TüRk SiLaHLı KuVvETLeRi Loncası

Beyaz Köşk sunucusuna ait Genel Sohbet alanı
Kullanıcı avatarı
EmirBerkKorkmaz
Folklor Kurtarıcısı
Folklor Kurtarıcısı
Mesajlar: 3339
Kayıt: 11 Oca 2010 16:33
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Arzın Çocukları

Re: TüRk SiLaHLı KuVvETLeRi Loncası

Mesaj gönderen EmirBerkKorkmaz »

XxXJoKeRXxX yazdı:EBKK KANKA NASILSIN UZUN ZAMANDIR GORUSEMİYOZ BANA ULAS

SEVGİLİ KANKAN PEMBOŞ
:mrgreen: :mrgreen:
  • αяz'ıη çσ¢υкℓαяı кℓαηı
    тнє ∂єαтн тєαм
    тüяк ѕιℓαнℓı кυννєтℓєяι ℓση¢αѕı вιηвαşı
    ResimResim
    Resim
Kullanıcı avatarı
Kable
Dış Şehir Gezgini
Dış Şehir Gezgini
Mesajlar: 1742
Kayıt: 27 Tem 2010 14:03
Sunucu: Eminönü

Re: TüRk SiLaHLı KuVvETLeRi Loncası

Mesaj gönderen Kable »

Berk bu günleri suskun geçiriyor sanırım :lol: :D :(
Eminonu: MezarKabul || xMzrKbL || xxMzRKbL
Bab-i Ali: Tool || PneumA || VicariouS || KaBLe
scream47
Salgın Koruyucusu
Salgın Koruyucusu
Mesajlar: 15
Kayıt: 17 Eyl 2010 19:22
Sunucu: Beyaz Köşk

Re: TüRk SiLaHLı KuVvETLeRi Loncası

Mesaj gönderen scream47 »

merhaba arkadaşlar Tskx Loncasından ayrılmış bulunmaktayım.. Nedeni ne bir yardım eden ne bir hal hatır soran var o kadar konu açtım kimse cevap bıle wermedı bu yuzden bu loncada daha fazla duramayacagım Kımse kımseyı takmıyor memetim k.b sıkıldım artık boyle durumlardan dayanışma kalmamış bende bu kararımı aldım :( :shock: kendınıze ıyı bakın hoşcakalın arkadaslarım

sayqı ve sevqılerımle


Bir zamanLar..! Tskxhxscream..!
Kullanıcı avatarı
XxXJoKeRXxX
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 397
Kayıt: 26 Ağu 2010 18:47
Sunucu: Sancak
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Joker Ve Yandaşları

Re: TüRk SiLaHLı KuVvETLeRi Loncası

Mesaj gönderen XxXJoKeRXxX »

EmirBerkKorkmaz yazdı:
XxXJoKeRXxX yazdı:EBKK KANKA NASILSIN UZUN ZAMANDIR GORUSEMİYOZ BANA ULAS

SEVGİLİ KANKAN PEMBOŞ
:mrgreen: :mrgreen:
gangaaaaaaa nasılsın bi ihtiyac fln olursa pm lemen yeter kokten cezerik olayıı ;)
Toz pembe hayaller vardı tozunu çekdim kafa yaptı. [ Joker ] [Ucube ]

Pembeşєутαη ©


[Pembe Stayla] PEMBEYLE YAZDIM KENDİ TARZIMI YANSITSIN DİYE
;) ;) ;)
Kullanıcı avatarı
eray
Kobra Takipçisi
Kobra Takipçisi
Mesajlar: 932
Kayıt: 12 Ara 2009 12:00
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos

Re: TüRk SiLaHLı KuVvETLeRi Loncası

Mesaj gönderen eray »

scream47 yazdı:merhaba arkadaşlar Tskx Loncasından ayrılmış bulunmaktayım.. Nedeni ne bir yardım eden ne bir hal hatır soran var o kadar konu açtım kimse cevap bıle wermedı bu yuzden bu loncada daha fazla duramayacagım Kımse kımseyı takmıyor memetim k.b sıkıldım artık boyle durumlardan dayanışma kalmamış bende bu kararımı aldım :( :shock: kendınıze ıyı bakın hoşcakalın arkadaslarım

sayqı ve sevqılerımle


Bir zamanLar..! Tskxhxscream..!
Yolun açık olsun. Umarım kendin için en uygun kararı vermişsindir...........
Tek gerçek ; ölümdür ..!

