İşte Sığınak-Migrat yetenekleri

Yetenek sahipleri elemental değerlerini yargılıyor, en iyi olmanın yollarını arıyorlar
Cevapla
Kullanıcı avatarı
SHooT
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 290
Kayıt: 11 Şub 2011 18:38
Sunucu: Meran
Klan: Arzın Çocukları

İşte Sığınak-Migrat yetenekleri

Mesaj gönderen SHooT »

15-buz
15-buz bilgisi
15-elektrik
15-elektrik bilgisi
(bu 4ü zaten banko herkes bunlara verir)
15-zihin(sıkışınca çok işe yarıyor)
5- meditasyon(işte bu çok önemli eğer mediye 1 puan verirseniz 120 snyede yenilenir 5 puan verirseniz 90 snyede bir yenilenir 15 puan versenizde 90 snyede bir yenilenir dolayısıyla 5 puan kesinlikle mediye verilmelidir özellikle junonda size en az bi iksir kara geçirir hatta belki hiç içmezsiniz)

1-kutup(junon yememek için)

1-büyü bozma(baş fedainin etkisini kaldırmak için)

1-tesla(yavaşlatmak için yeterli 1 puan)

Meran/Abdullah

Vesselam...
Kullanıcı avatarı
trapzone1
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 395
Kayıt: 31 Oca 2010 19:25
Sunucu: Kuklacı
Klan: Arzın Çocukları

Re: İşte Sığınak-Migrat yetenekleri

Mesaj gönderen trapzone1 »

iyi güzel paylaşmışsın bizle ama bunları bilmeyen kalmadı ideal yetenek bunlar

      • eski biR dost < IITRABZONLUII >
          • KankaXzeus
[/color]
Kullanıcı avatarı
mitmet
Yalnız Adam'ın Dostu
Yalnız Adam'ın Dostu
Mesajlar: 2784
Kayıt: 30 Oca 2010 18:15
Sunucu: Teşkilat
Klan: Arzın Çocukları

Re: İşte Sığınak-Migrat yetenekleri

Mesaj gönderen mitmet »

sürekli aynı grup ile gireceksen tek büyü yap kutubu büyü bozmayı falan 15 yap öbürleri 1 puan versin başka yeteneklere yatırabilirler. ama farklı gruplarla gireceksen bunlar ideal. kimse dirençsiz 15 kutuplu büyücüyü almaz :)
yazamayacağım kadar çok karakter..

Resim
Gizlenmiş İçerikGöster

GİZLİ İÇERİĞİ AÇTIN!! BU MESAJ KENDİNİ 3 SAAT 17 DAKİKA 3 SANİYE SONRA İMHA EDECEKTİR!!
VAMOS RAFA!
Kullanıcı avatarı
xsWiTx
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 297
Kayıt: 13 May 2011 13:17
Sunucu: Meran
Klan: Lodos

Re: İşte Sığınak-Migrat yetenekleri

Mesaj gönderen xsWiTx »

mitmet yazdı:sürekli aynı grup ile gireceksen tek büyü yap kutubu büyü bozmayı falan 15 yap öbürleri 1 puan versin başka yeteneklere yatırabilirler. ama farklı gruplarla gireceksen bunlar ideal. kimse dirençsiz 15 kutuplu büyücüyü almaz :)
ben kons. la giriodum :) dirençli 1 büyü her zaman oluodu zaten onun atması yetiodu :)
Tokerx ;)
Kullanıcı avatarı
SHooT
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 290
Kayıt: 11 Şub 2011 18:38
Sunucu: Meran
Klan: Arzın Çocukları

Re: İşte Sığınak-Migrat yetenekleri

Mesaj gönderen SHooT »

trapzone1 yazdı:iyi güzel paylaşmışsın bizle ama bunları bilmeyen kalmadı ideal yetenek bunlar

Burda dikkatinizi çekmek istediğim şey meditasyon gerisi zaten herkes hep aynı veriyor 15 dirençten al konsa ver çokta önemli değil direnç kıran biri varsa :!: ama mediye5 vereceğine adam gidip teslayı kutbu yada büyü bozmayı 5liyor bu çok yanlış işte :!: ben mesela bu sayede asla sığınakta iksir içmem centtede içmem sadece junonda bi tane iksir içerim Medi Medi Medi ;) kesinlikle 5 puan olmalı :arrow:
Cevapla

“Büyücü” sayfasına dön