15-Meteroit
15-Meteroit bilgisi
15-Buz
15-Buz bilgisi
15-Zihin tutma
Buraya kadar genelde herkesinki aynı bundan sonrasında iki görüş var benim tercihim;
15-Kutup(özellikle savaşçı kesenler için durdurma yediyseniz ve savaşçı dibinizdeyse kutbunuz 15 olmadan kurtulamazsınız)
5-Büyü bozma(%10 savaş ve şifa etkilerini kaldırır ayrıca büyücünün attıklarınıda 7 snyede bir kaldırır buda bence yeterlidir büyü kesmek için)
1-Meditasyon(Özellikle şifacı keserken kudret dayanmıyor 1 puan bayağı işe yarıyor )
2-Tesla
İkinci görüş ise;
15-Büyü bozma(bu sefer karşınızdaki büyücünün güçlü vurduğu büyüyü hiç yemez sürekli bozar kesersiniz çünkü oda 3snyede bir vuruyor sizde 3snyede bozuyorsunuz ayrıca savaşçı size durdurma atarsa yada zihin tutarsa %25 ihtimalle bozabilirsiniz de... ama tabi ben işimi ihtimallere bırakmam büyücü hertürlü kestiğim için savaşçıyı rahat kesmek adına kutbu 15lerim
1-Kutup
1-Meditasyon
6-Tesla
Dipnot 1:kesinlikle ama kesinlikle maraton ayağınız ve mümkünse mor; değilse mavi maraton gözlüğünüz olmalı ki sizden güçlü yada sayıca çoğunlukta bi topluluk üstünüze gelirse kaçabilesiniz yada; güçsüz, tek başına, birini yakalayıp kesebilesiniz
Dipnot 2:Bildiğiniz gibi buz savaşçıya meteroitse büyücüye bol hasar verir bu yüzden iki takımında yanınızda olması ve karşınıza çıkan rakibe göre iteminizi değiştirmeniz faydanızadır ama eğer maraton gözlüğünüz yoksa gerekirse tüm itemlerinizi satın!... ve Alın bi tane inanın bana çok etkili... birinden kaçabilmek yada güçsüz birini bi deliğe girmeden yakalayabilmenin verdiği zevk anlatılmaz tadılır
15 kutup yaparsan bittin demektir . Bak kutup 15 olursa süresi artar ve kutupdan sonra savaşçının durdurmasının süresi zaten dolar sağlam bir büyücüysen kutup 1 ken de tutturup savaşçıyı etkisiz hale getirirsin .
trapzone1 yazdı:15 kutup yaparsan bittin demektir . Bak kutup 15 olursa süresi artar ve kutupdan sonra savaşçının durdurmasının süresi zaten dolar sağlam bir büyücüysen kutup 1 ken de tutturup savaşçıyı etkisiz hale getirirsin .
adamın gözlüğü ve papuçu mor 3 sn de rahatlıkla durdurmanın menzilinden çıkar zaten kritiği baya fazla buz kritikle yerinden oynatamadan savaşçı yerde.
Kardeşim teorik konuşuyorsun pratikte denedinmi bilmiyorum ama durdurma gelmiyor öyle hem sen ne kadar iyi olursan ol ve ne kadar zamanında kutup açarsan aç oyun donduğundan genelde savaşçı senin dibinde kutup yiyor ve eğer kutba 1 verdiysen öldün demektir uzaklaşmak için 3sn şart...ayrıca demin dediğim gibi iki görüş var ki çok tartışılan ve hangisinin daha iyi olduğu asla belli olmayan iki yetenek skili var dedim ben... normalde malatyada okurken oyuna girmiyorum ne zaman eve gitsem ya kardeşim ya ortağım skilleri değiştirmiş ikincisi gibi yapmış oluyor tekrar kendime göre ayarlıyorum düşün artık kardeşimle bile anlaşamıyoruz okadar birbirine denk skiller bunlar... dediğin gibi ya zihin tutarsa evet zihin tutmasına karşılık büyü bozmaya 15 verirsin yüzde 25 ihtimalle zihin atsa bile kaldırırsın ama ihtimal.... ben ihtimalleri sevmem zihin atarsa beni keser atamazsa kesemez hem etrafta tonla can iksiri var vs atmıyorsun sonuçta zihin tutarsa iç bi tane kes nolacak dimi ama
DİRENÇ KIRMA SIZ Bİ YERE VARILMAZ. Kuru kuru atın gari buzları yıldırımları. Kritik vurmaz ki. Eğer adam gibi savaşçı keseceksen 15 dk verecen. Buz kritik geldi mi 1 saniye duruyor her sınıf. ve manyak vurursun kritik+dk ile. Sonra zaten ya kaçar ya da sarsılmaz açar kaçarsa kaçsın eğer kaçıyorsa evine kaçıyordur. Ya Handanın kucağına ya da İsmetin kılıcına. Eğer arz ise direk zaten komutana kaçar. Lodos ise Hasekiye. Kaçanla uğraşmayın ama az canı varsa elektrikle dalın.