BöyLe adeletın @
BöyLe adeletın @
Ya o kadar sınırlıyımkı ağlıcam artık ya 5o kere ws yapıorum su savascı yeteneklerı her zaman buyucununkısını nedense alıyor nedenmı dınLe Depar atıor savacı ne yapcan ? zıhın ne oLdu onun deparı yenılenmesıne 4o sn benım 6o sn farka bak allşkına 2o sn fark durdurma atıor ne yapam? kutup acıorum 9o Sn hadı kutubum 15 farz edelım 6o sn ne kaldı durdurmasının yenılenmesıne 3o sn benım daha 6o sn fark ne arada 3o sn oynuyor hadı bunları qecelım dıkkat atıor buyucunun [Uygunsuz içerik silindi.] zaten yaklastımı 2 wurusta oluorum krtık dız dıorlar krtık yapıstırıorum dıkkatın o kadar quclu bır etkısı varkı buyucunun [Uygunsuz içerik silindi.] savacı qelıor 3 max esya dızıor qorev bunlar . urban cellat yucelen eld yucelen pant buyucu ne yapıor servet dokuor krtık dızıor nafıle qene savascı alıor burdakı son sozum savacının yeteneklerı hayvan qıbı buyucununkısını 1oo de 2oo alır..
Herhangi bir düşünce,konuya,fikiri sindirmeye çalışan,silen, özgürlük sunmayan ikv yönetimi yüzünden pek yorum atasım gelmiyor.
Re: BöyLe adeletın @
zamnında çok yazdım ama kimse tınlamadı şimdi herkes aynı şeyden şikayetci nedense
Re: BöyLe adeletın @
o deqıl 3 kere zıhın saldırısına drenıor bu savascıyı hayvan qıbı yapmıslar burdan Gm dev lere seslenıorum ...!!!!!
Herhangi bir düşünce,konuya,fikiri sindirmeye çalışan,silen, özgürlük sunmayan ikv yönetimi yüzünden pek yorum atasım gelmiyor.
Re: BöyLe adeletın @
Puanını 15 Yapmalısın.KraToSs yazdı:o deqıl 3 kere zıhın saldırısına drenıor bu savascıyı hayvan qıbı yapmıslar burdan Gm dev lere seslenıorum ...!!!!!
Üstün Çok İyiyse Depara Kalmaz Yatar Zaten..
Yalnız Bende Şundan Şikayetciyim..
Üstü Çöp Olan Bir Savaşçı Güçlü Bir Büyücüyü Yenebiliyor..
Ancak Güçlü Bir Büyücü Güçlü Bir Savaşçıyı Yenemiyor..Veya Yeniyor Diyelim..
Demek İstediğim Büyücü Savaşcı Vsleri Tamamen Şans Oyunu Gibi..
Örnek Vermek Gerekirse..
Ofansif Defansifin ve Maxların Vslerde Kullanılmasının En Açık Nedeni..
Savaşçıların Vs.sinde Denge Sağlamaktı..
Bunada Bi Örnek Verelim..
Üstü Tek İtem Hasar Olan Bir Savaşçı .. Üstü Hasar+ PLevne *Hasar + Ardenneler Olan Bir Savaşçıyı Yenebiliyordu.
Tamamen Şans.
Lafı Fazla Uzatmamak Gerekirse.. Ki Zaten Baya Uzattık :mrgreen:
Büyücülerede Bir Düzenleme Gelmeli..
Belki Boşa Konuşuyoruz.. Ancak Bilmiyenler İçin Doğru Bir Açıklama Şart !
VesseLam..
- "Yâd elde oturanlar, bil ki yurt kaçağıdır.
Senin kılıç dediğin, TÜRK'ün oyuncağıdır"
Hüseyin Nihâl Atsız
- lodos06
- FareAdam Düşmanı

- Mesajlar: 293
- Kayıt: 04 Ara 2009 20:23
- Sunucu: Tılsım
- Klan: Lodos
- Lonca: Tea M
Re: BöyLe adeletın @
Bence yetenklerde bır problem yok ısı bılen buyucu zaten keser ama zihin tutması oldugu zaman ölümü beklemekten baska caren kalmıyor buyu bozma 15 yapman lazım belkı bozar oda bır ihtimal..
O ŞiMdi AsKeR. . .
GünBatımı Günbatımıx xxMustox

GünBatımı Günbatımıx xxMustox

Re: BöyLe adeletın @
Şu açıdan bakın diyelimki 15 tane sığınak var çoğunluk 2 şifacı 3 büyücü tek tank giriyor değil mi?
Peki 15 sığınağı düşünün buda 30 şifacı 45 büyücü 15 savaşçı eder hatta 1 şifacı 5 büyücü ***2 şifacı 4 büyücü bile girenler var.
Şimdi arkadaşlar savaşçının bu kadar hafife alındığı bir gerçek. Junon konuusunda genellikle eşitlik söz konusu. Hatta ondada büyücü fazla oluyor. Sizce savaşçının hafife alındığı yerlerin yanında önem kazandığı yerlerin olması hatamı ? Şayet bende şikayetçiyim bi yandan büyücümle teke tek savaşçı görürsem zaten yatıyorum çarem yok ... :arrow: :|
Peki 15 sığınağı düşünün buda 30 şifacı 45 büyücü 15 savaşçı eder hatta 1 şifacı 5 büyücü ***2 şifacı 4 büyücü bile girenler var.
Şimdi arkadaşlar savaşçının bu kadar hafife alındığı bir gerçek. Junon konuusunda genellikle eşitlik söz konusu. Hatta ondada büyücü fazla oluyor. Sizce savaşçının hafife alındığı yerlerin yanında önem kazandığı yerlerin olması hatamı ? Şayet bende şikayetçiyim bi yandan büyücümle teke tek savaşçı görürsem zaten yatıyorum çarem yok ... :arrow: :|
MePoDer Üyesi :arrow: Ayık Olun 
______
MoZiLLa
______
______
Re: BöyLe adeletın @
Puanım zaten 15 hayvan qıbı savunması Olursa drenır
Herhangi bir düşünce,konuya,fikiri sindirmeye çalışan,silen, özgürlük sunmayan ikv yönetimi yüzünden pek yorum atasım gelmiyor.
- Rapid
- FareAdam Düşmanı

- Mesajlar: 413
- Kayıt: 03 Oca 2010 22:14
- Sunucu: Teşkilat
- Klan: Arzın Çocukları
Re: BöyLe adeletın @
gbm kullan. büyü bozmanı 15 yaparsan bozamayacağın nerdeyse hiç bir şey yok. ama savaşçının durdurması gerçekten hatalı, zihin tuttuğunda hiç bir şey yapılmıyor.