Eray BOZKURT

HydRopHopiA
Kullanıcı avatarı
Kable
Dış Şehir Gezgini
Dış Şehir Gezgini
Mesajlar: 1742
Kayıt: 27 Tem 2010 14:03
Sunucu: Eminönü

Re: TüRk SiLaHLı KuVvETLeRi Loncası

Mesaj gönderen Kable »

eray yazdı:
scream47 yazdı:merhaba arkadaşlar Tskx Loncasından ayrılmış bulunmaktayım.. Nedeni ne bir yardım eden ne bir hal hatır soran var o kadar konu açtım kimse cevap bıle wermedı bu yuzden bu loncada daha fazla duramayacagım Kımse kımseyı takmıyor memetim k.b sıkıldım artık boyle durumlardan dayanışma kalmamış bende bu kararımı aldım :( :shock: kendınıze ıyı bakın hoşcakalın arkadaslarım

sayqı ve sevqılerımle


Bir zamanLar..! Tskxhxscream..!
Yolun açık olsun. Umarım kendin için en uygun kararı vermişsindir...........
Eminonu: MezarKabul || xMzrKbL || xxMzRKbL
Bab-i Ali: Tool || PneumA || VicariouS || KaBLe
Kullanıcı avatarı
EmirBerkKorkmaz
Folklor Kurtarıcısı
Folklor Kurtarıcısı
Mesajlar: 3339
Kayıt: 11 Oca 2010 16:33
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Arzın Çocukları

Re: TüRk SiLaHLı KuVvETLeRi Loncası

Mesaj gönderen EmirBerkKorkmaz »

Mert abiye de zırh düşürdük... :)
  • αяz'ıη çσ¢υкℓαяı кℓαηı
    тнє ∂єαтн тєαм
    тüяк ѕιℓαнℓı кυννєтℓєяι ℓση¢αѕı вιηвαşı
    ResimResim
    Resim
Kullanıcı avatarı
seagle
Meteor Kaşifi
Meteor Kaşifi
Mesajlar: 1609
Kayıt: 06 May 2010 12:11
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos
Lonca: Sentinus

Re: TüRk SiLaHLı KuVvETLeRi Loncası

Mesaj gönderen seagle »

EmirBerkKorkmaz yazdı:Mert abiye de zırh düşürdük... :)
Berk snn çarlarının ismi ne bigün görürsem keserim :lol:
.......SeaGle (49 lwl)Büyücü
.......Dbsimsekdb(49 lwl)Savaşçı
.......FastxSeaGlexDbxI(49 lwl)Şifacı(^)AsHaB-ı KeHF)
Resim
*2254*
Kullanıcı avatarı
XxXJoKeRXxX
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 397
Kayıt: 26 Ağu 2010 18:47
Sunucu: Sancak
Klan: Arzın Çocukları
Lonca: Joker Ve Yandaşları

Re: TüRk SiLaHLı KuVvETLeRi Loncası

Mesaj gönderen XxXJoKeRXxX »

EmirBerkKorkmaz yazdı:Mert abiye de zırh düşürdük... :)
kanka banada dusur :(
Toz pembe hayaller vardı tozunu çekdim kafa yaptı. [ Joker ] [Ucube ]

Pembeşєутαη ©


[Pembe Stayla] PEMBEYLE YAZDIM KENDİ TARZIMI YANSITSIN DİYE
;) ;) ;)
Kullanıcı avatarı
Kable
Dış Şehir Gezgini
Dış Şehir Gezgini
Mesajlar: 1742
Kayıt: 27 Tem 2010 14:03
Sunucu: Eminönü

Re: TüRk SiLaHLı KuVvETLeRi Loncası

Mesaj gönderen Kable »

Resim

kötü oldu sanırım :)
Eminonu: MezarKabul || xMzrKbL || xxMzRKbL
Bab-i Ali: Tool || PneumA || VicariouS || KaBLe
Cevapla

“Genel Sohbet” sayfasına dön