Yaklaşık 1 hafta önce TTNET e-pin aldım ancak e-pin i yüklemeye çalıştığımda bi hata aldım İşlem başarısız Lütfen tekrar Deneyin. Tekrar tekrar denememe rağmen Bu hatayı yine Aldım
Aklıma değişik bi Fikir geldi belki e-pin hatalı idi e -pin in bir rakamını değiştirarak denedim bu seferde, Hatalı seri no ve şifre. Bu demek oluyorki sistemde bi Sorun var.
Bu sorunun neden kaynaklandığı hakkındada hiçbir bilgim yok.
İkv ekibine çok teşekkür ediyorum bn tekrardan deneme yapıyodum ama sorun devam ediyordu yani e-pin aktivasyon olmuyodu. Artık denemekten bıkmıştım takii cara girip biri beni kesen kadar bi baktım plus var.
İkv destek ekibine bu duyarlılığınden dolayısı çok taktir ve Teşekkürlerimi sunuyorum.
kuccukhusam1 yazdı:İkv ekibine çok teşekkür ediyorum bn tekrardan deneme yapıyodum ama sorun devam ediyordu yani e-pin aktivasyon olmuyodu. Artık denemekten bıkmıştım takii cara girip biri beni kesen kadar bi baktım plus var.
İkv destek ekibine bu duyarlılığınden dolayısı çok taktir ve Teşekkürlerimi sunuyorum.
Merhabalar,
Bildiriminiz ilgili servise gönderilmiştir. Servis tarafından sorun çözülerek Plus Paketiniz aktif edilmiştir.