti yollandı.
Komodo asiti yollandı.
İç kanama başladı.
Dış kanama başladı.
sanki 30 çeşit zehir, kanama, asit atar gibi aynı beceriyi 30 40 defa üstünüze basabiliyor.
Oyunda tek çeşit kanama, asit ve zehir yeteneği var o yüzden ne olursa olsun bir beceriyi bizim gibi bir defa basmalı. Peş peşe basmamalı.
*Madenler sabit bir sürede çıksın. Kafalarına göre çıkmasın.
*Domuz'un Gramafonu adlı parçayı silin. Saçma sapan konuşuyor.
*Çemberlitaş geldi. Millette hala Şaheser takılar, zırhlar yok. Eğer gerçekten Çemberlitaş oynamalarını istiyorsanız şu yağma arttırıcı ve dropları yükseltin ki itemleri dizip bi görelim neler var neler yok.
LaNeTLixKRiSTaL yazdı:- Yaratıklar karakterin dibine girdiğinde "Direnç kırma" becerisi etki etmiyor. 2. veya 3. seferde işliyor.
-GBM X adlı makine tank savaşçıyı takmıyor ve atağın olduğu yere gidiyor.
-GBM makinalarda alan vuruşlarında mor halkalar %60 ihtimalle çıkmıyor.
-Beyaz Büyücü çıraklarında ve kalfalarındaki alan vuruşu "Nerull'un Gazabı" Kalfa yada Çırak öldüğünde dair devam ediyor.
-Madenlerin süresi hala netleşmedi. Bazen 13 dakikada bazen ise 18 dakikada çıkıyor.
-Eşya düşürme oranları çok düşük. Knight Online'da bile eşya düşürme oranı %45, Metin 2 adlı oyunda ise %40.
-Kasa erişim anahtarı tek bir karakterin hiçbir işine yaramıyor. Kasa erişim anahtarı tek bir karakteri değil tüm karakterleri kapsamalı.
-GBM makinalarda fiziksel direnç sabit değil. Bazen kritikler 82 vuruyor, bazen ise 8 bin küsürlere çıkıyor.
-Stuart'ın mayınları kimi zaman çok geride patlıyor ve öldürüyor.
-Madenler, lokman öbekleri, sarraf taşları çekildiğinde maden komple gitmesinden ise sadece üzerindeki noktalar gitsin.
Tekrar çıktığında sadece üzerine noktalar eklensin.
-Tabancayla ateş ettiğimizde kurşunlar gözüksün, Tesla tabancasıyla ateş ettiğimizde elektrik atsın.
Iskaladığında gerçekten ıskalamış ve bir yere çarpmış gibi rastgele bir yerden toz bulutu kalksın.
-Kan efektleri daha gerçekçi yapılsın.
-Büyüler asadan çıksın. İyileştirme yaptığımızda çıkan sihirli tozlar asadan dökülsün. Direnç basıldığında direnç bitene kadar silahta parlasın.
-Zihin saldırısı süresi düşürülsün ve büyüye hapis olan kişiye hasar verilebilsin.
Adına üstüne zihin saldırısı. Zihini tutulan kişiye hasar verememek büyük saçmalık.
LaNeTLixKRiSTaL yazdı:-49. seviyeye ulaştıktan bir süre sonra,
aldığınız yada almış olduğunuz tüm görevler alt + f4 kombinasyonundan sonra ne yaparsanız yapın siliniyor.
Paramızın karşılığını alamadığımız konusun da bende hem fikirim. Klan savaşlarıydı , bul kazandı , sancak savaşıydı gibi zaman kaybı olarak nitelendirdiğim etkinlikler getireceğinize oyunda ki öncelikli hataları düzelterek oyunculara yararlı olacak yenilikler getirilmeli diye düşünüyorum.
o kadar ugraş zırh düşür oyun hatası versin he gelmişine geçmişine başlarım ayrıca şu makinalardan kan çıkıyor saçma değilmi şöyle sarı yağ çıksa daha mantıklı olur.
/PHaeTon(^)/xMeRCuRy
-"Ben Yanmazsam, Sen Yanmazsan, Biz Yanmazsak, Nasıl Çıkar Bu Karanlıklar Aydınlığa" Nazım Hikmet
•Devrim sonsuzluğun güneşidir nasıl olsa doğar.
MahirCA
aynen katılıyorum oyunda görsel efekt zaten az bide bu hatalar gelince iyice çekilmez oluyo , bul kazanla bi irid vercenize hatalarla uraşsanız daha faydalı olurdu bize , ve ayrıca 59 unda gelmesi lazım diğer oyunlar 120 130 da biz hala 49 :|