Buyrun destek ekibinin yolladıgı 1.mesaj:
Yitirmiş olduğunuz karakterlere ait aşağıda istenilen bilgileri gönderdiğiniz takdirde iade edilecektir.
Kaynak hesap üye adı:
Kaynak hesap üyeliğinin şifresinin 1.3. ve 7. haneleri:
Kullanmak istediğiniz yeni şifre:
Aktarılan karakter adları:
Aktarım tarihi:
Burda bir sorun yok doldurdum formu ve yolladım,neymiş efendim 2 kez yolladığım için kabul etmiyeceklermiş..
Buyrun 2. gelen mesaj
İKV Destek Takımı tüm İKV ailesine en iyi hizmeti vermek amacındadır. Bilgi akışının daha hızlı ve başarılı yapılabilmesi için aynı konuda sadece bir başvuru yapılması yeterlidir. Aynı konuda birden fazla başvuru yapmak hem sizlerin hem de diğer oyuncuların hizmet almasını olumsuz yönde etkileyecektir.
Aynı konuda birden fazla bildirim gönderdiğiniz için bu konu hakkındaki başvurularınız kabul edilmeyecektir.
Daha dikkatli olmanız dileği ile iyi eğlenceler.
Sadece 1 hatadan dolayı bu nasıl bir vurdum duymazlıktır...Böyle destek ekibi mi olur ?...Gm lerin konuya el atmalarını istiyorum.