Bi yönetici bakabırmı_?
Bi yönetici bakabırmı_?
Hesabım durduk yere blok yedı süresi ve nedenı ıle ılgılı bı e-posta gelmedı ikv destege mesaj attım cevap gelmedı _???
GÖKxDraCuLa Gökxdraculla İhanetin küçüğü büyüğü olmaz- DigitalKumSaati
- Çınaraltı Müdavimi

- Mesajlar: 842
- Kayıt: 07 Ara 2009 13:18
- Sunucu: Eminönü
Re: Bi yönetici bakabırmı_?
Karakterim ceza almış nasıl bilgi alabilirim?
Almış olduğunuz ceza ile ilgili bilgilendirme kullanmakta olduğunuz üye hesabınıza E-Posta olarak gönderilmektedir. E-Posta adresinizde herhangi bir bilgilendirme mail'i bulunmuyorsa; İKV Destek http://www.istanbuloyun.com/support.aspx adresine gidiniz. Bildirim tipini Ceza itiraz olarak belirledikten sonra formda sizden istenen bilgileri giriniz. Açıklama kısmına üye adınızı belirtiniz.
İKV Destek Takımı'na onlarca kez başvuru yapıyorum ama yanıt vermiyorlar yada çok geç veriyorlar!
İKV Destek Takımı İKV Camiası'nın tamamına hizmet verme çabasındadır. Aynı gün içinde yapılan ikinci ve sonraki başvurular sizin yanıt almanızı geciktireceği gibi diğer oyuncularında yanıt almasını geciktirmektedir. Bu yüzden bir konu için aynı günde sadece bir adet başvuru gönderiniz.
Aynı gün içinde gönderilmiş iki yada daha fazla başvuruya yanıt verilmez yada yanıt ertelenir.
Ayrıca;
Eğer ceza bildirimleri, destek geri dönüşleri, karakter aktarım onay epostaları tarafınıza ulaşmıyorsa bu e-posta ayarlarınız ile ilgili demektir. Bu ayarları düzenlemek için;
Epostanızın sağ üst kısmında bulunan Ayarlar seçeneğine tıklayarak aşağıdaki adımları takip ediniz.
Ayarlar - Diğer Ayarlar - Adres Engelleme kısmına gelip, Engellediğiniz Email'ler listesinden ikvdestek@sobee.com.tr adresini siliniz. Mynet E-posta, spam olarak gönderilen epostaların göndericilerini otomatik olarak bu listeye ekler. Bunun sebebi;
Ayarlar - Diğer Ayarlar - İstenmeyen Emailler (Spam) kısmında bulunan "İstenmeyen Email (Spam) olarak işaretlediğim Gönderici adresini otomatik olarak engellenenler listesine ekle" seçeneğidir. Bu seçeneği deaktif duruma getirdiğinizde bu durum ile tekrar karşı karşıya kalmazsınız.
Almış olduğunuz ceza ile ilgili bilgilendirme kullanmakta olduğunuz üye hesabınıza E-Posta olarak gönderilmektedir. E-Posta adresinizde herhangi bir bilgilendirme mail'i bulunmuyorsa; İKV Destek http://www.istanbuloyun.com/support.aspx adresine gidiniz. Bildirim tipini Ceza itiraz olarak belirledikten sonra formda sizden istenen bilgileri giriniz. Açıklama kısmına üye adınızı belirtiniz.
İKV Destek Takımı'na onlarca kez başvuru yapıyorum ama yanıt vermiyorlar yada çok geç veriyorlar!
İKV Destek Takımı İKV Camiası'nın tamamına hizmet verme çabasındadır. Aynı gün içinde yapılan ikinci ve sonraki başvurular sizin yanıt almanızı geciktireceği gibi diğer oyuncularında yanıt almasını geciktirmektedir. Bu yüzden bir konu için aynı günde sadece bir adet başvuru gönderiniz.
Aynı gün içinde gönderilmiş iki yada daha fazla başvuruya yanıt verilmez yada yanıt ertelenir.
Ayrıca;
Eğer ceza bildirimleri, destek geri dönüşleri, karakter aktarım onay epostaları tarafınıza ulaşmıyorsa bu e-posta ayarlarınız ile ilgili demektir. Bu ayarları düzenlemek için;
Epostanızın sağ üst kısmında bulunan Ayarlar seçeneğine tıklayarak aşağıdaki adımları takip ediniz.
Ayarlar - Diğer Ayarlar - Adres Engelleme kısmına gelip, Engellediğiniz Email'ler listesinden ikvdestek@sobee.com.tr adresini siliniz. Mynet E-posta, spam olarak gönderilen epostaların göndericilerini otomatik olarak bu listeye ekler. Bunun sebebi;
Ayarlar - Diğer Ayarlar - İstenmeyen Emailler (Spam) kısmında bulunan "İstenmeyen Email (Spam) olarak işaretlediğim Gönderici adresini otomatik olarak engellenenler listesine ekle" seçeneğidir. Bu seçeneği deaktif duruma getirdiğinizde bu durum ile tekrar karşı karşıya kalmazsınız.
İKV İletişim/Destek Formu için Tıkla!




