BöyLe adeletın @

Tüm İKV oyuncularının ortak paylaşım alanı
Kullanıcı avatarı
KraToSs
Meteor Kaşifi
Meteor Kaşifi
Mesajlar: 1656
Kayıt: 01 Ağu 2010 23:04

BöyLe adeletın @

Mesaj gönderen KraToSs »

Ya o kadar sınırlıyımkı ağlıcam artık ya 5o kere ws yapıorum su savascı yeteneklerı her zaman buyucununkısını nedense alıyor nedenmı dınLe Depar atıor savacı ne yapcan ? zıhın ne oLdu onun deparı yenılenmesıne 4o sn benım 6o sn farka bak allşkına 2o sn fark durdurma atıor ne yapam? kutup acıorum 9o Sn hadı kutubum 15 farz edelım 6o sn ne kaldı durdurmasının yenılenmesıne 3o sn benım daha 6o sn fark ne arada 3o sn oynuyor hadı bunları qecelım dıkkat atıor buyucunun [Uygunsuz içerik silindi.] zaten yaklastımı 2 wurusta oluorum krtık dız dıorlar krtık yapıstırıorum dıkkatın o kadar quclu bır etkısı varkı buyucunun [Uygunsuz içerik silindi.] savacı qelıor 3 max esya dızıor qorev bunlar . urban cellat yucelen eld yucelen pant buyucu ne yapıor servet dokuor krtık dızıor nafıle qene savascı alıor burdakı son sozum savacının yeteneklerı hayvan qıbı buyucununkısını 1oo de 2oo alır..
Herhangi bir düşünce,konuya,fikiri sindirmeye çalışan,silen, özgürlük sunmayan ikv yönetimi yüzünden pek yorum atasım gelmiyor.
samert71
Şarapçı'nın Sırdaşı
Şarapçı'nın Sırdaşı
Mesajlar: 83
Kayıt: 09 Ara 2009 14:11
Klan: Lodos

Re: BöyLe adeletın @

Mesaj gönderen samert71 »

zamnında çok yazdım ama kimse tınlamadı şimdi herkes aynı şeyden şikayetci nedense
Kullanıcı avatarı
KraToSs
Meteor Kaşifi
Meteor Kaşifi
Mesajlar: 1656
Kayıt: 01 Ağu 2010 23:04

Re: BöyLe adeletın @

Mesaj gönderen KraToSs »

o deqıl 3 kere zıhın saldırısına drenıor bu savascıyı hayvan qıbı yapmıslar burdan Gm dev lere seslenıorum ...!!!!!
Herhangi bir düşünce,konuya,fikiri sindirmeye çalışan,silen, özgürlük sunmayan ikv yönetimi yüzünden pek yorum atasım gelmiyor.
Kullanıcı avatarı
qalanoth
Antrepo Bekçisi
Antrepo Bekçisi
Mesajlar: 787
Kayıt: 04 Ara 2009 18:58
Sunucu: Tılsım
Klan: Lodos

Re: BöyLe adeletın @

Mesaj gönderen qalanoth »

KraToSs yazdı:o deqıl 3 kere zıhın saldırısına drenıor bu savascıyı hayvan qıbı yapmıslar burdan Gm dev lere seslenıorum ...!!!!!
Puanını 15 Yapmalısın.
Üstün Çok İyiyse Depara Kalmaz Yatar Zaten..

Yalnız Bende Şundan Şikayetciyim..

Üstü Çöp Olan Bir Savaşçı Güçlü Bir Büyücüyü Yenebiliyor..
Ancak Güçlü Bir Büyücü Güçlü Bir Savaşçıyı Yenemiyor..Veya Yeniyor Diyelim..
Demek İstediğim Büyücü Savaşcı Vsleri Tamamen Şans Oyunu Gibi..

Örnek Vermek Gerekirse..

Ofansif Defansifin ve Maxların Vslerde Kullanılmasının En Açık Nedeni..
Savaşçıların Vs.sinde Denge Sağlamaktı..
Bunada Bi Örnek Verelim..

Üstü Tek İtem Hasar Olan Bir Savaşçı .. Üstü Hasar+ PLevne *Hasar + Ardenneler Olan Bir Savaşçıyı Yenebiliyordu.
Tamamen Şans.

