PLUS PAKET SORUNUNA DESTEKTEN ÇÖZÜM TEBRİK EDİYORUM
İleti pacoct 16 Ağu 2011 18:45
söylenecek fazla söz yok her şey aşşagıdaki mail de bellidir destek ekibini tebrik ediyorum bir mail anca bu kadar okunmadan hazır sablonla cevaplanabilirdi tekrar tebrikler bunu başarmak gerçekten büyük marifet dogrusu kolay gelsin aynı sekilde başarılarınızın devamını diliyorum............BENİM NE YAZDIGIMA VE SİZİN CEVABINIZA DİKKATLE BAKMANIZI ÖNERİRİM
Talep Tarihi : 13.08.2011 22:25:25
Bildirim Tipi : Plus Paket
Sunucu : Eminonu
Üyelik Tipi :
Karakter Adı : Xpacoct
Yanıt :
Merhaba,
Göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür ederiz.
İstanbul Kıyamet Vakti Akçe E-Pinlerini ve Plus Paketi Mobil Ödeme, 3Pay ve Üyelikal üzerinden temin edebilirsiniz.
Mobil Ödeme ve 3Pay ile satın alma hakkında detaylı bilgi almak için http://istanbuloyun.com/Login.aspx?ref= ... redit.aspx tıklayınız.
Üyelikal adresinden Sobee Game Card satın alarak İstanbul Kıyamet Vakti Akçe E-Pinine sahip olabilirsiniz.
Bilginize sunar, iyi günler dileriz.
Bu destek işlemi hakkında iletişime devam etmek için İletişim/Destek formunu kullanınız.
Bu e-posta’ya yanıt göndermeyiniz.
IKV Destek Takımı
http://www.istanbuloyun.com
http://forum.istanbuloyun.com
Talebiniz :
iyi akşamlar k.g. mynet üzerinden plus paket alabiliyoduk ama bu ay mynet üzerinden alamadım sitenizden direk akçe ekranına yönlendiryor ben yurt dışında oldugum için sadece mynet üzerinnden plus alabiliyorum onun haricinde almam mümkün olmuyor mynet üzerinden alışverişi bıraktınızmı bu konu hakkında bilgilendirirseniz çok sevinirim yurt dışı kullanıcısı olarak artık çok zor olmaya başladı bişey almak eger mynet üzerinden alışverişide kaldırdıysanız bir çözüm üretilsin lütfen üyelikal.com gibi bir siteyede lütfen yönlendirmeyin paramı yatırmama rağmen 3 ay oldu e-pin alabilmiş degilim ikv yi bu şartlarda daha nasıl destekleyebiliriz şahsen bir çözüm bulamıyorum umarım sizlerin uygun çözümleriniz vardır.
konuyu iyicene okumadıgınızı düşünuyorum ''YURT DIŞI'' tabirini görmediniz sanırım getirdiginiz sistemin yurt dışındaki kullanıcıların alışveriş yapmasını engelleyen bir faktör var oldugunu bilmeniz gerekir sizlerle anlaşamadıgımız sorun bu defalarca sizlerle iletişime geçmeme ragmen her seferinde aynı cevabı alıyorum ama şunun farkına varmanız lazımki alışveriş yapabilmemiz için türkiyede olmamız lazım çünkü alışveriş sırasında cep telefonuna onay mesajı gelmektedir ve yurt dışında olan biri o onay mesajını alamamaktadır gereken anlaşmalar yapılmadıgı için bu mümkün olmuyor oysaki dünyanın bir ucundaki bir firmadan rahatca alışveriş yapılabildigi bir dönemde yaşıyoruz sobe ninde buna uygun bir çalışma yapmasını bekliyoruz bu şekilde daha rahat isteyen kişi istedigine ulaşamazmı??FatiH 17 Ağu 2011 09:03
Merhabalar,
Sorununuz ve gelen cevap incelendiğinde talebinize doğru yanıt verildiği görülmektedir.Siz Plus Paket için alternatif yöntem istemişsiniz,size 3Pay,Mobil Ödeme ve Üyelikal'dan satın alabileceğiniz yazılmış.Ayrıca Üyelikal'dan ürün alıpta kodunu alamadıysanız Üyelikal müşteri hizmetler ile iletişime geçiniz.Herhangi bir sorun yaşatacaklarını sanmıyorum.
Bilginize sunar,iyi eğlenceler dileriz.
ayrıca üyelikal.com la defalarca iletişime geçmeme ragmen hiçbir işlem yapmamışlardır dile kolay 3 ay geçti ikv çemberlitaş kutu e-pin parası yatırdım ve bilgilendirdim ama elde edilen hiçbirşey yok 3 ay boyunca her gün aradım sonuç yok yetmedi hızlı destekten size yazdım lathander soru cevap kısmından yazmamı istedi konuyla ilgilenicegini söyledi yine sonuç alamadık buna ragmen bana geri döndüğünüz maili haklı buluyorsanız ve üyelikal.comdan alışveriş yapmamı söylüyorsanız size benim yaşadıgım sorunun kendiniz yaşamış gibi düşünmenizi öneririm belki anlarsınız o zaman.
Bu arada insanların cevap hakkının oldugunu unutmamanızı ve cevap verip konuyu hemen kitlememeniz forumun kirlenmemesi açısından daha iyi olabilir sanki !!! yeni başlık açmak zorunda kalmazdım...