Lafı Fazla Uzatmamak Gerekirse.. Ki Zaten Baya Uzattık :mrgreen:

Büyücülerede Bir Düzenleme Gelmeli..
Belki Boşa Konuşuyoruz.. Ancak Bilmiyenler İçin Doğru Bir Açıklama Şart !

VesseLam..
  • "Yâd elde oturanlar, bil ki yurt kaçağıdır.
    Senin kılıç dediğin, TÜRK'ün oyuncağıdır"
    Hüseyin Nihâl Atsız
Kullanıcı avatarı
Reymond
İstihbarat Üyesi
İstihbarat Üyesi
Mesajlar: 1574
Kayıt: 10 Haz 2010 13:57
Sunucu: Tılsım
Klan: Arzın Çocukları

Re: BöyLe adeletın @

Mesaj gönderen Reymond »

ben nedense çok rahat kesiyorum büyüleri :D
<)
Kullanıcı avatarı
lodos06
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 293
Kayıt: 04 Ara 2009 20:23
Sunucu: Tılsım
Klan: Lodos
Lonca: Tea M

Re: BöyLe adeletın @

Mesaj gönderen lodos06 »

Bence yetenklerde bır problem yok ısı bılen buyucu zaten keser ama zihin tutması oldugu zaman ölümü beklemekten baska caren kalmıyor buyu bozma 15 yapman lazım belkı bozar oda bır ihtimal..
O ŞiMdi AsKeR. . .



GünBatımı Günbatımıx xxMustox

Resim
Kullanıcı avatarı
MoziLLa
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 299
Kayıt: 03 Ağu 2010 18:44
Sunucu: Meran

Re: BöyLe adeletın @

Mesaj gönderen MoziLLa »

Şu açıdan bakın diyelimki 15 tane sığınak var çoğunluk 2 şifacı 3 büyücü tek tank giriyor değil mi?

Peki 15 sığınağı düşünün buda 30 şifacı 45 büyücü 15 savaşçı eder hatta 1 şifacı 5 büyücü ***2 şifacı 4 büyücü bile girenler var.

Şimdi arkadaşlar savaşçının bu kadar hafife alındığı bir gerçek. Junon konuusunda genellikle eşitlik söz konusu. Hatta ondada büyücü fazla oluyor. Sizce savaşçının hafife alındığı yerlerin yanında önem kazandığı yerlerin olması hatamı ? Şayet bende şikayetçiyim bi yandan büyücümle teke tek savaşçı görürsem zaten yatıyorum çarem yok ... :arrow: :|
MePoDer Üyesi :arrow: Ayık Olun ;)
______ ;) MoZiLLa ;)______
Kullanıcı avatarı
KraToSs
Meteor Kaşifi
Meteor Kaşifi
Mesajlar: 1656
Kayıt: 01 Ağu 2010 23:04

Re: BöyLe adeletın @

Mesaj gönderen KraToSs »

Puanım zaten 15 hayvan qıbı savunması Olursa drenır
Herhangi bir düşünce,konuya,fikiri sindirmeye çalışan,silen, özgürlük sunmayan ikv yönetimi yüzünden pek yorum atasım gelmiyor.
Kullanıcı avatarı
Rapid
FareAdam Düşmanı
FareAdam Düşmanı
Mesajlar: 413
Kayıt: 03 Oca 2010 22:14
Sunucu: Teşkilat
Klan: Arzın Çocukları

Re: BöyLe adeletın @

Mesaj gönderen Rapid »

gbm kullan. büyü bozmanı 15 yaparsan bozamayacağın nerdeyse hiç bir şey yok. ama savaşçının durdurması gerçekten hatalı, zihin tuttuğunda hiç bir şey yapılmıyor.
ResimResim
Kullanıcı avatarı
Sercan
Sahaf Yardımcısı
Sahaf Yardımcısı
Mesajlar: 102
Kayıt: 04 Ara 2009 21:47
Sunucu: Beyaz Köşk
Klan: Lodos

Re: BöyLe adeletın @

Mesaj gönderen Sercan »

aynı sorun şifalardada var :S
Resim

Lycaon (49) / DooDLeZz (49)
Cevapla

“Genel Etkileşim” sayfasına dön